Ian_Dragonheart Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2011 Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2011 Καλησπερα σε όλους. Συγγνωμη αν ανοίγω σε λάθος μέρος αυτο το θέμα ή ακόμα και αν το θέμα μου αποτελεί δυσφήμιση της παραπάνω εταιρείας (δεν εχω τετοιο σκοπο, το προβλημα μου θελω να λυσω) απλα έχω εκνευριστεί με την συμπεριφορά τους.Λοιπον... στο θεμα κατευθειαν... Τον Αυγουστο του 2009 αγόρασα την Asus Crosshair III formula εναντι 174€. Πριν απο ένα μηνα περίπου χαλασε και οντας εντος εγγυησης την εστειλα στην Oktabit με σκοπο ειτε την αντικατάσταση της είτε την εκδοση πιστωτικου. Ενταξει καταλαβαίνω πως το παραπάνω μοντέλο δεν υπάρχει πια στην αγορα και βεβαιως δεν είχα την απαίτηση να μου στείλουν σαν αντικατάσταση την Crosshair V οντας κατα πολύ ακριβότερη ετσι και κοπηκε πιστωτικό, όμως εναντι του ποσού των 80€ + ΦΠΑ στις 11/11/2011. Τους είπα πως το θεώρησα απαράδεκτο και μου είπαν και καλα πως δεν το κανονιζουν αυτοι αλλα η Asus.Επισης μου προτειναν να ακυρωθεί το πιστωτικο και να μου στείλουν μια υποδεεστερη μητρική που με βάση την κριση τους θα είναι αντίστοιχα λειτουργικη. Τι με συμβουλευετε να κάνω;
Thanos1972 Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2011 Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2011 Τι σχεση εχει η asus Με την εγγυηση σου?η asus θα τα βαλει τα λεφτα?Ρε την παλευουν? Κανονικα πιστωτικο στην τιμη που το αγορασες. Αυτοι θα στειλουν την μητρικη πισω στην asus και θα παρουν το ποσο που την αγορασαν κανονικα.
Ian_Dragonheart Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2011 Μέλος Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2011 Εστειλα ενα complaint email στην Asus πριν απο λιγο και τους εξηγησα το συμβαν. Περιμενω απαντηση.
rafail1994 Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2011 Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2011 Πρώτη φορά ακούω προβλήματα σε εγγύηση με την oktabit επειδή έχω συνεργαστεί αρκετές φόρες και δεν ειχα απολύτως κανένα πρόβλημα .Άρχισαν να χαλαν και αυτοι φαίνεται Όπως είπε και ο Θάνος πρέπει να σου κόψουν το πιστωτικό στην τιμή που το πλήρωσες τότε
Ian_Dragonheart Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2011 Μέλος Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2011 Μόλις έλαβα απάντηση απο την Asus.Ουδεποτε η συκγκεκριμενη μητρικη δεν πηγε για RMA στο Asus service. H συγκεκριμένη κίνηση- πολιτική - γυφτιά είναι καθαρά αποκλειστική επιλογή της Oktabit. Ηδη εστειλα και mail στην Oktabit ενημερώνοντας τους για το συμβαν απαιτωντας φυσικά την πίστωση ολόκληρου του ποσού.
Thanos1972 Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2011 Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2011 Ωραια πραγματα....καλο κουραγιο και να μας ενημερωνεις.
mikevchq Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2011 Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2011 Αν δεν μπορουν να σου αντικαταστησουν την motherboard με μια αντιστοιχων η καλυτερων προδιαγραφων, που εννοειται οτι δεν θα επηρεασει την συνδεσμολογια στο υπολοιπο hardware του pc, ειναι υποχρεωμενοι να σου πιστωσουν ολοκληρο το χρηματικο ποσο αγορας της mobo. Ειχα αντιστοιχο προβλημα παλια με γνωστο μαγαζι (ονοματα δε λεμε ) και μια ελατωματικη Asus 8800GTS. Επειδη η ιδια καρτα δεν υπηρχε μου προτειναν μια 9800GTX (αν θυμαμαι καλα) και πατωντας στο επιχειρημα οτι η αλλαγη αυτη θα με αναγκασει να σκασω επιπλεον χρηματα για νεο τροφοδοτικο καταφερα να μου πιστωσουν ολοκληρο το ποσο. Μας εχουν για λαλακες του καταναλωτες μου φαινεται
Ian_Dragonheart Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2011 Μέλος Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2011 Τελικά επεστρεψαν όλο το ποσο...(και ο αγιος φοβερα θέλει μου φαίνεται...) 1
Locko Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2011 Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2011 Τι σχεση εχει η asus Με την εγγυηση σου?η asus θα τα βαλει τα λεφτα?Ρε την παλευουν? Κανονικα πιστωτικο στην τιμη που το αγορασες. Αυτοι θα στειλουν την μητρικη πισω στην asus και θα παρουν το ποσο που την αγορασαν κανονικα. Εστειλα ενα complaint email στην Asus πριν απο λιγο και τους εξηγησα το συμβαν. Περιμενω απαντηση. Ενημερωτικά απλά. Η Asus δεν έχει διαδικασία επιστροφής προϊόντων. Η νέα της πολιτική είναι ότι δεν δέχεται πίσω χαλασμένα προϊόντα και επειδή έχει υπολογίσει το failure rate των προϊόντων της στο 2% απλά εκδίδει ένα πιστωτικό αυτής της αξίας στους εισαγωγείς της (αυτός είναι και ο λόγος που την έκοψε το Πλαίσιο - είχε υπολογίσει το failure rate στο 5% οπότε και ασύμφορη τη συνεργασία). Bottom line, απλά προσπάθησαν να βγάλουν λεφτά απο εσένα στην Oktabit λέγοντας σου και καλά ότι το ποσό πίστωσης είναι εντολή της Asus. 1
Ian_Dragonheart Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2011 Μέλος Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2011 Απο την Asus μου είπαν πως έχουν διαδικασία επιστροφής προιόντων και πως για να αποφύγω τέτοια προβλήματα θα μπορούσα να την είχα στείλει επίσης εξ'αρχής κατευθείαν σε αυτούς. Η πολιτική της είναι η επίσκευη του χαλασμένου ανταλλακτικού αν αυτό είναι δυνατο αλλιώς η αντικατάσταση του με άλλο ίσης αξίας με το χαλασμένο ή σε περίπτωση που επιθυμεί ο πελάτης πίστωση ολόκληρου του ποσού αγοράς. Μόνο σε περίπτωση οπου τα προιόντα συνοδευονται απο 5ετη εγγύηση μετά την πάροδο 3 ετων πιστώνουν το 80% θεωρόντας το αρχικό προϊον υποτιμημένο. Αυτά απο την Asus Greece. Όσο για το Πλαίσιο, ουδεν σχόλιον.
Locko Δημοσ. 22 Δεκεμβρίου 2011 Δημοσ. 22 Δεκεμβρίου 2011 Απο την Asus μου είπαν πως έχουν διαδικασία επιστροφής προιόντων και πως για να αποφύγω τέτοια προβλήματα θα μπορούσα να την είχα στείλει επίσης εξ'αρχής κατευθείαν σε αυτούς. Η πολιτική της είναι η επίσκευη του χαλασμένου ανταλλακτικού αν αυτό είναι δυνατο αλλιώς η αντικατάσταση του με άλλο ίσης αξίας με το χαλασμένο ή σε περίπτωση που επιθυμεί ο πελάτης πίστωση ολόκληρου του ποσού αγοράς. Μόνο σε περίπτωση οπου τα προιόντα συνοδευονται απο 5ετη εγγύηση μετά την πάροδο 3 ετων πιστώνουν το 80% θεωρόντας το αρχικό προϊον υποτιμημένο. Αυτά απο την Asus Greece. Όσο για το Πλαίσιο, ουδεν σχόλιον. Αυτό που αναφέρεις απευθύνεταιγια τελικούς καταναλωτές. Η δικιά μου η επισήμανση έχει να κάνει για μεταπωλητές.
Ian_Dragonheart Δημοσ. 8 Νοεμβρίου 2012 Μέλος Δημοσ. 8 Νοεμβρίου 2012 (επεξεργασμένο) Συγγνωμη που ανασταίνω αυτο το παλιο θεμα αλλα αντιμετωπίζω ξανά το ιδιο ακριβως πρόβλημα με μια ιδια ακριβως μητρική και θεωρω λογικό και σωστό να καταγγείλω τετοιες συμπεριφορες και πολιτικές απο αντιπροσωπείες που υποτιμούν την νοημοσυνη μας. Πάλι λοιπον έχω το ιδιο θεμα με μια Crosshair III οντας off και στελνοντας την στην Oktabit απο εβδομαδος σημερα με πληροφορησαν για το πιστωτικο εναντι του ποσου των 60 ευρω!!!(Η μητρική ηταν αγορασμένη εναντι των 170 ευρω + ΦΠΑ!!!) λεγοντας μου οτι υπευθυνη για την τιμολογιακή πολιτικη ειναι η Asus και πως αυτη καθορίζει τις τιμες. Απο οτι φαινεται το παθημα της προηγούμενης φορας δεν τους εγινε μαθημα γιαυτο και εγω καλεσα την ASus και ουδεποτε η συκγκεκριμενη μητρικη δεν εφτασε στο Asus service. H συγκεκριμένη κίνηση- πολιτική είναι καθαρά αποκλειστική επιλογή της Oktabit. Ηδη ενημερωσα την Oktabit απαιτωντας φυσικά την πίστωση ολόκληρου του ποσού. Περιμενω λοιπον... Επεξ/σία 12 Νοεμβρίου 2012 από Ian_Dragonheart
Ian_Dragonheart Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2012 Μέλος Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2012 Περιττό να σας πω πως οχι μονο ακομα περιμένω την πίστωση ολοκληρου του ποσου αλλα και η παραπάνω εταιρεία ζητησε τα ρέστα απο συνεργατες μου γιατι δημοσίευσα τα παραπάνω στο συγκεκριμένο forum!!!
GothmogGr Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2012 Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2012 Περιττό να σας πω πως οχι μονο ακομα περιμένω την πίστωση ολοκληρου του ποσου αλλα και η παραπάνω εταιρεία ζητησε τα ρέστα απο συνεργατες μου γιατι δημοσίευσα τα παραπάνω στο συγκεκριμένο forum!!! Να τους πεις ... αν έχουν τα @@ να έρθουν από εδώ μια βόλτα να απαντήσουν επίσημα και να αφήσουν στην άκρη τακτικές μαφίας με εκφοβισμούς κτλ. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα