on3st4b Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2011 Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2011 Καλησπέρα .. Έχω το Ν900 και πριν 7-8 εβδομάδες άρχισε να μου τρώει την μπαταρία μέσα σε 5 ώρες , με η χωρίς χρήση , για να μην μακρηγορώ δοκίμασα τα πάντα , από καινούρια μπαταρία μέχρι και firmware reflash μην τυχών ήταν καμία εφαρμογή που έκανε το όλο θέμα . το κινητό είναι ευτυχώς εντος εγγύησης 12/2009 ( αγορασμένο ) . το πήγα στο νοκια care αμπελοκήπων , το είδε ο τεχνικός και αφού είδε ότι δεν είναι από μπαταρία υγρασία κτλ , μου λέει θα το στείλει έξω ( Βέλγιο αν δεν κάνω λάθος ) γιατί πιθανών να είναι η πλακέτα. μετά από 2 εβδομάδες με και αφού δεν είχα κάποια ενημέρωση περνώ εγώ και μου λέει ότι του έστειλαν το κινητό με ένδειξη ότι δεν έχει πρόβλημα , ότι αυτός το δοκίμασε και είχε ακόμα το ίδιο πρόβλημα και τους το ξαναστείλε ! και με βεβαιώνει ότι θα το έχω πίσω σε μια εβδομάδα . οκ λέω δεν γα… Αύριο πέμπτη συμπληρώνουμε την 2 η εβδομάδα ( 1 μηνά σύνολο ) και ακόμα τίποτα , σήμερα μετά από τηλεφωνική επαφή μαζί του μου πρωτινέ να πάρω το Ε7 να πληρώσω βεβαία 149 ευροπουλα ! Του είπα ότι δεν με ενδιαφέρει να κάνω υποβάθμιση ποσό μάλλον να πληρώσω αλλά 149 εύρο πάνω στα 570 που είχα δώσει αρχικά για το Ν900 , και του είπα αν είναι να πάρω το Ν9 και να πληρώσω ΤΗΝ ΔΙΑΦΟΡΑ από τα 570. Μου απάντησε ότι κάτι τέτοιο δεν παίζει .. Αυτό που δεν μου άρεσε ήταν η πρόταση του να πάρω το Ε7 από την στιγμή που μου είπε ότι την πέμπτη θα έχω το Ν900 μου.. Επειδή εγώ είμαι φαντάρος το όλο θέμα το έχει αναλάβει η κοπέλα μου ( δλδ να πάει το κινητό στην νοκια και την επικοινωνία με το service , και της είχα πει να με ενημερώνει άμεσα μόλις γινόταν κάτι ) . Συνεχίζω λοιπόν από εκεί που είχα μείνει .. πέμπτη 1/12/2011 Ήταν να παραλάβω την συσκευή μου πέμπτη σύμφωνα με τα λεγόμενα του service την πέμπτη δεν έλαβα τηλεφώνημα , ωστόσο έλαβε η κοπέλα μου τηλεφώνημα την παρασκευή το πρωί παρασκευή 2/12/2011 ‘ η συσκευή είναι έτοιμη μπορείτε να έρθετε να την παραλάβετε , έχουμε στο αγόρι σας ένα δωράκι , μην του το πείτε όμως ! ‘ τι δωράκι ερωτάει ? ‘ του κάναμε αντικατάσταση με το Ε7 χωρίς να χρειαστεί να πληρώσει διαφορά ! ‘ Ευτυχώς την είχα ενημερώσει να μην παραλάβει τπτ πριν με ενημερώσει .. Τους παίρνω πάλι ΕΓΩ τηλ , και μου είπαν ότι το επόμενο κινητό με qwerty είναι το Ε7 όποτε αυτό θα πάρω ! του εξήγησα ότι το Ε7 δεν το θέλω για κανέναν λόγο , και ότι ναι μεν έχει qwerty αλλά είναι symbian ενώ το N900 είναι maemo , και ότι το επόμενο μοντέλο από το Ν900 είναι το Ν9 . Κάπου εκεί κλείσαμε , μου είπε ότι θα επικοινωνήσει με τα κεντρικά κτλ , λόγο χρόνου δεν μπορούσα να μιλήσω παραπάνω , του είπα ότι έχω άδεια και ότι θα περάσω από το κατάστημα να τα πούμε καλύτερα. Σαββατο 3/12/2011 Σήμερα το πρωί λοιπόν πέρασα από εκεί και ζήτησα τον λόγο που μου ζήτησε χρήματα στην αρχή για το Ε7 και γιατί τώρα το δίνει τσάμπα ? ποιος ο λόγος να προσπάθησε να κοροϊδέψει την κοπέλα μου να παραλάβει το Ε7 ? και τι γίνεται με το Ν900 .. Λοιπόν το Ν900 έχει πρόβλημα και δεν έχουν ανταλλακτικά , ούτε συσκευή για αντικατάσταση . Για το Ε7 ζητούσε 149 ευρο , ( κάνει 589 ) και εγώ είχα πάρει το Ν900 570 , μου λέει ότι η τιμή του Ν900 έχει πέσει και δεν κάνει όσο το πείρα ! και του είπα ότι δεν ήρθα να το πουλήσω ούτε ζήτησα εγώ αντικατάσταση , εγώ θέλω την συσκευή μου φτιαγμένη αν δεν μπορείτε είναι δικό σας πρόβλημα και όχι δικό μου . του τόνισα ότι και το Ν9 να μου δώσουν δεν προτίθεμαι να πληρώσω πάνω από την διαφορά που έχει η τιμή αγοράς του Ν900 με την τιμή του Ν9 δλδ κάπου 50 ευρο . Όσο για το τελευταίο .. δεν περιγράφω απλά . Δευτέρα 5/12/2011 Επικοινωνία με το νοκια care ρώτησα αν υπάρχει κάποια εξέλιξη με την συσκευή μου . Μου λέει όχι την έχουμε στείλει για αντικατάσταση . Πως ? αφού δεν είχατε μέχρι την παρασκευή !! Μου απατάει ότι ψάχνουν για πλακέτα και ότι όταν βρεθεί θα επισκευαστή και θα το έχω στα χεριά μου ! Του λέω το όταν ποτέ είναι περίπου ? θα χρειαστώ να περιμένω πολύ ακόμα ? περιμένω είδη έναν μήνα + και δεν έχω δει αποτέλεσμα .. μα πως μου απάντα σας είπαμε να αναβαθμίσετε σε Ε7 !! ( πάλι τα ίδια ) και έλαβε την ίδια απάντηση ότι το να πάω από το Ν900 στο Ε7 είναι υποβάθμιση . με τα πολλά του ζήτησα ένα τηλ από κάποιον ανώτερο να μιλήσω μήπως και βγάλω άκρη. μου λέει καλύτερα να μην το σκαλίζεις πολύ όσο πιο πολύ το σκαλίζεις τόσο πιο πολύ θα περιμένεις !! κάνε υπομονή λίγο ακόμα μέχρι να το πάρεις ! έλεος δλδ ρε παιδιά έλεος .. έναν μήνα μετά μου λέει ακόμα υπομονή .. υπομονή δεν υπαρχή πλέον ! δεν πάει άλλο η κοροϊδία .. από την στιγμή που για αυτούς είναι αναβάθμιση ας μου δώσουν το Ν9 να τελειώνουμε , αλλά από ότι κατάλαβα θέλουν να ξεφορτωθούν την σαβούρα που λέγεται Ε7 , βρήκα ολόκληρο thread με ίδιες περιπτώσεις στο maemo talk . έστειλα mail στην νοκια Φινλανδίας και προσπαθώ να πιάσω γραμμή στο 008004414300 αλλά τπτ . σκέπτομαι σοβαρά να τους καταγγείλω στην προστασία του καταναλωτή . Δευτέρα απόγευμα προσπάθησε να επικοινωνήσει μαζί μου από τα nokia care το ίδιο και την τρίτη αλλά ήμουν νοσοκομείο όποτε δεν μπόρεσε . Τέταρτη 7/12/2011 Πήγα να παραλάβω την συσκευή αφού με ενημέρωσαν ότι ήταν έτοιμη ! Μου βγάζει ένα Ν900 , με άλλο σειριακό αριθμό ! με εμφανής φθορές στο πλαίσιο και ένα σπάσιμο στο καπάκι τησ οθόνη . Με τα πολλά δεν το παρέλαβα και εξήγησα ότι δεν ήταν το δικό μου .. μου λέει θα το στείλω πίσω να αλλάξουν το πλαίσιο καπάκια κτλ . Γυρναω σπίτι και παίρνω το 1520 τους εξηγώ τι έχει γίνει και μου λένε έχουν 3 επιλογές 1- Επισκευή της συσκευής μου , και αν δεν μπορούν 2- Αντικατάσταση με ιδία καινούρια και αν δεν έχουν με άλλη της επιλογείς μου .. αλλιώς 3- Ζητώ τα χρήματα μου πίσω. Παίρνω τηλ τον τεχνικό πάλι του τα λέω , του είπα ότι δεν έχω κάνει καταγγελία ακόμα . Και ότι θέλω το Ν9 . μου λέει ότι δεν γίνεται και ότι θα σταλεί το δικό μου για αλλά καπάκια . Μου λέει αν θέλω να περιμένω 2 μήνες για το Ν9 και αν το πάρω . Στο τέλος κλείσαμε κα είπαμε να πάει για αλλά καπάκια και πλαίσιο . ( άλλες 2 εβδομάδες τώρα , με άγνωστο αποτέλεσμα ) . Επίσης μόλις έλαβα και απάντηση από την νοκια Φινλανδίας : Hello χχχχχ, Thank you for taking the time to write to us. Unfortunately due to international laws and EU regulations, we are unable to comment on Phone repairs/faults outside our own country and I would advise you to contact the are point or your local Nokia Customer Care. Apologies that we are unable to assist you further. Best regards, χχχ Nokia Service Professional Finnish Team Nokia Care Τρέχα γύρευε δλδ . Αφού έλαβα το email από νοκια Φινλανδίας επικοινώνησα με το Νοκια Greece στο 00800ΧΧΧ . ο τύπος που το σήκωσε ήταν στην καλύτερη εριστικός απέναντι μου! Μεταξύ άλλων μου είπε ότι η συσκευή αντικατάστασης δεν χρειάζεται να είναι καινούρια βάση του limited warranty που δίνει η ΝΟΚΙΑ . Του απάντησα ότι στην αρχή του limited warranty λέει τα έξεις ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΗ ΕΓΓΥΗΣΗ ΤΟΥ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗ ΠΡΟΣΟΧΗ! Αυτή η Περιορισμένη Εγγύηση δεν επηρεάζει τα νόμιμα δικαιώματά σας σύμφωνα με την εφαρμοστέα εθνική νομοθεσία που αφορά στην πώληση καταναλωτικών προϊόντων. Και ότι σύμφωνα με τον ΝΟΜΟ δικαιούμαι καινούργια συσκευή , και πέσαμε πάλι στο ίδιο τριπακι .. ότι δεν έχουν καινούργια Ν900 , να πάρω το Ε7 και εγώ να ζητώ το Ν9. Στο τέλος αφού τον βεβαίωσα ότι δεν υπάρχει καμιά πιθανότητα να πάρω το Ε7 η μεταχειρισμένη συσκευή ως αντικατάσταση μου λέει κάνε ότι νομίζεις . Έτσι και έπραξα .. σήμερα πρωί έστειλα καταγγελία στην ‘ γενική γραμματεία καταναλωτή ‘ . Θα δούμε που θα οδιγυση αυτό . Το ποστ αuτο το είχα / έχω κάνει αρχικά σε άλλο forum , γιαυτο ίσως σας φανεί κάπως κατά την ανάγνωση .. Την συσκευή μου την παρέδωσα στο Nokia Care 31/10/2012 .
nikoskon Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2011 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2011 Ενημέρωνέ μας please... Για τα Nokia centers και εγώ τα χειρότερα έχω να πω αλλά θέλω να δω τί θα γίνει με την καταγγελία.
oldnew Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2011 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2011 Όντως τα nokia care-less έχουν τη χειρότερη φήμη απο όλα. Μια φορα παλαια που τα χρειαστηκα, δεν έβγαλα πουθενά άκρη.. Απλούστατα δεν ξανα αγορασα ποτε nokia..
orlox Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2011 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2011 Ενημερωσε τους οτι εκανες καταγγελια και στειλτους αντιγραφα απο τα post που εχεις κανει σε forum.
on3st4b Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2011 Μέλος Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2011 Μήπως γνωρίζει κάποιος κανα blog που να μπορεί να δημοσίευση την καταγγελία μου έτσι για το γμτ γιατί δεν βλέπω να γίνετε τπτ . την συσκευή από το να πάρω μεταχειρισμένη σαν αντικατάσταση τους την χαρίζω απλά για το γμτ κ να μάθει ο κόσμος τι κουμάσια είναι .
nikoskon Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2011 Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2011 Μήπως γνωρίζει κάποιος κανα blog που να μπορεί να δημοσίευση την καταγγελία μου έτσι για το γμτ γιατί δεν βλέπω να γίνετε τπτ . την συσκευή από το να πάρω μεταχειρισμένη σαν αντικατάσταση τους την χαρίζω απλά για το γμτ κ να μάθει ο κόσμος τι κουμάσια είναι . Απάντηση πήρες για την καταγγελία που έκανες από τους φορείς που την κατέθεσες;
humanoid Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2011 Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2011 Ελπίζω να δικαιωθείς φίλε μου. Στην Ελλάδα το ξεφτιλίζουν γενικώς με το service, ανεξαρτήτως κατασκευαστή... Δυστυχώς.
on3st4b Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2012 Μέλος Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2012 Απάντηση πήρες για την καταγγελία που έκανες από τους φορείς που την κατέθεσες; Soz για την καθυστέρηση .. αλλά δεν έχω πρόσβαση σε ΝΕΤ .. Έχουμε και λέμε .. 28/12/11 με πήραν τηλ από την γραμμάρια καταναλωτή με ρώτησαν αν είχε λυθεί το θέμα , και αφού έλαβαν αρνητική απάντηση μου είπαν ότι θα στείλουν την καταγγελία στην ΝΟΚΙΑ . 9/1/12 έλαβα επιστολή Φ.Α της κοινοποιήσεις της καταγγελίας μου και δίνουν 15 μέρες στην Νοκια να απάντηση . 11/1/12 με πήραν τηλ από τον συνήγορο του καταναλωτή ( έκανα και εκεί καταγγελία ) και μου είπαν ότι έχω δίκιο , και ότι από την μεριά τους θα περιμένουν να δουν τι θα γίνει με την γραμματεία και μετά θα ενεργήσουν .
diabola5 Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2012 Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2012 Πω ρε Φίλε λουκι! Ήθελε ο πατέρας μου νοκια μετα απο αυτο δεν πρόκειται να πάρει. . . Ελπίζω να βρεις το δίκιο σου αλλα κοιτά την επόμενη φορά να μην μπλεχτεις τόσο με πολυεθνικές,ελπίζω να καταλαβαίνεις. . .
Alxnks Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2012 Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2012 Πω ρε Φίλε λουκι! Ήθελε ο πατέρας μου νοκια μετα απο αυτο δεν πρόκειται να πάρει. . . Ελπίζω να βρεις το δίκιο σου αλλα κοιτά την επόμενη φορά να μην μπλεχτεις τόσο με πολυεθνικές,ελπίζω να καταλαβαίνεις. . . η προταση σου; να αγοραζουμε ελληνικα κινητα; oh wait...
ektor7 Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2012 Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2012 η προταση σου; να αγοραζουμε ελληνικα κινητα; oh wait... Να τα κατασκευαζεις μονος σου...!
diabola5 Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2012 Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2012 Δεν εννοουσα να μην αγοράζει αλλα να μην φτάνει σε τέτοιο σημείο δίωξης γιατί συνήθως βγαίνεις και χαμένος . . . Δυστυχώς η θεοποίηση του χρήματος εδω μας έφτασε. . . Φυσικά δεν εννοώ να μην διεκδικεί το δίκιο του. . . Συγνώμη για το εκτός θέματος.
orck Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2012 Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2012 Μαυρο στην Nokia και στην καθε Nokia που νομιζει οτι με μια διαφημιση ο κοσμος θα ξεχασει αυτα που εχει διαβασει, η αυτα που του εχουν πει φιλοι και γνωστοι. Καποιοι πρεπει να μαθουν οτι μεγαλο ποσοστο καταναλωτων διαβαζει και ενημερωνεται πριν κανει μια αγορα. Λαμβανουμε σοβαρα υποψην μας θεματα σας και αυτο. ΥΓ Ειμαι σιγουρος οτι θα βρεθει καποιος που θα ζητησει να κουκουλωθει το θεμα για να μην υπαρξει θεμα με δυσφημιση.
on3st4b Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2012 Μέλος Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2012 Πω ρε Φίλε λουκι! Ήθελε ο πατέρας μου νοκια μετα απο αυτο δεν πρόκειται να πάρει. . . Ελπίζω να βρεις το δίκιο σου αλλα κοιτά την επόμενη φορά να μην μπλεχτεις τόσο με πολυεθνικές,ελπίζω να καταλαβαίνεις. . . Πίστεψε με δεν είχα καμία όρεξη .. αλλά όταν κριτήριο επιλογής μιας συσκευής είναι το λειτουργικό στην περίπτωση μου , θέλω να μου το αντικαταστήσουν με ίδιο .. και από την στιγμή που δεν παράγουν πλέον Ν900 αλλά έχουν στην γκάμα τους το Ν9 , δεν νομίζω ότι ζητώ κάτι παράλογο !?! ειδικά από την στιγμή που είπα ότι θα πληρώσω και την διαφορά! Εκτός αυτού , στης συνομιλίες μου με τους ‘’ εκπροσώπους ‘’ της Νοκια έπαιρνα απαντήσεις του τύπου ‘’ ναι , το πείρες 570 αλλα πριν 2 χρόνια ‘’ ‘’ποσό κάνει ένα Ν900 τώρα ? ‘’ ‘’ τώρα είναι πιο φτηνό ‘’ κτλ .. Εγώ πήγα για επισκευή συσκευής και όχι για να την πουλήσω ως μεταχειρισμένη .. Γενικά πιστεύω έχουν χάσει την μπάλα και σε μεγάλο βαθμό φταίμε και εμείς που Δεν κυνηγάμε αυτά που δικαιούμαστε ..και λέμε δεν βαριέσαι .. ε λοιπόν εγώ όχι δεν βαριέμαι .. Χαμένος είμαι έτσι και αλλιώς δεν έχω κάτι να χάσω ! Ν900 δεν έχουν , το Ε7 είναι μαπα για μένα .. Στην χειρότερη θα πάρω το Ε7 , αυτοί από την άλλοι έχουν να χάσουν πιο πολλά .. αυτό το ποστ το έχω κάνει σε 3-4 forums αρκεί που το διαβάζουν και ενημερώνονται και αλλά άτομα .. Από το insomnia επικοινώνησε μαζί μου ένα ακόμα μέλος που έχει το ίδιο πρόβλημα , το ίδιο και από το maemo.org ..
ektor7 Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2012 Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2012 Μαυρο στην Nokia και στην καθε Nokia που νομιζει οτι με μια διαφημιση ο κοσμος θα ξεχασει αυτα που εχει διαβασει, η αυτα που του εχουν πει φιλοι και γνωστοι. Καποιοι πρεπει να μαθουν οτι μεγαλο ποσοστο καταναλωτων διαβαζει και ενημερωνεται πριν κανει μια αγορα. Λαμβανουμε σοβαρα υποψην μας θεματα σας και αυτο. ΥΓ Ειμαι σιγουρος οτι θα βρεθει καποιος που θα ζητησει να κουκουλωθει το θεμα για να μην υπαρξει θεμα με δυσφημιση. Εχω ενα htc και ενα samsung!Σας παω στοιχημα οτι αν παθουν κατι(χτυπα ξυλο) τα κινητα,και οι δυο εταιρειες θα με τρεχουν οπως το on3st4b! Τα σερβις,γενικα στα κινητα ειναι μια πονεμενη και τραγικη ιστορια!
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα