dimitris2006 Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2011 Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2011 Ερευνητές των Πανεπιστημίων της Μαδρίτης και της Γρανάδας στην Ισπανία δημιούργησαν ένα υπολογιστικό σύστημα ικανό να αναγνωρίζει τα συναισθήματα όσων ανθρώπων του μιλάνε. Η λειτουργία του όμως δε σταματά εδώ, καθώς είναι εξοπλισμένο έτσι ώστε να απαντά αντίστοιχα με τη συναισθηματική κατάσταση των χειριστών του. Το σύστημα αναλύει περίπου 60 ακουστικές παραμέτρους της ανθρώπινης φωνής, συμπεριλαμβανομένων του τόνου της φωνής, της ταχύτητάς της, η διάρκεια των παύσεων κατά την ομιλία, την ενέργεια του σήματος φωνής κά. Όπως αναφέρουν οι ερευνητές το σύστημα έχει σχεδιαστεί ειδικά για την ανίχνευση “αρνητικών” συναισθημάτων όπως ο θυμός, η βαρεμάρα και η αμφιβολία. Ένα από τα πλεονεκτήματά του είναι ότι δεν αναγνωρίζει μεμονωμένα τους ήχους που δέχεται ως είσοδο, αλλά λαμβάνει υπόψιν το πως εξελίσσεται η φωνή κατά τη διάρκεια της συνομιλίας. Επίσης, ο υπολογιστής μπορεί να αναγνωρίσει πότε ο συνομιλητής του γίνεται ο “επικεφαλής” της συζήτησης και στη συνέχεια προβλέπει τις επόμενες αντιδράσεις του. Ύστερα από την αναγνώριση των συναισθημάτων του συνομιλητή του, ο υπολογιστής προσαρμόζει τις δικές του αντιδράσεις. Εάν για παράδειγμα καταλάβει ότι έχει να κάνει με άτομο που έχει ορισμένες αμφιβολίες πάνω σε ένα θέμα, θα μπορούσε να του προσφέρει περισσότερη βοήθεια. Αν όμως ο συνομιλητής ακούγεται ενοχλημένος ή και θυμωμένος, τότε το σύστημα καταλαβαίνει ότι δε θα πρέπει να τον απασχολήσει για πολύ ώρα ακόμη. Οι πρώτες χρήσεις όπου θα μπορούσε να προσαρμοστεί το σύστημα αυτό είναι στις αυτοματοποιημένες τηλεφωνικές υπηρεσίες, οι οποίες στο βαθμό που συναντώνται καθημερινά σίγουρα έχουν ενοχλήσει την πλειοψηφία όλων των ανθρώπων. Μέχρι στιγμής έχει κατασκευαστεί ένα πρωτότυπο του παραπάνω υπολογιστή και οι πρώτες δοκιμές σημειώθηκαν ως επιτυχημένες καθώς βελτίωσαν το επίπεδο των αυτοματοποιημένων συνομιλιών σε μεγάλο βαθμό. Site: gizmag.com
Redshift Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2011 Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2011 οκ πλεον οταν μπινελικωνεις τα win θα εχει καποιο ενδιαφερον
serfistas1 Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2011 Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2011 Μάλλον μου φαίνεται ότι πρόκειται για ένα πολύ προχωρημένο siri που δεν μασάει τα λόγια του!!!
aledjo Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2011 Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2011 θεωρειται πετυχημενο επειδη καναν πειραματα με αντρες. αν κανουν με γυναικες να παθει black out το συστημα...
oldermania Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2011 Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2011 Τι μ...... Ειναι αυτές βγείτε ρε με έναν άνθρωπο να τα πείτε έλεος που θα πιάνουμε συζήτηση με τα μηχανήματα
mants118 Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2011 Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2011 και όταν φωνάζεις χωρίς να είσαι νευριασμένος;;;; σε ρωτάει;;;
digekas Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2011 Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2011 ... Ύστερα από την αναγνώριση των συναισθημάτων του συνομιλητή του, ο υπολογιστής προσαρμόζει τις δικές του αντιδράσεις. Εάν για παράδειγμα καταλάβει ότι έχει να κάνει με άτομο που έχει ορισμένες αμφιβολίες πάνω σε ένα θέμα, θα μπορούσε να του προσφέρει περισσότερη βοήθεια. Αν όμως ο συνομιλητής ακούγεται ενοχλημένος ή και θυμωμένος, τότε το σύστημα καταλαβαίνει ότι δε θα πρέπει να τον απασχολήσει για πολύ ώρα ακόμη. Οι πρώτες χρήσεις όπου θα μπορούσε να προσαρμοστεί το σύστημα αυτό είναι στις αυτοματοποιημένες τηλεφωνικές υπηρεσίες, οι οποίες στο βαθμό που συναντώνται καθημερινά σίγουρα έχουν ενοχλήσει την πλειοψηφία όλων των ανθρώπων. Μέχρι στιγμής έχει κατασκευαστεί ένα πρωτότυπο του παραπάνω υπολογιστή και οι πρώτες δοκιμές σημειώθηκαν ως επιτυχημένες καθώς βελτίωσαν το επίπεδο των αυτοματοποιημένων συνομιλιών σε μεγάλο βαθμό. Site: gizmag.com Ντριν-ντριν. -Παρακαλώ;;; -Γεια σας, κάνουμε μία έρευνα, μπλα-μπλα-μπλα, σερβιέτες, μπλα-μπλα-μπλα, σοκολάτες, μπλα-μπλα-μπλα... -Καλά ρε πάτε καλά, μέρα μεσημέρι παίρνετε τηλέφωνα και ξεσηκώνετε τον κόσμο... $#%^@$%&$@#@ -(Ενεργοποίηση συστήματος...) Οι συμμετέχοντες στην έρευνα μετά από κλήρωση θα κερδίσουν 500 ευρώ!!! -Ωωωω, παρακαλώ συνεχίστε... -(Απενεργοποίηση συστήματος...) μπλα-μπλα-μπλα, φέτα, μπλα-μπλα-μπλα...
marios_geo Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2011 Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2011 Τι μ...... Ειναι αυτές βγείτε ρε με έναν άνθρωπο να τα πείτε έλεος που θα πιάνουμε συζήτηση με τα μηχανήματα Ενδιαφέρουσα άποψη, ας τη συζητήσουμε λίγο μέσα απο το insomnia....
geoal1973 Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2011 Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2011 εμενα μου φαινετε οτι σε λιγα χρονια οσοι δουλευουν σε εξυπηρετηση πελατων και τηλεπωπησεις θα μεινουν χωρις δουλεια...
JohnXarxas Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2011 Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2011 μπράβο! πολύ καλή τεχνολογια που θα σώσει χρόνο κρίμα! πολύ άσχημη η εφαρμογή της που θα στερήσει θέσεις
roybatty Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2011 Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2011 http://www.youtube.com/watch?v=Qr9rffC8VT8
imperium Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2011 Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2011 εμενα μου φαινετε οτι σε λιγα χρονια οσοι δουλευουν σε εξυπηρετηση πελατων και τηλεπωπησεις θα μεινουν χωρις δουλεια... κι εγω αυτο πιστευω οτι σε πολλες δουλειες θα αντικαταστησει εργαζομενους και θα μεινουν παρα πολλοι ανεργοι
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα