Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Παιδια, γραφω το τελικο update.

Τεταρτη εκανα το τηλεφωνημα οπως με συμβουλευσατε, Πεμπτη πρωι (σε λιγοτερο από 24 ωρες) μου τηλεφωνησε ο κουριερ εξω απο το σπιτι μου, του εδωσα τον παλιο χαλασμενο δισκο, και παρελαβα τον καινουριο.

 

Απλα άριστη εμπειρία, χωρις σου ξου μου κτλ. Δυσκολα να με χασει απο πελατη η DELL πλεον. (οπως με εχασε η Toshiba μετα απο απαραδεκτη εμπειρια service που ειχα ...)

  • Like 1
  • 2 χρόνια αργότερα...
Δημοσ.

Αν και πολύ παλιό τοπικ, να ευχαριστήσω τα παιδιά γιατί ακολούθησα τις συμβουλες σας και πράγματι ή dell ακόμη και σήμερα είναι εξαιρετική στην ευγένεια και στην ποιότητα εξυπηρέτησης. Ενημερωτικά έχω λάπτοπ με πρόβλημα στον σκληρό και αύριο έρχεται κουριερ να το πάρει.

  • Like 1
Δημοσ.

Αν και πολύ παλιό τοπικ, να ευχαριστήσω τα παιδιά γιατί ακολούθησα τις συμβουλες σας και πράγματι ή dell ακόμη και σήμερα είναι εξαιρετική στην ευγένεια και στην ποιότητα εξυπηρέτησης. Ενημερωτικά έχω λάπτοπ με πρόβλημα στον σκληρό και αύριο έρχεται κουριερ να το πάρει.

 

Μπράβο η Dell...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...