Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα... Καταρχήν να πω ότι τώρα μαθαίνω να χειρίζομαι το Maya 2011... Έχω το εξής πρόβλημα σχεδίασα κανονικά το σχέδιο στις εικόνες παρακάτω εκεί λοιπών που ''δημιουργούσα'' ξαφνικά χάθηκε το μισώ σχέδιο (όταν είναι select δείχνει ότι έχω σχεδιάσει κατι αλλά οταν είναι unselect δεν δείχνει τα κομμάτια στην εικ.1)... Είναι κάποιο lag του υπολογιστή(32Bit) και αν ναι πως μπορώ να το διορθώσω??

 

 

 

 

sshot3vr.png

 

sshot4eu.png

 

 

Δημοσ.

Μήπως έχεις ορίσει κανένα διάφανο texture; Γύρνα σε wireframe preview και δες αν εκεί φαίνεται. Επέλεξε όλο το model και εφάρμοσε ένα βασικό texture. Εκτός αν διέγραψες κατά λάθος τα surfaces σε εκείνο το σημείο.

Δεν το ξέρω το maya και αυτά που σου λέω είναι από το πρόγραμμα που γνωρίζω (lightwave).

Δημοσ.

Μπορείς να μου πεις ακριβώς τι να κάνω γιατι όπως είπα τώρα μαθαίνω να χειρίζομαι το Maya 2011 και δεν ξέρω ακόμα όλες τις επιλογές

 

Για να έχω βαλει μόνος μου διάφανο texture δεν νομίζω γιατί ...δεν ξέρω να το κάνω... και τέτοιες φάσεις μου τις ξαναείδαν αλλα έκανα save και Open Scene... και διορθωνόταν αλλά τώρα τίποτα...

Δημοσ.

Όπως σου είπα δεν το δουλεύω το maya και ότι σου λέω είναι γενικές πληροφορίες. Πως ακριβώς γίνεται στο maya δεν το ξέρω.

Κάτι ακόμα, τα 3d προγράμματα δουλεύουν με faces που δημιουργούνται από τα πολύγωνα. Αν τα faces είναι στραμμένα προς τα μέσα το κομμάτι αυτό δεν εμφανίζεται (αόρατο) ή εμφανίζονται οι επιφάνειες της εσωτερικής πλευράς.

Αν κάνεις render την σκηνή αυτή εμφανίζεται το αόρατο μέρος; Από μνήμη RAM πως πας; Τι κάρτα γραφικών έχεις; Αν κλείσεις τελείως το utorrent μήπως πάει καλύτερα;

Αυτό που σου είπα για το wireframe preview πρέπει να είναι τα εικονίδια των κύβων που είναι πάνω από το βασικό παράθυρο. Έχεις επιλεγμένο τον μπλε κύβο που είναι το solid preview, επέλεξε τον κύβο που είναι στα αριστερά του (μαύρος με άσπρες ακμές). Εκεί λογικά θα πρέπει να σου εμφανίζεται κανονικά το μοντέλο.

Πάντως για να μην πας ψάχνοντας βρες ένα βοήθημα να διαβάσεις, είτε σε βιβλίο είτε σε ebook (pdf) γιατί ψάχνοντας από μόνος σου θα ταλαιπωρηθείς πολύ.

Δημοσ.

Windows 7 Home Premium Service Pack 1 - Intel Core 2 Duo 1,8Gh - NVidia GeForce GT240 - 2G memory - ASUS P5B - 500GB

Πρέπει να είναι από lag του υπολογιστή...Και με κλειστό το utorrent δεν έχω δει καμιά διαφορά άμα βάλω 64bit windows λες να πηγαίνει καλύτερα??

Δημοσ.

Χωρίς να γνωρίζω απο maya, θα σου πρότεινα (οπως ανέφερες κι εσύ) να μεταβείς σε 64μπιτα με μπόλικη μνήμη.

Απο τότε που πηγα κι εγώ σε 64μπιτ, με 8GB ram, σώθηκα απο ένα κάρο μαλακίες του Autocad.Για να ακριβολογώ του raster design.

Φίλος πάλι που ασχολείται με το 3dmax τα ίδια.

Δημοσ.

Δηλαδή θέλεις να κάνεις render και να είναι χρωμειωμένη η εξάτμιση;

Πω ρε φίλε. Δεν γνωρίζεις τίποτα από 3D; :)

Θα πρέπει να εφαρμόσεις chrome texture στο μοντέλο σου. Το chrome στην ουσία είναι μια πολύ αντανακλαστική επιφάνεια, δηλαδή με πάρα πολύ υψηλό reflectivity και μια ιδέα μπλέ στο χρώμα. Το diffusion να είναι πολύ χαμηλό, το ίδιο και το glossy. Πρέπει να έχεις ενεργοποιημένο το ray tracing.

Το πρόβλημα είναι ότι με τόσο υψηλό reflection αν δεν υπάρχει κάτι άλλο για να γίνει αντανάκλαση θα βλέπεις μόνο το μαύρο, γι' αυτό αν δεν έχεις άλλα πράγματα στην σκηνή μπορείς να ορίσεις ένα reflaction map, π.χ. μια εικόνα με σύννεφα. Βάλε και ένα Plane με κάποιο χρώμα από κάτω.

 

Το rendering γίνεται από την καρτέλα... Rendering. (Τι πρωτότυπο). Στο youtube έχει πολλά tutorials.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...