Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Θα ήθελα να πληρώνω με τη δική μου πιστωτική κάρτα τον λογαριασμό internet της HOL στο σπίτι που μένω. Ο λογαριασμός είναι εδώ και χρόνια στο όνομα του πατέρα μου και εκείνος διστάζει να ζητήσει να μεταφερθεί στο όνομά μου μήπως και χαθούν τυχόν προνόμιά του σαν παλιού πελάτη. Μήπως ξέρει κανείς αν ισχύει κάτι τέτοιο? Έψαξα στo site χωρίς να βρω κάτι σχετικό.

Δημοσ.

Δεν νομίζω να μην γίνεται να είναι η σύνδεση στο όνομα του πατέρα σου και να πληρώνετε απο την πιστωτική την δικιά σου.

Δημοσ.

οπως επισης οχι δεν χανεις προνομια.το να αλλαξουν τα στοιχεια συνδεσης για τον χ υ λογο δεν αναιρει τιποτα.η μονη περιπτωση που χανει καποιος ειναι οταν ειναι staff δηλαδη δουλευει στην εταιρεια οποτε εκει εχει την εκπτωση

 

 

Δημοσ.

Τα προνόμια χάνονται γιατί οι τυχόν εκπτώσεις γίνονται όταν πληροί κάποιες προυποθέσεις ο κάτοχος.Αν μεταβιβαστεί η υπηρεσία σε άλλον,παύουν και οι αντίστοιχες εκπτώσεις.Από κει και πέρα υπάρχουν 2 συνιστώσες :

1η:Εαν το πρόγραμμα που έχετε είναι παλιό και δεν διατίθεται πλέον,είναι υποχρεωμένοι να σας το διατηρήσουν,χωρίς βέβαια τις εκπτώσεις,ακόμα και αν πληρείς τις προυποθέσεις,αφού πλέον δεν διατίθεται.

2η:Εαν μεταπηδήσεις σε άλλο πρόγραμμα με σκοπό να λάβεις έκπτωση(αφού πληρείς βέβαια τις προυποθέσεις) θα σε αναγκάσουν να υπογράψεις ετήσιο συμβόλαιο.

Δημοσ.

Και εγώ αυτό πιστεύω για τα προνόμια, αλλά για το να μή μπορώ να πληρώνω εγώ έναν λογαριασμό οποιουδήποτε άλλου μου κάνει εντύπωση! Τι πρόβλημα έχουν δλδ δεν καταλαβαίνω ...

μπορεις να το βαλεις παγια εντολη αλλα δεν ξερω παλι αν θα το δεχτουν να ειναι απο σενα η παγια εντολη.πολλες φορες δεν γινεται αυτο για θεματα ασφαλειας.να μην ειναι αλλο ονομα λογαριασμου και αλλος να το πληρωνει.πχ μια φορα πηγα πλαισιο να κοψω τιμολογιο και να το πληρωσω με δικια μου καρτα και με το ζορι το δεχτηκαν.στην αρχη μου λενε δεν γινεται.οποτε εκει αλλαζεις απλα το ονομα στο λογαριασμο

 

Τα προνόμια χάνονται γιατί οι τυχόν εκπτώσεις γίνονται όταν πληροί κάποιες προυποθέσεις ο κάτοχος.Αν μεταβιβαστεί η υπηρεσία σε άλλον,παύουν και οι αντίστοιχες εκπτώσεις.Από κει και πέρα υπάρχουν 2 συνιστώσες :

1η:Εαν το πρόγραμμα που έχετε είναι παλιό και δεν διατίθεται πλέον,είναι υποχρεωμένοι να σας το διατηρήσουν,χωρίς βέβαια τις εκπτώσεις,ακόμα και αν πληρείς τις προυποθέσεις,αφού πλέον δεν διατίθεται.

2η:Εαν μεταπηδήσεις σε άλλο πρόγραμμα με σκοπό να λάβεις έκπτωση(αφού πληρείς βέβαια τις προυποθέσεις) θα σε αναγκάσουν να υπογράψεις ετήσιο συμβόλαιο.

 

σε providers επειδη δεν υπαρχουν και πολλα προνομια συνηθως η αλλαγη δεν φερνει καμια αλλαγη στην πραξη.συνηθως γινεται οταν ο κατοχος δουλευει στην εταιρεια η εχει καποια εκπτωση πχ για ατομα μεγαλυτερα απο καποια ηλικια κτλ.που συνηθως σε εταιρειες τηλεφωνιας δεν υπαρχουν τετοια για ηλικιες για πολυτεκνους κτλ.συνηθως τετοια χανονται οταν αλλαξει ονομα κατι.αλλα αυτα ειανι πιο πολυ για ΔΕΚΟ και τετοια παρα για Providers.

πιο πολυ σε δημοσιες υπηρεσιες υπαρχουν προνομια παρα σε ιδιωτικες ειδικα τηλεφωνιας.

ας μας πει τι προνομια εχει και βεβαια μπορει να ρωτησει και την εταιρεια.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...