Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

:lol: :lol: Γι'αυτην την νοοτροπία ακριβώς μιλάω.. 3 το λάδι 3 το ξύδι 6 το λαδόξιδο που έλεγε και η Γιαγιά μου..

Εσύ υπολόγισες την επιστροφή,την αναμονή ανταλλακτικού,το Άγιον Πάσχα,κ εγώ γράφω ότι μετά από 20 μέρες με πήραν να με ρωτήσουν αν δέχομαι την χρέωση για να το φτιάξουν.. άρα μόνο να πάει και να γίνει έλεγχος.. Άσε που δεν μένω στα Βαρδούσια όρη αλλά στο κέντρο της Αθήνας..

 

@oldnew πόσο δίκιο έχεις φίλε μου... Ο βιασμός της λογικής δεν έχει αντίτιμο όμως είναι ο ίδιος ακόμα και για μια Δραχμή από τις παλιές να μην σου πω ότι τότε είναι και πιο απαράδεκτος.

 

Εγώ δεν τους έχω ενοχλήσει ακόμα, σήμερα πέρασε άλλη μια μέρα έτσι χωρίς να με πάρει κανείς, Αύριο λοιπόν την καταγγελία και στην λήξη συμβολαίου δρόμο μην σου πω ότι θα το προσβάλω νωρίτερα..

 

...και μιας και γίναμε φιλαράκια θα σας πω άλλο ένα περιστατικό για να καταλάβετε πως λειτουργούν.Τον μήνα Ιούνιο είχα δυο απλήρωτους λογαριασμούς και μου έρχεται μήνυμα φραγής τους παίρνω τηλέφωνο και τους παρακαλώ να μην βάλουν φραγή γιατί σε 5 μέρες θα εξοφλούσα και τους 2 όπως και έγινε μου την έκαναν την χάρη.Τον μηνα Οκτώβρη έγινε ακριβώς το ίδιο με την διαφορά οτι όταν ζήτησα 5 μέρες δεν μου δόθηκαν γιατί λέει αυτο έχει σταματήσει ένα χρόνο τώρα.. Όταν της είπα οτι το κάνατε τονν μήνα Ιούνιο σε εμένα πάλι πως γίνεται να έχουν σταματήσει εναν χρόνο μου είπε έγινε κατ'εξερεση.. μαντεύεται γιατί ?? Τον Μήνα Αυγουστο ειχα ανανεώσει τα 2 Συμβόλαια για ενάμιση χρόνο...

  • Απαντ. 57
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Η ελληνικη νοοτροπια πως κολαει?

Η πολιτικες επιστροφων καθορίζονται και στελνονται απο το εξωτερικο δεν ειναι ντοπιες αποφασεις.

 

Για την καθυστέρηση δεν μου ακουγετε υπερβολικη.

Προσεξε με το δινεις στο καταστημα day 1 την αλλη μερα ερχετε κουριερ το περνει απο εκει το παει στο κτήριο της κουριερ ισως φύγει αυθημερόν ισως την αλλη για κεντρικα της καθε vodafone οπου συγκεντρωνονται ολες οι επιστροφες, και φευγουν ολες μαζι για το service μεχρι εδω κανα 3 μερο μπορει και παραπανω,

φτανει στο service 2 βράδια θα το κρατησουν, μπορει 3-4. Σε περιπτωση που περιμενουν παραλαβη για το ανταλακτικο αστα βραστα κιολας.. βαλε και αλλο τοσο για την επιστροφη, στο καταστημα, βαλε και τα ΣουΚου. Ε 20 μερες.. Εαν δεν εισαι και Αθηνα κιολας κλαφτα..

 

Εαν θες να τα γλιτωσεις αυτα γιατι βιαζεσε, πας μονο σου εκει το κινητό. Τι αλλο να γινει δηλαδη? να πανε με ελικόπτερα?

Μην χαλας την ζαχαρενια σου και μην εκνευριζεσε με τετια πραματα,,

Νομίζω σου εξήγησα πληρως ολη την διαδικασια, δεν υπαρχουν συνωμοσίες ουτε σατανικες εταιριες ουτε κατι το μεπτο στο θεμα.

Εαν κατι απο τον ολο κυκλο (σε αυτο και στο προηγουμενο ποστ) παει λαθος, εχουμε καθυστερήσεις και εκνευρισμο.

 

Στο ξαναλεω δοκιμασε ηρεμα με vodafone αλλιως πήγαινε αυτοπροσοπως να το ξαναδουνε. Ηρεμα και ωραια ολα θα λυθούν.

Ωραίο ολο αυτό σε θεωρητικο επιπεδο, αλλα καμία σχεση δεν έχει με την σημερινή Ελληνικη πραγματικότητα. Αυτό που περιγραφεί ο φίλος παραπάνω, δεν έτυχε, ούτε είναι η εξαίρεσή του κανονα. Είναι ο κανόνας σημερα. Καμία πολιτική επιστροφων δεν αποφασίζεται στο εξωτερικο. Που το διάβασες αυτό; Αντιθέτως όλες αποφασίζονται στην χώρα εφαρμογής. Ακόμα και οι ποιο πλούσιες σοβαρές πολυεθνικές και σούπερ κερδοφόρες επιχειρήσεις, ΜΟΝΟ στην ελλάδα, συμπεριφέρονται με τέτοιες απατεωνιστικες πολιτικές.

Γιατί δεν γράφουμε την πραγματικότητα ότι σημερα αν σου τύχει μια βλάβη εντός εγγυηση σχεδόν σε όλες οι εταιρίες θα σου πουνε φταις εσι, είναι εκτός εγγύησης, υγρασία, πράσινα αλογα, κλπ κλπ. Και θα περιμένεις περισσότερο απο το αν το εστελνες στην Αυστραλία με λεωφορειο. Και μονο απειλώντας να αλλάξεις εταιρία, γράφοντας σε φόρουμ, συνήγορο του πολίτη κλπ ΙΣΩΣ βρεις το δικαιο σου. Τοτε ξαφνικά ως εκ θαύματος αναγνωρίζουν ότι δεν φταις.

Τόσο ζωα είμαστε ώστε τους δίνουμε και δίκιο; Ε τοτε καλα μας κάνουν.

 

android.png

Δημοσ.

φιλε μου πραγματικα κουραστικα να γραφω σεντονια.

Σου ειπα πως ειναι η ολη διαδικασία, εαν θελεις εσυ να πιστεψεις κατι διαφορετικο ε καντο.

Το πως και τι και ποτε θα ακουμπηθει κατι στο κινητο (αλαχθει κατι, η δοθει καινουργια συσκευη η οτιδηποτε) περιγραφετε απο την πολιτικη της εκαστοτε μαμα εταιριας. Ερχοντε οδηγιες και λενε ξεκαθαρα τι να ελεγθει, τι να αλαχθει στην εκαστοτε περιπτωση και ποια θα ειναι γενικοτερα η διαδικασια. Αυτα απο μενα

Δημοσ.

Δεν έχει και καμία σημασία που αποφασίζεται κάτι. Σημασία έχει τι εφαρμόζεται τελικά. Στην Ελλάδα τελευταία έχουν πιξει τα φόρουμ με τέτοιες διαμαρτυρίες. Στο εξωτερικο οπουδήποτε, χωρίς 2η σκέψη ο φίλος θα αποζημιωνόταν κατευθείαν. Ακόμα και αν υποθέσουμε τη χειρότερη περίπτωσή ότι ο φίλος παραπάνω είναι καταστροφομανεις ή τρελός και πχ έβαλε μαχαίρι για να σπασει επίτηδες την υποδοχή της sim, ποσες τέτοιες περιπτώσεις θα υπάρξουν; Στο 99,99% των περιπτώσεων θα πρόκειται όντως για βλάβη, και καμία σοβαρή εταιρία δεν διακινδυνευει την φημη της για το 0.001% ακόμα και αν έχει υπονεια για κάτι τέτοιο. Ποσο μάλλον για βλάβες των 30€.. Βεβαία όταν στη Ελλάδα δεν υπάρχει καμία σοβαρή εταιρεία, ούτε κράτος να βαλει φρένο σε τέτοια φαινόμενα, ε ολο τέτοια θα διαβάζουμε σε φόρουμ απο εδω και περα..

 

android.png

Δημοσ.

είναι καταστροφομανεις ή τρελός

 

android.png

 

Θα λαλήσουμε έτσι και αλλιώς στο τέλος δεν έχουμε μεγάλη απόσταση.. και μιας και γνωρίσαμε κ την συγχωρεμενη γιαγιά μου, έλεγε και το άλλο.. "Ο σκύλος εκεί που τρώει φυλάει κ γαβγίζει"..

Και εγώ μέχρι "προχτές" μόνο τα διάβαζα τώρα ήρθε απλά η σειρά μου..

Αυτά κ καλά μου ξεμπερδέματα..

Δημοσ.

Θα λαλήσουμε έτσι και αλλιώς στο τέλος δεν έχουμε μεγάλη απόσταση.. και μιας και γνωρίσαμε κ την συγχωρεμενη γιαγιά μου, έλεγε και το άλλο.. "Ο σκύλος εκεί που τρώει φυλάει κ γαβγίζει"..

Και εγώ μέχρι "προχτές" μόνο τα διάβαζα τώρα ήρθε απλά η σειρά μου..

Αυτά κ καλά μου ξεμπερδέματα..

Ελπίζω να κατάλαβες το συλογισμο μου. Σε καμία περίπτωσή δεν πιστεύω ότι είσαι τρελός ή καταστροφομανης, αντιθέτως. Απλα συνηθως για να κανείς περισσότερο σαφές κάτι, πρέπει να πιάσεις τη χειρότερη περίπτωσή. Απο εκεί και περα ότι θα λαλησουνε ολοι με αυτά που βλέπουμε είναι δεδομένο.. :)

 

android.png

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Έχουμε αρκετά κοινά .. φυσικά και κατάλαβα τον τρόπο που το έλεγες..

 

Οταν άνοιξε η τότε Παναφον εγώ μετοίκιζα στα Μελίσσια εκεί δεν σου βάζαν σταθερό τότε ούτε ο Δήμαρχος να ήσουν.. Η δουλειά μου βασίζονταν 90% σε αυτό αγόρασα 350.000 δραχμές το πρώτο μου κινητό .. ήμουν 21 ετών τον Αριθμό ακόμα τον θυμάμαι 3027xx τώρα τι συζήτηση να κάνω σε πια λογική και σε πια βάση ?

Επεξ/σία από MoviemakerGr
Δημοσ.

Το παράπονο μου για να εξεταστεί από το αρμόδιο τμήμα θέλει 5 εργάσιμες έμαθα σήμερα μετά από τηλεφωνική επικοινωνία..

Γιατί άραγε να χρειάζονται 40 εργάσιμες ώρες να εξετάσουν ενα παράπονο ? Μήπως τελικά είμαστε περισσότεροι από όσους νομίζουμε ?

Την αίτηση για καινούρια σύνδεση που πρέπει να εξετάσουν παράλληλα τόσα πολλά στοιχειά γιατί είναι OnLine ?

Γι'αυτο φωνάζω λοιπόν. Νομίζω ότι ήρθε η στιγμή να τους ξεφορτώσω λίγο φόρτο εργασίας..

Δημοσ.

Νομίζω ότι αυτή την φορά θα το ξεπεράσουν το μέγιστο, γιατί 29/11 έκανα την τηλεφωνική αίτηση.. Αλλά θα μου πουν ότι η 29 δεν μετράει σαν πρώτη κ τα γνωστά.. Για το DOA όμως μετράνε κ τα Σαββατοκύριακα .. Σωστά ?

 

Την έχουν πατήσει όμως κ δεν το ξέρουν γιατί την βλάβη την έχω δηλώσει στο καρτοκινητο κ λένε δεν βαριέσαι, όταν όμως τελικά φύγουν συνολικά 4 γραμμές ίσως κάτι καταλάβουν..

Δημοσ.

Σήμερα πήγα να πληρώσω τους λογαριασμούς μου.. Μίλησα με την προϊσταμένη του καταστήματος η οποία με το ύφος της κ το βλέμμα της - δεν μπορούσε αλλιώς - δέχτηκε το απαράδεκτο του after market sales..

 

Αυτό που θα επισημάνω είναι 3 πράγματα που μου είπε ..

 

1) Μην τους αφήσω χωρίς να τους ενοχλήσω γιατί το αίτημα μου θα γίνεται πάσα από γραφείο σε γραφείο,

2) Άδειασε και αυτή τις κοπέλες της εξυπηρέτησης πελατών για την απειρία τους κ την αδυναμία να χειριστούν καταστάσεις.

3) Ότι στο τέλος θα μου δώσουν λύση..

 

Εγώ της επισήμανα μόνο ένα ότι μερικά μαγαζιά έχουν βάλει και αυτοί χρήματα δηλαδή είναι franchising και να πιέσουν και αυτοί λίγο αλλιώς θα χάσουν τα χρήματα τους γιατί οι τελικοί αποδέκτες είναι αυτοί..

και φυσικά ότι έχω αποφασίσει να εγκαταλείψω την απαράδεκτη Vodafone..

Δημοσ.

Πώς να μην δεχτεί αυτό που της λες αφού δεν έχει άλλη πληροφόρηση παρά μόνο από αυτά που της διηγήθηκες εσύ.

Δεν μπορούσε να κάνεις αλλιώς.

 

Η αντίδρασή της να αδειάσει το Customer care δηλώνει απλά την αδυναμία της να σε διαχειριστεί. Γιατί το Customer Care μια χαρά την ξέρει την δουλειά του,

σε αντίθεση με αρκετά franchise καταστήματα που το μόνο που τους νοιάζει είναι να πουλάνε.

Στο Customer care της κάθε εταιρεία δεν παίζουν τα κριτήρια ομορφιάς κλπ, αλλά γνώσεων και ικανοτήτων.

 

Δεν πρόκειται να γίνει πάσα γιατί δεν έχει νόημα και δεν τους συμφέρει. Να σε εξυπηρετήσουν θέλουν όχι να παίξουν μπάλα.

 

Όλα αυτά βέβαια για λογικά αιτήματα.

 

Σε οποιοδήποτε κατάστημα. οποιασδήποτε εταιρείας, το μέρος σου θα έπαιρναν για να ξαναέρθεις στο κατάστημά τους. Δεν βρίσκω κάτι παράλογο στην συμπεριφορά της προϊσταμένης που μίλησες.

Δημοσ.

χαχαχα ! δεν θα μπορούσε να έχει από αλλού πληροφόρηση παρά μόνο από μένα απ'οτι αποδεικνύεται.. γιατί άλλα θα της έλεγε η μια άλλα η άλλη..

 

Τώρα αφού εσύ έχεις όπως λες μόνο την πληροφόρηση ενός συνδρομητή,και εγώ στο παρελθόν έχω μπει σε όλους τους ορόφους στου Ρέντη λόγω δουλειάς νομίζω ότι έχω καλύτερη εικόνα και μάλιστα επιβεβαιώνεται από τα γεγονότα κ την προϊσταμένη..

εκτός αν κάτι μας κρύβεις.. Όπου δεν με ενδιαφέρει κιόλας .. θα μ'ενδιεφερε αν είχες Λύση..

 

Και τέλος πάντων δεν θα ξαναερθω ν'απαντησω σε κανέναν ούτε καλοπροαίρετο ούτε κακοπροαίρετο.. Γιατί δεν μ'ενδιαφερει πέρα από το λογικό του πράγματος που είναι η λύση.

Από εκεί και πέρα ας βγάλει ο καθένας τα συμπεράσματα του σύμφωνα με τις δικές του εμπειρίες..

 

Ευχαριστώ που με ανεχτηκατε και δεχτήκατε να μοιραστείτε το πρόβλημα μου.. Καλή συνέχεια σε όλους σας..

Δημοσ.

χαχαχα ! δεν θα μπορούσε να έχει από αλλού πληροφόρηση παρά μόνο από μένα απ'οτι αποδεικνύεται.. γιατί άλλα θα της έλεγε η μια άλλα η άλλη..

 

Τώρα αφού εσύ έχεις όπως λες μόνο την πληροφόρηση ενός συνδρομητή,και εγώ στο παρελθόν έχω μπει σε όλους τους ορόφους στου Ρέντη λόγω δουλειάς νομίζω ότι έχω καλύτερη εικόνα και μάλιστα επιβεβαιώνεται από τα γεγονότα κ την προϊσταμένη..

εκτός αν κάτι μας κρύβεις.. Όπου δεν με ενδιαφέρει κιόλας .. θα μ'ενδιεφερε αν είχες Λύση..

Όποιος δεν συμφωνεί μαζί σου, σου κρύβει κάτι;

Πού κολλάει η περιοχή του Ρέντη στην συζήτηση;

Ποιός είμαι για να έχω Λύση; (Το κεφαλαίο Λ μ' άρεσε...)

 

Πας σε κατάστημα και παραπονιέσαι για κάτι το οποίο δεν είναι υπεύθυνο το κατάστημα.

Περιμένεις ο πωλητής/υπάλληλος/προϊστάμενος να μην πάρει το μέρος σου;

 

Πραγματικά νομίζω πως spamάρεις στο ίδιο σου το θέμα, μην παρέχοντας κάποια χρήσιμη πληροφορία για την εξέλιξη του θέματος σου.

 

Δες λίγο TEDx να χαλαρώσεις... Μιλάει ο Ζαφρανάς για μουσική τώρα...

 

edit: Μόλις τελείωσε...

edit 2: Θα παίξει όμως μια σονάτα...

 

Και τέλος πάντων δεν θα ξαναερθω ν'απαντησω σε κανέναν ούτε καλοπροαίρετο ούτε κακοπροαίρετο.. Γιατί δεν μ'ενδιαφερει πέρα από το λογικό του πράγματος που είναι η λύση.

Από εκεί και πέρα ας βγάλει ο καθένας τα συμπεράσματα του σύμφωνα με τις δικές του εμπειρίες..

 

Ευχαριστώ που με ανεχτηκατε και δεχτήκατε να μοιραστείτε το πρόβλημα μου.. Καλή συνέχεια σε όλους σας..

 

Δηλαδή δεν θα μας ενημερώσεις για το αν τελικά εξυπηρετήθηκες;

Να θεωρήσουμε πως την Δευτέρα που είναι η ριμάδα 5η εργάσιμη θα επέλθει και Λύση δηλαδή; :)

Δηλαδή θα έχεις εξυπηρετηθεί στο προβλεπέ διάστημα... ;)

Δημοσ.

1. Ζητάς πίστωση των παγίων για το διάστημα που ήσουν χωρίς συσκευή από την εξυπηρέτηση πελατών ζητάς τμήμα παραπόνων. Κάνεις καταγγελία στην αρμόδια υπηρεσία εκποιζώ, γραμματεία καταναλωτη κτλ, ΚΟΙΝΟΠΟΙΕΙΣ την καταγγελία σου στη vodafone μέσω fax το οποίο στέλνεις κ στην εκποιζώ που θεωρητικά είναι οι "συνηγοροι" σου.

2. Πας τη συσκευή σου σε κατάστημα με σερβις κινητών αφού την παραλάβεις για να δεις αν όντως έχει ραγίσματα ή τι φταίει, ή τους λες στη vodafone να την ξαναστείλουν για 2η φορά στο σέρβις μήπως κ είσαι τυχερός κ το ανοίξει κάποιος άλλος τεχνικός το τηλέφωνο.

Ως δια μαγείας μετά την καταγγελία η συσκευή σου θα φτιάξει. Vservice = Vale thee to xeri soy..

 

Τα ίδια που έγραψες στο 1ο ποστ να αναφέρεις κ στην καταγγελία σου.

 

και ως φιλική συμβουλή μην παίρνεις σοβαρά και κατάκαρδα τα όσα λέγονται εδώ μέσα από κάποιους, συμφωνώ μαζί σου στο ότι το θέμα είναι να βρεθεί λύση. κάποιοι θα έπρεπε να είναι λιγότερο επιθετικοί..εχεμ..γκούχου γκούχου..

 

Oσον αφορά τους franchise σίγουρα ενδιαφέρονται πολύ περισσότερο για τον πελάτη τους απ ότι το customer care. Γιατί αν ο franchise χάσει τον πελάτη του την επόμενη μέρα θα βάλει λουκέτο. Το customer care είναι αναλώσιμοι δυστυχώς και πολλές φορές είναι δύσκολο να κατανοήσεις το πρόβλημα μέσα από ένα τηλέφωνο. Η προσωπική σχέση με τον πελάτη που χτίζεται σιγά σιγά είναι το Α κ το Ω πλέον.Στο κατάστημα χτίζεις κ επενδύεις πολλές φορές έχει τύχει πελάτες να θέλουν να τους εξυπηρετήσει μόνο 1συγκεκριμένος πωλητής από το κατάστημα γιατί είτε τους έιχε ξαναεξυπηρετήσει άριστα γιατί τον εμπιστεύονται. Στην εξυπηρέτηση πελατών όσες φορές να πάρεις θα πέσεις σε άλλο άτομο. Εαν ένας franchise αλλάξει κ πάει σε άλλη εταιρία τους πιστούς του πελάτες είναι εύκολο να τους πάρει μαζί. Αν ένας από την εξυπηρέτηση πελατών αλλάξει εταιρία -χεστ.. η φοράδα στο ..

Επειδή έχω δουλέψει κ στις 2 μεριές αυτό το υπογράφω.

 

nikos το κατάστημα είναι υποχρεωμένο να παρέχει την λύση ο κόσμος να χαλάσει. και ο πωλητής πρέπει να κοπεί για να εξυπηρετήσει τον πελάτη. έτσι πάει. Αν θέλει να λέγεται σωστός πωλητής θα σκύψει πάνω από το πρόβλημα γιατί ξέρει ότι κάποια στιγμή που ο φίλος moviemaker θα χρειαστεί κάτι άλλο θα πει "ο τάδε με βοήθησε, σ αυτόν θα πάω" ακόμα κ ας μην έχει καταφέρει να του λύσει το πρόβλημα πρέπει να κάνει ότι είναι στο χέρι του. Κ ΜΗΝ μου πεις ότι δεν μπορεί το κατάστημα να επικοινωνήσει με τα κεντρικά του σερβις γιατί θα γελάσω.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...