Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Γεια χαρά σε όλους σας.

 

Αγοράσαμε μια τηλεόραση Samsung UE32D4003, την οποία είχε προσφορά ο Κωτσόβολος στα 275 ευρώ (από διαφήμιση στην τηλεόραση). Πήγαμε σε ένα από τα καταστήματά του, και μας διαβεβαίωσαν ότι θα μας την έστελναν 8 ημέρες μετά από την ημερομηνία που θα την πληρώναμε. Δώσαμε την πιστωτική μας και βάλαμε άτοκες δόσεις, οι οποίες τρέχουν κανονικά. Ωστόσο, αν και η παραγγελία-πληρωμή έγινε στις αρχές του μήνα, μέχρι και σήμερα δεν υπάρχει τηλεόραση. Μίλησα με τα κεντρικά τους, και η υπάλληλος μου είπε ότι θα παραλάβουμε ΜΕΤΑ τις 15 Δεκεμβρίου, σύμφωνα με την ενημέρωση που έχει, γιατί ο προμηθευτής τους (αντιπροσωπεία) δεν έχει εκτελωνίσει ακόμα τις τηλεοράσεις και υπάρχει μεγάλη ζήτηση. Στην ερώτησή μου "πόσο μετά", μου είπε ότι δεν γνωρίζει, κι ότι μπορώ να επιλέξω είτε να πάρω τα χρήματά μου πίσω, είτε να αγοράσω κάποιο άλλο μοντέλο. Όμως, η τηλεόραση αυτή κοστίζει πλέον 379 ευρώ, άρα δεν με συμφέρει.

 

Στην ουσία αυτό που με προβληματίζει είναι το γεγονός ότι αποφάσισα, εν μέσω κρίσης, να προβώ σε μια αγορά την οποία θεώρησα συμφέρουσα, επιλέγοντας συγκεκριμένη εταιρεία για να το αγοράσω. Τώρα που πλέον χάθηκε η συγκεκριμένη προσφορά, στην ουσία έχασα την ευκαιρία να αποκτήσω το συγκεκριμένο προϊόν στη συγκεκριμένη τιμή. Άρα, ζημιώθηκα και δεν ξέρω πότε θα παραλάβω. Δηλαδή, δεν με εξυπηρετεί να επιλέξω ένα άλλο προϊόν, γιατί κατά πάσα πιθανότητα θα είναι πολύ ακριβότερο, και δεν θα είναι αυτό που αρχικά επέλεξα.

 

Όταν ρώτησα πώς γίνεται να πωλείται ένα προϊόν από τη στιγμή που δεν το έχει παραλάβει ο πωλητής (δηλαδή, με ποια παραστατικά πωλείται από τους ίδιους, με ποιο κωδικό, κλπ.), μου εξήγησε ότι ο Κωτσόβολος έχει πάρα πολύ μεγάλη ζήτηση στα προϊόντα του, και είναι λογικό να μην υπάρχει πάντα διαθεσιμότητα σε όλα τα προϊόντα τους.

 

Θα ήθελα να μου πείτε τι με συμβουλεύετε να κάνω, καθώς δεν είμαι καθόλου ευχαριστημένος ή καλυμμένος από την απάντηση που πήρα, και φοβάμαι ότι όπως αναγράφεται και στην απόδειξή τους "Ο πελάτης οφείλει να αξιώσει την παράδοση παραγγελθέντος/ων, διαθέσιμου/ων είδους/ων, εντός ενός (1) μηνός από σήμερα. Κατόπιν η Εταιρεία δεν υποχρεούται να διατηρεί το είδος διαθέσιμο και θεωρείται ότι εκπληρώνει πλήρως τη σύμβαση με την πώληση μεταβίβαση και παράδοση προϊόντος της αυτής κατηγορίας, μάρκας και των αυτών τεχνικών χαρακτηριστικών με το αρχικώς συμφωνηθέν. 'Αλλως η Εταιρεία δύναται να υπαναχωρήσει από την πώληση αζημίως με μόνη υποχρέωση να επιστρέψει άτοκα ότι μέχρι τότε κατέβαλε ο πελάτης προς αυτήν"

Δημοσ.

Πόσο καλύτερη είναι αυτή από εκείνη που έδινε (η δίνει ακόμα; δεν ξέρω) το mediamarkt στα 269; η από εκείνη που έδωσε κι ο κωτσόβολος στα 259; είναι εποχή που παιζουν και θα παίξουν προσφορές. Ίσως τελικά να είχες αγορασει η να αγοράσεις πιο συμφέρουσα τηλεόραση αν έχεις τα λεφτα πίσω στο χέρι σου.

 

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

Δημοσ.

βεβαια...αν ο προμηθευτης δεν εκτελωνιζει αν δε πληρωθει ο ιδιος απο τον κωτσοβολο δε θα στο ελεγαν. ετσι?

τελος παντων οντως ειναι τραγικο οτι συμβαινει αλλα για να σου κανουν αντιλογισμο (ουσιαστικα refund) στην πιστωτικη δεν παιζει γιατι απλα ετσι ειναι η χωρα που ζουμε. υπομονη

Δημοσ.

ακομη και led που ναι ,οτι ειναι μονο hd ready δεν αξιζει!!!

παρε αυτη που παιζει τωρα στα 250-270ε και ειναι full hd 100hz.media markt ή κωτσοβολος ή ηλεκτρονικη πρεπει να την εβγαλε..

Δημοσ.

Εγω φίλε προτείνω να δείξεις λίγο υπομονή. Εντάξει οκ έγινε μια βλακεία αλλα δεν νομίζω οτι υπάρχει πιθανότητα να σου φάνε τα λεφτά!! Υπομονή και θα έρθει η τηλεόραση!

Δημοσ.

 

Γεια χαρά σε όλους σας.

 

Αγοράσαμε μια τηλεόραση Samsung UE32D4003, την οποία είχε προσφορά ο Κωτσόβολος στα 275 ευρώ (από διαφήμιση στην τηλεόραση). Πήγαμε σε ένα από τα καταστήματά του, και μας διαβεβαίωσαν ότι θα μας την έστελναν 8 ημέρες μετά από την ημερομηνία που θα την πληρώναμε. Δώσαμε την πιστωτική μας και βάλαμε άτοκες δόσεις, οι οποίες τρέχουν κανονικά. Ωστόσο, αν και η παραγγελία-πληρωμή έγινε στις αρχές του μήνα, μέχρι και σήμερα δεν υπάρχει τηλεόραση. Μίλησα με τα κεντρικά τους, και η υπάλληλος μου είπε ότι θα παραλάβουμε ΜΕΤΑ τις 15 Δεκεμβρίου, σύμφωνα με την ενημέρωση που έχει, γιατί ο προμηθευτής τους (αντιπροσωπεία) δεν έχει εκτελωνίσει ακόμα τις τηλεοράσεις και υπάρχει μεγάλη ζήτηση. Στην ερώτησή μου "πόσο μετά", μου είπε ότι δεν γνωρίζει, κι ότι μπορώ να επιλέξω είτε να πάρω τα χρήματά μου πίσω, είτε να αγοράσω κάποιο άλλο μοντέλο. Όμως, η τηλεόραση αυτή κοστίζει πλέον 379 ευρώ, άρα δεν με συμφέρει.

 

Στην ουσία αυτό που με προβληματίζει είναι το γεγονός ότι αποφάσισα, εν μέσω κρίσης, να προβώ σε μια αγορά την οποία θεώρησα συμφέρουσα, επιλέγοντας συγκεκριμένη εταιρεία για να το αγοράσω. Τώρα που πλέον χάθηκε η συγκεκριμένη προσφορά, στην ουσία έχασα την ευκαιρία να αποκτήσω το συγκεκριμένο προϊόν στη συγκεκριμένη τιμή. Άρα, ζημιώθηκα και δεν ξέρω πότε θα παραλάβω. Δηλαδή, δεν με εξυπηρετεί να επιλέξω ένα άλλο προϊόν, γιατί κατά πάσα πιθανότητα θα είναι πολύ ακριβότερο, και δεν θα είναι αυτό που αρχικά επέλεξα.

 

Όταν ρώτησα πώς γίνεται να πωλείται ένα προϊόν από τη στιγμή που δεν το έχει παραλάβει ο πωλητής (δηλαδή, με ποια παραστατικά πωλείται από τους ίδιους, με ποιο κωδικό, κλπ.), μου εξήγησε ότι ο Κωτσόβολος έχει πάρα πολύ μεγάλη ζήτηση στα προϊόντα του, και είναι λογικό να μην υπάρχει πάντα διαθεσιμότητα σε όλα τα προϊόντα τους.

 

Θα ήθελα να μου πείτε τι με συμβουλεύετε να κάνω, καθώς δεν είμαι καθόλου ευχαριστημένος ή καλυμμένος από την απάντηση που πήρα, και φοβάμαι ότι όπως αναγράφεται και στην απόδειξή τους "Ο πελάτης οφείλει να αξιώσει την παράδοση παραγγελθέντος/ων, διαθέσιμου/ων είδους/ων, εντός ενός (1) μηνός από σήμερα. Κατόπιν η Εταιρεία δεν υποχρεούται να διατηρεί το είδος διαθέσιμο και θεωρείται ότι εκπληρώνει πλήρως τη σύμβαση με την πώληση μεταβίβαση και παράδοση προϊόντος της αυτής κατηγορίας, μάρκας και των αυτών τεχνικών χαρακτηριστικών με το αρχικώς συμφωνηθέν. 'Αλλως η Εταιρεία δύναται να υπαναχωρήσει από την πώληση αζημίως με μόνη υποχρέωση να επιστρέψει άτοκα ότι μέχρι τότε κατέβαλε ο πελάτης προς αυτήν"

 

 

επειδή τέτοιο περιστατικό έχει τύχει σε κοντινό μου πρόσωπο, στο κατάστημα εδώ στο Ηράκλειο, μια μικρή συμβουλή: μην προπληρώνεις.

Δημοσ.

Αν δεν βρίσκεις άλλη σε συμφέρουσα τιμή τώρα και πραγματικά την χρειάζεσαι, συνεχίζεις να κάνεις υπομονή για να παραλάβεις αυτήν της παραγγελίας σου στην τιμή που την έκλεισες και να μην ξοδευτείς παραπάνω σε νέα επιλογή.

 

Αν δεν χρειάζεσαι πραγματικά TV κι απλά την πήρες επειδή ήταν προσφορά, παίρνεις τα λεφτά σου πίσω και περιμένεις την επόμενη καλή ευκαιρία, Χριστούγεννα έρχονται, όλο και κάτι θα παίξει σε προσφορές.

Δημοσ.

Εγω φίλε προτείνω να δείξεις λίγο υπομονή. Εντάξει οκ έγινε μια βλακεία αλλα δεν νομίζω οτι υπάρχει πιθανότητα να σου φάνε τα λεφτά!! Υπομονή και θα έρθει η τηλεόραση!

 

 

Εξ'αιτίας αυτής ακριβώς της συμπεριφοράς, έχουν γίνει έτσι οι έμποροι στην Ελλάδα. Μετά οι ίδιοι φωνάζετε "Για τους απατεώνες που δεν τιμωρούνται ποτέ"

Δημοσ.

Εξ'αιτίας αυτής ακριβώς της συμπεριφοράς, έχουν γίνει έτσι οι έμποροι στην Ελλάδα. Μετά οι ίδιοι φωνάζετε "Για τους απατεώνες που δεν τιμωρούνται ποτέ"

Ρε παιδιά εντάξει λίγο κατανόηση...Μιλάμε για κατάστημα που γίνονται χιλιάδες αγορές κάθε μέρα!!

Λογικό είναι να γίνονται κάποια στραβοπατήματα!!!

Δημοσ.

Ρε παιδιά εντάξει λίγο κατανόηση...Μιλάμε για κατάστημα που γίνονται χιλιάδες αγορές κάθε μέρα!!

Λογικό είναι να γίνονται κάποια στραβοπατήματα!!!

 

Φιλε μου επειδη ΔΕΝ γινονται πλεον χιλιαδες αγορες την μερα υπαρχει αυτο το προβλημα:δεν εχει ρευστο για να προμηθευτει το εμπορευμα.Ετσι πουλαει "αερα" με την βιτρινα της προσφορας.Οταν μαζεψει τα funds τοτε πληρωνει κ ερχεται το εμπορευμα.Και κατσε εσυ που εχεις αγορασει κ τρεχουν οι δοσεις με το λιλι στο χερι.

Δημοσ.

Ρε παιδιά εντάξει λίγο κατανόηση...Μιλάμε για κατάστημα που γίνονται χιλιάδες αγορές κάθε μέρα!!

Λογικό είναι να γίνονται κάποια στραβοπατήματα!!!

αν κινηθείς λίγο στο χώρο ακόμα και σαν πελάτης (κάτσε για λίγη ώρα δίπλα στην υποδοχή σε κάποιο κατάστημα αλυσίδας με προσσφορές) και θα δεις ότι δεν είναι ΚΑΠΟΙΑ τα "στραβοπατήματα" αλλά πολιτική. όπως είπε και ο συνφορουμίτης παραπάνω, σου πουλάνε αέρα. τη στιγμή που εσύ έχεις ηδη πληρώσει (ή ξεκινάνε οι δόσεις να τρέχουν με την παραγγελία σου)

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...