papoys1 Δημοσ. 5 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 5 Μαρτίου 2019 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, tsilitheo1 είπε Επιτρεψε μου να διαφωνησω... Θερμανση=διαστολη. Η πειρα μου απο τα 18 ως τα 45 που ειμαι και με 1500 δεντρα καθε χρονο,αυτο με εμαθε. Οσο για τα παξιμαδια,υπαρχει παντα ο οδηγος του τεντωτηρα,ο οποιος εχει συνηθως ιδια διαμετρο με την τρυπα της λαμας.. Αν και ,οντως,σφιγγοντας τα παξιμαδια,λογω δεξιοστροφης φορας,υπαρχει μια ελαφρη ταση που τεντωνει λιιιιγο ακομη την αλυσιδα Είσαι πιτσιρικάς ακόμη. Εγ'ω από τα 40 χρόνια εμπειρίας μου έχω μάθει το εξής. Η αλυσίδα δεν μεγαλώνει αν δε λιπαίνεται.Απλά η τριβή της υπερθερμαίνει και τη λάμα η οποία είναι από πιο μαλακό μέταλλο με αποτέλεσμα να σφίγγει την αλυσίδα και να μην την αφήνει να γυρίζει όπως πρέπει.Όπως έχω πει και αλλού δουλεύω με Κινέζικα και έχω αντιμετωπίσει παρόμοια προβλήματα μη λίπανσης και το ξέρω.Όταν δεν έχει λάδι ή δεν λιπαίνει σφίγγει πάνω στη λάμα. Κάνε μία δοκιμή.Κόψε χωρίς λάδι στο τεπόζιτο 2-3 ξύλα και θα δεις πως θα σφίξει αμέσως.Ρίξε λίγο λάδι πάνω στη λάμα να πάει σε όλη την αλυσίδα και θα δεις ότι θα χαλαρώσει και θα αρχίσει να περιστρέφεται και πάλι κανονικά. Δεν μας πήρε είδηση ο opcorsa να μας ρίξει τα φώτα του. 47 λεπτά πριν, shack είπε Το θέμα με το μηχανάκι είναι ότι ξετεντώνεται η αλυσίδα, ότι σφίξιμο και να κάνεις, έχω δουλέψει και άλλα μηχανάκια (Husqvarna, Stihl) τέτοιο πράγμα δεν έχω δει, το μόνο καλό που είχε ήταν το χαμηλό του κόστος, αλλά όπως αποδείχτηκε η φτήνια τρώει τον παρά. Το ίδιο παθαίνουν και οι βίδες του καρμπυρατέρ, ξεσφίγγουν, με συνέπεια να κάθομαι στο δάσος να το ρυθμίζω. Είχα διαβάσει σε ξένα site για παρόμοια προβλήματα. Όλα τα αλυσοπρίονα σε κάποιο σημείο (τα περισσότερα δίπλα στη λάμα) έχουν ένα ρεγουλατώρο σαν αυτό περίπου που ρυθμίζει την αλυσίδα και κρατάει τη λάμα σταθερά στη θέση της.Μήπως αυτό το έχει χάσει ή δεν το ρυθμίζεις;;;; Το ίδιο έκανε και ο πεθερός μου έσφιγγε τη λάμα μόνο με τα δύο παξιμάδια και όπως ήταν φυσικό χαλάρωνε. Επεξ/σία 5 Μαρτίου 2019 από papoys1 1
LouCi4er Δημοσ. 5 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 5 Μαρτίου 2019 Παππου μην επιμενεις,η αλυσιδα χωρις λαδι λογω διαστολης χαλαρωνει,δεν σφιγγει.Εχω pdf της Carlton που εξηγει απειρα πραγματα σχετικα με το πως δουλευει η αλυσιδα του αλυσοπριονου και αναφερει μεσα αυτο ακριβως που λεω.Οπου και να ψαξεις θα το δεις,επισης η λαμα δεν ειναι πιο μαλακο μεταλλο,ποιος σου τα ειπε αυτα?Ατσαλι ειναι και η λαμα και η αλυσιδα και αναλογα τα αλυσοπριονα(μικρο-μεγαλο) παιζει η σκληροτητα.Στα κινεζικα φυσικα η λαμα ειναι φτιαγμενη απο οτι σαβουρα ειχε προχειρη ο κινεζος.Αν παρεις Oregon (οι καινουργιες VersaCut εχουν πυρηνα απο αλουμινο για μειωση βαρους και κελυφος απο ειδικα κατεργασμενο ατσαλι) ή Stihl λαμα (ειδικα η ES) ειναι ειδικα επεξεργασμενες.Επισης ο τεντωτηρας που εχουν τα αλυσοπριονα (σαν αυτον που εχεις βαλει στο λινκ) δεν κανει τιποτε αλλο απο το να σε βοηθησει να τεντωσεις την αλυσιδα,δεν κραταει την λαμα στην θεση της,αυτο το κανουν τα παξιμαδια.Και χωρις καθολου τεντωτηρα αν σφιξεις τα παξιμαδια δεν παει πουθενα η λαμα. 1
tsilitheo1 Δημοσ. 5 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 5 Μαρτίου 2019 6 ώρες πριν, papoys1 είπε Είσαι πιτσιρικάς ακόμη. Εγ'ω από τα 40 χρόνια εμπειρίας μου έχω μάθει το εξής. Η αλυσίδα δεν μεγαλώνει αν δε λιπαίνεται.Απλά η τριβή της υπερθερμαίνει και τη λάμα η οποία είναι από πιο μαλακό μέταλλο με αποτέλεσμα να σφίγγει την αλυσίδα και να μην την αφήνει να γυρίζει όπως πρέπει.Όπως έχω πει και αλλού δουλεύω με Κινέζικα και έχω αντιμετωπίσει παρόμοια προβλήματα μη λίπανσης και το ξέρω.Όταν δεν έχει λάδι ή δεν λιπαίνει σφίγγει πάνω στη λάμα. Κάνε μία δοκιμή.Κόψε χωρίς λάδι στο τεπόζιτο 2-3 ξύλα και θα δεις πως θα σφίξει αμέσως.Ρίξε λίγο λάδι πάνω στη λάμα να πάει σε όλη την αλυσίδα και θα δεις ότι θα χαλαρώσει και θα αρχίσει να περιστρέφεται και πάλι κανονικά. Δεν μας πήρε είδηση ο opcorsa να μας ρίξει τα φώτα του. Όλα τα αλυσοπρίονα σε κάποιο σημείο (τα περισσότερα δίπλα στη λάμα) έχουν ένα ρεγουλατώρο σαν αυτό περίπου που ρυθμίζει την αλυσίδα και κρατάει τη λάμα σταθερά στη θέση της.Μήπως αυτό το έχει χάσει ή δεν το ρυθμίζεις;;;; Το ίδιο έκανε και ο πεθερός μου έσφιγγε τη λάμα μόνο με τα δύο παξιμάδια και όπως ήταν φυσικό χαλάρωνε. Παππου, σου εχει ζητησει ποτε κανας σιδερας παλιες χαλασμενες λαμες για μαχαιρια;;;.. Πιστευω πιανεις το point μου
papoys1 Δημοσ. 5 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 5 Μαρτίου 2019 (επεξεργασμένο) 22 λεπτά πριν, tsilitheo1 είπε Παππου, σου εχει ζητησει ποτε κανας σιδερας παλιες χαλασμενες λαμες για μαχαιρια;;;.. Πιστευω πιανεις το point μου χαχαχαχαχα Μπααααααααααα αλλά έχω κρατήσει τις σούστες από το παλιό DATSUN του πεθερού.Το καλύτερο υλικό για μαχαίρια. Edit. Ανταλλάσω μία 50άρα με που έχω καβάντζα με μία καλή 25άρα που μου έρχεται πιο βολική. Επεξ/σία 5 Μαρτίου 2019 από papoys1
tsilitheo1 Δημοσ. 5 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 5 Μαρτίου 2019 9 λεπτά πριν, papoys1 είπε χαχαχαχαχα Μπααααααααααα αλλά έχω κρατήσει τις σούστες από το παλιό DATSUN του πεθερού.Το καλύτερο υλικό για μαχαίρια. Edit. Ανταλλάσω μία 50άρα με που έχω καβάντζα με μία καλή 25άρα που μου έρχεται πιο βολική. Εχω καινούργια 25αρα curving απο echo αν οντως θες... Χωρις πλακα... Αχρειαστη μου ειναι
opcorsa Δημοσ. 5 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 5 Μαρτίου 2019 @papoys1 ριχνουμε και κανενα ταγκ να ερθω επιτοπου για αντιλογο τσαμπα αγχωνεστε με τις αλυσιδες και χαραμιζετε σελιδες αυτου εδω του εκλεκτου φορουμ η δικια μου εμπειρια ειναι οτι θες καλη αλυσιδα και καλη ΛΑΜΑ και η λαμα καθε 2-3 αλλαγες αλυσιδας να γυρναει απο την αλλη (το λενε και μανιουαλ) ... επισης για να παινεψουμε το σπιτι μας, αλυσιδες και λαμες αυστηρα ΟREGON Και ξυλοκοπτικα αυστηρα HUSQVARNA... επισης με το λαδι, αποφευγετε 30ρια και μονοτυπα,μπορει να ειναι πιο φτηνα αλλα το ειδικο λαδι αλυσιδας ειναι αλλιως.... πιαστε το να δειτε οτι ειναι σαν γλιτσα, ψιλο κολλωδες, οποτε καλυτερευει το κοψιμο και ενισχυει την διαρκεια ζωης αλυσιδας λαμας ξεκουραζοντας και το πριονι... και βεβαια αν δεν πεταει λαδι , σταματαμε και βλεπουμε τι φταιει..ακομα και η τρομπα λαδιου να χαλασε με λιγα tutorials στο ιντερνετ την αλλαζουμε και αποφευγουμε απατεωνες που θα μας χρεωσουν 50 ευρα για μια τρομπιτσα που κανει 10 ευρω στο νετ.. και για να κοκκορευτω και λιγο, επειδη ειμαι στις καλες μου τις προαλες εκοβα στο χωριο μου μια μουρνια η οποια με τις ριζες τις κοντευε να σηκωσει το πατρικο (ειχαν ραγισει μπετα στο εδαφος) ... εκοβα με την αρχαιολογια μου (ALPINA 70, Για τους γνωστες) , 10 κιλα αλυσοπριονο, με 5% μιξη (κανω χαρμανι απο 2χρονο λαδι και λαδι μηχανης για να δουλευει πιο "γλυκα"), και το καλυτερο ολων το συγκεκριμενο αλυσοπριονο δεν εχει ΦΡΕΝΟ 👷♂️🙄 ΠΟΥ σημαινει οτι τα λαθη δεν συγχωρουνται, ενα kickback ή ενα λαθος και γεια σας φευγει απο δακτυλο μεχρι ολοκληρο μελος 😮 μαλλον οταν φτιαχνοταν -made in italy- υποθετω 1965-70 δεν ειχε εφευρεθει το φρενο ασφαλειας.... πραγματικα για μυστες 2
tsilitheo1 Δημοσ. 5 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 5 Μαρτίου 2019 5 λεπτά πριν, opcorsa είπε @papoys1 ριχνουμε και κανενα ταγκ να ερθω επιτοπου για αντιλογο τσαμπα αγχωνεστε με τις αλυσιδες και χαραμιζετε σελιδες αυτου εδω του εκλεκτου φορουμ η δικια μου εμπειρια ειναι οτι θες καλη αλυσιδα και καλη ΛΑΜΑ και η λαμα καθε 2-3 αλλαγες αλυσιδας να γυρναει απο την αλλη (το λενε και μανιουαλ) ... επισης για να παινεψουμε το σπιτι μας, αλυσιδες και λαμες αυστηρα ΟREGON Και ξυλοκοπτικα αυστηρα HUSQVARNA... επισης με το λαδι, αποφευγετε 30ρια και μονοτυπα,μπορει να ειναι πιο φτηνα αλλα το ειδικο λαδι αλυσιδας ειναι αλλιως.... πιαστε το να δειτε οτι ειναι σαν γλιτσα, ψιλο κολλωδες, οποτε καλυτερευει το κοψιμο και ενισχυει την διαρκεια ζωης αλυσιδας λαμας ξεκουραζοντας και το πριονι... και βεβαια αν δεν πεταει λαδι , σταματαμε και βλεπουμε τι φταιει..ακομα και η τρομπα λαδιου να χαλασε με λιγα tutorials στο ιντερνετ την αλλαζουμε και αποφευγουμε απατεωνες που θα μας χρεωσουν 50 ευρα για μια τρομπιτσα που κανει 10 ευρω στο νετ.. Συμφωνω με ο.τι γραφεις... Απλα η ερωτηση δεν ηταν πως θα παρατεινουμε την ζωη της λαμας.... Σιγουρα η λαμα καθε τοσο θελει τα πανω κατω,επειδη κοβεις με το κατω μερος και αυτο ωθει την αλυσιδα σε τριβη με την λαμα. Εγω προσωπικα την "τουμπαρω" σε καθε λιμαρισμα,για να εχω ενα αρχικο σημειο. Για το λαδι.... Του γραφω οτι εμπιστευομαι το της echo,αλλα επειδη λεει "οχι εξειδικευμένες λυσεις",αναφερω 30αρι πρωτογενες... Για την αντλια λαδιου, δεν εχουν ολοι τα skill σου ή τα δικα μου ,για να την αλλαξουν,ακομα και βιντεο αναρίθμητα να δουν στο yt... Αν και πριν την αντλια, θα πρέπει να τσεκαρουν αναπνευστηρα ή φιλτρακι στο δοχειο(το ιδιο και στις βενζινες) 1
opcorsa Δημοσ. 5 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 5 Μαρτίου 2019 50 λεπτά πριν, tsilitheo1 είπε Συμφωνω με ο.τι γραφεις... Απλα η ερωτηση δεν ηταν πως θα παρατεινουμε την ζωη της λαμας.... Σιγουρα η λαμα καθε τοσο θελει τα πανω κατω,επειδη κοβεις με το κατω μερος και αυτο ωθει την αλυσιδα σε τριβη με την λαμα. Εγω προσωπικα την "τουμπαρω" σε καθε λιμαρισμα,για να εχω ενα αρχικο σημειο. Για το λαδι.... Του γραφω οτι εμπιστευομαι το της echo,αλλα επειδη λεει "οχι εξειδικευμένες λυσεις",αναφερω 30αρι πρωτογενες... Για την αντλια λαδιου, δεν εχουν ολοι τα skill σου ή τα δικα μου ,για να την αλλαξουν,ακομα και βιντεο αναρίθμητα να δουν στο yt... Αν και πριν την αντλια, θα πρέπει να τσεκαρουν αναπνευστηρα ή φιλτρακι στο δοχειο(το ιδιο και στις βενζινες) σωστα.. τωρα αναφορικα με τις μαρκες,,, γενικα στα παντα ειμαι προκατελειμενος, ομως εχω δει και παθει αρκετα κατα καιρους... πχ stihl , καλη χρηση γερμανικη μαρκα, αλλα ειδα 2-3 τσαπατσουλιες τους σε μηχανηματα φιλων και δεν προκειται να παρω ποτε... το ιδιο και αλλα εξαρτηματα που με εχουν καψει πχ καρμπυρατερ dell' orto , ενω θα επρεπε να συμβαινει το αντιθετο με καθαρα κινεζικα (ΖΑΜΑ) με εχουν βγαλει ασπροπροσωπο για χρονια χωρια καν να τα ανοιξω για φυσηγμα/καθαρισμα το ιδιο και για λαδια... στα 2χρονα βαζω παντα το ls της Husqvarna και οντως κανει θαυματα...καθολου καπνος και τα σωθικα του κινητηρα σε αριστη κατασταση... 1
papoys1 Δημοσ. 6 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 6 Μαρτίου 2019 5 ώρες πριν, opcorsa είπε @papoys1 ριχνουμε και κανενα ταγκ να ερθω επιτοπου για αντιλογο τσαμπα αγχωνεστε με τις αλυσιδες και χαραμιζετε σελιδες αυτου εδω του εκλεκτου φορουμ η δικια μου εμπειρια ειναι οτι θες καλη αλυσιδα και καλη ΛΑΜΑ και η λαμα καθε 2-3 αλλαγες αλυσιδας να γυρναει απο την αλλη (το λενε και μανιουαλ) ... επισης για να παινεψουμε το σπιτι μας, αλυσιδες και λαμες αυστηρα ΟREGON Και ξυλοκοπτικα αυστηρα HUSQVARNA... επισης με το λαδι, αποφευγετε 30ρια και μονοτυπα,μπορει να ειναι πιο φτηνα αλλα το ειδικο λαδι αλυσιδας ειναι αλλιως.... πιαστε το να δειτε οτι ειναι σαν γλιτσα, ψιλο κολλωδες, οποτε καλυτερευει το κοψιμο και ενισχυει την διαρκεια ζωης αλυσιδας λαμας ξεκουραζοντας και το πριονι... και βεβαια αν δεν πεταει λαδι , σταματαμε και βλεπουμε τι φταιει..ακομα και η τρομπα λαδιου να χαλασε με λιγα tutorials στο ιντερνετ την αλλαζουμε και αποφευγουμε απατεωνες που θα μας χρεωσουν 50 ευρα για μια τρομπιτσα που κανει 10 ευρω στο νετ.. και για να κοκκορευτω και λιγο, επειδη ειμαι στις καλες μου τις προαλες εκοβα στο χωριο μου μια μουρνια η οποια με τις ριζες τις κοντευε να σηκωσει το πατρικο (ειχαν ραγισει μπετα στο εδαφος) ... εκοβα με την αρχαιολογια μου (ALPINA 70, Για τους γνωστες) , 10 κιλα αλυσοπριονο, με 5% μιξη (κανω χαρμανι απο 2χρονο λαδι και λαδι μηχανης για να δουλευει πιο "γλυκα"), και το καλυτερο ολων το συγκεκριμενο αλυσοπριονο δεν εχει ΦΡΕΝΟ 👷♂️🙄 ΠΟΥ σημαινει οτι τα λαθη δεν συγχωρουνται, ενα kickback ή ενα λαθος και γεια σας φευγει απο δακτυλο μεχρι ολοκληρο μελος 😮 μαλλον οταν φτιαχνοταν -made in italy- υποθετω 1965-70 δεν ειχε εφευρεθει το φρενο ασφαλειας.... πραγματικα για μυστες Φίλε το έχω πολύ και με αυτά τα εργαλεία.Ειδικά στο βενζινοπρίονο μεγάλο ρόλο παίζει το τρόχισμα της αλυσίδας.Θα σου πω ότι έρχονται φίλοι και γνωστοί να τους τροχίσω την αλυσίδα με το ηλεκτρικό τροχάκι γιατί τον τύπο στο χωριό που το κάνει με 5 ευρώ όπως μου λένε δεν τον εμπιστεύονται.Το τρόχισμα το δικό μου δεν το πετυχαίνει κανείς. Όσο για τα Κινέζικα το έχω πει παλαιότερα.Ζω μόνιμα Αθήνα.Τα αποθηκεύω στο εξοχικό που είναι στην ερημιά και παλαιότερα ένα καλό ακριβό μου το έκλεψαν.Τα Κινέζικα δεν τα πείραξαν. Έτσι και επειδή πιάνουν τα χέρια μου ξέρω και τα συντηρώ μόνος Κινέζικα και ποτέ δεν με πρόδωσαν ούτε κινδυνεύουν από κλοπή.Και να κλέψουν κάποιο σκασίλα μου.Με 50 ευρώ στο Σχιστό βρίσκω καινούργιο οτιδήποτε μεγέθους από το φιλαράκι το Γιώργο που τα έχω δοκιμασμένα και δουλεύουν τέλεια. Είχα Κινέζο μεγάλο πολλά χρόνια είχε κόψει τόννους στο τέλος δεν λίπαινε καθόλου (από εκεί λέω για σφίξιμο και όχι χαλάρωμα αλυσίδας).Ρώτησα στην επαρχία 60-70 για αλλαγή - επισκευή. Έψαξα Αθήνα (την έβγαλα και είναι ίδια με του Stil) γιατί απέξω δεν τόχω τα ανταλλακτικά τρόμπα και κάτι πλαστικάκια που θέλουν αλλαγή στον άξονα γύρω στα 40. Με 50 ευρώ πήρα ένα κουνούργιο και έχω το παλιό για ανταλλακτικά.\ Ήδη μου χρειάστηκε στο καινούργιο η χειρολαβή που βάζεις μπροστά.Βέβαια μετά έφτιαξα και την παλιά μόνος βλέποντας youtube (είχε φύγει από μέσα το ελατήριο και δεν είχε επαναφορά) και την έχω καβάντζα. Το μυστικό με τα Κινέζικα είναι να πιάνουν τα χέρια σου και να ξέρεις να τα συντηρείς μόνος.Αν δεν τόχεις υποχρεωτικά σε επώνυμο και θα πηγαίνεις στο μάστορα να δίνεις 30άρια και 50άρια. 7 ώρες πριν, tsilitheo1 είπε Εχω καινούργια 25αρα curving απο echo αν οντως θες... Χωρις πλακα... Αχρειαστη μου ειναι Περίπου πλάκα ρε συ.Απλά θέλω μία 45άρα.Οι Κινέζοι βάζουν 50άρα η οποία τα κουράζει γιατί είναι μεγάλη. Πήρα την παλιά 50άρα και θα κατέβω κάποια μέρα Αθήνα Κωνσταντινουπόλεως 131 που έχω βρει ένα μαγαζάκι που πολλά και φτηνά ανταλλακτικά για όποιον ενδιαφέρεται να πάρω όντως μία 45άρα η οποία ταιριάζει και καλύτερα στην ηλικία μου αν και η 25άρα δεν θα μου κακόπεφτε . Αν έχεις 45άρα σφύρα. EDIT. Έβαλα το μαγαζάκι γιατί έψαχνα καιρό έτυχε να κατέβω Σπύρου Πάτση για κάποιο άνταλακτικό για το φορτηγάκι Fiat. Πέρασα επειδή ήταν δίπλα και βρήκα πολύ καλές τιμές σε κάτι ανταλλακτικά που ήθελα για το χορτοκοπτικό (φυσικά Κινέζος και αυτό 15 χρόνων από Alex Pak σκλί λέμε και δεν έχει σχέση με τον κατά τα άλλα συμπαθέστατο moderator μας ) και δεν έβρισκα. 2 1
stelios18120 Δημοσ. 6 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 6 Μαρτίου 2019 Πολύ μπλα μπλα και αντίλογος για γνώστες 😁 Εμείς που με αλυσοπρίονα είμαστε noob θα βάλετε κανένα λινκ για κανένα απλό και όμορφο μέχρι 150€ αν θέλουμε να κόψουμε κανένα κλαδί η δέντρο; Για πείτε κανένα να έχουμε στο νου μας. (Και τι λάδι μαζί να πάρουμε και ότι άλλο χρειάζεται)
Krasomak Δημοσ. 6 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 6 Μαρτίου 2019 1 ώρα πριν, stelios18120 είπε Πολύ μπλα μπλα και αντίλογος για γνώστες 😁 Εμείς που με αλυσοπρίονα είμαστε noob θα βάλετε κανένα λινκ για κανένα απλό και όμορφο μέχρι 150€ αν θέλουμε να κόψουμε κανένα κλαδί η δέντρο; Για πείτε κανένα να έχουμε στο νου μας. (Και τι λάδι μαζί να πάρουμε και ότι άλλο χρειάζεται) Για αρχάριους έφτιαξα αυτήν την ανάρτηση http://krasodad.blogspot.com/2016/04/blog-post_43.html 4 1
shack Δημοσ. 6 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 6 Μαρτίου 2019 Σύντομος και ωραίος οδηγός, ... αυτό το krasodad κάτι μου θυμίζει από παλιά. Εκεί που λες για το τρόχισμα, νομίζω ότι πρέπει να ξέρει κανείς να χειρίζεται την λίμα, γιατί αν είναι μακριά θα ξεμείνει. 1
opcorsa Δημοσ. 6 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 6 Μαρτίου 2019 5 ώρες πριν, papoys1 είπε Φίλε το έχω πολύ και με αυτά τα εργαλεία.Ειδικά στο βενζινοπρίονο μεγάλο ρόλο παίζει το τρόχισμα της αλυσίδας.Θα σου πω ότι έρχονται φίλοι και γνωστοί να τους τροχίσω την αλυσίδα με το ηλεκτρικό τροχάκι γιατί τον τύπο στο χωριό που το κάνει με 5 ευρώ όπως μου λένε δεν τον εμπιστεύονται.Το τρόχισμα το δικό μου δεν το πετυχαίνει κανείς. Όσο για τα Κινέζικα το έχω πει παλαιότερα.Ζω μόνιμα Αθήνα.Τα αποθηκεύω στο εξοχικό που είναι στην ερημιά και παλαιότερα ένα καλό ακριβό μου το έκλεψαν.Τα Κινέζικα δεν τα πείραξαν. Έτσι και επειδή πιάνουν τα χέρια μου ξέρω και τα συντηρώ μόνος Κινέζικα και ποτέ δεν με πρόδωσαν ούτε κινδυνεύουν από κλοπή.Και να κλέψουν κάποιο σκασίλα μου.Με 50 ευρώ στο Σχιστό βρίσκω καινούργιο οτιδήποτε μεγέθους από το φιλαράκι το Γιώργο που τα έχω δοκιμασμένα και δουλεύουν τέλεια. Είχα Κινέζο μεγάλο πολλά χρόνια είχε κόψει τόννους στο τέλος δεν λίπαινε καθόλου (από εκεί λέω για σφίξιμο και όχι χαλάρωμα αλυσίδας).Ρώτησα στην επαρχία 60-70 για αλλαγή - επισκευή. Έψαξα Αθήνα (την έβγαλα και είναι ίδια με του Stil) γιατί απέξω δεν τόχω τα ανταλλακτικά τρόμπα και κάτι πλαστικάκια που θέλουν αλλαγή στον άξονα γύρω στα 40. Με 50 ευρώ πήρα ένα κουνούργιο και έχω το παλιό για ανταλλακτικά.\ Ήδη μου χρειάστηκε στο καινούργιο η χειρολαβή που βάζεις μπροστά.Βέβαια μετά έφτιαξα και την παλιά μόνος βλέποντας youtube (είχε φύγει από μέσα το ελατήριο και δεν είχε επαναφορά) και την έχω καβάντζα. Το μυστικό με τα Κινέζικα είναι να πιάνουν τα χέρια σου και να ξέρεις να τα συντηρείς μόνος.Αν δεν τόχεις υποχρεωτικά σε επώνυμο και θα πηγαίνεις στο μάστορα να δίνεις 30άρια και 50άρια. Περίπου πλάκα ρε συ.Απλά θέλω μία 45άρα.Οι Κινέζοι βάζουν 50άρα η οποία τα κουράζει γιατί είναι μεγάλη. Πήρα την παλιά 50άρα και θα κατέβω κάποια μέρα Αθήνα Κωνσταντινουπόλεως 131 που έχω βρει ένα μαγαζάκι που πολλά και φτηνά ανταλλακτικά για όποιον ενδιαφέρεται να πάρω όντως μία 45άρα η οποία ταιριάζει και καλύτερα στην ηλικία μου αν και η 25άρα δεν θα μου κακόπεφτε . Αν έχεις 45άρα σφύρα. EDIT. Έβαλα το μαγαζάκι γιατί έψαχνα καιρό έτυχε να κατέβω Σπύρου Πάτση για κάποιο άνταλακτικό για το φορτηγάκι Fiat. Πέρασα επειδή ήταν δίπλα και βρήκα πολύ καλές τιμές σε κάτι ανταλλακτικά που ήθελα για το χορτοκοπτικό (φυσικά Κινέζος και αυτό 15 χρόνων από Alex Pak σκλί λέμε και δεν έχει σχέση με τον κατά τα άλλα συμπαθέστατο moderator μας ) και δεν έβρισκα. χαιρομαι που υπαρχουν μερακλιδες σαν εμενα και εσενα ακομα παπου.. ειμαι τοσο ψειρας με τα μηχανηματα μου που βαζω συνθετικο λαδι σε ολα τα 4χρονα μου και τα δουλευω υποχρεωτικα μερικα λεπτα ρελαντι (αλυσοπριονα, γεννητριες, τα παντα) μχρι να ζεσταθουν για να μην τα ταλαιπωρησω.. παντως δεν θα επερνα ευκολα κινεζικο ξανα.. βλεπεις ομως τρελες διαφορες π.χ. κινητηρας κινεζικος με 90 ευρω καινουργιος και η subaru robin 220-250... τρελες διαφορες... παντως υπαρχει προσοχη στην λεπτομερεια στα καλα μηχανηματα...πχ η robin θα παρει με 2 σχοινιες μπροστα, η κινεζικη πρεπει να τρβαας κανα 5λεπτο ειδικα οταν ειναι χειμωνας και ειναι κρυα... και να σημειωθωει οτι εχω τρικυλο μεταφορικο καροτσι που πλεον δεν το χρησιμοποιω με κινεζικο μοτερ..εχει δουλεψει λιγο σχετικα αλλα εχει βγει καλο θα ελεγα..το βαζω μρποστα 1 φορα το διμηνο μην χαλασει απο την ακινησια... και συμπεριφερεται καλα...ασε που επειδη το εκανα βιδες πριν κανενα χρονο για να βαψω σκουριασμενα μερη να το σωσω καπως , ειδα πως πολλα ανταλλακτικα πρεπει να κανουν και στην robin που εχω στην γεννητρια του ραβδιστικου... ο κανονας ειναι να μαθει καποιος να τα "σκαλιζει" θα σωσει πολλα λεφτα, και ταλαιπωρια στο πηγενε ελα 2
Cocomel Δημοσ. 6 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 6 Μαρτίου 2019 Καλημέρα δύναμη και ακούω καλά λόγια είναι τα huyndai και πολύ φτηνά... Τώρα δεν ξέρω παντός για τα κινέζικα είναι θέμα κατηγορίας Α-Β-Γ ο εδώ εισαγωγέας θα φέρει το ποίο φτύνο παντός σε πόλους έχουν λύσει τα χέρια 32 λεπτά πριν, opcorsa είπε χαιρομαι που υπαρχουν μερακλιδες σαν εμενα και εσενα ακομα παπου.. ειμαι τοσο ψειρας με τα μηχανηματα μου που βαζω συνθετικο λαδι σε ολα τα 4χρονα μου και τα δουλευω υποχρεωτικα μερικα λεπτα ρελαντι (αλυσοπριονα, γεννητριες, τα παντα) μχρι να ζεσταθουν για να μην τα ταλαιπωρησω.. παντως δεν θα επερνα ευκολα κινεζικο ξανα.. βλεπεις ομως τρελες διαφορες π.χ. κινητηρας κινεζικος με 90 ευρω καινουργιος και η subaru robin 220-250... τρελες διαφορες... παντως υπαρχει προσοχη στην λεπτομερεια στα καλα μηχανηματα...πχ η robin θα παρει με 2 σχοινιες μπροστα, η κινεζικη πρεπει να τρβαας κανα 5λεπτο ειδικα οταν ειναι χειμωνας και ειναι κρυα... και να σημειωθωει οτι εχω τρικυλο μεταφορικο καροτσι που πλεον δεν το χρησιμοποιω με κινεζικο μοτερ..εχει δουλεψει λιγο σχετικα αλλα εχει βγει καλο θα ελεγα..το βαζω μρποστα 1 φορα το διμηνο μην χαλασει απο την ακινησια... και συμπεριφερεται καλα...ασε που επειδη το εκανα βιδες πριν κανενα χρονο για να βαψω σκουριασμενα μερη να το σωσω καπως , ειδα πως πολλα ανταλλακτικα πρεπει να κανουν και στην robin που εχω στην γεννητρια του ραβδιστικου... ο κανονας ειναι να μαθει καποιος να τα "σκαλιζει" θα σωσει πολλα λεφτα, και ταλαιπωρια στο πηγενε ελα Φίλε μου να σε ρωτήσω κάτι σκαπτικο 7 ίππους κάνει δουλειά για αμπέλι 5 στρέμματα ...? Γτ είδα λες έχεις τρίκυκλο η να μην το πάρω
lary7 Δημοσ. 6 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 6 Μαρτίου 2019 (επεξεργασμένο) 3 ώρες πριν, stelios18120 είπε Πολύ μπλα μπλα και αντίλογος για γνώστες 😁 Εμείς που με αλυσοπρίονα είμαστε noob θα βάλετε κανένα λινκ για κανένα απλό και όμορφο μέχρι 150€ αν θέλουμε να κόψουμε κανένα κλαδί η δέντρο; Για πείτε κανένα να έχουμε στο νου μας. (Και τι λάδι μαζί να πάρουμε και ότι άλλο χρειάζεται) Για κλαδιά και ψιλούς κορμούς πάρε ένα Hyundai ή κανενα κινέζο PN 2500 που έχω εγώ για να είναι ελαφρύ και να μάθεις εύκολα. Γάντια, γυαλιά προστασίας και καπέλο, πάντα μακρύ παντελόνι και πολύ υπομονή. Στην αρχή θα έχεις downtime γιατί μια θα σου ξεσφίγγεται η αλυσίδα, μια θα το μπουκώνεις και θα ζορίζει να παίρνει μπρος, αλλά όταν το μάθεις θα κάνεις εύκολα την δουλειά σου. Ενα λάδι αλυσιδας θες για αρχή και λάδι μιξης 2Τ, το οποίο θα βάλεις μια εφαρμογή στο κινητο και αναλόγως πόση βενζίνη θα έχεις, θα προσθέτεις το λάδι βάση των προδιαγραφών που λέει το πριόνι με συριγγα. Αν βάζεις το λάδι μίξης χοντρικά όπως κάνουν πολλοί είτε θα μπουκώνει και δεν θα παίρνει μπρός (πολύ λάδι) είτε θα δουλεύει σφαίρα αλλά θα χαλάσει σύντομα (λίγο λάδι) Τα μεγάλα με τις μεγάλες λάμες κόβουν εντυπωσιακά πιο γρήγορα κορμούς σε σχέση με τα μικρά αλλά πόσες φορές θα χρειαστεί να ρίξεις δένδρο; Ενα 25ρι για μένα για την αρχή και βλέπεις αργότερα. Η λογική είναι ίδια με τα εργαλεία της δουλειά σου, καλό το πνευματικό Μακιτα, αλλά αν είναι τρυπάς μπετο 3 φορές το χρόνο και το Lidl μια χαρά θα ανοίξει τρύπες. Επεξ/σία 6 Μαρτίου 2019 από lary7 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα