nikoskon Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2011 Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2011 Αν δεν του δώσουν συσκευή αντικατάστασης δεν χρειάζεται καταγγελία για να πιστωθεί τα χρήματα που αναλογούν στο διάστημα που δεν είχε συσκευή! Είχα δώσει 3G usb stick σε κατάστημα πολύ παλαιότερα για service και με το που το πήρα πίσω(αντικατάσταση είχε γίνει) κάλεσα για να μου πιστώσουν τα χρήματα και πιστώθηκαν στον μεθεπόμενο λογαριασμό. Φαντάζομαι το ίδιο θα γίνεται και για τις συσκευές κινητής τηλεφωνίας. @gs20309
gs20309 Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2011 Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2011 Αν δεν του δώσουν συσκευή αντικατάστασης δεν χρειάζεται καταγγελία για να πιστωθεί τα χρήματα που αναλογούν στο διάστημα που δεν είχε συσκευή! Είχα δώσει 3G usb stick σε κατάστημα πολύ παλαιότερα για service και με το που το πήρα πίσω(αντικατάσταση είχε γίνει) κάλεσα για να μου πιστώσουν τα χρήματα και πιστώθηκαν στον μεθεπόμενο λογαριασμό. Φαντάζομαι το ίδιο θα γίνεται και για τις συσκευές κινητής τηλεφωνίας. @gs20309 πετα τες από δω μεριά τις καραμελίτσες!!
MoviemakerGr Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2011 Μέλος Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2011 Σήμερα επιτέλους μου ανακοίνωσαν ότι το κόστος θα το αναλάβει η Vodafone και ότι η συσκευή θα σταλεί στο κατάστημα .. τώρα να δούμε πόσες μέρες θα κάνει αυτό ακόμα..
nikoskon Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2011 Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2011 Το κατάστημα Vodafone της γειτονιάς σου είναι εντός Αττικής;Οι χρόνοι κυριλέ μου φανήκαν. Επίσης, δες το αρχικό σου post και το τελευταίο. Είναι αυτές οι μικρές υπέροχες στιγμές του insomnia...
MoviemakerGr Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2011 Μέλος Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2011 Γιορτάζεις ? Χρόνια Πολλά .. Δεν έχει αλλάξει ούτε ένα κόμμα από αυτά που έγραψα,, Θεωρώ ότι ταλαιπωρήθηκα χωρίς λόγο και έμεινα ένα μήνα ελπίζω όχι + χωρίς συσκευή.. Τώρα άλλος μπορεί να το βρίσκει όλο φυσιολογικό.. Έτσι και αλλιώς όλο περίεργες επιλογές είμαστε σαν λαός..
nikoskon Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2011 Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2011 Ευχαριστώ για τις ευχές! Δηλαδή για 1 μήνα τώρα δεν χρησιμοποιούσες τον τηλεφωνικό σου αριθμό;
MoviemakerGr Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2011 Μέλος Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2011 Κατ'αρχην απ'οτι μάλλον καταλαβαίνεις είμαι δραστήριος κ καθόλου αφελής.. Άρα δεν θα άφηνα μια λάθος επιλογή μου τελικά, να μου διακόψει την επικοινωνία που σήμερα είναι το Α κ το Ω σε όλους μας.. Πράγμα που δεν αντιλαμβάνονται όμως προφανώς οι ίδιοι με τους χρόνους που χρειάζονται αυτοί και οι συνεργάτες τους.. Το ότι το έκανα όμως δεν σημαίνει ότι πρέπει να το φροντίζω εγώ κάτι που έχω χρυσοπληρώσει όλα αυτά τα χρόνια και όταν το χρειάστηκα δεν το είχα.. Η HP μου αμφισβήτησε την εγγύηση έστειλα ένα mail k την απόδειξη με Fax, σε 2 μέρες ήταν το πολυμηχανημα σπίτι μου από αντικατάσταση.. και δεν ήμουν συνδρομητής, ήμουν απλά ένας αγοραστής. Σύνολο 5 εργάσιμες. Κάτι θέλω να δω ν'αλλαζει σε αυτή την χώρα πριν πεθάνω.. και όταν δεν αλλάζει αλλά γίνεται κ χειρότερο με κάνει έξαλλο γιατί δεν μου αξίζει.. .-
MoviemakerGr Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2011 Μέλος Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2011 (επεξεργασμένο) THE END.. Επεξ/σία 7 Δεκεμβρίου 2011 από MoviemakerGr
nikoskon Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2011 Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2011 Συνεχίζω να μην βλεπω τπτ παραλογο. Προφανως ενοχληθηκες με το προηγουμενο μου ποστ. Σημασια εχει πως εξυπηρετηθηκες απο την Vodafone. Καλημερα φορουμ!
MoviemakerGr Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2011 Μέλος Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2011 (επεξεργασμένο) Δεν ξέρω αν ξέρετε ότι σήμερα αισίως έχουμε 13/12.. Αποφάσισα να επικοινωνήσω με την "άψογη" εξυπηρέτηση πελατών της Vodafone και να ρωτήσω σε τι στάδιο βρίσκετε η επισκευή μου και πότε θα το παραλάβω τελικά.. Αφού η πρώτη εκπρόσωπος δεν έβλεπε τίποτα από αυτά που έχουμε γράψει 4 σελίδες τώρα και με έβαζε στην αναμονή για 5, μετά 8,και μετά άλλα 5 λεπτά για να ρωτήσει κάτι κάθε φορά, αναγκάστηκα μετά από συνολικά 20' κλήσης (x0.68/το λεπτό νομίζω) να κλείσω και να ξαναπάρω μετά από άλλα 10 λεπτά κλήσης και αναμονής τουλάχιστον αυτή η εκπρόσωπος έβλεπε το ιστορικό ενώ η άλλη μου είπε ότι η επισκευή έχει κόστος, Άλλα ντ'αλλων δηλαδή, Καταλήξαμε τώρα ότι είναι το servis σε κατάσταση αναμονής ανταλλακτικού και σίγουρα μην περιμένω αυτή την εβδομάδα.. Θα σας κρατάω ενήμερους φυσικά για τα χάλια των υπηρεσιών που προσφέρουν και εσείς βγάλτε τα συμπεράσματα σας.. Σε όποιον αρέσει δε αυτή η "εξυπηρέτηση" να παραμείνει στην Vodafon εφ'ορου ζωής αν θέλει αλλά μην προσπαθήσει να με πείσει για το ότι ξέρουν τι τους γίνεται τελικά. Όπως και να μην προσπαθήσει να 'διασκεδάσει" το πρόβλημα μου που αντικειμενικά είναι από τις 9/11 χωρίς συσκευή.. Επεξ/σία 14 Δεκεμβρίου 2011 από MoviemakerGr
oldnew Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2011 Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2011 Τυχερακια, στο φιλανε, για πρωτοχρονιάτικο δωρο βρε! Το κακο είναι ότι και οι άλλες εταιρίες έτσι είναι, δεν είναι μονο η βοιδοφονε.. Και η κοσμοποτε, και η wild, τα ιδία είναι αμα χρειαστείς service ..
MoviemakerGr Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2011 Μέλος Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2011 Τυχερακια, στο φιλανε, για πρωτοχρονιάτικο δωρο βρε! Το κακο είναι ότι και οι άλλες εταιρίες έτσι είναι, δεν είναι μονο η βοιδοφονε.. Χαχα αυτό είπα και εγώ στην κοπελιά μου .. θα το βρεις κάτω από το δέντρο μάλλον.. ελπίζω αυτής της χρονιάς το .. Δέντρο.. Θα συμφωνήσω μαζί σου ότι λίγο πολύ όλοι τα ίδια είναι .. Αν όμως γράφουμε τα παραδείγματα μας και τις εμπειρίες μας από τον καθένα ίσως κάτι αλλάξει, ίσως αποκτήσουμε μια μικρή ελπίδα ότι κάτι μπορεί ν'αλλαξει, ίσως τελικά οι επιλογές μας γίνουν λίγο πιο σωστές..
oldnew Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2011 Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2011 Το μονο για το οποιο δεν ειμαι σίγουρος, είναι πιάνου ετους την πρωτοχρονιά θα στο στηλουν.. :)
nikoskon Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2011 Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2011 Ενημέρωθηκες λοιπόν πως η συσκευή σου δεν έχει επισκευαστεί ακόμα, ελλείψει ανταλλακτικού. Όμορφα. Το πρόβλημα πού ακριβώς είναι; Αν για όλο αυτό το διάστημα δεν χρησιμοποιείς την sim που σου παρέχει τις υπηρεσίες ομιλίας και data για τις οποίες πληρώνεις την Vodafone, ζήτα να σου γίνει πίστωση για όσο διάστημα το τηλ ήταν στο service και δεν είχες τηλέφωνο. Μην ξεχνάς πως στην Vodafone η υπηρεσία την οποία πληρώνεις είναι η ομιλία/sms/data κλπ. Αλλά εφόσον χρησιμοποιείς τις υπηρεσίες(βάσει του προγράμματος στο οποίο είσαι) τότε δε νομίζω να τίθεται θέμα πίστωσης. Μέχρι στιγμής δεν βλέπω κάτι αρνητικό και αδυνατώ να καταλάβω γιατί τόσο μένος και δυσφήμιση για την Vodafone χωρίς ουσιαστικό λόγο. Περιμένεις να έρθει το ανταλλακτικό. Ωστόσο, αυτή την στιγμή χρησιμοποιείς ή όχι τις υπηρεσίες για τις οποίες πληρώνεις;
MoviemakerGr Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2011 Μέλος Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2011 Καταντάει γελοία η εμμονή σου "του δεν τρέχει τίποτα" στο δικό μου πρόβλημα και επειδή μπορώ να γίνω αγενής πολύ περισσότερο αν δεν ξέρεις να διαβάζεις σε παρακαλώ μην γράφεις πάνω στο πρόβλημα μου... εκτός αυτού μάθε την έννοια των λέξεων αν θέλεις να χτίσεις μια cyber οντότητα αντιρρησία.. Δυσφήμηση σημαίνει να κατηγορείς με ψευτιές κ ανυπόστατα κάποιον χωρίς λόγο.. Εγώ γράφω γεγονότα.. Αν αυτά τα γεγονότα εσένα σου κάνουν εξυπηρέτηση πελατών όπως έγραψα πιο πάνω έχεις κάθε δικαίωμα να είσαι συνδρομητής της για την υπόλοιπη ζωή σου.. Δεν έχεις όμως κανένα δικαίωμα να παίζεις με τα δικά μου νεύρα και το δικό μου πρόβλημα γιατί ίσως δεν έχεις κάτι καλύτερο να κάνεις.. Εγώ θα συνεχίσω να γράφω τα γεγονότα να διαμαρτύρομαι για ότι θεωρώ εγώ απαράδεκτο και να ενημερώνω τους συνφουρομιτες μου ..
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα