kifinas Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2011 Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2011 H NokiaSiemensNetworks λέει ότι έχει 60.000 υπαλλήλους http://www.nokiasiemensnetworks.com/about-us/careers/our-employer-profile Κακώς γράφει ο τίτλος του νήματος για Nokia και μπερδεύει. Το σωστό είναι Nokia Siemens Networks.
dimos_84 Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2011 Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2011 Αν έχει 60.000 τότε μιλάμε για τρομερή μείωση προσωπικού! Μάλλον θα διώξει τους προγραμματιστες του Symbian, τώρα που συνεργάζεται με Microsoft!
Mercyful_Fate Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2011 Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2011 Μερικές ετεροχρονισμένες απαντήσεις: Μπαράζ παλιών μου συμφοιτητών! Mercyful αρκεί το γεγονός ότι είναι οι μητρικές, δεδομένου του ότι δεν αποτελεί απλά κοινοπραξία η Nokia Siemens από μια πρόχειρη ματιά που έριξα...Η Nokia μάλιστα έχει 3 listings... Καλά δεν σου μάθανε τίποτα εκεί στο DI? :P Και οι δύο μητρικές εταιρείες είχαν προϊόντα τηλεπικοινωνιακών υποδομών πριν το 2007. Το 2007 αποφάσισαν να συμπράξουν, και βάλανε όλα αυτά τα προϊόντα τους κάτω από την σκέπη ενός κοινού portfolio. Το portfolio αυτό ονομάστηκε Nokia Siemens Networks (προφανώς καινούργια εταιρεία), και λειτουργεί ανεξαρτητα (διοικητικά) από τότε μέχρι σήμερα. Δεν είναι εισηγμένη στο χρηματιστήριο, αν και αυτός είναι ο στόχος σε 2-3 χρόνια. Αλλά μην τα μπλέκετε με τις μητρικές εταιρείες, το πρόβλημα είναι πολύ πιο άμεσο. Η NSN έχει ανοιχτεί τόσο πολύ στην αγορά των τηλεπικοινωνιών, με αποτέλεσμα να "χάνει δυνάμεις" αναπτύσσοντας και συντηρόντας προϊόντα που απλώς καλύπτουν κάποιους τομείς χωρίς ουσιαστικά να προσφέρουν οικονομικό όφελος. Επειδή λοιπόν τίθεται θέμα μεσοπρόθεσμης βιοσιμότητας της εταιρείες, έπρεπε το ΔΣ να πάρει κάποιες αποφάσεις σε μορφή δραστικού στοιχήματος και πιθανόν τελευταίας ευκαιρίας να εδραιωθεί η εταιρεία σε μια τόσο δύσκολη αγορά. Το στοίχημα αυτό αφορά την εγκατάλειψη πολλών προϊόντων-βαριδίων (είτε με πώλησή τους σε τριτες εταιρείες, είτε με κατάργησή τους), και αρκετές επιπλέον απολύσεις σε θέσεις που δεν προσφέρουν ιδιαίτερα (και υπάρχουν πολλές τέτοιες μέσα στην εταιρεία ). Αυτό όχι μόνο θα τους μειώσει λειτουργικές δαπάνες ΑΛΛΑ (και το τονίζω, γιατί αποτελεί κύριος άξονας στην αναδιοργάνωση αυτή) θα τους δώσει την ευκαιρία να μην σπαταλάνε πλέον δυνάμεις δεξιά κι αριστερά, αλλά να επικεντρωθούν (διοικητικά και επενδυτικά/χρηματικά) σε κάποιες κύριες αγορές στις οποίες και τώρα τα πάνε συμπαθητικά. Μία από αυτές είναι το Mobile Broadband, το οποίο αφορά όλη την αλυσίδα προϊόντων στα δίκτυα κινητής, από το radio έως τα internet services. Δυστυχώς αυτοί που θα έχουν το μεγαλύτερο πρόβλημα, όσο αφορά το location της Ελλάδας, θα είναι οι μηχανικοί του VoIP κομματιού, και μιλάμε για σοβαρό και άμεσο πρόβλημα (απόλυση). Το καλό είναι ότι η εταιρεία (σε θεωρητικό τουλάχιστον βαθμό) θα επενδύσει στις "καλές" αγοράς (τα κινητά που λέγαμε) και αυτό θα έχει σαν αποτέλεσμα να δημιουργηθούν κάποιες νέες θέσεις, κάποιες απο τις οποίες (με θέληση της εταιρείας) θα καλυφθούν από "απολυμένους" των άλλων business lines. H Nokia Siemens Networks είναι μία από τις μεγαλύτερες εταιρίες τηλεπικοινωνιακών λύσεων και τα προϊόντα της απευθύνονται σε εταιρίες παροχής τηλεπικοινωνιακών προϊόντων όπως ο ΟΤΕ, η Forthnet κλπ. Τα προϊόντα της πιάνουν όλη την γκάμα των τηλεπικοινωνιών, από DSLAM μέχρι δίκτυα κορμού DWDM. Η ένωση των δύο εταιριών (Nokia-Siemens) ήταν αναγκαία γιατί εκτός από τις κλασσικές δυνάμεις (Ericcson, Alcatel) είχαν να ανταγωνιστούν και τους γίγαντες που έρχονταν από την ανατολή (Huawei και ZTE). Τα πράγματα δεν πήγαιναν καλά (παρά τα συνεχή κλεισίματα εργοστασίων που δεν απέδιδαν όπως θα ήθελαν) και είπαν να δοκιμάσουν την τύχη τους στην Αμερική, αγοράζοντας την Motorola που ήταν σχεδόν μονοπώλιο εκεί. Οι Κινέζοι όμως επεκτείνονται επιθετικά και φτάνουμε στο σήμερα όπου η NSN ανακοινώνει ότι μεταμορφώνεται. Αυτό σημαίνει ότι θα παρατήσει τα περισσότερα από τα προϊόντα της και θα επικεντρωθεί σε λύσεις mobile broadband και μόνο. Επιπλέον θα παρατήσει την ιδιόκτητη παρουσία της σε 150 χώρες που παρέχουν υποστήριξη στους πελάτες της και θα περιοριστεί στην υποστήριξη από απόσταση, δίνοντας τις υπηρεσίες πεδίου σε εργολάβους. Εξάλλου σταδιακά όλα αυτά τα χρόνια είχε περάσει πάρα πολλές υπηρεσίες σε εργολάβους. Είναι μεγάλο πλήγμα για τους Ευρωπαίους (μέσα και οι Έλληνες) εργαζόμενους. Σε απλά και σύντομα Ελληνικά, οι Κινέζοι τους/μας πήραν τα σώβρακα και ακολουθούν και άλλα ξεβρακώματα. Οι κινέζοι είναι γρήγορα ανερχομενοι έχοντας ένα καλό μομέντουμ αυτή τη στιγμή, αλλά βασίζουν την επιτυχία τους καθαρά στην επιθετική τιμολογιακή πολιτική τους. H Huawei και η ZTE δίνουν τα προϊόντα τους πολύ φθηνά (Huawei) έως και τσάμπα (ZTE), απλώς και μόνο για να αυξήσουν το πελατολόγιό τους. Οι τηλεπικοινωνιακοί πελάτες τους όμως αρχίζουν και αντιλαμβάνονται ποιο είναι το catch στις φθηνές τιμές, και αυτό δεν είναι τίποτα άλλο από την ποιότητα των προιόντων. Καλώς ή κακώς τα προϊόντα κυρίως της Cisco για κλασικά IP δίκτυα, και έπειτα των Ericsson, NSN και Alcatel-Thompson για άλλες τηλεπικοινωνιακές εφαρμογές είναι κλάσης ανώτερα από αυτά των κινέζων, τόσο σε ποιότητα όσο και σε υποστήριξη. Για την NSN συγκεκριμένα, και τουλάχιστον για το Mobile κομμάτι, γνωρίζω ότι αν υπάρχει ένας τομέας που θεωρείτε πολύ καλή είναι η υποστήριξη. Και αυτή γίνεται (και πάλι μιλάω για το κομμάτι της κινητής που τυγχάνει και γνωρίζω) από την ίδια την εταιρεία και τους μηχανικούς της, και όχι από εργολάβους. Και τα κέντρα στήνονται με γεωγραφικά κριτήρια (ηπείρους), με τις πιο απαιτητικές (πολυπληθείς) αγορές όπως π.χ. η Ευρώπη, να έχουν παραπάνω από ένα support site. Nokia sucks...... δεν τα παει καλα ι nokia φενετε Αν έχει 60.000 τότε μιλάμε για τρομερή μείωση προσωπικού! Μάλλον θα διώξει τους προγραμματιστες του Symbian, τώρα που συνεργάζεται με Microsoft! Παίδες, μιλάμε για NSN. Μην μπλέκετε την Nokia και την Siemens. Αυτοί μόνο τα οικονομικά αποτελέσματα βλέπουν μια φορα το χρόνο. Οι διοικήσεις και η γκάμα προϊόντων είναι εντελώς διαφορετικές. Καμία σχέση με κινητές συσκευές, ψυγεία, Symbia και Microsoft. p.s.: η εταιρεία έχει γύρω στου 60Κ εργαζόμενους, αλλά με την προσθήκη του κομματιού της Motorola ξεπερνάει τα 70Κ.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα