kurkosdr Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2011 Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2011 Αν θελω να ειμαι ειλικρινης, δεν με νοιαζει καθολου για την βιομηχανια της μουσικης και των ταινιων, αφου οπως λεει το bold κειμενο πιο πανω, εχουν αλλους τροπους να βγαλουν λεφτα (προβολη στον κινηματογραφο και συναυλιες). Aνησυχω ομως για τα παιχνιδια, αφου πρωτον οι εταιριες δεν εχουν αλλο τροπο να βγαλουν εσοδα, και δευτερον η ενοχλητικη αληθεια ειναι οτι με την πολλη πειρατεια κερδιζει η πιο κλειστη πλατφορμα (και τα παιχνιδια δεν γινονται convert οπως οι ταινιες και οι μουσικη). Ας ειμαστε ειλικρινεις: Το PC, ομολογουμενως η πιο ανοικτη πλατφορμα, ειναι σε κακα χαλια, και το απαραδεκτο port του rage προσφατα ειναι αποδειξη οτι οι εταιριες μολις που ασχολουνται με το pc πλεον, και νοιαζονται μονο για τα κλειστα xbox και ps3. Η μονη ανοικτη πλατφορμα που δεν εχει τοσο μεγαλο προβλημα ειναι το android, λογω των πολλων εκδοσεων για το ιδιο παιχνιδι (οπως ειπα αλλου κινητο και εκδοση). Και γω πειρατης ειμαι (για ταινιες και μουσικη), αλλα μολις ειδα τα χαλια του pc καταλαβα οτι στο θεμα της πειρατειας δεν υπαρχουν ευκολες απαντησεις.
Ntinaras Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2011 Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2011 8η στην παγκόσμια κατάταξη, σύμφωνα με το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο και την Παγκόσμια Τράπεζα: http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_countries_by_GDP_(PPP)_per_capita εγω γιατι την βλεπω στο 36?
nzeppos Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2011 Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2011 Συνολικά ναι, αλλά δεν έχει μεγάλο πληθυσμό. Αν κάνουμε αναγωγή στο κατά κεφαλήν εισόδημα, τότε είναι στην 8η θέση. http://en.wikipedia....P%29_per_capita
Tsogkoku Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2011 Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2011 Kurkos, όντως όσον αφορά τα video games η κατάσταση ίσως χρίζει λίγο διαφορετικής αντιμετώπισης αν και το έχω παρατήσει το σπορ εδώ και κάποια χρόνια και δεν ξέρω σε τι κατάσταση βρίσκονται σήμερα κονσόλες κλπ (πχ τι παίζει με τα online accounts, πόσο εύκολο είναι να "σπάσεις" πλέον μια κονσόλα κλπ). Ωστόσο πιστεύω ότι χρίζουν διαφορετικής αντιμετώπισης και για έναν επιπλέον λόγο. Σε μια ταινία ή ένα cd μουσικής αφιερώνεις μικρό σχετικά χρόνο. Μια ταινία διαρκεί πες 2 ώρες και μουσική πολλοι ακούμε φαντάζομαι κάνοντας κάτι άλλο ταυτόχρονα συνήθως. Σε ένα video game από την άλλη, ανάλογα και με το είδος βέβαια, χρειάζεται να αφιερώσεις αρκετές ώρες, κάνοντας μόνο αυτό. Επομένως, θα πρέπει να υπάρχει μια πιο ακριβής αποτύπωση της αξίας του χρόνου που επενδύεις σε αυτό το παιχνίδι στην τιμή που καλείσαι να πληρώσεις. Για να γίνω πιο σαφής, στο δικό μου το μυαλό έχει μεγαλύτερη αξία να δώσω 50 ευρώ για ένα πραγματικά καλό παιχνίδι το οποίο θα μου χαρίσει πολλές ώρες απόλαυσης και διασκέδασης και το οποίο θα αντιμετωπίσω μερικές φορες σαν ένα έργο τέχνης όπως θα έκανα με μια πολύ καλή ταινία ή ενα πολύ καλό μουσικό cd, παρά να δώσω 0 ευρώ για 10 παιχνίδια β' διαλογής που θα κατεβάσω από το ίντερνετ και θα μου κοστίσουν απλά 2 ώρες της ζωής μου το καθενα και μετά θα τα παρατήσω. Γι αυτό το λόγο, όπως και για τους άλλους που ανέφερες, ίσως θα πρέπει να υπάρχει μεγαλύτερη αυστηρότητα με τα παιχνίδια, τα οποία -ας μη γελιόμαστε- όταν προσφέρονται και τσάμπα και εύκολα σε 12-16χρόνα παιδιά, μπορούν να τους στερήσουν υπερβολικά πολλές ώρες από κάτι άλλο. Ας λιώνουν(-με) σε κάποια παιχνίδια αλλά τουλάχιστον να αναγκάζονται(-ζόμαστε) να διαλέγουμε τα καλά, επιβραβεύοντας τους δημιουργούς καλών τίτλων και ωθώντας τους υπόλοιπους προς την ίδια κατεύθυνση.
kostakis1 Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2011 Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2011 Kurkos, όντως όσον αφορά τα video games η κατάσταση ίσως χρίζει λίγο διαφορετικής αντιμετώπισης αν και το έχω παρατήσει το σπορ εδώ και κάποια χρόνια και δεν ξέρω σε τι κατάσταση βρίσκονται σήμερα κονσόλες κλπ (πχ τι παίζει με τα online accounts, πόσο εύκολο είναι να "σπάσεις" πλέον μια κονσόλα κλπ). Ωστόσο πιστεύω ότι χρίζουν διαφορετικής αντιμετώπισης και για έναν επιπλέον λόγο. Σε μια ταινία ή ένα cd μουσικής αφιερώνεις μικρό σχετικά χρόνο. Μια ταινία διαρκεί πες 2 ώρες και μουσική πολλοι ακούμε φαντάζομαι κάνοντας κάτι άλλο ταυτόχρονα συνήθως. Σε ένα video game από την άλλη, ανάλογα και με το είδος βέβαια, χρειάζεται να αφιερώσεις αρκετές ώρες, κάνοντας μόνο αυτό. Επομένως, θα πρέπει να υπάρχει μια πιο ακριβής αποτύπωση της αξίας του χρόνου που επενδύεις σε αυτό το παιχνίδι στην τιμή που καλείσαι να πληρώσεις. Για να γίνω πιο σαφής, στο δικό μου το μυαλό έχει μεγαλύτερη αξία να δώσω 50 ευρώ για ένα πραγματικά καλό παιχνίδι το οποίο θα μου χαρίσει πολλές ώρες απόλαυσης και διασκέδασης και το οποίο θα αντιμετωπίσω μερικές φορες σαν ένα έργο τέχνης όπως θα έκανα με μια πολύ καλή ταινία ή ενα πολύ καλό μουσικό cd, παρά να δώσω 0 ευρώ για 10 παιχνίδια β' διαλογής που θα κατεβάσω από το ίντερνετ και θα μου κοστίσουν απλά 2 ώρες της ζωής μου το καθενα και μετά θα τα παρατήσω. Γι αυτό το λόγο, όπως και για τους άλλους που ανέφερες, ίσως θα πρέπει να υπάρχει μεγαλύτερη αυστηρότητα με τα παιχνίδια, τα οποία -ας μη γελιόμαστε- όταν προσφέρονται και τσάμπα και εύκολα σε 12-16χρόνα παιδιά, μπορούν να τους στερήσουν υπερβολικά πολλές ώρες από κάτι άλλο. Ας λιώνουν(-με) σε κάποια παιχνίδια αλλά τουλάχιστον να αναγκάζονται(-ζόμαστε) να διαλέγουμε τα καλά, επιβραβεύοντας τους δημιουργούς καλών τίτλων και ωθώντας τους υπόλοιπους προς την ίδια κατεύθυνση. Αυτό προϋποθέτει, την ύπαρξη των demo για κάθε παιχνίδι που βγαίνει και επίσης να βγαίνουν καλογραμμένοι οι τίτλοι και να μην τρως τα νιάτα σου στα φόρουμ, για να το κανείς να δουλέψει όπως πρέπει!
Thrylos7 Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2011 Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2011 Το ζουμι στην υποθεση ειναι οτι εδω και χρονια επρεπε να εχουν καταλαβει πως δεν υπαρχει αποτελεσματικος τροπος να "κυνηγισουν" την πειρατεια. Συνεπως θα ηταν πιο εξυπνο να την αποδεχτουν και να προσπαθησουν να την εκμεταλευτουν. Αντι να ξοδευουν δηλαδη χρηματα και χρονο στο να πιασουν 1 στους 10000 (μια σταγονα στον ωκεανο δηλαδη ουτως η αλλως) θα μπορουσαν να παρουν τα θετικα της υποθεσης (δωρεαν διαφημηση πχ) και να δωσουν αλλου ειδους κινητρα για την αγορα του αυθεντικου παιχνιδιου/ταινιας/CD (πχ εξτρα online περιεχομενο, πολυτελεις συσκευασιες, αλλα extras, καλη online υπηρεσια κλπ). Κατι σαν αυτο που κανουν τα free2play mmporgs δηλαδη που πλεον ξεφυτρωνουν το ενα μετα το αλλο....αυτοι το εχουν πιασει το νοημα, δωρεαν σε ολους, δωρεαν διαφημηση, και οποιος θελει το κατι παραπανω ας πληρωσει το κατι-τις του...
Tsogkoku Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2011 Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2011 Αυτό προϋποθέτει, την ύπαρξη των demo για κάθε παιχνίδι που βγαίνει και επίσης να βγαίνουν καλογραμμένοι οι τίτλοι και να μην τρως τα νιάτα σου στα φόρουμ, για να το κανείς να δουλέψει όπως πρέπει! Μπα, απλά λίγο ψάξιμο στο ίντερνετ για να διαβάσεις μερικές κριτικές για κάποιο παιχνίδι και να πάρεις κάποια ιδέα. Έτσι κι αλλιώς το demo δεν ξέρω κατά πόσο είναι αντιπροσωπευτικό πάντα. Δεν κατάλαβα όμως αυτό με το φόρουμ και το να το κάνεις να δουλέψει όπως πρέπει. Τι εννοείς; Συμφωνώ επίσης με thrylos7.
madevo Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2011 Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2011 Στην Ελβετία, ένας στους τρεις, κατεβάζει «πειρατικά» μουσική, ταινίες και παιχνίδια από το Ίντερνετ. Εκεί, το κατέβασμα για προσωπική χρήση ήταν, αλλά και θα παραμείνει, νόμιμο, αφού τελικά, δημιουργοί και κάτοχοι πνευματικών δικαιωμάτων όχι μόνο δεν χάνουν, αλλά κερδίζουν από την πειρατεία, λέει πεντακάθαρα η ελβετική κυβέρνηση. Με τις κασέτες μουσικής και τις βιντεοκασέτες τα αντίγραφα ήταν εξαιρετικά, δεν είχαν όμως εγγενή μηχανισμό αναδιανομής. Με το Ίντερνετ αυτό άλλαξε. Το πρόβλημα της κατάχρησης των νέων μέσων εγγραφής/επανεγγραφής επαναλαμβάνεται, αναφέρεται στην σχετική μελέτη. Όμως, αυτό είναι το τίμημα της προόδου. Νικητές θα βγουν αυτοί που θα αξιοποιήσουν το νέο μέσο -το Ίντερνετ- προς όφελός τους. Χαμένοι, όσοι επιμείνουν στο παλιό επιχειρηματικό μοντέλο. Η ελβετική μελέτη επιμένει ότι η βιομηχανία του θεάματος δεν χάνει κατ' ανάγκη από την πειρατεία. Στην Ελβετία, το ένα τρίτο των Ελβετών άνω των 15 ετών κατεβάζει πειρατική μουσική, ταινίες και παιχνίδια από το Ίντερνετ. Όμως, δεν ξοδεύουν λιγότερα για ψυχαγωγία, καθώς το Ομοσπονδιακό Συμβούλιο διακρίνει ότι το μερίδιο του προϋπολογισμού που διαθέτουν για ψυχαγωγία οι καταναλωτές παραμένει σταθερό. Το downloading είναι «συμπληρωματικό»: πηγαίνουν σε συναυλίες, αγοράζουν περισσότερα παιχνίδια και στην μουσική, λιγότερο γνωστά συγκροτήματα κερδίζουν αφού η πειρατεία προβάλλει τη δουλειά τους (sampling). Το Ομοσπονδιακό Συμβούλιο καταλήγει στο συμπέρασμα ότι «Είναι κυρίως, οι ξένες εταιρείες παραγωγής που υποφέρουν από αυτά τα νέα πρότυπα κατανάλωσης και πρέπει να προσαρμοστούν.» «Οι φόβοι ότι οι αλλαγές αυτές έχουν αρνητικές επιπτώσεις στην ελβετική πολιτισμική δραστηριότητα είναι αβάσιμοι. Επομένως, το Ομοσπονδιακό Συμβούλιο καταλήγει στο συμπέρασμα ότι δεν υπάρχει ανάγκη να αναλάβει νομοθετική δράση». Επίσης, η ελβετική κυβέρνηση χαρακτηρίζει εξαιρετικά υψηλό το κόστος της πολιτικής ενάντια στην πειρατεία. Για παράδειγμα, πολύ υψηλό θεωρείται το κόστος της πολιτικής «των τριών χτυπημάτων» στην Γαλλία, όπου το 2011 η Γαλλία ξόδεψε 12 εκατομμύρια για εφαρμόσει την πολιτική πάταξης της πειρατείας (Hadopi). Μάλιστα, αμφισβητεί τη νομιμότητά του, αφού η πρόσβαση στο Ίντερνετ θεωρείται πλέον ανθρώπινο δικαίωμα, σύμφωνα με τα Ηνωμένα Έθνη (στη Γαλλία, διακόπτεται η πρόσβαση στο Ίντερνετ όσων επιμένουν να κατεβάζουν μετά από τρεις προειδοποιήσεις ειδικής επιτροπής που συστάθηκε για να επιθεωρεί το Διαδίκτυο). Ακόμα, η Ελβετία απορρίπτει άλλα μέτρα, όπως το φιλτράρισμα ή το μπλοκάρισμα της πρόσβασης καθώς θεωρεί ότι βλάπτουν την ελευθερία του λόγου και παραβιάζουν τη νομοθεσία περί ιδιωτικότητας. Εξάλλου, ακόμα κι αν υλοποιούνταν, υπάρχουν πολλοί τρόποι να παρακαμφθούν, αναφέρει η ελβετική μελέτη. Εκτός από το κατέβασμα, οι Ελβετοί δηλώνουν ότι είναι πρακτικά αδύνατο να κυνηγήσουν αυτούς που ανεβάζουν το υλικό. Το 2010 το Ανώτατο Δικαστήριο έκρινε ότι δεν επιτρέπεται να καταγράφεται η διεύθυνση IP και ως εκ τούτου δεν είναι εφικτό να συγκεντρωθούν αποδείξεις για την παραβίαση. πηγή: www.in.gr Επιτελους καποιος ειπε την αληθεια γιατι απο τοτε που ξεκινησε η πειρατεια τα κερδη και η αναπτυξη ολων εγιναν περισσοτερα και ολα αυτα περι νομων και πνευματικης περιουσιας ειναι μπουρδες των μεγαλων εταιριων που θελουνε να πληρωνονται το καθε αντιγραφω ψηφιακων δεδομενων, δεν τους ειπε καποιος ή δεν ξερουν οτι αν δεν ηταν η πειρατια δεν θα ακουγε ο κοσμος τα "ταλεντα" που μας πασαρουν τοσα χρονια αλλα μονο αυτους που πραγματικα αξιζουν και ειναι καλλιτεχνες? γιατι για μενα καλλιτεχνης ειναι αυτος που προσφερει και δεν εχει σκοπο να γινει πλουσιος απο αυτο αλλα το κανει γιατι ετσι εστανεται.
Ntinaras Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2011 Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2011 Μπα, απλά λίγο ψάξιμο στο ίντερνετ για να διαβάσεις μερικές κριτικές για κάποιο παιχνίδι και να πάρεις κάποια ιδέα. Έτσι κι αλλιώς το demo δεν ξέρω κατά πόσο είναι αντιπροσωπευτικό πάντα. Δεν κατάλαβα όμως αυτό με το φόρουμ και το να το κάνεις να δουλέψει όπως πρέπει. Τι εννοείς; Συμφωνώ επίσης με thrylos7. πολλα παιχνιδια εχουν πολλα bugs,που ειτε φτιαχνονται ειτε οχι.
Kostas75 Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2011 Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2011 Αν θελω να ειμαι ειλικρινης, δεν με νοιαζει καθολου για την βιομηχανια της μουσικης και των ταινιων, αφου οπως λεει το bold κειμενο πιο πανω, εχουν αλλους τροπους να βγαλουν λεφτα (προβολη στον κινηματογραφο και συναυλιες). Aνησυχω ομως για τα παιχνιδια, αφου πρωτον οι εταιριες δεν εχουν αλλο τροπο να βγαλουν εσοδα, και δευτερον η ενοχλητικη αληθεια ειναι οτι με την πολλη πειρατεια κερδιζει η πιο κλειστη πλατφορμα (και τα παιχνιδια δεν γινονται convert οπως οι ταινιες και οι μουσικη). Ας ειμαστε ειλικρινεις: Το PC, ομολογουμενως η πιο ανοικτη πλατφορμα, ειναι σε κακα χαλια, και το απαραδεκτο port του rage προσφατα ειναι αποδειξη οτι οι εταιριες μολις που ασχολουνται με το pc πλεον, και νοιαζονται μονο για τα κλειστα xbox και ps3. Η μονη ανοικτη πλατφορμα που δεν εχει τοσο μεγαλο προβλημα ειναι το android, λογω των πολλων εκδοσεων για το ιδιο παιχνιδι (οπως ειπα αλλου κινητο και εκδοση). Και γω πειρατης ειμαι (για ταινιες και μουσικη), αλλα μολις ειδα τα χαλια του pc καταλαβα οτι στο θεμα της πειρατειας δεν υπαρχουν ευκολες απαντησεις. Αν ισχύει ότι για την ανάπτυξη Games στο PC δεν ασχολούνται και τόσο πλέον, όσο με τις κονσόλες, αυτό για μένα είναι λάθος. Καλύτερα να μην βγει καθόλου ένα παιχνίδι σε PC παρά να κοροϊδεύουν τους έστω και λιγότερους κανονικούς αγοραστές PC παιχνιδιών. Γιατί απλά εκτός του ότι δεν σέβονται αυτούς που είναι σωστοί και αγοράζουν, συνάμα αποθαρρύνουν τους ίδιους να συνεχίσουν να αγοράζουν και ενισχύουν την πεποίθηση όσων κάνουν downloading, ότι καλά κάνουν αφού δεν αξίζει να αγοράσουν κάτι που είναι κακής ποιότητας σε σχέση με τις κονσόλες.
theomalegan Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2011 Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2011 Αν θελω να ειμαι ειλικρινης, δεν με νοιαζει καθολου για την βιομηχανια της μουσικης και των ταινιων, αφου οπως λεει το bold κειμενο πιο πανω, εχουν αλλους τροπους να βγαλουν λεφτα (προβολη στον κινηματογραφο και συναυλιες). Aνησυχω ομως για τα παιχνιδια, αφου πρωτον οι εταιριες δεν εχουν αλλο τροπο να βγαλουν εσοδα, και δευτερον η ενοχλητικη αληθεια ειναι οτι με την πολλη πειρατεια κερδιζει η πιο κλειστη πλατφορμα (και τα παιχνιδια δεν γινονται convert οπως οι ταινιες και οι μουσικη). Ας ειμαστε ειλικρινεις: Το PC, ομολογουμενως η πιο ανοικτη πλατφορμα, ειναι σε κακα χαλια, και το απαραδεκτο port του rage προσφατα ειναι αποδειξη οτι οι εταιριες μολις που ασχολουνται με το pc πλεον, και νοιαζονται μονο για τα κλειστα xbox και ps3. Η μονη ανοικτη πλατφορμα που δεν εχει τοσο μεγαλο προβλημα ειναι το android, λογω των πολλων εκδοσεων για το ιδιο παιχνιδι (οπως ειπα αλλου κινητο και εκδοση). Και γω πειρατης ειμαι (για ταινιες και μουσικη), αλλα μολις ειδα τα χαλια του pc καταλαβα οτι στο θεμα της πειρατειας δεν υπαρχουν ευκολες απαντησεις. H αλήθεια είναι ότι ούτε εμένα με πολύ νοιάζει για τις εταιρίες , οι καλλιτέχνες που είναι έτσι και αλλιώς αδικούμενοι από τις δισκογραφικές με νοιάζουν που κάθονται και σκοτώνονται για να γράψουν κομμάτια που εμείς κατεβάζουμε με ένα click.
Radiatedsoul Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2011 Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2011 Ας ειμαστε ειλικρινεις: Το PC, ομολογουμενως η πιο ανοικτη πλατφορμα, ειναι σε κακα χαλια, και το απαραδεκτο port του rage προσφατα ειναι αποδειξη οτι οι εταιριες μολις που ασχολουνται με το pc πλεον, και νοιαζονται μονο για τα κλειστα xbox και ps3. Να σου θυμισω οτι η μεγαλυτερη και πιο πλουσια εταιρια παιχνιδιων στον πλανητη η Blizzard δεν εχει ασχοληθει καν με κονσολες. Υπαρχουν τροποι απο δωρεαν παιχνιδι να βγαλεις πιο πολλα λεφτα απο καποιον που το χρεωνει, τρανο παραδειγμα το league of legends εναντιων του heroes of newearth. Το league of legends το δινουν δωρεαν για να παιξεις, και εχει ονλινε μαγαζι που αγοραζεις "διακοσμητικά" , ενω το HoN το χρεωναν 30 ευρω να το αγορασεις, και πατωσε. Η Riot εταιρια που κατασκευασε το LoL εχει βγαλει περισσοτερα λεφτα απο τις εταιριες που πουλανε dvd για κονσολες, και το καταφερε με ενα δωρεαν παιχνιδι. Τωρα η Blizzard βαζει μεσα στα παιχνιδια της auction house με πραγματικα λεφτα, εχει να γινει πανικος, και αυτη θα τα κονομισει και εμεις θα γουσταρουμε. Αμα ομως το μυαλο των εταιριων δε παει μακρια, θα πατωσουν. Νεες ιδεες χρειάζονται, δηλαδη για ποσο καιρο θα συνεχίζαμε να αγοραζουμε cd και dvd?
Heatspreader Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2011 Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2011 Αν θελω να ειμαι ειλικρινης, δεν με νοιαζει καθολου για την βιομηχανια της μουσικης και των ταινιων, αφου οπως λεει το bold κειμενο πιο πανω, εχουν αλλους τροπους να βγαλουν λεφτα (προβολη στον κινηματογραφο και συναυλιες). Aνησυχω ομως για τα παιχνιδια, αφου πρωτον οι εταιριες δεν εχουν αλλο τροπο να βγαλουν εσοδα, και δευτερον η ενοχλητικη αληθεια ειναι οτι με την πολλη πειρατεια κερδιζει η πιο κλειστη πλατφορμα (και τα παιχνιδια δεν γινονται convert οπως οι ταινιες και οι μουσικη). Ας ειμαστε ειλικρινεις: Το PC, ομολογουμενως η πιο ανοικτη πλατφορμα, ειναι σε κακα χαλια, και το απαραδεκτο port του rage προσφατα ειναι αποδειξη οτι οι εταιριες μολις που ασχολουνται με το pc πλεον, και νοιαζονται μονο για τα κλειστα xbox και ps3. Η μονη ανοικτη πλατφορμα που δεν εχει τοσο μεγαλο προβλημα ειναι το android, λογω των πολλων εκδοσεων για το ιδιο παιχνιδι (οπως ειπα αλλου κινητο και εκδοση). Και γω πειρατης ειμαι (για ταινιες και μουσικη), αλλα μολις ειδα τα χαλια του pc καταλαβα οτι στο θεμα της πειρατειας δεν υπαρχουν ευκολες απαντησεις. Πως στο PS one αλλα και στο PS2 ειχαμε φοβερα παιχνδια; Η πειρατια ηταν στα υψη τοτε.
ondoin Δημοσ. 21 Δεκεμβρίου 2011 Δημοσ. 21 Δεκεμβρίου 2011 Εδω καταφεραν να ζησουν χωρις κυβερνηση τοσους μηνες, χωρις να ανοιξει μυτη! Τι να πω, αλλη νοοτροπια.
Tsogkoku Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2012 Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2012 Αυτό ήταν Βέλγιο, αλλά δεν πειράζει, το θέμα της νοοτροπίας ισχύει κι εκεί
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα