Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Όχι το οτι συμβαίνει δεν σημαίνει οτι είναι και σωστό, αλλά από την στιγμή που ακολουθούν αυτές τις πολιτικές τα καταστήματα αυτό θα είναι το αποτέλεσμα. Θέλετε υπάλληλο που να γνωρίζει όσο περισσότερα γίνεται πάνω σε κάτι πολύ συγκεκριμένο, ας βρούνε κάποιον που να έχει ασχοληθεί αρκετά μόνο με κάτι συγκεκριμένο π.χ τηλεοράσεις ή άλλον με κινητά τηλέφωνα άλλον με διάφορα άλλα gadgets περιφεριακά εκτυπωτές κτλπ, που και πάλι δε νομίζω να είναι σε θέση να απαντούνε σε οτιδήποτε ρωτήσει κάποιος, αλλά πολύ καλύτερα από έναν που δεν έχει ασχοληθεί καθόλου.

Μα το όλο νόημα του να πας σε ένα κατάστημα για να πάρεις κάτι πάντα περιελάμβανε την υποχρέωση των υπαλλήλων να σε εξυπηρετήσουν ή, τουλάχιστον, να προσπαθήσουν.

Το "δε ξέρω κύριε, να το ψάξετε στο ίντερνετ" δεν ήταν, δεν είναι και δεν πρόκειται ποτέ να αποτελέσει επαρκή απάντηση και σωστή συμπεριφορά εκ μέρους οποιουδήποτε πωλητή.

Δε με ενδιαφέρει πόσα, κάθε πότε και, στην τελική, αν τους πληρώνουν, απ τη στιγμή που είμαι από την άλλη μεριά του πάγκου, είμαι πελάτης και οφείλουν να προσπαθήσουν να με εξυπηρετήσουν.

Επίσης, έχουμε δει πολλές φορές, ιδίως σε καταστάσεις που χρειάζεται αντικατάσταση κάτι που χάλασε εντός εγγύησης να σου δίνουν ότι να ναι, πολλές φορές αρκετά χειρότερο από αυτό που είχες και σου χάλασε κι όταν τους πεις "Έχω διαβάσει 40 reviews και συγκρίσεις στο νετ και αυτό που μου δίνεις δεν είναι αντίστοιχο αυτού που είχα", τότε ξέρουν να σου πούνε "Ο κατάλογος που έχω μου λέει ότι είναι, τα reviews δεν είναι πάντα αξιόπιστα, πάρε τώρα την 6450 κι ας είχες αγοράσει πριν 1 χρόνο την 5870". Τα καλά και συμφέροντα δηλαδή.

Αυτό είναι που με εκνευρίζει.

  • Απαντ. 73
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
[..]

αυτές δηλαδή που αναφέρεις είναι low end ; Που ξεκινούν από τα 65 ευρώ ;

 

Πάω πάσο.

 

Ναι, η 6450 είναι low end κάρτα γραφικών.

Και επειδή κάνεις λόγο για "ξερόλες και γκουρού", να σου υπενθυμίσω πως παρ'όλο που το section του φόρουμ γράφει μπλαμπλα και τα περισσότερα thread κινούνται με απορίες τύπου "είναι τα φουρνάκια καρκινογόνα", το υπόλοιπο φόρουμ είναι τεχνολογικό και guess what, έχει μία βάση καθημερινών χρηστών που ασχολείται με το αντικείμενο.

 

Αν πιστεύεις πως οι επιδόσεις μιας κάρτας είναι ανάλογες της τιμής της φοβάμαι πως εσύ δε ξέρεις τι σου γίνεται, ή για να χρησιμοποιήσω μία δική σου φράση που γράφεις παραπίσω, "Καλή τύχη με τις αγορές σου". :-)

 

 

 

 

 

 

[..]

1. Το γεγονός ότι προσπερνάς ελαφρά την 3ετή εγγύηση 4hour service ή nbd που δεν την δίνουν ούτε σε πολύ ακριβότερα συστήματα ή την χρεώνουν χρυσάφι (πχ. apple , dell, hp, ibm / lenovo κλπ.) ..

Όταν πάθεις ζημιά , αφού είναι περιττή τέτοια εγγύηση, περιμένε κανένα μήνα και βάλε για το ανταλλακτικό , ή να σπας τα νεύρα σου στα τηλέφωνα με το μαγαζί - τον αντιπρόσωπο - το service center και τη μαμά εταιρία..

 

Ο ένας ψάχνει να γλυτώσει 10 ευρώ στην αγορά, άλλος την ψυχική του υγεία και το χρόνο του. Ότι είναι πιο χρήσιμο στον καθένα..

 

Χαίρομαι που συγκρίνεις την εγγύηση του πλαισίου με αυτές των κατασκευαστών, έχω κι εγώ μερικά πρόχειρα παραδείγματα.

Η EVGA δίνει στις κάρτες της 10ετή εγγύηση. (αν δεν είσαι σίγουρος γι'αυτό που διάβασες, μπορώ και ολογράφως, δεκαετή).

Έχω παραδείγματα αντικατάστασης από την Logitech, η οποία δε μπήκε καν στον κόπο να πάρει πίσω το προβληματικό προϊόν.

Έχω και παραδείγματα από την LG, που στέλνει διανομέα στο σπίτι σου να σου αφήσει νέα οθόνη και να παραλάβει την ελαττωματική.

Όσον αφορά το 4ωρο service, καλό το marketing, αλλά να λες ολόκληρη την προσφορά.

Το service είναι από 4 εώς 24 ώρες μόνο για turbo-x συστήματα.

Με λίγα λόγια, οτιδήποτε άλλο αγοράσεις ακολουθεί την συνήθη διαδικασία αντικατάστασης, η οποία όμως ίσως εξακολουθεί να είναι ακόμα σχετικά καλύτερη του ανταγωνισμού.

 

 

 

 

 

 

Τέλος, αν είναι για να αγοράσει ένας αδαής υπολογιστή να πρέπει να προσλάβει σύμβουλο να του κάνει έρευνα αγοράς και να του προτείνει κάτι, τότε καλύτερα να πάει να το δει από κοντά , να ακούσει και δυο εξηγήσεις όσο απλοϊκές κι αν είναι , κι ας το πληρώσει και παραπάνω..

Το κονσομασιόν δεν είναι τζάμπα , κόσμος βγάζει ψωμί από αυτό...

 

Αυτό μπορεί να θεωρηθεί ακόμη και προσβλητικό όταν το γράφεις σε ένα φόρουμ όπου πολλοί χρήστες έχουν αφιερώσει μπόλικο από το χρόνο τους δίνοντας συμβουλές αγοράς στους "αδαείς"..

 

 

Στον αντίποδα, πόσες φορές δεν τυχαίνει να βρίσκεις στο skroutz (ή αλλού) πολύ φθηνότερες τιμές, αλλά στο 90% των περιπτώσεων να μην υπάρχει διαθεσιμότητα όταν πας να το αγοράσεις στο site του πωλητή,

ή η παράδοση να είναι μετά από ενάμισυ μήνα (ενώ στο site λέει "ετοιμοπαράδοτο"),

και αυτό να το ενημερώνουν μόνο αφού κάνεις την παραγγελία ;

 

Κάπου εδώ καταντάει κωμική η κατάσταση.

Σε παραπέμπω εδώ.

 

 

 

Ας βγάλουμε όμως τις παρωπίδες ορισμένοι, γιατί δεν είναι όλα άσπρο και μαύρο..

 

Εδώ όμως θα συμφωνήσω, προτείνοντάς σου ακριβώς το ίδιο.

Ο λόγος που το πλαίσιο γίνεται αντικείμενο της κουβέντας μας είναι το γεγονός πως θεωρείται (αν όχι το μεγαλύτερο) ένα από τα μεγαλύτερα καταστήματα του είδους, και είναι φυσιολογικό να έχουμε απαιτήσεις από αυτό.

 

Από αυτό, όχι από κάθε κακομοίρη υπάλληλο που προσλαμβάνεται επειδή απαντάει "ναι" σε ερωτήσεις τύπου "μπορείτε να αντεπεξέλθετε σε συνθήκες πίεσης".

 

Σε συνθήκες πίεσης μπορούσε να ανταπεξέλθει ο Βέγγος βλαχομανατζαράκο του ντιρί, αλλά όσα παρακαλώ/per minute και να βάλεις τον Βέγγο να λέει, από κάρτες γραφικών δε θα ξέρει.

Δημοσ.

Οφείλω να ομολογήσω ότι τα Video του MyPlaisio δεν τα είχα δει ποτέ και ότι από αυτό το thread είδα για αρχή αυτό που πόσταρε Artic ήταν το πρώτο που είδα. Εγώ προσωπικά από τότε άρχισα να σερφάρω στο youtube οι βίντεο παρουσιάσεις είναι κάτι που πάντα βλέπω. Στο έτος 2011 κοντά 2012 ούτε μία Ελληνική εταιρεία δεν κάνει παρουσιάσεις της προκοπής και αυτές που κάνει το πλαίσιο είναι καθαρά μάρκετιν χαρακτήρα με ανακρίβειες μέσα. Κρίμα γενικά γιατί έτσι συνάνθρωποι που δεν έχουν την δυνατότιτα να παρακολουθήσουν κάτι στα Αγγλικά θα πρέπει να πληρώνουν για περιοδικά πληροφορικής ενώ μέσω Youtube θα μπορούσε ο Έλληνας να ενημερώνετε δωρεάν και άμεσα για κάτι που τον ενδιαφέρει η όχι.

 

Όσο για το βάρος στα τροφοδοτικά Turbo-X δεν τους κατηγορώ τους ανθρώπους, με το κιλό τα αγοράζουν και αυτοί.

Δημοσ.

Εχετε δικιο και οι μεν και οι δε οσον αφορα το τι θα πρεπει να ξερει ενας πωλητης για να κανει σωστα τη δουλεια του(και γιατι προφανως ΔΕΝ τα ξερει). ΑΛΛΑ, θα προτεινα σε οσους τους τα χωνουν, να στειλουν ενα βιογραφικο μηπως και προσληφθουν(μην αγχωνεστε, το πολυ σε 2-3 μηνες θα σας απολυσουν) ωστε να δουν εκ των εσω την δουλεια στη συγκεκριμενη αλυσιδα. Μετα, ας ερθουν να γραψουν ξανα ΓΙΑΤΙ τελικα δεν εκαναν σωστα τη δουλεια τους ως πωλητες(στα ματια των πιο advanced καταναλωτων). Εκει μεσα ειναι ενα ατελειωτο μπουρδελο, οι πωλητες κανουν (και ξερουν) μοναχα οτι τους πουν οι "απο πανω". Στην αναγκη, υποκρινεσαι πως δεν ξερεις ή πως το Tublo-X ειναι καλυτερο απο το Sony ξερω γω...

 

Φυσικα δεν περιμενατε απο μενα να το πω καθως ηδη θα το ξερετε, αλλα ΠΟΤΕ μη ρωτησετε πωλητη τους "τι θα προτεινες, αυτο ή αυτο?". Οχι επειδη δεν θα ξερει ποιο καλυπτει τις αναγκες σας, αλλα επειδη κατα πασα πιθανοτητα θα(αναγκαστει να) σας πει ψεμματα.

Δημοσ.

Επίσης στο πλαίσιο κάθε τρείς και λίγο κάνουν έλεγχο στους πωλητές οι γνωστοί υπάλληλοι αγοραστές. Πάνε στους υπαλλήλους προσποιούμενοι τους αγοραστές και τους αξιολογούν καταλλήλως όπως μου έχει πει φίλος πρώην υπάλληλος πλαισίου. Επομένως μπορείτε να βγάλετε συμπεράσματα για το τι γίνετε εκεί μέσα όπως σωστά χαρακτήρισε ο από πάνω μου.

Δημοσ.

Και ποιος σου εγγυάται εσένα αγοραστή οτι το SAR που θα σου αναφέρει θα είναι το σωστό? Σε σάιτ με reviews κινητών αναγράφονται διαφορετικά SAR, διαστάσεις, γραμμάρια κτλ.

την ζυγαρια την ειχε για να ζυγισει το σαπιο τροφοδοτικο

να την εχει και στο καταστημα να ζυγιζουμε κινητα!

Δημοσ.

Αλλοίμονο αν σε αυτή την εποχή της απίστευτης πληροφορίας, βασιζόμαστε στους πωλητές (οποιουσδήποτε πωλητές) να μας συμβουλέψουν τι θα πάρουμε. Αν λοιπόν είσαι άνθρωπος με εξειδικευμένες ανάγκες και αντί να το ψάξεις μόνος σου βασίζεσαι στους πωλητές οι οποίοι θα σου πασάρουν το κάθε Turbo-X είσαι άξιος της μοίρας σου.

Όπως είπα και πριν, καλά κάνετε και είστε απαιτητικοί όταν έχετε εξειδικευμένες ανάγκες. Το πλαίσιο όμως δεν το ενδιαφέρει να ικανοποιήσει το συγκεκριμένο κοινό γιατί αποτελεί λιγότερο απο το 10% της αγοράς. Δεν το ενδιαφέρει να χάσει τον τύπο που ψάχνει το κάθε κατάστημα για την συγκεκριμένη σειρά παραγωγής CPU που κλοκάρει 0.03% παραπάνω απο τους άλλους. Άλλωστε όλοι γνωρίζουμε πολύ καλά την πολιτική του πλαισίου σε ότι αφορά το προσωπικό του. Όλοι λειτουργούν σαν ρομποτάκια, δεν υπάρχει κανένα περιθώριο προσωπικής πρωτοβουλίας και εκτελούν αυστηρά εντολές.

 

Για παράδειγμα μπαίνει ένας μπαμπάς μέσα ο οποίος θέλει "κομπιούτερ" για να παίζει ο γιός του παιχνίδια. Ο πωλητής έχει συγκεκριμένη εντολή να πασάρει συγκεκριμένο Turbo-X το οποίο απευθύνεται σε τέτοιους πελάτες. Δεν έχει την ευελιξία να του πει "κοίταξε μεγάλε, υπάρχει αυτό το Turbo-X αλλά μπορείς να πάρεις custom λύση με τις X cpu, μητρική, κάρτα γραφικών η οποία θα σου δώσει καλύτερη απόδοση ενώ θα γλιτώσεις και 100€"

  • Moderators
Δημοσ.

Eύλογη η απορία σου, αλλα ειλικρινά οι κατασκευαστές τηλεοράσεων ξέρουν αν υποστηρίζουν το 3d vision;

 

 

Κι εσένα εύλογη η απορία σου (και τελικά απαντηση πήρα μόνο στα fora της nVidia και μάλιστα από user, όχι από mod). Αλλά πόσο παράλογος είμαι; Θα σκάσω 700 ευρώ για μία TV που υποστηρίζει στερεοσκοπικό 3D. Γιατί να μην ξέρω εκ των προτέρων αν θα μπορώ να παίζω τα games μου σε αυτήν; Γιατί αν την αγοράσω, δω ότι δεν λειτουργεί τεστάροντάς την και μετά την γυρίσω πίσω, θα μου σκοτίσουν τον έρωτα στο Πλαίσιο -ή στο κάθε Πλαίσιο- και είναι μια διαδικασία που δε συμφέρει ούτε εμένα, ούτε αυτούς.

 

 

Βασικό για σένα είναι το SAR του Mpatarola 345x3-45F LE 2011. Ok. Ανάθεμα κι αν πάνω από 5 τεχνικοί σε ολόκληρη τη Sony Ericsson ξέρουν το SAR των τελευταίων 20 μοντέλων της εταιρίας τους, κι εσύ ζητάς να το ξέρει πωλητής των 700 ευρώ σε μαγαζί με δεκάδες κωδικούς.

 

Το SAR είναι δεδομένο μέγεθος για κάθε μοντέλο από την καταστευή του. Σαν το βάρος ή τις διαστάσεις πχ. Και μάλιστα είναι μέγεθος που αφορά την υγεία του χρήστη (για αυτό υπάρχει και μέγιστος δείκτης ορισμένος από την ευρωπαϊκή νομοθεσία). Αν πιστεύεις ότι δεν είναι ΒΑΣΙΚΟΤΑΤΟ κριτήριο αγοράς μιας συσκευής, οκ το βλέπουμε διαφορετικά το θέμα. Απόψεις.

 

Όσον αφορά τους πωλητές των 700 ευρώ που λέτε, σαφώς και δεν περιμένω από αυτούς να σκιστούν για να μάθουν την δουλειά τους. Από την εταιρεία που εργάζονται περιμένω να τους εκπαιδεύει αναλόγως. Κι εγώ έχω φούρνο και κάθε φορά που φτιάχνω νέο είδος ενημερώνω τις πωλήτριές μου για το τι περιέχει (αυγά, βούτυρο κλπ) ώστε με τη σειρά τους να ενημερώνουν τους πελάτες μου. Για όνομα δλδ, δεν χρειάζονται ούτε σεμινάρια, ούτε διδακτορικά στο μάρκετινγκ. Αλλά ακόμα κι αυτό να μην μπορεί να κάνει το κατάστημα (που είναι υποχρέωσή τους να έχουν εκπαιδευμένο προσωπικό, ας το προσπεράσουμε όμως), μπορεί να τους δίνει ένα κατάλογο με τα προϊόντα στον οποίο να αναγράφονται τα χαρακτηριστικά τους και να ανατρέχουν οι υπάλληλοι προς ενημέρωση των πελατών.

 

 

Παντως απλα θα σου πω οτι δεν εχεις δικιο. Αν θες πραγματικα εξειδικευμενα πραγματα τοτε να τα ψαξεις μονος σου και να πας στο ταδε καταστημα και να πεις "θελω αυτα και αυτα" και να τελειωνεις.

 

Μα αυτό λέω κι εγώ. Ψάχνω μόνος μου και πάω και παραγγέλνω και μόνος μου. Αυτοί είναι οι χαμένοι, εγώ τη δουλειά μου θα την κάνω, έστω κι αν χάσω κάποιο χρόνο παραπάνω στο ψάξιμο. Χρόνο που θα μπορούσα να γλυτώσω, εάν είχαν τις απαντήσεις στα ερωτήματά μου, αφού θα είχαν κάνει το ψάξιμο αυτοί αντί για μένα και άρα θα με κέρδιζαν σαν πελάτη.

 

Και γενικότερα, δεν κρίνω το πως λειτουργεί το σύστημα, αυτό το ξέρω καθώς δεν εξυπηρετούμαι. Απλά λέω πως θα έπρεπε να λειτουργεί.

 

 

Όλο και πιο legendary γίνεται το thread πάντως..

 

me_gusta_face_text_postcard-p239986862933170582z85wg_400.jpg

 

Εγώ απ την άλλη δεν θέλω να ξέρω το βάρος του κινητού αλλά το βάρος του κινητού μαζί με την συσκευασία, και να ξέρει και ο υπάλληλος τις τιμές των ελτά στην περίπτωση που θελήσω να το στείλω εκτός, όλες τις τιμές, τις τωρινές και τις επόμενες. ;ρ

 

 

Ναι, ντάξει, μην το γαμάτε το θέμα όμως. Το SAR είναι μία χρήσιμη πληροφορία, σημαντική για την υγεία και δεδομένη για κάθε συσκευή από την κατασκευή της. Αν νομίζεις οτί αυτά που ειρωνικά αναφέρεις μπορούν να τεθούν σε σύγκριση, οκ πάσο.

 

 

Χαίρομαι που συγκρίνεις την εγγύηση του πλαισίου με αυτές των κατασκευαστών, έχω κι εγώ μερικά πρόχειρα παραδείγματα.

Η EVGA δίνει στις κάρτες της 10ετή εγγύηση. (αν δεν είσαι σίγουρος γι'αυτό που διάβασες, μπορώ και ολογράφως, δεκαετή).

Έχω παραδείγματα αντικατάστασης από την Logitech, η οποία δε μπήκε καν στον κόπο να πάρει πίσω το προβληματικό προϊόν.

Έχω και παραδείγματα από την LG, που στέλνει διανομέα στο σπίτι σου να σου αφήσει νέα οθόνη και να παραλάβει την ελαττωματική.

Όσον αφορά το 4ωρο service, καλό το marketing, αλλά να λες ολόκληρη την προσφορά.

Το service είναι από 4 εώς 24 ώρες μόνο για turbo-x συστήματα.

Με λίγα λόγια, οτιδήποτε άλλο αγοράσεις ακολουθεί την συνήθη διαδικασία αντικατάστασης, η οποία όμως ίσως εξακολουθεί να είναι ακόμα σχετικά καλύτερη του ανταγωνισμού.

 

 

 

Συμπληρωματικά, η Logitech μου έστειλε νέο G9 σπίτι χωρίς να πάρει το παλιό πίσω, η Samsung έστειλε κούριερ στο σπίτι μου με την νέα οθόνη και πήρε πίσω την παλιά και η Dell έστειλε τεχνικό στο σπίτι μου για να μου επισκευάσει το laptop. Οπότε, το service των turbo-x δεν μου φαντάζει και τόσο λαμπερό για να είμαι ειλικρινής (με επιφύλαξη αυτό, γιατί δεν το έχω χρησιμοποιήσει ποτέ μου).

Δημοσ.

Εμενα με ενοχλει πολυ περισσοτερο αυτη η ρομποτικη συμπεριφορα που χωνει στο λαιμο στους υπαλληλους του το πλαισιο παρα οτιδηποτε αλλο. Η υπερβολικα επιτηδευμενη και ρομποτικη ευγενεια ειναι το λιγοτερο ενοχλητικη. Φυσικα και δεν κατηγορω τα παιδια που κανουν τους δουλους εκει μεσα (αλλωστε ημουν και εγω εκει για λιγο διαστημα).

Δημοσ.

Εμενα με ενοχλει πολυ περισσοτερο αυτη η ρομποτικη συμπεριφορα που χωνει στο λαιμο στους υπαλληλους του το πλαισιο παρα οτιδηποτε αλλο. Η υπερβολικα επιτηδευμενη και ρομποτικη ευγενεια ειναι το λιγοτερο ενοχλητικη. Φυσικα και δεν κατηγορω τα παιδια που κανουν τους δουλους εκει μεσα (αλλωστε ημουν και εγω εκει για λιγο διαστημα).

 

το αυτο

 

επισης το γεγονος

οτι πεταγονται μεσα απο τα ραφια για να σε χαιρετισουν

Δημοσ.

το αυτο

 

επισης το γεγονος

οτι πεταγονται μεσα απο τα ραφια για να σε χαιρετισουν

 

Εγώ είχα το αντίθετο πρόβλημα.

 

Δεν έβρισκα κάποιον να ρωτήσω(στο κατάστημα Θεσ/νικης κέντρο).

Πως γίνεται αυτό δεν ξέρω.

Δημοσ.

Εμενα με ενοχλει πολυ περισσοτερο αυτη η ρομποτικη συμπεριφορα που χωνει στο λαιμο στους υπαλληλους του το πλαισιο παρα οτιδηποτε αλλο. Η υπερβολικα επιτηδευμενη και ρομποτικη ευγενεια ειναι το λιγοτερο ενοχλητικη. Φυσικα και δεν κατηγορω τα παιδια που κανουν τους δουλους εκει μεσα (αλλωστε ημουν και εγω εκει για λιγο διαστημα).

 

 

Μια μέρα πάω σε ένα πλαίσιο να δω ένα κινητό από κοντά(Htc Desire Z). Συγκεκριμένα ήθελα να δοκιμάσω αν βολεύει το qwerty keyboard του οπότε ήθελα 1-2 λεπτά να το έχω στα χέρια μου. Μπαίνω μέσα πάω στα κινητά σκάει η κοπέλα της εξηγώ τι θέλω και μου λέει πολύ ωραία. Ε ούτε 1 λεπτό δεν με άφησε σε ησυχία να το δοκιμάσω, κάθε 5 δευτερόλεπτα μου τα έκανε τσουρέκια και αποσπούσε την προσοχή μου από το κινητό οπότε γυρνάω την κοιτάζω με ένα άγριο ύφος παρατάω το κινητό και φεύγω χωρίς να πω τίποτα. :/

 

Δημοσ.

Μια μέρα πάω σε ένα πλαίσιο να δω ένα κινητό από κοντά(Htc Desire Z). Συγκεκριμένα ήθελα να δοκιμάσω αν βολεύει το qwerty keyboard του οπότε ήθελα 1-2 λεπτά να το έχω στα χέρια μου. Μπαίνω μέσα πάω στα κινητά σκάει η κοπέλα της εξηγώ τι θέλω και μου λέει πολύ ωραία. Ε ούτε 1 λεπτό δεν με άφησε σε ησυχία να το δοκιμάσω, κάθε 5 δευτερόλεπτα μου τα έκανε τσουρέκια και αποσπούσε την προσοχή μου από το κινητό οπότε γυρνάω την κοιτάζω με ένα άγριο ύφος παρατάω το κινητό και φεύγω χωρίς να πω τίποτα.

 

Απο περιέργια τί σου έλεγε και στα επρηζέ;

Δημοσ.

Απο περιέργια τί σου έλεγε και στα επρηζέ;

 

Πώς σας φαίνεται; Σας Βολεύει τελικά; Είναι άνετο σαν σισκεύή; Θέλετε να κοιτάξετε και άλλα με πληκτρολόγιο;

Αν θύμαμε καλά.

Δημοσ.

Απο περιέργια τί σου έλεγε και στα επρηζέ;

Aσχετα απο την περιπτωση του agent_smith που εφαγε πρηξιμο, πολλες φορες αρκει ενα καλο μπουστο για να μην καταφερεις να συγκεντρωθεις στο qwerty πληκτρολογιο. Ατιμες πωλητριες :devil:

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...