Super Moderators Thresh Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2012 Super Moderators Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2012 ειδικά Samsung ετοιμάσου να κλάψεις...
ektor7 Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2012 Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2012 ειδικά Samsung ετοιμάσου να κλάψεις... Γιατι η htc θα μου χαρηστει! Θα ετοιμασω την καταγκελια,πριν περασω απο το σερβις! Να μη χανω και χρονο!
on3st4b Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2012 Μέλος Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2012 Γιατι η htc θα μου χαρηστει! Θα ετοιμασω την καταγκελια,πριν περασω απο το σερβις! Να μη χανω και χρονο! Δεν γνωρίζω για samsung k Htc αλλά για fujisiemence που ξέρω είναι από της καλύτερες . Είχα λαπτοπ 2+ χρονών μου χάλασε στα 2.5 και κάτι χρόνια .. μου έκοψαν πιστωτικό με την τιμή αγοράς για αγορά άλλου laptop δικού τους και πλήρωσα μου την διάφορα .
Super Moderators Thresh Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2012 Super Moderators Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2012 ούτε για πλάκα μέσα στις καλύτερες η Fujitsu/Siemens...
on3st4b Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2012 Μέλος Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2012 ούτε για πλάκα μέσα στις καλύτερες η Fujitsu/Siemens... Ξεφεύγουμε από το θέμα .. Εγώ σου λέω για δίκια μου εμπειρία πριν 1 χρόνο .. άφησα το λαπτοπ 1 εβδομάδα στο service μετά πείρα καινούριο .. Κάποιος άλλος ίσως έχει καλή εμπειρία από Νοκια δεν μπορώ να ξέρω .. αλλά εγώ είμαι χωρίς συσκευή από 30/10/2011 και ακόμα τρέχω για να πάρω κάτι που έχω πληρώσει .. την εγγύηση .
ektor7 Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2012 Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2012 Ξεφεύγουμε από το θέμα .. Εγώ σου λέω για δίκια μου εμπειρία πριν 1 χρόνο .. άφησα το λαπτοπ 1 εβδομάδα στο service μετά πείρα καινούριο .. Κάποιος άλλος ίσως έχει καλή εμπειρία από Νοκια δεν μπορώ να ξέρω .. αλλά εγώ είμαι χωρίς συσκευή από 30/10/2011 και ακόμα τρέχω για να πάρω κάτι που έχω πληρώσει .. την εγγύηση . Αλλη ιστορια τα λαπτοπ.Εκει ξερεις ποιες εταιρειες εχου καλο σερβις και πας κ τα περνεις απο οποιο καταστημα θες! Το προβλημα ειναι με τα κινητα που εχουν αφησει την πληρης καλυψη της εγγυησης στα χερια του πωλητή κ στο τελος κανουν ολοι τις παπιες!
parasaser Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2012 Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2012 (επεξεργασμένο) φιλε αν δεν μπορεσεις να παρεις το Ν9 δες αν σου δινουν το Ν950 Επεξ/σία 15 Ιανουαρίου 2012 από parasaser
dimisoum Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2012 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2012 Καλησπέρα κ από μένα.. Για να μην κουράζω και γω και αναφέρω ένα ολόκληρο κατεβατό στο post σας λέω ότι είμαι στην ιδια και αντιμετωπίζω ακριβώς την ιδια κατάσταση με τον φίλο on3st4b. Είχα n900 που τελικά θέλουν να μου δώσουν Ε7 η N8. Δεν τα δέχτηκα και μετά από συνομιλίες μαζι τους δεν βγήκε ακρη οποτε έκανα κ γω καταγγελία στη γραμμή καταναλωτή (1520) και επικοινώνησα και με τον συνήγορο του πολιτη.. Επίσης να αναφέρω ότι μόλις εχθές που ζήτησα το κινητό μου πίσω μου είπαν ότι όλως παραδόξως έχει καταλήξει πλέον στην ανακύκλωση..
gatokoritso Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2012 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2012 Καλησπέρα κ από μένα.. Για να μην κουράζω και γω και αναφέρω ένα ολόκληρο κατεβατό στο post σας λέω ότι είμαι στην ιδια και αντιμετωπίζω ακριβώς την ιδια κατάσταση με τον φίλο on3st4b. Είχα n900 που τελικά θέλουν να μου δώσουν Ε7 η N8. Δεν τα δέχτηκα και μετά από συνομιλίες μαζι τους δεν βγήκε ακρη οποτε έκανα κ γω καταγγελία στη γραμμή καταναλωτή (1520) και επικοινώνησα και με τον συνήγορο του πολιτη.. Επίσης να αναφέρω ότι μόλις εχθές που ζήτησα το κινητό μου πίσω μου είπαν ότι όλως παραδόξως έχει καταλήξει πλέον στην ανακύκλωση.. τι??με ποιο δικαιωμα πετανε το κινητο σου?
on3st4b Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2012 Μέλος Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2012 Καλημέρα .. 24 Φεβρουαρίου 2012 ! 2 μήνες + μετά την υποβολή της καταγγελίας και δεν έχουμε κάνει τπτ . 29/12 έλαβα επιστολή από την κεντρική γραμματεία καταναλωτή ότι η καταγγελία μου κοινοποιήθηκε στην Νοκια και ότι έχουν 15 μέρες να απαντήσουν , μέχρι σήμερα δεν έχουμε λάβει καμία απάντηση . Με την Νοκια τουλάχιστον σε υψηλότερο επίπεδο από το service δεν μπορείς να μιλήσεις . Έχω στείλει mail στο ελληνικό support και αφού επικοινώνησαν μαζί μου μέχρι 30/01/2011 δεν είχαν γνώσει της καταγγελίας , η τουλάχιστον έτσι λένε . Έχω ξαναμιλήσει με το nokia care που πήγα την συσκευή και με τον υπεύθυνο που έχει αναλάβει την καταγγελία μου αλλά δεν γίνετε κάτι . το μόνο που λένε είναι ότι θα προωθήσουν την καταγγελία σε ανώτερο level . Αυτά .. Όπως έχετε καταλάβει με “ τρέχουν “ περά δοθε ! Τα δικαιώματα μου σαν καταναλωτής έχουν πάει περίπατο . Την κεντρική γραμματεία καταναλωτή την γράφουν στα … τους κανονικότατα . Ο άλλος ο θεός από την κεντρική γραμματεία καταναλωτή μου λέει ξανακάνε καταγγελία να την ξαναστείλουμε !! Και γενικά η Νοκια είναι μια απρόσωπη εταιρία .. έχουν μπροστά τα care-less points και την arvato service και κάνουν της πάπιες . Αυτά για να ξέρεται τι παίζει με την Νοκια Ελλάδος . Και όπως το βλέπω αν έχετε πρόβλημα φάτε το σκατο και μην κάνετε καταγγελία , εκτός αν έχετε την οικονομική άνεση να βάλετε και δικηγόρο μετά , εγώ δυστυχώς με 8.60 που παίρνω από τον ελληνικό στρατό δεν μπορώ να βάλω δικηγόρο αλλιώς θα το έκανα .. Θα περιμένω ακόμα κάνα μήνα και μετά θα φάω το αγγούρι και θα πάρω το μεταχειρισμένο Ν900 που μου δίνουν . PS : από το care-less point που πήγα την συσκευή μου λέει ότι έκανα βλακεία που έκανα καταγγελία και έγραψα στα forum και έπρεπε να μιλήσω μαζί του να κανόνιζε να μου δώσουν το Ν9 !! μαζί του μίλησα όπως γραφώ στα πρώτα μου posts . μου λέει επίσης ότι θα περιμένω πολύ και ότι ένας που είχε κάνει καταγγελία πριν 2 + χρόνια ακόμα περιμένει .
nikoskon Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2012 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2012 PS : από το care-less point που πήγα την συσκευή μου λέει ότι έκανα βλακεία που έκανα καταγγελία και έγραψα στα forum και έπρεπε να μιλήσω μαζί του να κανόνιζε να μου δώσουν το Ν9 !! μαζί του μίλησα όπως γραφώ στα πρώτα μου posts . μου λέει επίσης ότι θα περιμένω πολύ και ότι ένας που είχε κάνει καταγγελία πριν 2 + χρόνια ακόμα περιμένει . Αν θες πες μας δημόσια ποιό κατάστημα είναι ή στείλε μου πμ.
on3st4b Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2012 Μέλος Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2012 Αν θες πες μας δημόσια ποιό κατάστημα είναι ή στείλε μου πμ. Καλησπέρα .. Έχω το Ν900 και πριν 7-8 εβδομάδες άρχισε να μου τρώει την μπαταρία μέσα σε 5 ώρες , με η χωρίς χρήση , για να μην μακρηγορώ δοκίμασα τα πάντα , από καινούρια μπαταρία μέχρι και firmware reflash μην τυχών ήταν καμία εφαρμογή που έκανε το όλο θέμα . το κινητό είναι ευτυχώς εντος εγγύησης 12/2009 ( αγορασμένο ) . το πήγα στο νοκια care αμπελοκήπων ,[/b][/u] Δεν έχω θέμα να το πω δημόσια .. όπως βλέπεις το έχω αναφέρει και στο 1 ο μου ποστ . Δεν γράφω μαλακιές , η ότι μου κατέβει , ότι έχω γράψει είναι “ the real deal “ έχω κρατήσει αρχείο με τα ονόματα όσον μίλησα και πότε μιλήσαμε και τι είπαμε . Αν το γνωρίζεις το κατάστημα σου στέλνω με πμ με ποιο άτομο μίλησα. Εκτός αυτών μου λέει αν υπήρχε 1 στης 100% να σου δώσουν Ν9 , μετά τα ποστ στα forums δεν υπάρχει περίπτωση , γιατί μου λέει ο κάθε ένας θα κάνει καταγγελία και θα ζητήσει Ν9 . Εχω ποσταρει στο myphone και στο talk.maemo και εστειλα μαιλ στην νοκια με τα λινκς κτλ .
PeLLaRaS Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2012 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2012 Ο άλλος ο θεός από την κεντρική γραμματεία καταναλωτή μου λέει ξανακάνε καταγγελία να την ξαναστείλουμε !! Θεέ μου... τα ίδια με έβαζαν να κάνω και εγώ... Από δική μου εμπειρία (οθόνη samsung), δεν κάνουν απολύτως τίποτα ΓΓΚ και ΣΚ. Μόνο όταν μπήκε δικηγόρος στην μέση βρήκα άκρη (λεφτά πίσω) και ακόμη και σε αυτόν έκαναν νερά... Συμβουλή μου, ψάξε για τουλάχιστο κάποιο δικηγόρο γνωστό σου και ζήτα τα χρήματα σου πίσω στο ακέραιο. Με ΓΓΚ και ΣΚ θα το τραβήξουν στα άκρα στην NOKIA (χρόνο+ και ΑΝ γίνει κάτι)
on3st4b Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2012 Μέλος Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2012 Θεέ μου... τα ίδια με έβαζαν να κάνω και εγώ... Από δική μου εμπειρία (οθόνη samsung), δεν κάνουν απολύτως τίποτα ΓΓΚ και ΣΚ. Μόνο όταν μπήκε δικηγόρος στην μέση βρήκα άκρη (λεφτά πίσω) και ακόμη και σε αυτόν έκαναν νερά... Συμβουλή μου, ψάξε για τουλάχιστο κάποιο δικηγόρο γνωστό σου και ζήτα τα χρήματα σου πίσω στο ακέραιο. Με ΓΓΚ και ΣΚ θα το τραβήξουν στα άκρα στην NOKIA (χρόνο+ και ΑΝ γίνει κάτι) Αν είχα δικό μου δικηγόρο θα τον είχα βάλει .. αλλά εκτός του ότι λεφτά δεν υπάρχουν , οι νομοί δεν εφαρμόζονται και δεν μπορώ να βρω το δίκιο μου πουθενά , δεν με προστατεύει κάνεις . Είχα την εντύπωση ότι ο ΣΚ κ η ΓΓΚ θα με βοηθούσαν αλλά έκανα λάθος από ότι φαίνεται .. Είμαστε στο έλεος του κάθε τυχάρπαστου εδώ πέρα .. Και από ότι καταλάβεις η συσκευή δεν αξίζει όλο αυτό το τρέξιμο .. 570 την είχα πάρει .. Αν βάλω δικηγόρο δεν ξέρω ποσό θα πάει η ταρίφα και αν στο τέλος βγάλω άκρη .. Το θέμα είναι ότι από την στιγμή που υπάρχουν νομοί αυτά πρέπει να γίνονται αυτεπάγγελτα , ο νομός είναι σαφείς .. η έχω δίκιο η άδικο .. αλλά κάνεις δεν μου δίνει κάποια σαφή απάντηση .. όποτε απλά κάθομαι και περιμένω σαν τον μα**κα . Αλλά θα μου πεις στην Ελλάδα είμαστε και εδώ δεν λειτουργεί τπτ . ps : 9 Φεβρουαρίου κλείνω 4 μήνες από την μέρα που παρέδωσα την συσκευή στο Νοκια care αμπελοκήπων για επισκευή(30/10/2011) . Ελπίζω να μην του κάνω γενέθλια..
Super Moderators Thresh Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2012 Super Moderators Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2012 Θεέ μου... τα ίδια με έβαζαν να κάνω και εγώ... Από δική μου εμπειρία (οθόνη samsung), δεν κάνουν απολύτως τίποτα ΓΓΚ και ΣΚ. Μόνο όταν μπήκε δικηγόρος στην μέση βρήκα άκρη (λεφτά πίσω) και ακόμη και σε αυτόν έκαναν νερά... Συμβουλή μου, ψάξε για τουλάχιστο κάποιο δικηγόρο γνωστό σου και ζήτα τα χρήματα σου πίσω στο ακέραιο. Με ΓΓΚ και ΣΚ θα το τραβήξουν στα άκρα στην NOKIA (χρόνο+ και ΑΝ γίνει κάτι) ο λαός απαιτεί ενημέρωση του αντίστοιχου topic
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα