Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα σε όλους ,

 

Ιανουαριο του 2010 αγορασα ενα laptop Dell, δεν εκανα καμια επεκταση εγγυησης, αλλα νομιζω στο καταστημα (multirama) μου ειχαν πει οτι εχει 1 χρονο εγγυηση.

Εντος του χρονου, ο σκληρος δισκος δε μου τα ελεγε καλα, οποτε τον αλλαξα με εναν πιο γρηγορο στις 7200rpm.

Το θεμα ειναι, οτι σκεφτομαι μηπως τον παλιο δισκο θα μπορουσαν να μου τον αντικαταστησουν εντος εγγυησης ?

 

Στην σελιδα της dell (παγκοσμια) μου βγαζει το laptop ακομα εντος εγγυησης , συγκεκριμενα εμφανιζει

 

Your Warranty

Start Date End Date Days Left

CAR 12/30/2009 3/30/2012 116

 

Να απευθυνθω μεσω email σε αυτους ή να περασω με την αποδειξη αγορας και τον χαλασμενο δισκο απο το καταστημα multirama ? Λογικα οι σκληροι δισκοι δεν εχουν καποιον σειριακο αριθμό, επομενως θα μπορουσαν να διαπιστωσουν οτι πραγματι προκειται για τον δισκο του συγκεκριμενου laptop ?

Δημοσ.

θα πάρεις τηλέφωνο στη DELL και με το S/N του laptop θα σου πούνε τι να κάνεις. Oι δίσκοι φυσικά και έχουν σειριακό.

 

Ενημερωτικά πριν τους πάρεις τηλέφωνο βάλε το χαλασμένο δίσκο πάνω στο laptop γιατί θα σου πούνε να τρέξεις κάτι διαγνωστικά πρώτα.

Δημοσ.

θα πάρεις τηλέφωνο στη DELL και με το S/N του laptop θα σου πούνε τι να κάνεις. Oι δίσκοι φυσικά και έχουν σειριακό.

 

Ενημερωτικά πριν τους πάρεις τηλέφωνο βάλε το χαλασμένο δίσκο πάνω στο laptop γιατί θα σου πούνε να τρέξεις κάτι διαγνωστικά πρώτα.

 

 

 

Xμμ, οκ. Θα το δοκιμασω αυριο,

προς το παρον, εστειλα ενα mail σε support μεσω της σελιδας τους .com .

το θεμα ειναι, πως δε θελω να χρεωθω με οπιοδηποτε κοστος.

Δημοσ.

το θεμα ειναι, πως δε θελω να χρεωθω με οπιοδηποτε κοστος.

 

Αυτο ειναι λιγο αντιφατικο που λες καθως αν δεν ηθελες να χρεωθεις αφου ειχες προβλημα με το δισκο θα χρησιμοποιουσες την εγγυηση και δε θα αγοραζες αλλον (εκτος και αν δεν τον αγορασες). Δε νομιζω οτι θα χρεωθεις παντως κατι. Το χειροτερο που μπορει να σου συμβει ειναι για καποιο λογο να αρνηθουν εξ αιτιας αυτης της αλλαγης την εγγυηση. Θα σε παρακαλουσα να ενημερωσεις τι εγινε τελικα γιατι θα ειναι πολυ χρησιμο για μας τους υπολοιπους

Δημοσ.

Αυτο ειναι λιγο αντιφατικο που λες καθως αν δεν ηθελες να χρεωθεις αφου ειχες προβλημα με το δισκο θα χρησιμοποιουσες την εγγυηση και δε θα αγοραζες αλλον (εκτος και αν δεν τον αγορασες). Δε νομιζω οτι θα χρεωθεις παντως κατι. Το χειροτερο που μπορει να σου συμβει ειναι για καποιο λογο να αρνηθουν εξ αιτιας αυτης της αλλαγης την εγγυηση. Θα σε παρακαλουσα να ενημερωσεις τι εγινε τελικα γιατι θα ειναι πολυ χρησιμο για μας τους υπολοιπους

 

 

ε ναι ενταξει, τον αλλαξα μονος μου, γιατι χρειαζομουν καθημερινα το laptop και δεν ειχα αλλο μηχανημα να κανω τη δουλεια μου. αλλα επειδη εχω ακουσει γενικα καλα λογια για το service dell, ειπα να δοκιμασω τι θα γινει και τι θα μου πουν.

Δημοσ.

Πρεπει να παρεις τηλ στην dell και οπωσδηποτε να βαλεις τον παλιο μεσα γιατι περα απο τα διαγνωστικα, θα ερθει τεχνικος κ αυτος θα βαλει τον νεο σκληρο ή θα ερθει κουριερ να τον παρει κ αφου επισκευαστει να στον επιστρεψουν(μαλλον αυτο θα γινει γιατι το car σημαινει collect and return).

Δημοσ.

1)Βαζεις τον παλιο δισκο μεσα στο λαπτοπ.

 

2) Τους καλεις στο 210 8129800 και τους λες το προβλημα σου. Θα σου πουν να τρεξεις το διαγνωστικο (πατωντας το F11 αν δεν κανω λαθος).

 

3) Εχεις προβλημα; Αν ναι, Θα σε ρωτησουν αν εχεις τα recovery μαζι σου για να σου στειλουν απευθειας τον δισκο και θα δωσεις τον παλιο δισκο στον κουριερ. Προσοχη. Ο κουριερ ειναι απλος.. κουριερ, δεν ειναι τεχνικος.

 

Δευτερο ενδεχομενο: Δεν εχεις τα δισκακια; Θα σου πουν να ερθει να στο παρει ο κουριερ και θα στο επιστρεψουν μετα απο 2 μερες. Με λιγα λογια στην car εγγυηση -εφοσον χτυπησει σκληρος- εσυ επιλεγεις αν θα σου φερουν νεο σκληρο και θα βαλεις μεσα το λειτουργικο ή αν θα σου παρουν ολο το λαπτοπ για να στο φτιαξουν εκεινοι.

 

Αυτη η διαδικασια θα γινει εφοσον οντως εχει προβλημα ο σκληρος.

 

Το παραπανω ισχυει 100% μιας και μιας φιλης της χαλασε ο δισκος στο inspiron που εχει και εγινε το παραπανω (εγω καλεσα την Dell και τα κανονισα). Η εξυπηρετηση ηταν κατι παραπανω απο αψογη. Την επομενη μερα ειχε ερθει ο δισκος στο σπιτι.

  • Like 1
Δημοσ.

1)Βαζεις τον παλιο δισκο μεσα στο λαπτοπ.

 

2) Τους καλεις στο 210 8129800 και τους λες το προβλημα σου. Θα σου πουν να τρεξεις το διαγνωστικο (πατωντας το F11 αν δεν κανω λαθος).

 

3) Εχεις προβλημα; Αν ναι, Θα σε ρωτησουν αν εχεις τα recovery μαζι σου για να σου στειλουν απευθειας τον δισκο και θα δωσεις τον παλιο δισκο στον κουριερ. Προσοχη. Ο κουριερ ειναι απλος.. κουριερ, δεν ειναι τεχνικος.

 

Δευτερο ενδεχομενο: Δεν εχεις τα δισκακια; Θα σου πουν να ερθει να στο παρει ο κουριερ και θα στο επιστρεψουν μετα απο 2 μερες. Με λιγα λογια στην car εγγυηση -εφοσον χτυπησει σκληρος- εσυ επιλεγεις αν θα σου φερουν νεο σκληρο και θα βαλεις μεσα το λειτουργικο ή αν θα σου παρουν ολο το λαπτοπ για να στο φτιαξουν εκεινοι.

 

Αυτη η διαδικασια θα γινει εφοσον οντως εχει προβλημα ο σκληρος.

 

Το παραπανω ισχυει 100% μιας και μιας φιλης της χαλασε ο δισκος στο inspiron που εχει και εγινε το παραπανω (εγω καλεσα την Dell και τα κανονισα). Η εξυπηρετηση ηταν κατι παραπανω απο αψογη. Την επομενη μερα ειχε ερθει ο δισκος στο σπιτι.

 

 

Ευχαριστω για την αναλυτικότατη απάντηση,

 

Δεν ειχε recovery cd το laptop οταν το αγορασα, στο νεο δισκο που του εχω βαλει, απλα εχω φορτωσει δικα μου αυθεντικα windows 7 professional (από τον λογαριασμό που ειχα ως φοιτητης στο Πανεπιστημιο).

 

Θα προτιμουσα απλά να μου στείλουν απευθειας το καινουριο δισκο , παρα να τους παραδωσω ολοκληρο το laptop για καποιες ημέρες.

Δημοσ.

Aν τους καλεσεις, θα σου δωσουν αυτην την επιλογη επιτοπου.

Ζητημα 10 λεπτων ειναι η ολη υποθεση.

 

Ακριβως ετσι εγινε,

 

καλεσα, τους εξηγησα την κατασταση και περιμενω σε 1 ή 2 εργάσιμες μου ειπαν, να παραλαβω τον νεο δισκο και να τους δωσω τον παλιο. δοκιμασαμε απο τηλεφωνου με F12 ή Fn + start button αλλα καμια προκοπη.

Ενημερωσε επισης οτι ειχα λειτουργικο το laptop με αλλον δισκο που αλλαξα μονος και δεν μου ειπαν οτι υπαρχει καποιο προβλημα για μη ισχυ εγγυησης.

 

εξυπηρετηση dell παντως, άριστα. ! Τελικα αξιζε η μετάβαση μου απο toshiba σε Dell. (απογοητευση οταν χρειαστηκα το service της toshiba).

  • Like 1
Δημοσ.

Δισκακια δεν βαζουν πια οι εταιρειες γι αυτο και καις τα δισκακια ανακτησης οταν τον πρωτοανοιγεις.ειδικα η dell το πολυ πολυ ενα δισκο με τα εγκατεστημενα προγραμματα και οδηγους δινει και οχι το λειτουργικο

Δημοσ.

Δισκακια δεν βαζουν πια οι εταιρειες γι αυτο και καις τα δισκακια ανακτησης οταν τον πρωτοανοιγεις.ειδικα η dell το πολυ πολυ ενα δισκο με τα εγκατεστημενα προγραμματα και οδηγους δινει και οχι το λειτουργικο

 

To 2006 παντως στα DELL για την ιστορια ειχε και δισκο ανακτησης, και δισκακια με λειτουργικο και τα παντα

Δημοσ.

To 2006 παντως στα DELL για την ιστορια ειχε και δισκο ανακτησης, και δισκακια με λειτουργικο και τα παντα

 

 

Τελικα βρηκα οτι και το δικο μου ειχε, και δισκακι με τα προγράμματα, και με το λειτουργικό. Γι αυτο και εκανα edit και εσβησα από το παραπάνω μηνυμα αυτο που έλεγα ότι δεν υπήρχαν. Ηταν στο φακελάκι με τις οδηγιες χρησης κτλ, που το ειχα καπου ξεχασμένο στο δωμάτιο.

Δημοσ.

To 2006 παντως στα DELL για την ιστορια ειχε και δισκο ανακτησης, και δισκακια με λειτουργικο και τα παντα

Αναλογως τι λαπτοπ θα παρεις.

Πχ σε ενα inspiron που ειχα δεν ειχε μεσα κανενα δισκακι, πλην των drivers.

Σε ενα xps 1340 ομως, ειχε κανονικα το δισκακι των windows (χωρις drivers) και ενα ξεχωριστο με τους drivers.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...