Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Βασικά ο "γνώστης" ψαγμένος καταναλωτής δέν θα ρωτήσει.Θα μπεί μέσα με τσαμπουκά και θα πεί "αυτό και αυτό".Το παλικάρι/κορίτσι θα τα χτυπήσει και τέλος.Σε τελευταία ανάλυση υποτίθεται οτι έχεις κάνει ήδη την έρευνα αγοράς σου, οπότε το να έχεις απαίτηση απο τον υπάλληλο στο να απαντήσει στην όποια ερώτηση,μάλλον κρίνεται άστοχο.

Ο "άσχετος" που θα ρωτήσει τι του προτείνει ο πωλητής,ας πάρει τα turboX ή οτιδήποτε το κατάστημα προσπαθεί να σπρώξει.Σε όποια απο τις δύο περιπτώσεις όλοι είναι χαρούμενοι.

  • Απαντ. 73
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • Moderators
Δημοσ.

Σοβαρολογείς τώρα?

 

 

Απόλυτα.

 

Επαναλαμβάνω, μιλάμε για εξειδικευμένη πώληση. Ο πωλητής είναι υποχρεωμένος να μπορεί να μου απαντήσει μερικά βασικά πράγματα. Αν χρειαστεί για να κάνω έρευνα αγοράς μέσω internet για να βρω το προϊόν που θα με ικανοποιεί πλήρως, τότε, χαίρω πολύ, θα παραγγείλω κιόλας μέσω internet. Δηλαδή ο πωλητής του Γερμανού και της Cosmote/Wind/Vodafone τι γνώσεις πρέπει να έχει επί των κινητών, κατά την άποψή σου; Το αν παίρνουν micro-SD ή το πόσα MP φωτογραφική έχουν; Δηλαδή οι γνώσεις τους αναλίσκονται στο προσπέκτ του καταστήματος;

 

 

Το πόσο ζυγίζει κάθε μοντέλο; Να το ξέρουν ή όχι; :rolleyes:

 

Ω, του θαύματος, επειδή έχω κάνει και αυτή τη σαχλή ερώτηση σε δεδομένη στιγμή, ανοίγουν τον κατάλογο και σου λένε πόσο ζυγίζει. :)

 

 

Η δουλειά του είναι να παίρνει το ψιψιψίνι από το ράφι να σου λέει μερικά βασικά (που τα γράφει και στην συσκευασία) και να σου γράφει χαρτάκι για να πας ταμείο.

 

Α, οκ, πάσο τότε. Ξαναλέω, άμα είναι να ψάξω μόνος μου, τότε δεν έχουν λόγο ύπαρξης τα καταστήματα για μένα, αφού θα αγοράσω και μόνος μου. Συνεπώς, καλώς να κλείσουν; Ή μήπως πρέπει κάπως να τραβήξουν τον κόσμο στα μαγαζιά τους;

Δημοσ.

Πάντως εγώ δε μπορώ να καταλάβω το λόγο που πρέπει να αγοράσω αυτά που θέλω πάντα face to face.

Αφού μπορώ να τα δω από κοντά και μετά να τα πάρω από εκεί που με συμφέρει περισσότερο, γιατί να πληρώσω την τιμή 2 φορές πάνω;

Δημοσ.

Για θέματα εγγύησης και σερβις, καταλαβαίνω τα οποιαδήποτε παράπονα.

Αλλά από θέμα γνώσεων, πολύ που χέστηκε ο υπάλληλος των (παραλίγο) 500 ευρώ που δουλεύει 9πμ-9μμ να μάθει "αν η μητρική σου υποστηρίζει μόντα για να δώσεις περισσότερα V στις μνήμες". Η δουλειά του είναι να παίρνει το ψιψιψίνι από το ράφι να σου λέει μερικά βασικά (που τα γράφει και στην συσκευασία) και να σου γράφει χαρτάκι για να πας ταμείο.

 

+!

 

Και εκτός αυτού, όσο περισσότερες λεπτομέρειες θέλουμε να γνωρίζει κάποιος τόσο περισσότερη εξειδίκευση στο αντικείμενο απαιτείται άρα πρέπει να έχει και κάποια εργασιακή εμπειρία στο αντικείμενο του. Εδώ πέρα κάθε λίγους μήνες όλο και διαφορετικούς υπαλλήλους βλέπω σε καταστήματα ηλεκτρονικών ειδών, παίρνουν κανέναν άσχετο 18άρη 20άρη και όταν δουλέψει για λίγο καιρό τον διώχνυον και παίρνουν άλλον. Σιγά μην ξέρει ο άλλος τι δείκτη SAR έχει το κινητό πόσα mW έχει η μπαταρία και πόσες cd/m^2 είναι η φωτεινότητα της οθόνης του κινητού, τα απολύτος βασικά ξέρουν.

Δημοσ.

+!

 

Και εκτός αυτού, όσο περισσότερες λεπτομέρειες θέλουμε να γνωρίζει κάποιος τόσο περισσότερη εξειδίκευση στο αντικείμενο απαιτείται άρα πρέπει να έχει και κάποια εργασιακή εμπειρία στο αντικείμενο του. Εδώ πέρα κάθε λίγους μήνες όλο και διαφορετικούς υπαλλήλους βλέπω σε καταστήματα ηλεκτρονικών ειδών, παίρνουν κανέναν άσχετο 18άρη 20άρη και όταν δουλέψει για λίγο καιρό τον διώχνυον και παίρνουν άλλον. Σιγά μην ξέρει ο άλλος τι δείκτη SAR έχει το κινητό πόσα mW έχει η μπαταρία και πόσες cd/m^2 είναι η φωτεινότητα της οθόνης του κινητού, τα απολύτος βασικά ξέρουν.

Το ότι αυτό συμβαίνει το κάνει αυτόματα και σωστό να υποθέσω, ε;

Δημοσ.

Είναι η ΤΑΔΕ 3D τηλεόραση συμβατή με το nVidia 3D Vision;

Eύλογη η απορία σου, αλλα ειλικρινά οι κατασκευαστές τηλεοράσεων ξέρουν αν υποστηρίζουν το 3d vision;

Δημοσ.

Επαναλαμβάνω, μιλάμε για εξειδικευμένη πώληση. Ο πωλητής είναι υποχρεωμένος να μπορεί να μου απαντήσει μερικά βασικά πράγματα.

Βασικό για σένα είναι το SAR του Mpatarola 345x3-45F LE 2011. Ok. Ανάθεμα κι αν πάνω από 5 τεχνικοί σε ολόκληρη τη Sony Ericsson ξέρουν το SAR των τελευταίων 20 μοντέλων της εταιρίας τους, κι εσύ ζητάς να το ξέρει πωλητής των 700 ευρώ σε μαγαζί με δεκάδες κωδικούς.

 

Εδώ αυτοκίνητα πουλάει κάποιος 25 χρόνια μίας μόνο εταιρίας με 5 μοντέλα και μπορεί να μην ξέρει να σου απαντήσει τεχνική ερώτηση.

 

Αν χρειαστεί για να κάνω έρευνα αγοράς μέσω internet για να βρω το προϊόν που θα με ικανοποιεί πλήρως, τότε, χαίρω πολύ, θα παραγγείλω κιόλας μέσω internet.

Μα αυτό θα το κάνεις έτσι κι αλλιώς. Όσοι ξέρουν τι είναι το SAR, ξέρουν και πως να παραγγέλνουν από το ιντερνετ για να γλιτώσουν το έξτρα. Πάρε δήλωση:

 

Αφού μπορώ να τα δω από κοντά και μετά να τα πάρω από εκεί που με συμφέρει περισσότερο, γιατί να πληρώσω την τιμή 2 φορές πάνω;

 

Οπότε ναι οι πωλητές με τέτοιους μισθούς ξέρουν απλά όσα θα ρωτήσει ένας άσχετος που θα αγοράσει από το κατάστημα.

Δημοσ.

Και ποιος σου εγγυάται εσένα αγοραστή οτι το SAR που θα σου αναφέρει θα είναι το σωστό? Σε σάιτ με reviews κινητών αναγράφονται διαφορετικά SAR, διαστάσεις, γραμμάρια κτλ.

Δημοσ.

Ο πωλητης ειναι απλα για να εξηπηρετει εχοντας τις βασικες γνωσεις των προιοντων.Να ξερει δηλαδη ποια μητρικη ειναι συμβατη με τους ταδε επεξεργαστες,ραμ κλπ.Ολα τα αλλα δεν γινεται να γνωριζει, για να το κανει αυτο θα πρεπε να ναι τεχνικος υπολογιστων και να ασχολειτε καθε μερα με αυτα οποτε ειναι πρακτικα αδυνατον κατι τετοιο.Ο γνωστης οπως αναφερθηκε και πριν δεν θα κατσει να συζηταει με τον καθε πωλητη, θα παρει αυτο που θελει και θα φυγει.Ο μη γνωστης θα ρωτησει και ο πωλητης θα του πασαρει αυτο που του επεδειξαν οι ανωτεροι του και συμφερει να φυγει απο το μαγαζι, απλα πραγματα.

Το ιδιο και στα κινητα, πληροφοριες μονο για την καμερα, το λειτουργικο και λοιπα εξτρα (GPS, ραδιοφωνο) ακου εκει πρεπει να ξερουν και το SAR, σιγα μην πρεπει ξερουν και ποση ωρα κανει να φορτισει.

Δημοσ.

Απόλυτα.

 

Επαναλαμβάνω, μιλάμε για εξειδικευμένη πώληση. Ο πωλητής είναι υποχρεωμένος να μπορεί να μου απαντήσει μερικά βασικά πράγματα. Αν χρειαστεί για να κάνω έρευνα αγοράς μέσω internet για να βρω το προϊόν που θα με ικανοποιεί πλήρως, τότε, χαίρω πολύ, θα παραγγείλω κιόλας μέσω internet. Δηλαδή ο πωλητής του Γερμανού και της Cosmote/Wind/Vodafone τι γνώσεις πρέπει να έχει επί των κινητών, κατά την άποψή σου; Το αν παίρνουν micro-SD ή το πόσα MP φωτογραφική έχουν; Δηλαδή οι γνώσεις τους αναλίσκονται στο προσπέκτ του καταστήματος;

 

Προφανως και περιμενεις πολλα απο κακοπληρωμενους και φουλ αναλωσιμους υπαλληλους της γραμμης. Προφανως και νομιζεις οτι με καποιον μαγικο τροπο δεν θα σου προτεινει ο εκαστοτε υπαλληλος να αγορασεις αυτο που συμφερει το καταστημα (Turbo-X) ειτε με τον ενα ειτε με τον αλλο τροπο.

 

Παντως απλα θα σου πω οτι δεν εχεις δικιο. Αν θες πραγματικα εξειδικευμενα πραγματα τοτε να τα ψαξεις μονος σου και να πας στο ταδε καταστημα και να πεις "θελω αυτα και αυτα" και να τελειωνεις.

Δημοσ.

Όλο και πιο legendary γίνεται το thread πάντως..

 

me_gusta_face_text_postcard-p239986862933170582z85wg_400.jpg

 

Εγώ απ την άλλη δεν θέλω να ξέρω το βάρος του κινητού αλλά το βάρος του κινητού μαζί με την συσκευασία, και να ξέρει και ο υπάλληλος τις τιμές των ελτά στην περίπτωση που θελήσω να το στείλω εκτός, όλες τις τιμές, τις τωρινές και τις επόμενες. ;ρ

Δημοσ.

Δεκτά όλα αυτά που λέτε, ότι δεν γίνεται ο κάθε υπάλληλος να ξέρει τα πάντα (απαράδεκτη η ειρωνεία αλλά αυτό είναι ένα άλλο θέμα), αλλά ένα πράγμα δε μπορώ να καταλάβω.

Απ τη στιγμή που κανένας υπάλληλος δε ξέρει τίποτα συγκεκριμένο σε κανένα αντικείμενο από αυτά που πουλάει, γιατί όταν ρωτάω για παράδειγμα αν έχουν 120αρια fans έναν απ τους υπαλλήλους, αυτός να μου απαντάει "Δε ξέρω απ αυτά, εγώ είμαι στο τμήμα με τις τηλεοράσεις" ενώ, αφενός το μόνο που πρέπει να κάνει είναι να κοιτάξει στο σύστημά τους και αφετέρου, ούτε από τηλεοράσεις έχει ιδέα;

Δημοσ.

Το ότι αυτό συμβαίνει το κάνει αυτόματα και σωστό να υποθέσω, ε;

 

Όχι το οτι συμβαίνει δεν σημαίνει οτι είναι και σωστό, αλλά από την στιγμή που ακολουθούν αυτές τις πολιτικές τα καταστήματα αυτό θα είναι το αποτέλεσμα. Θέλετε υπάλληλο που να γνωρίζει όσο περισσότερα γίνεται πάνω σε κάτι πολύ συγκεκριμένο, ας βρούνε κάποιον που να έχει ασχοληθεί αρκετά μόνο με κάτι συγκεκριμένο π.χ τηλεοράσεις ή άλλον με κινητά τηλέφωνα άλλον με διάφορα άλλα gadgets περιφεριακά εκτυπωτές κτλπ, που και πάλι δε νομίζω να είναι σε θέση να απαντούνε σε οτιδήποτε ρωτήσει κάποιος, αλλά πολύ καλύτερα από έναν που δεν έχει ασχοληθεί καθόλου.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...