13postures Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2011 Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2011 Ποιος από τους δύο έχει την καλύτερη υποστήριξη σε περίπτωση βλάβης του φορητού (εντός και εκτός εγγυήσεως); Αν υπάρχουν και άλλες εταιρίες που να αξίζουν αναφορά, πείτε τις. Εγώ δεν ξέρω καμία. Θα παρακαλούσα να έγραφε ο καθένας τις προσωπικές εμπειρίες του/της και όχι ό,τι έχει ακούσει. Εγώ δυστυχώς προέρχομαι από την ΗΡ όπου δεν υπάρχει ΚΑΘΟΛΟΥ υποστήριξη της προκοπής. Ο επόμενος φορητός μου θα επιλεχτεί με αρχική βάση το support!!!
Giorgos09 Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2011 Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2011 Αυτο ειναι μεγαλη ερωτηση. Με μεγαλη δυσκολια θα μπορεσεις να παρεις αποφαση στο τελος
chsam Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2011 Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2011 Ποιος από τους δύο έχει την καλύτερη υποστήριξη σε περίπτωση βλάβης του φορητού (εντός και εκτός εγγυήσεως); Αν υπάρχουν και άλλες εταιρίες που να αξίζουν αναφορά, πείτε τις. Εγώ δεν ξέρω καμία. Θα παρακαλούσα να έγραφε ο καθένας τις προσωπικές εμπειρίες του/της και όχι ό,τι έχει ακούσει. Εγώ δυστυχώς προέρχομαι από την ΗΡ όπου δεν υπάρχει ΚΑΘΟΛΟΥ υποστήριξη της προκοπής. Ο επόμενος φορητός μου θα επιλεχτεί με αρχική βάση το support!!! Η DELL στέλνει τεχνικό την επομένη σπίτι σου ή στην χειρότερη έρχεται κούριερ, τον παραλαμβάνει και σε λίγες μέρες είναι σπίτι σου, χωρίς δικά σου έξοδα εννοείται(αυτά για εντός εγγύησης).Τα turbo-x μόνο στο πλαίσιο τα πας.
xristoforos89 Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2011 Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2011 Ποιος από τους δύο έχει την καλύτερη υποστήριξη σε περίπτωση βλάβης του φορητού (εντός και εκτός εγγυήσεως); Εκτος εγγυησης ολοι το ιδιο πανακριβοι ειναι. Αν σου παθει κατι, σου πινουν το αιμα ολες οι εταιριες ανεξαιρετως.
JohnnyDragon Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2011 Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2011 Στα εκτος εγγύησης τα πάντα είναι ακριβά. Απο εκεί και πέρα τα παράπονα είναι ανάλογα του χρήστη. Όταν για παράδειγμα κάποιος σπάει απο το πολύ χτύπα-χτύπα επειδή τον ταράζαν στα pk στο l2 όλο το keyboard μετά δεν μπορεί να παραπονιέται ότι δεν τον εξυπηρέτησε (επισκεύασε τζάμπα δηλαδή) μία εταιρία. Καλύτερα να κοιτάξεις σε εταιρίες πάντως που προσφέρουν απο 2και πάνω χρόνια εγγύησης για να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο. Για εμένα αυτό είναι το πρώτο που πρέπει νακοιτάξεις. Το πόσα χρόνια εγγύησης σου προσφέρουν. Καλύτερα να αργήσουν να στο επισκευάσουν 15 μέρες αλλά να στο επισκευάσουν δωρεάν μετά απο 3 χρόνια παρά να το έχεις έτοιμο σε 2 μέρες αλλά μόνο για 1 χρόνο.
13postures Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2011 Μέλος Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2011 Η DELL στέλνει τεχνικό την επομένη σπίτι σου ή στην χειρότερη έρχεται κούριερ, τον παραλαμβάνει και σε λίγες μέρες είναι σπίτι σου, χωρίς δικά σου έξοδα εννοείται(αυτά για εντός εγγύησης).Τα turbo-x μόνο στο πλαίσιο τα πας. αυτό ισχύει για όλους τους φορητούς της ή μόνο για όσους έχουν on-site εγγύηση; Καλύτερα να κοιτάξεις σε εταιρίες πάντως που προσφέρουν απο 2και πάνω χρόνια εγγύησης για να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο. Για εμένα αυτό είναι το πρώτο που πρέπει νακοιτάξεις. Το πόσα χρόνια εγγύησης σου προσφέρουν. Καλύτερα να αργήσουν να στο επισκευάσουν 15 μέρες αλλά να στο επισκευάσουν δωρεάν μετά απο 3 χρόνια παρά να το έχεις έτοιμο σε 2 μέρες αλλά μόνο για 1 χρόνο. σωστά αυτά που λες johnnydragon. παίζει όμως ρόλο και η οργάνωση του service. αν είναι να παίρνω 15 τηλέφωνα, να περιμένω 15 ώρες σε αναμονές και μετά να μιλάω με 15 ανευθυνουπεύθυνους, τότε χαιρέτα μου τον πλάτανο! εγγύηση σημαίνει (για μένα): μου χάλασε, τον παίρνεις άμεσα (με την καλή έννοια ) και μου τον φέρνεις επισκευασμένο (και ας σου πάρει κάποιο χρονικό διάστημα). στο πλαίσιο ξέρω από άλλες βλάβες ότι το τεχνικό τμήμα είναι άμεσης δράσης. βέβαια πρέπει να το πας εκεί όπως είπε ο chsam. το μαγαζί του όμως είναι στο κέντρο. επαναλαμβάνω όμως ότι δεν είχα ποτέ φορητό turbo-x για να ξέρω με αυτούς τι παίζει. από dell δεν έχω ιδέα πως συμπεριφέρεται after sales αλλά η φήμη της προηγείται!
Nazar Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2011 Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2011 Προσωπική εμπειρία από service Πλαισίου (στο mall) Το πήγα Σάββατο πρωί με προβληματική κάρτα wifi ------- Εκεί μου είπαν ότι θα χρειαστεί να κάνουν !!!!!!ξανα- εγκατάσταση windows !!!!!!?????!!!!!! και θα έπρεπε να πάρω backup τυχόν δεδομένα γιατί θα τα έχανα. - Ευτυχώς δεν χρειαζόταν και το άφησα -. Μετά μαθαίνω ότι το πήγαν στα κεντρικά Τετάρτη τελικά αντικατέστησαν την κάρτα - παρόλο που η παλιά φαινόταν εντάξει πλέον - και το πήρα Συμπεράσματα 1. Οι άνθρωποι ήταν μεν εξυπηρετικοί 2. Αν τυχόν ήταν το laptop εργασίας μου θα χρειαζόμουν κάμποσες ώρες να επαναεγκταστήσω προγράμματα. 3. Δεν θα τους στοίχιζε λιγότερο, αν άλλαζαν επιτόπου την καρτούλα (χρόνος 2') αντί να μετακινούν το laptop;
chsam Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2011 Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2011 Στην dell οπως και να εχει εσυ δεν το κουνας απο το σπιτι σου.το αν ερθει τεχνικος ή κουριερ εξαρταται απο τον σειριακο του η/υ, και στο λενε οταν παρεις τηλεφωνο για το προβλημα ή μεσα απο την σελιδα της dell οπου εισαγεις τον σειριακο σου.
JohnnyDragon Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2011 Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2011 Προσωπικά δεν μου αρέσαν ποτέ αυτά τα "στο πέρνει κούριερ και στο φέρνει αεροπλάνο". Θέλω να ξέρω που το έχω πάει, ποιός το έχει, και απο ποιόν θα ζητήσω εξηγήσεις σε πρώτο πρόσωπο και όχι απο ένα τηλέφωνο. Στις πιό πολλές εταιρίες υπάρχει πληθωρα επισκευαστικών κέντρων στην Ελλάδα, που σίγουρα θα σε εξυπηρετεί κάποιο. Χωρίς να ξεχνάμε το "ότι πληρώνεις πέρνεις" για μένα προτεραιότητα σου να είναι το πόσα χρόνια εγγύηση έχει. Και στο λέω αυτό διότι το εκτός εγγύησης = καλύτερα πέταμα. Οι τιμές είναι φωτιά σε όλες τις μάρκες.
xristoforos89 Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2011 Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2011 Mιας και μιλατε για εγγυηση Collect and return, μολις επεστρεψα απο μια φιλη που πηγα να δω το λαπτοπ της που ειχε προβλημα. Τελικα το προβλημα ειναι του σκληρου και εχει εγγυηση Collect and return. Aυριο θα καλεσω την Dell για να δω τι θα μου πουν και σε ποσες μερες θα το επιστρεψουν!
chsam Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2011 Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2011 Επειδή δούλευα σε σερβις μεγάλης αλυσιδας και είχα πάρε δώσε με σχεδόν όλα τα σερβις η/υ, να ξέρεις οτι δυστυχώς δεν υπάρχουν και πολλά επισκευαστικά κέντρα. Η συντριπτική πλειοψηφία είναι Αθήνα και σε κάποια πρέπει εσύ να στείλεις το μηχάνημα εκεί ή άλλα πηγαίνουν εξωτερικό όπως SONY(ΒΕΛΓΙΟ) και ASUS (ΤΣΕΧΙΑ,εκεί να δεις συνεννόηση...)
JohnnyDragon Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2011 Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2011 Πως δεν υπάρχουν επισκευαστικα κέντρα?? Για τις πιο πολλές μαρκες υπάρχουν όσα δεν φαντάζεσαι. Το ότι η εταιρία που δούλευες δεν συνεργαζόταν μαζί τους δεν σημαίνει πως δεν υπάρχουν!!
chsam Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2011 Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2011 Δεν ´συνεργαζομασταν´ με επισκευαστικα κεντρα, μιλουσαμε παντα με την κεντρικη υποστηριξη καθε εταιριας(οπως και καθε πελατης λιανικης) και μας υποδεικνυαν το που θα σταλει ο καθε η/υ.
JohnnyDragon Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2011 Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2011 Άρα δεν συνεργαζόσασταν καν με κάποια επισκευαστικά κέντρα! Ο κάθε πελάτης λιανικής μιλάει με την κεντρική υποστήριξη ακριβώς επειδή είναι πελάτης λιανικής. Οι εταιρίες του χώρου δεν είναι πελάτες λιανικής και έχουν προσυμφωνημενες συνεργασίες με επισκευαστικά κέντρα με βάση τις συμφωνίες συνεργασίας μεταξύ των άλλων εταιριών και της ενδιαφερόμενης εταιρίας. Εάν η αλυσίδα που δούλευες είναι αυτή που κατάλαβα τότε ναι η μπακαλική είναι ειδικότητα της. Αν πάλι κατάλαβα λάθος ζητώ συγνώμη.
Tazman_NeW Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2011 Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2011 Ρε παιδια να κανω μια ερωτηση. Ποια ειναι τα "επισκευαστικα κεντρα"? Το πλαισιο θεωρειτε τετοιο ,το service της Quest?
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα