Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Ίσως φαίνεται οτι έχω κόμπλεξ αλλά δεν είναι έτσι, και εγώ έχω βοηθήσει άτομα με ασκήσεις αλλα προσπαθώ να μήν δίνω έτοιμες ασκήσεις προς παράδωση αλλά να εξηγήσω στον άλλον πως να την λύσει μόνος του άμα μπορώ. Είναι αυτό που λένε οτι αν δώσεις σε κάποιον φαγητό θα φάει μια μέρα αλλά αν τον μάθεις να μαγειρεύει θα τρώει για πάντα.

 

Και ποια εμπειρία? Νομίζεις οτι θα κάτσει να δεί την άσκηση? Το πολύ πολύ να την κάνει copy - paste και να την τρέξει μια φορά για να βεβαιωθεί οτι δουλεύει και μετά στον καθηγητή για να πάρει τον βαθμό.

 

Και δεν λέω οτι θα πάρει ίδιο βαθμό με εμένα ή οποιονδήποτε άλλον που θα κάτσει να την κάνει μόνος του αλλά με κάτι τέτοια δεν πάμε μπροστά και δεν τον βοηθάς κιόλας.. Εάν κάποιος θέλει ένα πτυχίο ας κάτσει να δουλέψει για να το αποκτήσει όπως λέει και ο timonkaipumpa. Γι αυτό δεν πάμε μπροστά και σαν χώρα αλλά και σαν άνθρωποι γιατί επαναπαυόμαστε.

 

Στην Ολλανδία (ή καπου εκεί δεν θυμάμαι ακριβώς) σε κάποια πανεπιστήμια δίναν εξετάσεις και τα παιδιά είχαν και πρόσβαση στο ιντερνετ. Μάθανε στα παιδιά να χρησιμοποιούνε το ίντερνετ με σωστό τρόπο για να μπορέσουν να λύσουν τις ασκήσεις, στην Ελλάδα γιατί δεν μπορεί να γίνει αυτό? Γιατί εάν δώσουν πρόσβαση στο ιντερνετ ο καθένας θα συννενοηθεί με εναν απο μεγαλύτερο έτος να μπεί την ίδια ώρα για να του λύσει την άσκηση , να τελειώσει γρήγορα για να πάει για καφέ.

 

Το ξέρω οτι χώνομαι σε βαθιά μονοπάτια και μεγάλες συζητήσεις αλλά με το να δίνεις κάτι έτοιμο σε κάποιον που έχει δεν κάνει τίποτα δεν τον βοηθάς, είναι σαν να τον επιβραβεύεις και να του λές να συνεχίζει να μήν κάνει τίποτα.

Προσωπική άποψη πάντα. :)

 

Στον συγκεκριμένο, επαναλαμβάνω κανείς δεν έπρεπε να κάνει reply. Γενικότερα τώρα, έδινα συνεχώς έτοιμες ασκήσεις σε μαθήματα προγραμματισμού( C ) σε τέσσερις φίλους γιατί δεν ασχολιόταν κανείς. Ξέρεις πόσοι πέρασαν; ΕΝΑΣ (και με 5). Του δώσεις ή όχι την άσκηση δεν αλλάζει κάτι. Με αυτήν δεν πρόκειται να περάσει το μάθημα=>το πτυχίο. Αν δεν στρώσει κώλο...

 

Κάνεις λάθος για το internet. Στην σχολή μου (ΤΕΙ ΑΘΗΝΑΣ) μια χαρά δίναμε μαθήματα (εργαστήρια μόνο μέχρι στιγμής) με πρόσβαση στο διαδίκτυο. Μάλιστα παραδίδαμε και ηλεκτρονικά μέσω της πλατφόρμας e-class. Κατά την άποψη μου πάντως, τα προβλήματα της ελληνικής παιδείας είναι ένα και πολύ σοβαρότερο από αυτό. Ακούει στο όνομα "κόμματα στην σχολή" είτε θες τις νεολαίες κομμάτων είτε τους κομματικοποιημένους καθηγητές,πρυτάνεις κτλπ. Όταν φοιτητές-καθηγητές κοιτάνε εξωσχολικά πράγματα, είτε αυτό είναι προσωπικό κέρδος, είτε προσηλυτισμός είτε οτιδήποτε άλλο εκτός του σκοπού που υπάρχει η σχολή η μπάλα έχει ήδη χαθεί...

Δημοσ.

Φιλε ntellos καιεσυ στο ΤΕΙ ΑΘΗΝΑΣ και ΣΤΕΦ

αυτα ειναι και εγω εκει ειμαι τι στο καλλο μεχρι

και στα φορουμ στεφιτες βλεπω! χαχαχαχα

Δημοσ.

Ρε παιδιά παρόλα αυτά η άσκηση απ'ότι έχω καταλάβει δεν έχει λυθεί τελείως... Να το ταξινομήσεις και μετά να δεις διαφορές δεν νομίζω ότι είναι ακριβώς ότι θέλει ο καθηγητής. Εγώ απ'ότι καταλαβαίνω είναι πρόβλημα Counting Inversions και θέλει λύση Divide-and-Conquer...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...