Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Ερευνητές του Πανεπιστημίου του MIT ανέπτυξαν έναν νέο καινοτόμο αλγόριθμο ο οποίος μπορεί να προβλέψει πότε ένας οδηγός αυτοκινήτου υπάρχει περίπτωση να περάσει με κόκκινο το φανάρι, με απώτερο σκοπό τη μείωση των τροχαίων ατυχημάτων.

 

Ο αλγόριθμος αναλύει αρκετές παραμέτρους, όπως η επιβράδυνση του οχήματος, η απόσταση από το φανάρι και τη χρονική στιγμή που αυτό γίνεται κόκκινο. Μπορεί να ανιχνεύσει σε 3D την κίνηση ενός οχήματος σε λιγότερο από 5ms σύμφωνα με την ανακοίνωση του MIT. Καθηγητές και προπτυχιακοί φοιτητές του πανεπιστημίου δοκίμασαν το σύστημα χρησιμοποιώντας τα δεδομένα των φαναριών σε μια πραγματική διασταύρωση δρόμων, από την οποία έχει συλλεχθεί υλικό μέσω διαφόρων μέσων παρακολούθησης της κυκλοφορίας. Ο αλγόριθμος ανέλυσε πάνω από 15.000 οχήματα, με 85% επιτυχία στην πρόβλεψη των παραβιάσεων του κόκκινου φαναριού. Οι προβλέψεις του είναι κατά 15% με 20% πιο ακριβής σε σύγκριση με τους μέχρι τώρα παρόμοιους αλγορίθμους.

 

 

Το καλύτερο μέρος του αλγορίθμου για το οποίο ξεχωρίζει, είναι το γεγονός ότι δίνει αρκετά μεγάλο χρονικό διάστημα στους υπόλοιπους οδηγούν να ενημερωθούν για πιθανή παραβίαση κόκκινου φαναριού από άλλο οδηγό και να αντιδράσουν έγκαιρα.

 

Ο αλγόριθμος θα μπορούσε να εφαρμοστεί στα μελλοντικά έξυπνα αυτοκίνητα κάνοντας χρήση μιας οθόνης του αυτοκινήτου κάτω από το ταμπλό ή μέσω άλλου τρόπου ειδοποίησης.

 

Link.png Site: popsci.com

Δημοσ.

Βασικά θα είναι φοβαερό για όσους οδηγούμε μηχανή. Γιατί τώρα πρέπει να σταματάμε στα πάντα.

 

Το οποίο είναι και το σωστό. Οι οδηγοί δίτροχων και λοιπών μηχανών υπάγονται στους ίδιους κανόνες οδικής κυκλοφορίας, και στην Ελλάδα η εκούσια παραβίαση των κανόνων από το 1/3 των οδηγών προκαλεί ατυχήματα, καθυστερήσεις, φόρτιση και χάος. Είναι καιρός η Ελλάδα να συμβαδίσει με την βόρεια Ευρώπη σε θέματα ηθικής πίσω από το τιμόνι, αλλά δυστυχώς αυτή η έρευνα έγινε στο ΜΙΤ και δεν αφορά την τριτοκοσμική Ελλάδα.

Δημοσ.

και άμα περάσεις να στέλνει τα δεδομένα στην ασφάλεια για να έρχεται το χαρτάκι στο σπίτι :P

 

 

αν γίνει αυτό θα είναι το μόνο σωστό μέτρο εδώ και δεκαετίες!

Δημοσ.

Ας φτιάξουν τον κ.ο.κ σωστά ή μάλλον να εφαρμοστεί.

Ας έχουμε τρύπιους δρόμους κλπ αλλά βάλε μα μαμημένη σηματοδότηση οπως θα έπρεπε να είναι.(οχι να κρύβετε το στοπ πίσω απο κλαδιά πχ)

Βάψε τις λωρίδες στους δρόμους σαν αυτές στην αττική οδό.

Και μετά βλέπουμε για το κόκκινο που 4 η ώρα τα χαράματα δεν θα έπρεπε να υπήρχε καν φανάρια στα περισσότερα μέρη άλλα σηματοδότηση ή απλά παραχώρηση προτεραιότητας.

Και μετά βλέπουμε..

Όσο γι'αυτούς που νομίζουν ότι τα κόκκινα τα περνάνε για μαγκιά ενα έχω να πω δεν το κάνουν απο μαγκιά το κάνουν επειδή βαριούνται το σταμάτα-ξεκίνα μέσα στα χαζοκούτια τους.Παππούς 60 ετών δεν νομίζω να το κάνει για μαγκιά εξάλλου... ;)

  • Moderators
Δημοσ.

Όσο γι'αυτούς που νομίζουν ότι τα κόκκινα τα περνάνε για μαγκιά ενα έχω να πω δεν το κάνουν απο μαγκιά το κάνουν επειδή βαριούνται το σταμάτα-ξεκίνα μέσα στα χαζοκούτια τους.Παππούς 60 ετών δεν νομίζω να το κάνει για μαγκιά εξάλλου... ;)

Υπαρχουν και @#$ες που το θεωρουν μαγκια. Και νιωθουν τοσο περηφανοι που το γραφουν και στο βιβλιο τους

Προσωπικα ξερω και μερικους οχι τοσο επωνυμους οσο ο παραπανω, που ασπαζονται αυτη την ιδεολογια.

Δημοσ.

Τρέμετε, ασυνείδητοι οδηγοι γιατί μερικοι το έχουν παρακάνει αρκετά εδώ και πολύ καιρό...

Δημοσ.

όπως ξαναειπώθηκε κ εμένα μου έχει τύχει να μην δω ένα φανάρι είτε ένα σήμα για διάφορους λόγους.

είτε επειδή είναι κρυμμένο

είτε επειδή κάηκε η λάμπα κ λειτουργεί μόνο το πάνω κ το κάτω δν λειτουργεί με αποτέλεσμα να μην φαίνεται

είτε επείδη απλά δν το πρόσεξα

κ για διάφορους άλλους λόγους.

κ όχι δν το κάνω από μαγκιά αλλά καταλάθος.

 

το κόστος εφαρμογής αυτού του συστήματος πόσο θα είναι?

Δημοσ.

Ακόμη και μία ζωή να σωθεί , το σύστημα θα έχει πετύχει.

 

Τα κόστη θα μειωθούν αν εξαχθεί τεχνογνωσία . Το θέμα είναι ότι το όλο επιχείρημα δείχνει να είναι σε καλό δρόμο.

 

 

Βέβαια , δύσκολο ένας αλγόριθμος να μπορεί να προβλέψει τις αντιδράσεις εκατομμυρίων οδηγών αλλά τα ποσοστά που ανακοινώνουν , αν είναι πραγματικά , τότε είναι ελπιδοφόρα.

 

 

Τρέμετε, ασυνείδητοι οδηγοι γιατί μερικοι το έχουν παρακάνει αρκετά εδώ και πολύ καιρό...

 

 

Στην Αμερική για την οποία συζητάμε , τα τσάμπα μαγκάκια που θεωρούν τιμή τους να παραβιάζουν κόκκινα , προτεραιότητες κ.λ.π. , τα περιποιούνται αναλόγως . Δεν αστειεύονται εκεί...

 

Εδώ , στον τρίτο κόσμο , κάποιοι με ... υψηλές γνωριμίες , οδηγούν λες και βρίσκονται σε αρένα ! Ας μην ξεχνάμε ότι κάποιοι συνάνθρωποί μας γενικά αισθάνονται να αποκτούν εξουσία όταν πιάνουν το τιμόνι ... Τα αποτελέσματα , οδυνηρά για το κοινωνικό σύνολο : Κάθε 10 χρόνια (αν θυμάμαι καλά) , αφανίζεται μια μικρή πόλη των 20.000 ανθρώπων και μένουν ακόμη περισσότεροι ανάπηροι ή με κινητικά προβλήματα !

Δημοσ.

Επειδή στην Ελλάδα θα βαράνε συνεχώς οι προειδοποιήσεις, θα μας εκνευρίζουν με αποτέλεσμα να έχουμε κλειστά τα συστήματα προειδοποιήσεων...

Δημοσ.

Ας φτιάξουν τον κ.ο.κ σωστά ή μάλλον να εφαρμοστεί.

Ας έχουμε τρύπιους δρόμους κλπ αλλά βάλε μα μαμημένη σηματοδότηση οπως θα έπρεπε να είναι.(οχι να κρύβετε το στοπ πίσω απο κλαδιά πχ)

Βάψε τις λωρίδες στους δρόμους σαν αυτές στην αττική οδό.

Και μετά βλέπουμε για το κόκκινο που 4 η ώρα τα χαράματα δεν θα έπρεπε να υπήρχε καν φανάρια στα περισσότερα μέρη άλλα σηματοδότηση ή απλά παραχώρηση προτεραιότητας.

[...]

Όσο γι'αυτούς που νομίζουν ότι τα κόκκινα τα περνάνε για μαγκιά ενα έχω να πω δεν το κάνουν απο μαγκιά το κάνουν επειδή βαριούνται το σταμάτα-ξεκίνα μέσα στα χαζοκούτια τους.

 

Ο ΚΟΚ ειναι παγκόσμιος (πλην διαφοροποιήσεων) και δεν τίθεται ζήτημα αν είναι σωστός ή λάθος. Η εφάρμογη του εξαρτάται ξεκάθαρα από τους πολίτες.

Η υποδομή των δρόμων δεν έχει καμία σχέση με τον ΚΟΚ και είναι παραπάνω λόγος προσοχής. Η λανθασμένη ή ελλειπής σηματοδότηση ΕΙΝΑΙ πρόβλημα και είναι ντροπή για την Ελλάδα που δεν κάνει καμία ουσιαστική κίνηση να το διορθώσει. Ζω Αγγλία εδώ και 8 χρόνια και ακόμα μου κάνει εντύπωση το γεγονός οτί βάφουν τις γραμμές των δρόμων κάθε 1-2 μήνες (και ουσιαστικά πολύ πριν ξεβάψουν), οι περισσότεροι δρόμοι είναι ολόισιοι και πάντα διατηρούνται σαν καινούργιοι με εφαρμογή νέας πίσας (εξαίρεση μερικά μικρά σοκάκια, ή δρόμοι πολύ μικρής κυκλοφορίας) και φυσικά το γεγονός οτί η σήμανση είναι τέλεια, πεντακάθαρη, ξακάθαρη και δεν παρουσιάζει σημεία φθοράς. Και έχω ζήσει σε 4 διαφορετικές πόλεις (Preston, Manchester, Aberystwyth, Exeter) και παντού έχω τις ίδιες εντυπώσεις.

 

Τέλος, το 'βαριέμαι το σταμάτα-ξεκίνα' δεν είναι δικαιολογία, είναι ωχαδερφισμός. Τι θα πει βαριέμαι να σταματήσω; Αν χτυπούσε το παιδί σου οδηγός και σου έλεγε 'βαριόμουν να σταματήσω' θα το δεχόσουν; Αν εφήρμοζαν σύστημα 'παραχώρησης προτεραιότητας', ΕΙΔΙΚΑ στην Ελλάδα, θα γινόταν χαμός και θα είχαμε το ένα τροχαίο μετά το άλλο. Τουλάχιστον τώρα υπάρχει ένα κόκκινο, και ο ανεύθυνος οδηγός που πάει να περάσει τουλάχιστον είναι ενημερωμένος οτί η άλλη γραμμή έχει ανοικτή κυκλοφορία.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...