nikoskon Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2011 Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2011 Δε μου απάντησες στα ερωτήματα που σου έθεσα. Αντ' αυτού μου επιτίθεσαι. Προσπάθησε να κάνεις διάλογο, όχι μονόλογο. Για αρχή, μπορείς να απαντήσεις στα ερωτήματα του προηγούμενου post μου.
MoviemakerGr Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2011 Μέλος Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2011 Ο διάλογος φιλαράκι γίνεται επί των γεγονότων όπως συνέβησαν και συνεχίζουν να συμβαίνουν ταλαιπωρώντας με 40+ μέρες τώρα..και το βιώνω εγώ δεν έχει καμιά σχέση με το ονειροπαραμυθοδραμα που έχεις εσύ στο κεφάλι σου.. Αν εσύ εξαιρείς την υπηρεσία after sales και θέλεις να μου πεις ότι δεν έπεσε το δίκτυο της Vodafone ναι το ξέρω δεν έχει πέσει.. Το χειρότερο μου είναι να επαναλαμβάνομαι κ το έχω κάνει πολλές φορές μαζί σου. Πίστεψε με έχω καλύτερα πράγματα κ πιο δημιουργικά ν' ασχοληθώ.. Αν δεν καταλαβαίνεις διάβασε το thred 40 φορές τι να σου πω ? Εξάλλου δεν έχω σκοπό να πείσω κανέναν και για τίποτα όταν έρθει η ώρα γιατί σε όλους μας θα συμβεί από μια φορά να έχουμε ανάγκη το Servis τότε εγώ θα τους καταλάβω.. εσύ μάλλον θα κάνεις πάλι τον "Περιηγητή Γερμανο".. Και όπως σου είπα και από επάνω έχω κάθε δικαίωμα να διαμαρτύρομαι για ότι θεωρώ εγώ απαράδεκτο όχι εσύ ...
nikoskon Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2011 Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2011 Ο διάλογος φιλαράκι γίνεται επί των γεγονότων όπως συνέβησαν και συνεχίζουν να συμβαίνουν ταλαιπωρώντας με 40+ μέρες τώρα..και το βιώνω εγώ δεν έχει καμιά σχέση με το ονειροπαραμυθοδραμα που έχεις εσύ στο κεφάλι σου.. Αν εσύ εξαιρείς την υπηρεσία after sales και θέλεις να μου πεις ότι δεν έπεσε το δίκτυο της Vodafone ναι το ξέρω δεν έχει πέσει.. Το χειρότερο μου είναι να επαναλαμβάνομαι κ το έχω κάνει πολλές φορές μαζί σου. Πίστεψε με έχω καλύτερα πράγματα κ πιο δημιουργικά ν' ασχοληθώ.. Αν δεν καταλαβαίνεις διάβασε το thred 40 φορές τι να σου πω ? Εξάλλου δεν έχω σκοπό να πείσω κανέναν και για τίποτα όταν έρθει η ώρα γιατί σε όλους μας θα συμβεί από μια φορά να έχουμε ανάγκη το Servis τότε εγώ θα τους καταλάβω.. εσύ μάλλον θα κάνεις πάλι τον "Περιηγητή Γερμανο".. Και όπως σου είπα και από επάνω έχω κάθε δικαίωμα να διαμαρτύρομαι για ότι θεωρώ εγώ απαράδεκτο όχι εσύ ... Δεν είμαι φιλαράκι σου. Το τί έχω στο κεφάλι μου δεν σε αφορά. To πρόβλημα σου ακόμα δεν μας το έχεις πει. Έχεις πει πως άφησες ένα κινητό για έλεγχο και πως περιμένεις να έρθει ανταλλακτικό για να επισκευαστεί. Για ποιό λόγο κράζεις την Vodafone, μόνο εσύ ξέρεις. Να γεννήσουν οι υπάλληλοι ανταλλακτικά θες; Απορώ γιατί δεν έχει πέσει ακόμα λουκέτο. Εξέδρα-thread, πρώτη φορά.
Chris_85 Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2011 Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2011 Καταντάει γελοία η εμμονή σου "του δεν τρέχει τίποτα" στο δικό μου πρόβλημα και επειδή μπορώ να γίνω αγενής πολύ περισσότερο αν δεν ξέρεις να διαβάζεις σε παρακαλώ μην γράφεις πάνω στο πρόβλημα μου... εκτός αυτού μάθε την έννοια των λέξεων αν θέλεις να χτίσεις μια cyber οντότητα αντιρρησία.. Δυσφήμηση σημαίνει να κατηγορείς με ψευτιές κ ανυπόστατα κάποιον χωρίς λόγο.. Εγώ γράφω γεγονότα.. Αν αυτά τα γεγονότα εσένα σου κάνουν εξυπηρέτηση πελατών όπως έγραψα πιο πάνω έχεις κάθε δικαίωμα να είσαι συνδρομητής της για την υπόλοιπη ζωή σου.. Δεν έχεις όμως κανένα δικαίωμα να παίζεις με τα δικά μου νεύρα και το δικό μου πρόβλημα γιατί ίσως δεν έχεις κάτι καλύτερο να κάνεις.. Εγώ θα συνεχίσω να γράφω τα γεγονότα να διαμαρτύρομαι για ότι θεωρώ εγώ απαράδεκτο και να ενημερώνω τους συνφουρομιτες μου .. dont feed the troll.. Επι του προκειμενου, η vodafone "θυμηθηκε" μετα απο 8 μηνες πως αδικως μου εδινε 15 ευρω εκπτωση στο παγιο (κατι που ειχαμε συμφωνησει για να ανανεωσω) και με πηρε τηλ η εξυπηρετηση πελατων. Τους εξηγησα τη συμφωνια που ειχαμε κανει, και ειπαν πως ειχα δικιο και δε θα με ενοχλησουν ξανα. Σημερα μου ηρθε ο λογαριασμος φουσκωμενος κατα 15 ευρω.
nikoskon Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2011 Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2011 dont feed the troll.. Επι του προκειμενου, η vodafone "θυμηθηκε" μετα απο 8 μηνες πως αδικως μου εδινε 15 ευρω εκπτωση στο παγιο (κατι που ειχαμε συμφωνησει για να ανανεωσω) και με πηρε τηλ η εξυπηρετηση πελατων. Τους εξηγησα τη συμφωνια που ειχαμε κανει, και ειπαν πως ειχα δικιο και δε θα με ενοχλησουν ξανα. Σημερα μου ηρθε ο λογαριασμος φουσκωμενος κατα 15 ευρω. Δεν είσαι καθόλου off-topic. Αυτό το thread φτιάχτηκε για συγκεκριμένο σκοπό όπως φαίνεται. Δεν θα σου πω να ζητήσεις να σου πιστώσουν τίποτα. Στο παρόν μπορείτε να ποστάρετε για να τα χώνετε στην Vodafone. Σε κάποιο άλλο στην Cosmote, στην Ducati, στην Google κλπ...
MoviemakerGr Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2011 Μέλος Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2011 dont feed the troll.. Επι του προκειμενου, η vodafone "θυμηθηκε" μετα απο 8 μηνες πως αδικως μου εδινε 15 ευρω εκπτωση στο παγιο (κατι που ειχαμε συμφωνησει για να ανανεωσω) και με πηρε τηλ η εξυπηρετηση πελατων. Τους εξηγησα τη συμφωνια που ειχαμε κανει, και ειπαν πως ειχα δικιο και δε θα με ενοχλησουν ξανα. Σημερα μου ηρθε ο λογαριασμος φουσκωμενος κατα 15 ευρω. Το θέατρο του παραλόγου ζει και είναι ανάμεσα μας απ'οτι και εσύ διαπιστώνεις.Με το παράλογο λοιπόν όντας λογικός δεν πρόκειται ποτέ να βρεις άκρη,το μόνο που μπορούμε να κάνουμε είναι να το αφήσουμε πίσω μας και να ελπίσουμε η να γίνει κάποτε λογικό,η ο ίδιος του ο παραλογισμός να το εξοντώσει..
nikoskon Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2011 Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2011 Το θέατρο του παραλόγου ζει και είναι ανάμεσα μας απ'οτι και εσύ διαπιστώνεις.Με το παράλογο λοιπόν όντας λογικός δεν πρόκειται ποτέ να βρεις άκρη,το μόνο που μπορούμε να κάνουμε είναι να το αφήσουμε πίσω μας και να ελπίσουμε η να γίνει κάποτε λογικό,η ο ίδιος του ο παραλογισμός να το εξοντώσει.. Η επίγνωση του εαυτού μας είναι σημαντικό και συνάμα δύσκολο να επιτευχθεί. Μπράβο σου MoviemakerGR.
haHa Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2011 Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2011 MoviemakerGr, παρομοια κακιστη εμπειρια με το αθλιο service της vodafone ειχα κ εγω. Ειχαν χαλασει τα ακουστικα του iPhone μου και τα πηγα για επισκευη. Χωρια οτι δινουν μονο 3 μηνες εγγυηση στα ακουστικα του iPhone (η Cosmote δινει κανονικα 1 χρονο), τα αφησα και εκαναν 1.5 μηνα για να μου δωσουν αλλα και φυσικα μετα απο πολλα τηλεφωνα.. Και μιλαμε για ακουστικα. Στην Cosmote ξεμπερδευω σε μια εβδομαδα. Το προβλημα παρουσιαζεται συχνα γιατι δυστυχως τα ακουστικα του iPhone δεν ειναι αντοχης, αλλα παλι καλα που η Cosmote εχει 1 χρονο εγγυηση. Γενικοτερα, το service της vodafone ειναι τραγικο. Το οτι μερικοι εδω μεσα συμπεριφερονται λες και δουλευουν εκει ειναι αποριας αξιο, αλλα απο οτι φαινεται κανενας δεν τους παιρνει στα σοβαρα.
nikoskon Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2011 Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2011 Όλοι κρινόμαστε.. Dont'worry .. όταν πας μόνο στον γιατρό σου ρώτα τον γι'αυτες τις άνευ λόγου εμμονές σε προβλήματα άλλων η Ιατρική έχει κάνει θαύματα.. Φαντάζομαι και τα 4500 ποστ σε τέτοιο υφακι θα είναι .. Δημόσια ύβρις μόνο και μόνο για να υποστηρίξεις την γνώμη σου; Απίστευτος! Όσο για τα post, είσαι πολύ νέος στο φόρουμ για να κρίνεις τί κάνω εδώ και 8 χρόνια στο Insomnia... ... Το οτι μερικοι εδω μεσα συμπεριφερονται λες και δουλευουν εκει ειναι αποριας αξιο, αλλα απο οτι φαινεται κανενας δεν τους παιρνει στα σοβαρα. Και με την στήριξη του haHa. Super!
alet Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2011 Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2011 Ενημέρωθηκες λοιπόν πως η συσκευή σου δεν έχει επισκευαστεί ακόμα, ελλείψει ανταλλακτικού. Όμορφα. Το πρόβλημα πού ακριβώς είναι; . . . Μην ξεχνάς πως στην Vodafone η υπηρεσία την οποία πληρώνεις είναι η ομιλία/sms/data κλπ. Η μηνιαία υπηρεσία που πληρώνει στην vodafone ο φίλος ,ναι είναι αυτήν που γράφεις ποιο πάνω. Απο την vodafone όμως αγόρασε και την συσκευή αν διαβάσεις τι γράφει στο 1 του ποστ,οπότε σαν καταναλωτής έχει κάποια δικαιώματα που αφορούνε την εγγήυση και φυσικά υπευθυνος είναι ο πωλητής για να εφαρμόσει τους όρους της εγγύησης και να ικανοποιήσει τον πελάτη του σε εύλογο χρονικό διάστημα, με την επισκευή της συσκευής. Το περιμένω το ανταλλακτικό άρα μπορεί να περιμένει και ο πελάτης για πάντα, σαν δικαιολογία είναι αστεία και απαράδεκτη(για μένα ,εσένα μπορεί να σε καλύπτει) και πολύ καλά κάνει ο φίλος και γκρινιάζει και το δημοσιοποιεί το πρόβλημά του στο φόρουμ .40 μέρες είναι αρκετός καιρός στην τελική για ένα ανταλλακτικό κινητού. ΥΓ:Να του εδινε και καμιά συσκευή αντικατάστασης η εταιρία πάει στο διάολο
MoviemakerGr Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2011 Μέλος Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2011 (επεξεργασμένο) Δημόσια ύβρις μόνο και μόνο για να υποστηρίξεις την γνώμη σου; Απίστευτος! Όσο για τα post, είσαι πολύ νέος στο φόρουμ για να κρίνεις τί κάνω εδώ και 8 χρόνια στο Insomnia... Και με την στήριξη του haHa. Super! σου ζήτησα με όλους τους ευγενικούς τρόπους να μην παίζεις με το πρόβλημα μου, εσύ με προκλητικό τρόπο συνεχίζεις να παραφράζεις το πρόβλημα μου κριτικούς έχουμε πολλούς ανθρώπους έξυπνους με λύσεις δεν έχουμε.. Οσο σ'εβρισα εγώ τόσο και εσύ στο προηγούμενο ποστ σου.. είσαι απλά απαράδεκτος.. και απ'οτι βλέπεις και μόνος σε μια δική σου λογική.. UpDate > 20/12 θα μπορώ να παραλάβω την συσκευή .. έτσι λέει το μήνυμα που ήρθε.. Ελπίζω απλά σε όχι άλλες εκπλήξεις.. Επεξ/σία 15 Δεκεμβρίου 2011 από MoviemakerGr
MoviemakerGr Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2011 Μέλος Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2011 Σήμερα παρέλαβα την συσκευή επισκευασμένη κ χωρίς χρέωση. Ήταν όπως την παρέδωσα σε άψογη κατάσταση κ επισκευασμένη.. Θέλω να ελπίζω ότι την επομένη φορά αυτοί που επικοινωνούν με τον πελάτη ( η συσκευή σας έχει ραγίσματα ) θα έχουν μια πιο υπεύθυνη στάση στην πληροφόρηση για να μην δημιουργούνται παρανοήσεις και προβλήματα.. Ο γιος μου που όταν του χάλασε την πήγε στην Samsung ? any way κάπου στο Χαϊδάρι με ενημέρωσε ότι όλα κύλησαν άψογα..
haHa Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2011 Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2011 Τουλαχιστον μετα απο 1,5 μηνα ξεμπερδεψες απο το αθλιο service της vodafone. Χαλαρα η χειροτερη εταιρια σε αυτο το θεμα.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα