PETROS13 Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2011 Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2011 Όταν ξεκίνησαν την προσφορά, είχαν ως μοναδικό περιορισμό το "ένας λογαριασμός email ένας φακός". Στη συνέχεια, έβαλαν τη διαδικασία επιβεβαίωσης λογαριασμού με μηνύματα που ήταν πολύπλοκη, μέσα στο site τους. Πριν από μέρες το γύρισαν σε "ένας λογαριασμός PayPal ένας φακός". Αν προσθέσεις σ' αυτά και το γεγονός ότι, τελευταία, ακυρώνουν τις παραγγελίες, χωρίς να επιστρέφουν το 1 λεπτό, καταλαβαίνεις πόσο ξύπνησαν οι κινέζοι. refund θα κάνουμε ή θα περιμένουμε απάντησή τους τελικά?
makfil Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2011 Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2011 refund θα κάνουμε ή θα περιμένουμε απάντησή τους τελικά? Για την ιστορία (έτσι το λένε τώρα; ), τους έστειλα μηνύματα ζητώντας επιστροφή και όχι κουπόνια για μελλοντική αγορά, όπως πρότειναν, και τους είπα ότι θα ξεκινήσω τη σχετική διαδικασία στο Pay Pal. Παράλληλα, ξεκίνησα τη σχετική διαδικασία στο PayPal και θα περιμένω την εξέλιξη. Δεν περιμένω, βέβαια, επιστροφή των χρημάτων αλλά θέλω να αναδείξω και να δημοσιοποιήσω στο PayPal την απαράδεκτη, για μένα, ενέργεια της ετσιθελικής ακύρωσης παραγγελίας.
PETROS13 Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2011 Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2011 Για την ιστορία (έτσι το λένε τώρα; ), τους έστειλα μηνύματα ζητώντας επιστροφή και όχι κουπόνια για μελλοντική αγορά, όπως πρότειναν, και τους είπα ότι θα ξεκινήσω τη σχετική διαδικασία στο Pay Pal. Παράλληλα, ξεκίνησα τη σχετική διαδικασία στο PayPal και θα περιμένω την εξέλιξη. Δεν περιμένω, βέβαια, επιστροφή των χρημάτων αλλά θέλω να αναδείξω και να δημοσιοποιήσω στο PayPal την απαράδεκτη, για μένα, ενέργεια της ετσιθελικής ακύρωσης παραγγελίας. σου απάντησαν όμως για ποιο λόγο ακυρώθηκε η παραγγελία?
makfil Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2011 Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2011 Στα μηνύματά τους έγραφαν τη στερεότυπη απάντηση ότι δεν στέλνουν δεύτερο στο ίδιο άτομο.
PETROS13 Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2011 Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2011 Στα μηνύματά τους έγραφαν τη στερεότυπη απάντηση ότι δεν στέλνουν δεύτερο στο ίδιο άτομο. οκ θα περιμένω να μου στείλουν την απάντηση και μετά refund
cyber_katsarida Δημοσ. 21 Δεκεμβρίου 2011 Δημοσ. 21 Δεκεμβρίου 2011 πάντως σήμερα σήμερα έλαβα το γουρούνι μου.
PETROS13 Δημοσ. 21 Δεκεμβρίου 2011 Δημοσ. 21 Δεκεμβρίου 2011 Για να μην ανοίγω νέο τόπικ... βρήκα κάποιες προσφορές στο νετ και τις αναφέρω εδώ Cute Style Skull Pattern Noise Isolation In-ear Earphone 3.5mm Jack http://www.priceangels.com/gift-for-you-p100193.html Cute Red Angry Bird Earphones http://www.priceangels.com/gift-for-you-p217237.html Cute Hello Kitty Watch http://www.priceangels.com/gift-for-you-p90219.html Flat to Round Power Plug Convertor http://www.priceangels.com/gift-for-you-p3529.html MicroSD TransFlash USB Card Reader with Cover http://www.priceangels.com/gift-for-you-p70527.html Peony Shaped Blink Finger Ring http://www.priceangels.com/gift-for-you-p635233.html Cigarette- shaped Butane Lighter http://www.priceangels.com/gift-for-you-p3399.html
Antonis3d Δημοσ. 21 Δεκεμβρίου 2011 Δημοσ. 21 Δεκεμβρίου 2011 ξερεις πως ζεις σε οικονομικη παρακμη οταν το θεμα με ενα φακο του ενος λεπτου ειναι το πιο δημοφιλες στις προσφορες...
JohnnyX Δημοσ. 21 Δεκεμβρίου 2011 Δημοσ. 21 Δεκεμβρίου 2011 I am afraid this is a promotion item and one available per account. So we will ship you 1 piece only and cancelled others. Shall i advise you to close the dispute and we will do refund for you ? Φυσικα το απαντησα πρωτα θα βαλεις το χρημα πισω και μετα θα κλεισω το dispute...ακου απαιτηση !..να παρει το χρημα...να μη στειλει κιολας (και μιλαμε και για πολυ χρημα)
makfil Δημοσ. 21 Δεκεμβρίου 2011 Δημοσ. 21 Δεκεμβρίου 2011 I am afraid this is a promotion item and one available per account. So we will ship you 1 piece only and cancelled others. Shall i advise you to close the dispute and we will do refund for you ? Φυσικα το απαντησα πρωτα θα βαλεις το χρημα πισω και μετα θα κλεισω το dispute...ακου απαιτηση !..να παρει το χρημα...να μη στειλει κιολας (και μιλαμε και για πολυ χρημα) Με ικανοποίηση βλέπω ότι και άλλοι άνοιξαν dispute στο PayPal. Φαίνεται ότι αυτό τους πονάει. Η απάντησή τους στο site ήταν διαφορετική από την παραπάνω. Μου έλεγαν ότι θα στείλουν το ποσό αφού κλείσω το dispute και τους απάντησα ότι θα το κλείσω αφού μου το επιστρέψουν (είναι 4). Στη συνέχεια ήρθαν τα ενημερωτικά μηνύματα του PayPal για τις απαντήσεις τους σε κάθε dispute που είχα ανοίξει και σ' αυτά είχαν αλλάξει πλέον ύφος λέγοντας ότι θα επιστρέψουν τα ποσά.
Kill_bill2 Δημοσ. 22 Δεκεμβρίου 2011 Δημοσ. 22 Δεκεμβρίου 2011 Dispute πήγατε και κάνατε για 4 και 5 cents μερικοί; Πάνε να μας χαρίσουν κάτι, και εσείς τους φάγατε και το δάχτυλο. Κλασικοί Ελληναράδες, με τα τσαρούχια.
makfil Δημοσ. 22 Δεκεμβρίου 2011 Δημοσ. 22 Δεκεμβρίου 2011 Dispute πήγατε και κάνατε για 4 και 5 cents μερικοί; Πάνε να μας χαρίσουν κάτι, και εσείς τους φάγατε και το δάχτυλο. Κλασικοί Ελληναράδες, με τα τσαρούχια. Δυστυχώς, ως μη συμπεριλαμβανόμενος στην κατηγορία των "Κλασικών Ελληναράδων", δεν μπόρεσες να καταλάβεις την αιτία που προκάλεσε αυτή την αντίδραση και, πολύ περισσότερο, το στόχο που έχει η διαδικασία του dispute που ξεκίνησε στο PayPal.
JohnnyX Δημοσ. 22 Δεκεμβρίου 2011 Δημοσ. 22 Δεκεμβρίου 2011 σε νεα επικοινωνια.. Dear customer, Sorry we can't do refund timely since dispute limitation. I am afraid it will take a long time to do refund. Please wait be patient. Of you may close the dispute and we will do refund.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα