Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Βασικά πριν πάμε στον κώδικα, ας δούμε τι θέλεις να κάνει το πρόγραμμά σου. Ανακεφαλαίωση λοιπόν και με διορθώνεις όπου έχω λάθος:

1) Θέλεις να εμφανίζεις προϊόντα στο χρήστη

2) ο χρήστης θα επιλέξει το προϊόν-προϊόντα που θέλει

3) μετά θα επιλέξει τον τρόπο πληρωμής

4) θα εμφανίζει τέλος τα προϊόντα που έχουν επιλεχθεί και το συνολικό ποσό πληρωμής

 

Αρχικά πώς θα εμφανίζεις τα προϊόντα; Μέσω ενός gui ή από το command; Επίσης, στη διαδικασία πάνω όπως την περιέγραψα έχουμε τις εξής κλάσεις

Προϊόν, Χρήστης (δε θα φτιάξουμε κάποια σχετική κλάση, αν χρειαζόσουν όμως username κ password θα έπρεπε να την συμπεριλάβουμε), Πληρωμή. Αρχικά ξεκαθάρισε πώς θέλεις να εμφανίζονται τα προϊόντα και μετά πάμε παρακάτω.

 

Ακριβώς όπως τα περιγράφεις. Δε λέει πως θα τα εμφανίζει απλά μαντεύω επειδή οι τελευταίες 3 εργασίες ήταν GUI λογικά έτσι θα ναι κι αυτή... Αν είναι με command ο κώδικας αλλάζει λίγο.. Αλλάζει και η φιλοσοφία επίλυσης??

Δημοσ.

Όχι η γενική φιλοσοφία δεν αλλάζει, μόνο ο τρόπος με τον οποίον εμφανίζεις πληροφορία προς το χρήστη. Οπότε το μόνο που χρειάζεται είναι να δημιουργήσεις τις βασικές κλάσεις (ελπίζω να έχεις καταλάβει μέχρι στιγμής ποιες θα είναι αυτές) και στην ουσία έχεις τελειώσει ένα πολύ μεγάλο κομμάτι της εφαρμογής.

Δημοσ.

πιστεύω πως έχω καταλάβει... αντί για τρεις διαφορετικές κλάσεις για τις πληρωμές κάνω μία με τρεις μεθόδους πληρωμών συν την συνδέω με την sample για να περνάω τα στοιχεία.. άλλη μια κλάση η οποία θα κρατά τα επιλεγμένα του χρήστη και η main... ελπίζω να τα έχω καταλάβει σωστά και να τη λύσω γιατί αύριο παραδίδω..

Δημοσ.

@Timonkaipumpa σε γενικές γραμμές συμφωνώ μαζί σου για περιπτώσεις σαν κ αυτή , αν και πάλι χωράει πολλή συζήτηση

αλλά εσύ κοντεύεις να μας διαγράψεις όλους από τις σχολές μας..chill out man

Δημοσ.

@Timonkaipumpa σε γενικές γραμμές συμφωνώ μαζί σου για περιπτώσεις σαν κ αυτή , αν και πάλι χωράει πολλή συζήτηση

αλλά εσύ κοντεύεις να μας διαγράψεις όλους από τις σχολές μας..chill out man

 

 

Όχι και όλους.

 

Προφανώς και υπάρχουν αξιόλογοι φοιτητές σε σχολές Πληροφορικής.

 

Και προφανώς το ψάξιμο είναι κάτι που επιβάλλεται. Κανείς δεν γεννήθηκε να ξέρει.

 

 

Όμως, είναι διαφορετικό το να ρωτάει κανείς, π.χ., πώς μπορεί να διαχειριστεί κοινή μνήμη και τι system calls θα πρέπει να καλέσει, και διαφορετικό να ζητάει να του πούνε τι να κάνει σε μία άσκηση.

 

Στην πρώτη περίπτωση έχει κάτσει, έχει σκεφτεί, έχει ρωτήσει τον καθηγητή, έχει τριφτεί με την άσκηση και απλά ρωτάει κάτι που δεν ξέρει.

 

Στην δεύτερη, βλέπει μία άσκηση μπροστά του και ρωτάει να του πούνε τι πρέπει να κάνει στην καλύτερη.... ενώ στη χειρότερη να του τη λύσουνε. Εδώ, σε αυτό το θέμα, ήταν μία ελαφριά περίπτωση της δεύτερης κατηγορίας. Σε αυτό που παρέθεσες ήταν μία βαριούτσικη της δεύτερης επίσης.

 

Σε αυτό το θέμα όμως αλλά και σε αυτό το θέμα είναι ερωτήσεις της πρώτης κατηγορίας.

Δημοσ.

γιατί το ξεψαχνίζεις τόσο πολύ?? χωρίς καμιά δόση παρεξήγησης.. όπως και στο θέμα που ανέβασε το παλικάρι πιο πάνω κάποιος λέει ότι το να παρεις έτοιμη την άσκηση θα σου δώσει το βαθμό και αυτόν περιοριμένο γιατί αν δεν έχεις κάτσει να λύσεις τη άσκηση μόνος δεν έχει ουσία το οποίο και εσύ υποστηρίζεις σε νευρικό σημίο. συμφωνούμε σε αυτό αλλά όχι σε τέτοιο σημείο. το να δώσεις φαγητό σε κάποιον θα του περάσει η πείνα για μια μέρα.. το να τον μάθεις να μαγειρεύει δε θα ξαναπεινάσει (και αυτό στις μέρες μας δύσκολο).. μακροπρόθεσμα θα δει ότι να πάρει έτοιμη την άσκηση κάποιος δε θα τον βοηθήσει πουθενά (εξεταστικές).. το πως να κάνω κάτι που δε ξέρω δε διαφέρει πουθενά σε κανέναν άνθρωπο και σε κανένα topic για να μιλήσω και συγκεκριμένα...

 

και στη τελική γι αυτό είμαστε εδώ για να ρωτάμε και να απαντάμε αυτούς που ξέρουν και αυτόυς που δε ξέρουν αντίστοιχα εκτός και αν κάνω κι εγώ λάθος τότε... γιατί κολλάς τόσο πολύ στις λεπτομέρειες διατύπωσης της κάθε ερώτησης.... :S

 

δε ξέρω πάει να πει δε ξέρω!! δηλαδή τι έπρεπε να ρωτήσω για να μην γίνει αυτό... πως δουλεύει η abstract?? δε βγάζω άκρη...!!??!!

Δημοσ.

γιατί το ξεψαχνίζεις τόσο πολύ?? χωρίς καμιά δόση παρεξήγησης..

 

Γιατί να μην ξεψαχνίζει κανείς οτιδήποτε; Δεν το καταλαβαίνω αυτό;

 

Συν ότι αυτό, το θέμα δηλαδή με "λύσεις ασκήσεων", είναι κάτι που επαναλαμβάνεται σε περιόδους που υπάρχουν deadlines για τις περισσότερες σχολές.

 

 

όπως και στο θέμα που ανέβασε το παλικάρι πιο πάνω κάποιος λέει ότι το να παρεις έτοιμη την άσκηση θα σου δώσει το βαθμό και αυτόν περιοριμένο γιατί αν δεν έχεις κάτσει να λύσεις τη άσκηση μόνος δεν έχει ουσία το οποίο και εσύ υποστηρίζεις σε νευρικό σημίο. συμφωνούμε σε αυτό αλλά όχι σε τέτοιο σημείο. το να δώσεις φαγητό σε κάποιον θα του περάσει η πείνα για μια μέρα.. το να τον μάθεις να μαγειρεύει δε θα ξαναπεινάσει (και αυτό στις μέρες μας δύσκολο).. μακροπρόθεσμα θα δει ότι να πάρει έτοιμη την άσκηση κάποιος δε θα τον βοηθήσει πουθενά (εξεταστικές)..

 

Προφανώς και δεν μιλάμε για φαγητό. Χωρίς φαγητό, εάν έχεις φτάσει σε σημείο εξάντλησης, είσαι ανίκανος να μαγειρέψεις άλλο. Οπότε, λίγο άστοχο το παράδειγμά σου.

 

Σε νευρικό σημείο; Μπορεί, μπορεί και όχι. Αλλά, και επειδή εργάζομαι στον τομέα της πληροφορικής, δεν θέλω ο τομέας μου να υποβαθμίζεται. Και υποβαθμίζεται εάν αποχτώ συναδέλφους που δεν μπορούν να σκεφτούν ΜΟΝΟΙ τους τα βασικά. Που δεν μπορούν να κάνουν συνθετική ή αφαιρετική σκέψη. Που δεν μπορούν να σκεφτούν, έστω και σε έναν ελάχιστο βαθμό, αλγοριθμικά. Και αυτοί (σόρρυ για τις προτάσεις που αρχίζουν με "και"), αύριο - μεθαύριο, θα γίνουν, στην καλύτερη, ελεύθεροι επαγγελματίες και στην χειρότερη δημόσιοι υπάλληλοι. Λέω στην χειρότερη, γιατί έχω δει "πληροφορικάριους" σε δημόσιες επιχειρήσεις που δεν ξέρουν να δουλέψουν το Excel.

 

Ξέρεις, ξέρω, ξέρουμε πως "δουλεύει" το ελληνικό πανεπιστήμιο. Θα δώσεις μία το μάθημα... θα το δώσεις δύο, ε... στην τρίτη - τέταρτη θα το περάσεις με 5.. αξίζεις δεν αξίζεις. Είτε θα αντιγράψεις είτε από κάποιο forum θα πάρεις έτοιμα πράματα.

 

Και ΝΑΙ, θα το βοηθήσει εάν πάρει έτοιμη την άσκηση. Θα τον βοηθήσει να περάσει, κατά το ήμισυ, ένα μάθημα που δεν θα μπορούσε να το περάσει αλλιώς. Μην αναφέρεις εξετάσεις... όλο και από κάπου θα αντιγράψει.

 

Πριν πει κανείς για ελιτισμό... να συμπληρώσω πως σαφώς και η αγορά έχει χώρο για όλους. Σαφώς και όλοι μπορούν να βοηθήσουν ΕΑΝ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΕΑΝ έχουν όρεξη για αυτοβελτίωση και αυτοεξέλιξη. Ο καθένας όσο μπορεί, όπου φτάνει.

 

 

το πως να κάνω κάτι που δε ξέρω δε διαφέρει πουθενά σε κανέναν άνθρωπο και σε κανένα topic για να μιλήσω και συγκεκριμένα...

και στη τελική γι αυτό είμαστε εδώ για να ρωτάμε και να απαντάμε αυτούς που ξέρουν και αυτόυς που δε ξέρουν αντίστοιχα εκτός και αν κάνω κι εγώ λάθος τότε... γιατί κολλάς τόσο πολύ στις λεπτομέρειες διατύπωσης της κάθε ερώτησης.... :S

 

δε ξέρω πάει να πει δε ξέρω!! δηλαδή τι έπρεπε να ρωτήσω για να μην γίνει αυτό... πως δουλεύει η abstract?? δε βγάζω άκρη...!!??!!

 

 

Αφενός το πως θα πεις κάτι "δείχνει πολλά", είναι άλλο να πω "Δεν ξέρω τι να κάνω, πείτε μου τι να κάνω" και διαφορετικό να πω "Πώς λειτουργεί αυτό;" ή "πώς θα μπορούσε κανείς να κάνει αυτό;", και αφετέρου είναι διαφορετικό το "δεν ξέρω και περιμένω να μου πει κάποιος τι να κάνω" από το "δεν ξέρω, έκατσα σκέφτηκα ένα τρόπο αλλά δεν ξέρω πώς να τον εφαρμόσω".

 

Φυσικά και να βοηθήσει κανείς κάποιον! Έτσι αυξάνεται το επίπεδο της συνολικής γνώσης. Όμως, αυτό ισχύει μόνο στην περίπτωση που θα βοηθήσει κάποιον ο οποίος θέλει βοήθεια και όχι σκλάβο.

 

Φυσικά και πρέπει να υπάρχει η συναδελφικότητα και η αλληλοβοήθεια. Αυτό όμως δεν είναι ίσο με την εκμετάλλευση.

 

 

Υ.Γ. Για να το θέσω στο συγκεκριμένο θέμα, και χωρίς να θέλω να σε "πικάρω" τώρα, θα ήταν πιο έντιμο, κατά την γνώμη μου, εάν δεν ρωτούσες τον τρόπο με τον οποίο μπορεί να γίνει αυτό αλλά το γιατί δεν γίνεται αυτό που πας να κάνεις. Με την ερώτηση που έκανες περιμένεις σαν input μία τεχνογνωσία που θα αντιγράψεις ενώ αναζητώντας το γιατί περιμένεις σαν input γνώση την οποία θα εξελίξεις και θα εφαρμόσεις εσύ, με τα δικά σου κριτήρια, θα σκεφτείς για να την εφαρμόσεις, θα πας ένα βήμα παρακάτω και, ποιος ξέρει, ίσως επιστρέψεις (κάνεις "return" δηλαδή) μία "επόμενη" γνώση που θα ωφελήσει το σύνολο.

 

Έτσι, στην μεν πρώτη περίπτωση απλά αντιγράφεις, με στείρο μιμητισμό, αυτούσια μία τεχνογνωσία ενός ανθρώπου που μόχθησε να την αποκτήσει ενώ στη δε δεύτερη μεταλαμπαδεύεται γνώση.

Δημοσ.

Γιατί να μην ξεψαχνίζει κανείς οτιδήποτε; Δεν το καταλαβαίνω αυτό;

για το συγκεκριμένο θέμα λίγο υπερβολή..

 

Συν ότι αυτό, το θέμα δηλαδή με "λύσεις ασκήσεων", είναι κάτι που επαναλαμβάνεται σε περιόδους που υπάρχουν deadlines για τις περισσότερες σχολές.

αν και δε παρακολουθώ τι κάνουν οι άλλοι απλά αν δω κάτι και μπορώ να βοηθήσω βοηθάω...

έχω deadlines κάθε βδομάδα στη java και σε πόσα άλλα μαθήματα ανα περιόδους...

έτσι οπως το λες θα έπρεπε να νιώθω και τύψεις που ζήτησα βοήθεια για μια εργασία που αντιμετώπισα πρόβλημα...

 

Προφανώς και δεν μιλάμε για φαγητό. Χωρίς φαγητό, εάν έχεις φτάσει σε σημείο εξάντλησης, είσαι ανίκανος να μαγειρέψεις άλλο. Οπότε, λίγο άστοχο το παράδειγμά σου.

 

μιλάω για την ικανότητα επίλυσης.. παρομοιάζω τις ασκήσεις με το φαγητό. δηλαδή αν του δώσεις φαγητό(άσκηση) σήμερα δε θα πεινάει για σήμερα αν τον μάθεις να μαγηρεύει (να λύνει τις ασκήσεις του) δε θα ξαναπεινάσει(θα τις λύνει μόνος του)

και δεν είναι δικό μου παράδειγμα είναι απο ένα άλλο παλικάρι..

 

Σε νευρικό σημείο; Μπορεί, μπορεί και όχι. Αλλά, και επειδή εργάζομαι στον τομέα της πληροφορικής, δεν θέλω ο τομέας μου να υποβαθμίζεται. Και υποβαθμίζεται εάν αποχτώ συναδέλφους που δεν μπορούν να σκεφτούν ΜΟΝΟΙ τους τα βασικά. Που δεν μπορούν να κάνουν συνθετική ή αφαιρετική σκέψη. Που δεν μπορούν να σκεφτούν, έστω και σε έναν ελάχιστο βαθμό, αλγοριθμικά. Και αυτοί (σόρρυ για τις προτάσεις που αρχίζουν με "και"), αύριο - μεθαύριο, θα γίνουν, στην καλύτερη, ελεύθεροι επαγγελματίες και στην χειρότερη δημόσιοι υπάλληλοι. Λέω στην χειρότερη, γιατί έχω δει "πληροφορικάριους" σε δημόσιες επιχειρήσεις που δεν ξέρουν να δουλέψουν το Excel.

συμφωνώ μαζί σου. αλλά το πόσο μπορεί να σκεφτεί κανένας και απο που μέχρι που αλλάζει και δε το ξέρεις.

τώρα όσο αφορά την υποβάθμιση του αντικειμένου μας ανοίγεις μεγάλη συζήτηση. θα σου πω μόνο αναρωτήσου μόνο πως τους "αποκτάμε" και όχι ότι τους αποκτάμε.. απο αλλού ξεκινάνε τα προβλήματα όχι αφότου μπουν στη σχολή.

Ξέρεις, ξέρω, ξέρουμε πως "δουλεύει" το ελληνικό πανεπιστήμιο. Θα δώσεις μία το μάθημα... θα το δώσεις δύο, ε... στην τρίτη - τέταρτη θα το περάσεις με 5.. αξίζεις δεν αξίζεις. Είτε θα αντιγράψεις είτε από κάποιο forum θα πάρεις έτοιμα πράματα.

 

Και ΝΑΙ, θα το βοηθήσει εάν πάρει έτοιμη την άσκηση. Θα τον βοηθήσει να περάσει, κατά το ήμισυ, ένα μάθημα που δεν θα μπορούσε να το περάσει αλλιώς. Μην αναφέρεις εξετάσεις... όλο και από κάπου θα αντιγράψει.

 

Πριν πει κανείς για ελιτισμό... να συμπληρώσω πως σαφώς και η αγορά έχει χώρο για όλους. Σαφώς και όλοι μπορούν να βοηθήσουν ΕΑΝ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΕΑΝ έχουν όρεξη για αυτοβελτίωση και αυτοεξέλιξη. Ο καθένας όσο μπορεί, όπου φτάνει.

 

Συμφωνό και πάλι μαζί σου.

αλλά όπως λες θα τον βοηθήσει κατα το ήμισυ.. και ξέρουμε όλοι τα μισά είναι μισά. και να βγει αργότερα στη αγορά εργασίας θα χαρακτηριστεί σαν ημιτελείς και θα δουλέυει όπως λες στο excel και θα ψάχνεται.. Εσύ δε θα χεις κανένα πρόβλημα να βρεις τη δουλειά που σου αξίζει. ο καθένας μέχρι εκεί που φτάνει όπως λες..

 

και μεταξύ μας... ούτε κι εσύ ήσουν αγγελούδι... όλο και κάποιο μάθημα θα το πέρασες νύχτα.. όλοι το κάνουν.. Εκτός και αν αποτελείς εξαίρεση αυτό δε το ξέρω και χαίρομαι τότε που μιλάω με κάποιον ο οποίος είναι αναμάρτητος στην πανεπιστημιακή του ζωή όσο αφορά το εκπαιδευτικό του σκέλος.

 

Αφενός το πως θα πεις κάτι "δείχνει πολλά", είναι άλλο να πω "Δεν ξέρω τι να κάνω, πείτε μου τι να κάνω" και διαφορετικό να πω "Πώς λειτουργεί αυτό;" ή "πώς θα μπορούσε κανείς να κάνει αυτό;", και αφετέρου είναι διαφορετικό το "δεν ξέρω και περιμένω να μου πει κάποιος τι να κάνω" από το "δεν ξέρω, έκατσα σκέφτηκα ένα τρόπο αλλά δεν ξέρω πώς να τον εφαρμόσω".

 

Φυσικά και να βοηθήσει κανείς κάποιον! Έτσι αυξάνεται το επίπεδο της συνολικής γνώσης. Όμως, αυτό ισχύει μόνο στην περίπτωση που θα βοηθήσει κάποιον ο οποίος θέλει βοήθεια και όχι σκλάβο.

 

Φυσικά και πρέπει να υπάρχει η συναδελφικότητα και η αλληλοβοήθεια. Αυτό όμως δεν είναι ίσο με την εκμετάλλευση.

 

Υ.Γ. Για να το θέσω στο συγκεκριμένο θέμα, και χωρίς να θέλω να σε "πικάρω" τώρα, θα ήταν πιο έντιμο, κατά την γνώμη μου, εάν δεν ρωτούσες τον τρόπο με τον οποίο μπορεί να γίνει αυτό αλλά το γιατί δεν γίνεται αυτό που πας να κάνεις. Με την ερώτηση που έκανες περιμένεις σαν input μία τεχνογνωσία που θα αντιγράψεις ενώ αναζητώντας το γιατί περιμένεις σαν input γνώση την οποία θα εξελίξεις και θα εφαρμόσεις εσύ, με τα δικά σου κριτήρια, θα σκεφτείς για να την εφαρμόσεις, θα πας ένα βήμα παρακάτω και, ποιος ξέρει, ίσως επιστρέψεις (κάνεις "return" δηλαδή) μία "επόμενη" γνώση που θα ωφελήσει το σύνολο.

Έτσι, στην μεν πρώτη περίπτωση απλά αντιγράφεις, με στείρο μιμητισμό, αυτούσια μία τεχνογνωσία ενός ανθρώπου που μόχθησε να την αποκτήσει ενώ στη δε δεύτερη μεταλαμπαδεύεται γνώση.

Δε νομίζω να περίμενα κανέναν να μου λύσει την άσκηση... προσπάθησα και συνεχίζω να προσπαθώ με διαφορετικά προβλήματα πλέον... Τώρα όσο αφορά τη διατύπωση busted. ποτέ δεν είμουν καλός στην έκφραση-έκθεση...

και με μια δώση χιούμορ... αν η γνώση είχε copyrights το google θα έπρεπε να λέγεται pirate...

δε προσπάθησα να πάρω τίποτα έτοιμο.. βοήθεια για να καταλάβω κάτι που δεν μπορούσα και να ξεσκαλλώσω σε μια άσκηση που τη προσπαθώ 4 μέρες με τη σημερινή ήθελα. Γιατί αυτό με έκανε ένοχο αντιγραφής ακομά δε μπορώ να το πιάσω..

Τελικά όλα είναι θέμα διατύπωσης...

ελπίζω να το διατύπωσα σωστά λοιπόν!!

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...