Getta Robo Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2011 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2011 http://ec.europa.eu/publications/booklets/move/64/en.pdf Σελίδα 9 Πολυ καλα τα λεει, οπου οντως ετσι ειναι, αλλα εδω ειναι Ελλαδα και οχι Ευρωπη.. Αν δοκιμασεις να βγαλεις ακρη δυστηχως το καταλαβαινεις γρηγορα..
haHa Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2011 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2011 http://ec.europa.eu/publications/booklets/move/64/en.pdf Σελίδα 9 Βλεπω κλασσικα billdanos μπερδευτηκες οπως παντα! Εγραψα χαρακτηριστικα την λεξη "ΝΟΜΟΣ" και την εβαλα και σε κεφαλαια.(αλλα και παλι μπερδευτηκες) Εδω ξανα το ποστ: Καποιο λαθος κανεις, γιατι ΔΕΝ υπαρχει ΝΟΜΟΣ που να λεει για 2ετη ΕΓΓΥΗΣΗ. Εσυ δεν παρεθεσες κανεναν ΝΟΜΟ που να γραφει για ΕΓΓΥΗΣΗ. Εκτος αν νομιζεις οτι οι ΝΟΜΟΙ του Ελληνικου κρατους ειναι εγχρωμες μπροσουρες γραμμενες στα αγγλικα και εχουν και εγχρωμες φωτογραφιες οικογενιων!
Super Moderators billdanos Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2011 Super Moderators Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2011 Βλεπω κλασσικα billdanos μπερδευτηκες οπως παντα! Εγραψα χαρακτηριστικα την λεξη "ΝΟΜΟΣ" και την εβαλα και σε κεφαλαια.(αλλα και παλι μπερδευτηκες) Εδω ξανα το ποστ: Εσυ δεν παρεθεσες κανεναν ΝΟΜΟ που να γραφει για ΕΓΓΥΗΣΗ. Εκτος αν νομιζεις οτι οι ΝΟΜΟΙ του Ελληνικου κρατους ειναι εγχρωμες μπροσουρες γραμμενες στα αγγλικα και εχουν και εγχρωμες φωτογραφιες οικογενιων! Αυτο που διάβασες είναι η σχετική οδηγία του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου της 25ης Μαΐου 1999. Τώρα αν η αισθητική του φυλλαδιου σε ενοχλεί (που κάποιος το έφτιαξε απλό και κατανοητό για το καταλαβαίνουν όλοι) είναι προσωπικό σου θέμα. Με βάση αυτη την οδηγία λοιπόν, διαβάζω πως η Ελλάδα εναρμονιστηκε με τον ν.3043/2002/ ΦΕΚ 192/21-8-2002 που αναφέρει: " Στις περιπτώσεις ευθύνης του πωλητή για πραγματικό ελάττωμα ή για έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας ο αγοραστής δικαιούται κατ` επιλογήν του: 1. να απαιτήσει, χωρίς επιβάρυνσή του, τη διόρθωση ή αντικατάσταση του πράγματος με άλλο, εκτός αν μια τέτοια ενέργεια είναι αδύνατη ή απαιτεί δυσανάλογες δαπάνες 2. να μειώσει το τίμημα 3. να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση, εκτός αν πρόκειται για επουσιώδες πραγματικό ελάττωμα. Ο πωλητής οφείλει να πραγματοποιήσει τη διόρθωση ή την αντικατάσταση σε εύλογο χρόνο και χωρίς σημαντική ενόχληση του αγοραστή. Άρθρο 554 Παραγραφή Τα δικαιώματα του αγοραστή λόγω πραγματικού ελαττώματος ή έλλειψης συνομολογημένης ιδιότητας παραγράφονται μετά την πάροδο πέντε ετών για τα ακίνητα και δύο ετών για τα κινητά. Άρθρο 555 Η παραγραφή αρχίζει από την παράδοση του πράγματος στον αγοραστή. Το ίδιο ισχύει και αν ο αγοραστής ανακάλυψε το ελάττωμα ή την έλλειψη της ιδιότητας αργότερα. Αν ο αγοραστής ζήτησε να διεξαχθεί συντηρητική απόδειξη, η παραγραφή διακόπτεται έως το τέλος της διαδικασίας αυτής. Με το με Αριθμ. Πρωτ.Ζ1/71/27 /-01 -2003 έγγραφο η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή απέστειλε διευκρινιστική εγκύκλιο προς όλους τους εμπλεκόμενους, εμπόρους δηλ -καταναλωτικές ενώσεις- νομαρχίες-δικηγορικούς συλλόγους κτλ, για την πιστή εφαρμογή του νόμου. " Νομικός δεν είμαι αλλα μερικα βασικά πράγματα μπορω να τα καταλάβω. PS. Μην κάνεις bold αυτη τη φορά τη λέξη Εγγύηση! Το θεμα μας ειναι πως με βάση αυτο το νομο μπορείς να υποστηριξεις τα υπόλοιπα που συζητάμε εδω. 1
disqualified Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2011 Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2011 billdanos σε παραπεμπω εδω καθώς και σε αλλα θεματα που με λιγο ψαξιμο θα τα βρεις. Αυτο που επικολλησες με λιγα λογια δεν ειναι εγγυηση, αν διαβασεις το νομο παρακατω αναφερει και για εγγυηση. Και μιλαει για ευθυνη του πωλητη και οχι του κατασκευαστη. Το μονο που μπορεις να υποστηριξεις με βαση αυτο το νομο ειναι πως το προιον ηταν προβληματικο απο την αρχη οποτε εχεις 2 χρονια να διεκδικησεις τα δικαιωματα σου. Τουλαχιστον εγω ετσι το αντιλαμβανομαι. Δεν εχω σκοπο να συζητησω περαιτερω το θεμα γιατι το εχω εξαντλησει αε αλλα threads μακαρι να υπαρχει εγγυηση 2 χρονων αλλα δεν πιστευω οτι ο νομος αυτος περιγραφει κατι τετοιο
Super Moderators billdanos Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2011 Super Moderators Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2011 billdanos σε παραπεμπω εδω καθώς και σε αλλα θεματα που με λιγο ψαξιμο θα τα βρεις. Αυτο που επικολλησες με λιγα λογια δεν ειναι εγγυηση, αν διαβασεις το νομο παρακατω αναφερει και για εγγυηση. Και μιλαει για ευθυνη του πωλητη και οχι του κατασκευαστη. Το μονο που μπορεις να υποστηριξεις με βαση αυτο το νομο ειναι πως το προιον ηταν προβληματικο απο την αρχη οποτε εχεις 2 χρονια να διεκδικησεις τα δικαιωματα σου. Τουλαχιστον εγω ετσι το αντιλαμβανομαι. Δεν εχω σκοπο να συζητησω περαιτερω το θεμα γιατι το εχω εξαντλησει αε αλλα threads μακαρι να υπαρχει εγγυηση 2 χρονων αλλα δεν πιστευω οτι ο νομος αυτος περιγραφει κατι τετοιο Το θέμα είναι αν μπορείς να επικαλεστείς τα παραπάνω αν θελήσεις να το ψάξεις περισσότερο! Προφανώς και η εγγύηση δεν είναι 2 χρόνια, ειδικά για τα apple προϊόντα από τη στιγμή που αναγράφεται και στην κάρτα που παραλαμβάνεις κατά την αγορά. Με λίγα λόγια συζητάμε το κατά πόσο είναι 100% νόμιμο να σου παρέχουν 1 χρόνο εγγύηση και μετά να πρέπει να πλήρώσεις ένα σεβαστό ποσό για apple care κλπ! Προσωπικά δεν μπορώ να το ερμηνεύσω περισσότερο (paredwse?).
haHa Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2011 Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2011 Αυτο που διάβασες είναι η σχετική οδηγία του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου της 25ης Μαΐου 1999. Τώρα αν η αισθητική του φυλλαδιου σε ενοχλεί (που κάποιος το έφτιαξε απλό και κατανοητό για το καταλαβαίνουν όλοι) είναι προσωπικό σου θέμα. Προφανως και δεν με ενοχλει η αισθητικη του φυλλαδιου, αλλωστε δεν ειπα κατι τετοιο. Αλλα μου φανηκε περιεργο που το περασες αυτο το "φυλλαδιο" για ΝΟΜΟ. Αλλα μονος σου το αποκαλες "φυλλαδιο". Βεβαια γιατι προηγουμενως αυτο το "φυλλαδιο" το παρεθεσες σαν απαντηση για ΝΟΜΟ για 2ετη ΕΓΓΥΗΣΗ ειναι αλλου παπα ευαγγελιο.Κλασσικα θα μπερδευτηκες. Παρακατω βλεπω οτι παρεθεσες παλι κατι ασχετο. Παρεθεσες αρκετες πραγραφους που στο μυαλο του billdanos νομιζει οτι αναφερονται στην ΕΓΓΥΗΣΗ, ενω δεν αναφερεται πουθενα η λεξη ΕΓΓΥΗΣΗ. Καταληγουμε λοιπον, οτι δεν υπαρχει ΝΟΜΟΣ που να υποχρεωνει για 2ετη ΕΓΓΥΗΣΗ. Μονο στο μυαλο του billdanos μπορει να υπαρχει. Επισης βλεπω οτι παρεθεσες αυτον τον ΝΟΜΟ και ξεχασες (?) να παραθεσεις το αρθρο που πραγματι αναφερεται στην ΕΓΓΥΗΣΗ. Επειδη ξεχασες(?) να παραθεσεις το αρθρο που αναφερεται στην ΕΓΓΥΗΣΗ και παρεθεσες ασχετα πραγματα, κατσε να σε βοηθησω και να σου παραθεσω το κομματι που αναφερεται στην ΕΓΓΥΗΣΗ: http://www.efpolis.gr/el/library2.html?func=download&id=5&chk=ce69f8a212a0bfda463222ec28abde60&no_html=1 Άρθρο 3 3. Οταν παρέχεται εγγύηση στον καταναλωτή, ο προμηθευτής οφείλει να την παρέχει γραπτώς ή με άλλο τεχνικό μέσο αποτύπωσης που μπορεί να είναι διαθέσιμο και προσιτό στον καταναλωτή. Σε περίπτωση προμήθειας καινουργών προίόντων με μακρά διάρκεια (διαρκή καταναλωτικά αγαθά), η παροχή γραπτής εγγύησης είναι υποχρεωτική. Η εγγύηση πρέπει να περιλαμβάνει με απλή, ευανάγνωστη και κατανοητή διατύπωση στην ελληνική γλώσσα τουλάχιστον την επωνυμία και τη διεύθυνση του εγγυητή, το προίόν στο οποίο αναφέρεται η εγγύηση, το ακριβές περιεχόμενό της, τη διάρκειά της, την τοπική έκταση ισχύος της, καθώς και τα δικαιώματα που παρέχει το εφαρμοστέο δίκαιο. Η εγγύηση πρέπει να είναι σύμφωνη με τους κανόνες της καλής πίστης και να μην αναιρείται από υπερβολικές ρήτρες εξαιρέσεων. Η διάρκεια της εγγύησης πρέπει να είναι εύλογη σε σχέση με την πιθανή διάρκεια ζωής του προίόντος. Ειδικά για τα προίόντα τεχνολογίας αιχμής, η διάρκεια της εγγύησης πρέπει να είναι εύλογη σε σχέση με το χρόνο κατά τον οποίο αναμένεται ότι θα παραμένουν σύγχρονα από τεχνολογική άποψη, αν ο χρόνος αυτός είναι συντομότερος από την πιθανή διάρκεια ζωής τους. -------------------------------------------------------------------------------- Μαλιστα αν πηγαινες στο site της Γενική Γραματείας καταναλωτη που ανεφερες πιο πανω θα εβλεπες να γραφει για την ΕΓΓΥΗΣΗ τα εξης: http://www.efpolis.gr/el/faq-sixnes-erotiseis/826-faq-poliseis-service.html "Τί ορίζει ο νόμος για την διάρκεια της εγγύησης ενός διαρκούς καταναλωτικού αγαθού; Σύμφωνα με την παρ. 3 του άρθρου 5 του Νόμου 2251/94 «Περί Προστασίας Καταναλωτών» (Φ.Ε.Κ. 191/16-11-1994), όπως τροποποιήθηκε και ισχύει με το άρθρο 3 του Ν. 3043/02 (Φ.Ε.Κ. 192/21-8-2002) «Περί πώλησης καταναλωτικών αγαθών και εγγυήσεις» ... η διάρκεια της εγγύησης πρέπει να είναι εύλογη σε σχέση με την πιθανή διάρκεια ζωής του προϊόντος…" PS. Μην κάνεις bold αυτη τη φορά τη λέξη Εγγύηση! Το θεμα μας ειναι πως με βάση αυτο το νομο μπορείς να υποστηριξεις τα υπόλοιπα που συζητάμε εδω. Οχι δεν μπορεις βασει του νομου για ΕΓΓΥΗΣΗ να υποστηριξεις την υποχρεωτικη 2ετη ΕΓΓΥΗΣΗ, γιατι το αρθρο που παρεθεσες δεν μιλαει για ΕΓΓΥΗΣΗ. Ειναι διαφορετικα πραγματα που δεν θελεις να τα καταλαβεις και για αυτο παραθετεις "φυλλαδια" για ΝΟΜΟΥΣ κλπ κλπ. Με βαση το ΝΟΜΟ που παρεθεσα ειναι σαφες οτι δεν υπαρχει ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ 2ετη ΕΓΓΥΗΣΗ.
Super Moderators billdanos Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2011 Super Moderators Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2011 Προφανως και δεν με ενοχλει η αισθητικη του φυλλαδιου, αλλωστε δεν ειπα κατι τετοιο. Αλλα μου φανηκε περιεργο που το περασες αυτο το "φυλλαδιο" για ΝΟΜΟ. Κλασσικα θα μπερδευτηκες. ... Παρεθεσες αρκετες πραγραφους που στο μυαλο του billdanos νομιζουν οτι αναφερονται στην ΕΓΓΥΗΣΗ... ... Μονο στο μυαλο του billdanos μπορει να υπαρχει. ...
geomos Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2011 Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2011 Χαρακτηριστικο παραδειγμα της νομοθεσιας περι εγγυησεων ειναι και τα πολλα αξεσουαρ (κυριως bluetooth) της Nokia που μεχρι προτινως συνοδευονταν με 6μηνη εγγυηση απο την αντιπροσωπεια. Αποτελεσμα ηταν ο πωλητης να παρεχει παραπανω εγγυηση αναλαμβανοντας το κοστος επισκευης αντικαταστασης!! Οσον αφορα τα 2 χρονια δυστυχως ισχυουν τα αναγραφομενα σε προηγουμενο post, πχ αμα αγορασεις σημερα ενα macbook και το κουτι η (και) το manual αναγραφει ψευδη στοιχεια η ο πωλητης διαφημιζει οτι φτιαχνει εσπρεσο και ψηνει τοστ! Αν η συσκευη χαλασει πχ χτυπησει ο σκληρος σε 14 μηνες τοτε δεν ειναι "πραγματικο ελλατωμα" εκτος και αν μπορεις να αποδειξεις οτι δεν δουλευε απο τη μερα αγορας!!!
haHa Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2011 Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2011 Οσον αφορα τα 2 χρονια δυστυχως ισχυουν τα αναγραφομενα σε προηγουμενο post, πχ αμα αγορασεις σημερα ενα macbook και το κουτι η (και) το manual αναγραφει ψευδη στοιχεια η ο πωλητης διαφημιζει οτι φτιαχνει εσπρεσο και ψηνει τοστ! Αν η συσκευη χαλασει πχ χτυπησει ο σκληρος σε 14 μηνες τοτε δεν ειναι "πραγματικο ελλατωμα" εκτος και αν μπορεις να αποδειξεις οτι δεν δουλευε απο τη μερα αγορας!!! Ακριβως: Αλλο πραγμα το "πραγματικο ελλατωμα" και αλλο η ΕΓΓΥΗΣΗ. Δεν υπαρχει ΝΟΜΟΣ που να υποχρεωνει για 2ετη ΕΓΓΥΗΗΣΗ. Οτι μερικοι παραπληροφορουν και παρουσιαζουν "φυλλαδια" και ΝΟΜΟΥΣ που δεν αναφερονται στην ΕΓΓΥΗΣΗ ειναι αλλο θεμα. Δυστυχως ο ΝΟΜΟΣ για την ΕΓΓΥΗΣΗ δεν υποχρεωνει τον πωλητη ή κατασκευαστη για 2ετη ΕΓΓΥΗΣΗ, οπως ειδαμε και απο εδω: http://www.efpolis.gr/el/faq-sixnes-erotiseis/826-faq-poliseis-service.html "Τί ορίζει ο νόμος για την διάρκεια της εγγύησης ενός διαρκούς καταναλωτικού αγαθού; Σύμφωνα με την παρ. 3 του άρθρου 5 του Νόμου 2251/94 «Περί Προστασίας Καταναλωτών» (Φ.Ε.Κ. 191/16-11-1994), όπως τροποποιήθηκε και ισχύει με το άρθρο 3 του Ν. 3043/02 (Φ.Ε.Κ. 192/21-8-2002) «Περί πώλησης καταναλωτικών αγαθών και εγγυήσεις» ... η διάρκεια της εγγύησης πρέπει να είναι εύλογη σε σχέση με την πιθανή διάρκεια ζωής του προϊόντος…" -------------------------------------------------------------------------------- http://www.efpolis.gr/el/library2.html?func=download&id=5&chk=ce69f8a212a0bfda463222ec28abde60&no_html=1 Άρθρο 3 3. Οταν παρέχεται εγγύηση στον καταναλωτή, ο προμηθευτής οφείλει να την παρέχει γραπτώς ή με άλλο τεχνικό μέσο αποτύπωσης που μπορεί να είναι διαθέσιμο και προσιτό στον καταναλωτή. Σε περίπτωση προμήθειας καινουργών προίόντων με μακρά διάρκεια (διαρκή καταναλωτικά αγαθά), η παροχή γραπτής εγγύησης είναι υποχρεωτική. Η εγγύηση πρέπει να περιλαμβάνει με απλή, ευανάγνωστη και κατανοητή διατύπωση στην ελληνική γλώσσα τουλάχιστον την επωνυμία και τη διεύθυνση του εγγυητή, το προίόν στο οποίο αναφέρεται η εγγύηση, το ακριβές περιεχόμενό της, τη διάρκειά της, την τοπική έκταση ισχύος της, καθώς και τα δικαιώματα που παρέχει το εφαρμοστέο δίκαιο. Η εγγύηση πρέπει να είναι σύμφωνη με τους κανόνες της καλής πίστης και να μην αναιρείται από υπερβολικές ρήτρες εξαιρέσεων. Η διάρκεια της εγγύησης πρέπει να είναι εύλογη σε σχέση με την πιθανή διάρκεια ζωής του προίόντος. Ειδικά για τα προίόντα τεχνολογίας αιχμής, η διάρκεια της εγγύησης πρέπει να είναι εύλογη σε σχέση με το χρόνο κατά τον οποίο αναμένεται ότι θα παραμένουν σύγχρονα από τεχνολογική άποψη, αν ο χρόνος αυτός είναι συντομότερος από την πιθανή διάρκεια ζωής τους.
Super Moderators billdanos Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2011 Super Moderators Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2011 Ακριβως: Αλλο πραγμα το "πραγματικο ελλατωμα" και αλλο η ΕΓΓΥΗΣΗ. Δεν υπαρχει ΝΟΜΟΣ που να υποχρεωνει για 2ετη ΕΓΓΥΗΗΣΗ. Οτι μερικοι παραπληροφορουν και παρουσιαζουν "φυλλαδια" και ΝΟΜΟΥΣ που δεν αναφερονται στην ΕΓΓΥΗΣΗ ειναι αλλο θεμα. Δυστυχως ο ΝΟΜΟΣ για την ΕΓΓΥΗΣΗ δεν υποχρεωνει τον πωλητη ή κατασκευαστη για 2ετη ΕΓΓΥΗΣΗ, οπως ειδαμε και απο εδω: Ούτε προφανώς και για ένα χρόνο ούτε και για ένα μήνα... από την άλλη: " Εγγύηση προϊόντων Εγγύηση για δύο χρόνια Σε οποιαδήποτε χώρα της ΕΕ κι αν έχετε αγοράσει προϊόντα, έχετε δύο χρόνια στη διάθεσή σας για να ζητήσετε την επισκευή ή την αντικατάστασή τους εφόσον αποδειχθούν ελαττωματικά ή δεν ανταποκρίνονται στις υποσχέσεις της διαφήμισης. Εάν το προϊόν είναι αδύνατον να επισκευαστεί ή να αντικατασταθεί μέσα σε εύλογο χρονικό διάστημα ή χωρίς προβλήματα, μπορείτε να ζητήσετε να σας επιστραφούν τα χρήματά σας ή να σας κάνουν έκπτωση. Η διετής εγγύηση αρχίζει να ισχύει αμέσως μόλις γίνει η παράδοση των προϊόντων, ενώ εσείς πρέπει να ενημερώσετε τον πωλητή για τυχόν ελάττωμα μέσα σε δύο μήνες από τη στιγμή που θα τα ανακαλύψετε. Η ευθύνη βαρύνει πάντα τον πωλητή ενώ σε ορισμένες χώρες της ΕΕ δικαιούστε να ζητήσετε αποζημίωση από τον κατασκευαστή." http://ec.europa.eu/youreurope/citizens/shopping/shopping-abroad/guarantees/index_el.htm (warning: η ιστοσελίδα έχει χαρούμενα χρωματάκια και εικονίτσες και μερικά παραδείγματα αγορών και προβλημάτων)
haHa Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2011 Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2011 " Εγγύηση προϊόντων ... http://ec.europa.eu/youreurope/citizens/shopping/shopping-abroad/guarantees/index_el.htm Παλι μπερδεψες το ΝΟΜΟ του ελληνικου κρατους με αυτα που λεει η ΕΕ.. Ολο μπερδευεσαι, αραγε καταλαθως? Επισης ξεχασες να γραψεις σε τι αναφερεται αυτη η οδηγια. Αναφερεται στα πραγματικα ελλατωματα που υπηρχαν κατα τη στιγμη τηας αγορας. Εξηγει στο site που παρεθεσες τι καλυπτει: http://ec.europa.eu/youreurope/citizens/shopping/shopping-abroad/faq/index_el.htm#faq-15 "Η νόμιμη εγγύηση ισχύει για δύο χρόνια σε όλη την ΕΕ, υπό ορισμένες όμως προϋποθέσεις. Η νόμιμη εγγύηση καλύπτει ελαττώματα που ενδεχομένως υπήρχαν κατά τη στιγμή της αγοράς και εμφανίστηκαν μέσα στην επόμενη διετία. Ωστόσο, η επίμαχη περίοδος στην περίπτωση αυτή είναι οι έξι μήνες μετά την αγορά: Κάθε ελάττωμα που εμφανίζεται εντός εξαμήνου θεωρείται ότι υπήρχε κατά τη στιγμή της παράδοσης. Τότε ο πωλητής οφείλει να επισκευάσει ή να αντικαταστήσει το τηλέφωνό σας δωρεάν (ή να σας επιστρέψει τα χρήματα, αν είναι αδύνατη η επισκευή ή αντικατάστασή του). Έξι μήνες μετά, μπορείτε επίσης να θεωρήσετε υπεύθυνο τον πωλητή για κάθε ελάττωμα που θα εμφανιστεί μέσα στη διετή περίοδο της εγγύησης. Αν όμως ο πωλητής αμφισβητήσει τους ισχυρισμούς σας, πρέπει εσείς να μπορείτε να αποδείξετε ότι το ελάττωμα υπήρχε τη στιγμή της παράδοσης. Κάτι τέτοιο είναι συχνά δύσκολο και θα πρέπει μάλλον να απευθυνθείτε σε τεχνικό εμπειρογνώμονα. " Ειναι για τα ιδια πραγματικα ελλατωματα που γραφουν και τα αρθρα του νομου που παρεθεσες προηγουμενως. Δεν εχει σχεση με την πραγματικη ΕΓΓΥΗΣΗ λογω τυχαιου προβληματος, αλλα εχει σχεση με προβληματα που προυπηρχαν κατα την αγορα και απλα παρουσιαστηκαν μεσα στην διετια. Τετοιυ ειδους προβληματα ειναι οι οι προβληματικοι δισκοι seagate με το προβληματικο firmware, οι καρτες γραφικων nVidia 8xxx για φορητους (που ειχαν κατασκευαστικο προβλημα εξαρχης και απλα το παρουσιαζαν αργοτερα) κλπ κλπ. Δεν ειναι ομως το προβλημα που τυχαια μπορει να σου παρουσιασει ενας σκληρος δισκος φορητου . Αν λοιπον μας δειξεις το ΝΟΜΟ (με αριθμο , ΦΕΚ κλπ) που γραφει για υποχρεωτικη 2ετη ΕΓΓΥΗΣΗ για να το πηγαινουνε οι καταναλωτες οταν χαλανε τα ακουστικα του iPhone ή το ιδιο το iPhone ή το home button του ή η motherboard ενος macbook pro στον 1.5 χρονο, θα ηταν χαρας ευαγγελια για πολλους καταναλωτες. Μεχρι τοτε, τα "φυλλαδια" με οδηγιες της ΕΕ και οι ΝΟΜΟΙ που δεν αναφερονται στην ΕΓΓΥΗΣΗ αλλα στο "πραγματικο ελλατωμα" ειναι δυστυχως για εμας τους καταναλωτες αχρηστα.
Super Moderators billdanos Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2011 Super Moderators Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2011 Παλι μπερδεψες το ΝΟΜΟ του ελληνικου κρατους με αυτα που λεει η ΕΕ.. Ολο μπερδευεσαι, αραγε καταλαθως? Επισης ξεχασες να γραψεις σε τι αναφερεται αυτη η οδηγια. Αναφερεται στα πραγματικα ελλατωματα που υπηρχαν κατα τη στιγμη τηας αγορας. Εξηγει στο site που παρεθεσες τι καλυπτει: http://ec.europa.eu/...x_el.htm#faq-15 "Η νόμιμη εγγύηση ισχύει για δύο χρόνια σε όλη την ΕΕ, υπό ορισμένες όμως προϋποθέσεις. Η νόμιμη εγγύηση καλύπτει ελαττώματα που ενδεχομένως υπήρχαν κατά τη στιγμή της αγοράς και εμφανίστηκαν μέσα στην επόμενη διετία. Ωστόσο, η επίμαχη περίοδος στην περίπτωση αυτή είναι οι έξι μήνες μετά την αγορά: Κάθε ελάττωμα που εμφανίζεται εντός εξαμήνου θεωρείται ότι υπήρχε κατά τη στιγμή της παράδοσης. Τότε ο πωλητής οφείλει να επισκευάσει ή να αντικαταστήσει το τηλέφωνό σας δωρεάν (ή να σας επιστρέψει τα χρήματα, αν είναι αδύνατη η επισκευή ή αντικατάστασή του). Έξι μήνες μετά, μπορείτε επίσης να θεωρήσετε υπεύθυνο τον πωλητή για κάθε ελάττωμα που θα εμφανιστεί μέσα στη διετή περίοδο της εγγύησης. Αν όμως ο πωλητής αμφισβητήσει τους ισχυρισμούς σας, πρέπει εσείς να μπορείτε να αποδείξετε ότι το ελάττωμα υπήρχε τη στιγμή της παράδοσης. Κάτι τέτοιο είναι συχνά δύσκολο και θα πρέπει μάλλον να απευθυνθείτε σε τεχνικό εμπειρογνώμονα. " Ειναι για τα ιδια πραγματικα ελλατωματα που γραφουν και τα αρθρα του νομου που παρεθεσες προηγουμενως. Δεν εχει σχεση με την πραγματικη ΕΓΓΥΗΣΗ λογω τυχαιου προβληματος, αλλα εχει σχεση με προβληματα που προυπηρχαν κατα την αγορα και απλα παρουσιαστηκαν μεσα στην διετια. Τετοιυ ειδους προβληματα ειναι οι οι προβληματικοι δισκοι seagate με το προβληματικο firmware, οι καρτες γραφικων nVidia 8xxx για φορητους (που ειχαν κατασκευαστικο προβλημα εξαρχης και απλα το παρουσιαζαν αργοτερα) κλπ κλπ. Δεν ειναι ομως το προβλημα που τυχαια μπορει να σου παρουσιασει ενας σκληρος δισκος φορητου . Αν λοιπον μας δειξεις το ΝΟΜΟ (με αριθμο , ΦΕΚ κλπ) που γραφει για υποχρεωτικη 2ετη ΕΓΓΥΗΣΗ για να το πηγαινουνε οι καταναλωτες οταν χαλανε τα ακουστικα του iPhone ή το ιδιο το iPhone ή το home button του ή η motherboard ενος macbook pro στον 1.5 χρονο, θα ηταν χαρας ευαγγελια για πολλους καταναλωτες. Μεχρι τοτε, τα "φυλλαδια" με οδηγιες της ΕΕ και οι ΝΟΜΟΙ που δεν αναφερονται στην ΕΓΓΥΗΣΗ αλλα στο "πραγματικο ελλατωμα" ειναι δυστυχως για εμας τους καταναλωτες αχρηστα. Συγχρόνως όμως είμαστε και πολίτες της Ερωπαϊκής ένωσης και δεν δεχόμαστε μόνο ότιδήποτε προβλέπουν οι δικοί μας νόμοι! Προφανώς δεν είναι ίδιες όλες οι περιπτώσεις σε ότι αφορά τη φθορά από φυσιολογική χρήση με κάποιο άλλο πρόβλημα που μπορεί να παρουσιαστεί. Εγώ αυτό που καταλαβαίνω είναι πως μπορείς να διεκδικήσεις πολλά πράγματα με βάση τις κοινοτικές οδηγίες και τους νόμους που υπάρχουν, άσχετα με το αν θα τα καταφέρεις ή όχι. Και αυτά ακριβώς περιέγραψα, άσχετα με το αν εσύ έχεις το γνωστό θέμα σου.
haHa Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2011 Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2011 Συγχρόνως όμως είμαστε και πολίτες της Ερωπαϊκής ένωσης και δεν δεχόμαστε μόνο ότιδήποτε προβλέπουν οι δικοί μας νόμοι! Μονο που και αυτο που παρεθεσες μιλαει για ελλατωματα που υπηρχαν κατα την στιγμη της αγορας, αυτο δηλαδη που περιγραφει και ο ελληνικος ΝΟΜΟΣ. Δεν μιλαει για τυχαια προβληματα που παρουσιαστηκαν και αυτα καλυπτονται μονο απο την ΕΓΓΥΗΣΗ του κατασκευαστη, που δυστυχως δεν ειναι υποχρεωτικη 2ετης. Εγώ αυτό που καταλαβαίνω είναι πως μπορείς να διεκδικήσεις πολλά πράγματα με βάση τις κοινοτικές οδηγίες και τους νόμους που υπάρχουν, άσχετα με το αν θα τα καταφέρεις ή όχι. Δεν μπορεις να διεκδηκησεις τιποτα για ενα τυχαιο προβλημα. Αυτο που μπορεις να διεκδικησεις ειναι αυτο που περιεγραψε και ο ΝΟΜΟΣ που παρεθεσες αρχικα για το "πραγματικο ελλατωμα": αν το ελλατωμα υπηρχε κατα την στιγμη της αγορας και απλα παρουσιαστηκε μεσα στην επομενη διετια, τοτε δικαιουσαι να υπαναχωρησεις της συμβασης(επισκευη,) κλπ. Τιποτα λιγοτερο, τιποτε περισσοτερο.. Κοινως δεν μπορεις να διεκδηκησεις τιποτα για τυχαιο προβλημα. Αυτο ομως ουδεμια σχεση εχει με τα προβληματα που τυχαια παρουσιαζονται σε συσκευες και δεν προυπηρχαν κατα την στιγμη της αγορας, πχ να καει ενας σκληρος δισκος , να χαλασει το home button του iphone. Για αυτα ισχυει η εγγυηση που δινει ο κατασκευαστης. Και για αυτο οι κατασκευαστες μπορουν και δινουν δυστυχως μονο 1 χρονο εγγυηση και οχι μονο στην Ελλαδα, αλλα σε ολη την Ευρωπη. Αλλο πραγμα η ΕΓΓΥΗΣΗ και αλλο το "πραγματικο ελλατωμα". Οτι μερικοι μπερδευουν αυτα τα 2 και παραπλανουν τους υπολοιπους ειναι αλλο θεμα.
Super Moderators billdanos Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2011 Super Moderators Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2011 Δεν μπορεις να διεκδηκησεις τιποτα για ενα τυχαιο προβλημα. Αυτο που μπορεις να διεκδικησεις ειναι αυτο που περιεγραψε και ο ΝΟΜΟΣ που παρεθεσες αρχικα για το "πραγματικο ελλατωμα": αν το ελλατωμα υπηρχε κατα την στιγμη της αγορας και απλα παρουσιαστηκε μεσα στην επομενη διετια, τοτε δικαιουσαι να υπαναχωρησεις της συμβασης(επισκευη,) κλπ. Τιποτα λιγοτερο, τιποτε περισσοτερο.. Κοινως δεν μπορεις να διεκδηκησεις τιποτα για τυχαιο προβλημα. Αυτο ομως ουδεμια σχεση εχει με τα προβληματα που τυχαια παρουσιαζονται σε συσκευες και δεν προυπηρχαν κατα την στιγμη της αγορας, πχ να καει ενας σκληρος δισκος , να χαλασει το home button του iphone. Για αυτα ισχυει η εγγυηση που δινει ο κατασκευαστης. Και για αυτο οι κατασκευαστες μπορουν και δινουν δυστυχως μονο 1 χρονο εγγυηση και οχι μονο στην Ελλαδα, αλλα σε ολη την Ευρωπη. Αλλο πραγμα η ΕΓΓΥΗΣΗ και αλλο το "πραγματικο ελλατωμα". Οτι μερικοι μπερδευουν αυτα τα 2 και παραπλανουν τους υπολοιπους ειναι αλλο θεμα. Χμ, ούτε εσύ δεν καταλαβαίνεις την ασάφεια και τα κενά όσων περιγράφεις? Επίσης σταμάτα να με βλέπεις διπλό και τριπλό! Ένας είμαι!
haHa Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2011 Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2011 Χμ, ούτε εσύ δεν καταλαβαίνεις την ασάφεια και τα κενά όσων περιγράφεις? Σαφεστατα ειναι αυτα που γραφω και τα καταλαβαινουν οι συνομιλητες. Πχ ο disqualified: http://www.insomnia.gr/topic/427237-2%ce%b5%cf%84%ce%ae-%ce%b5%ce%b3%ce%b3%cf%8d%ce%b7%cf%83%ce%b7-apple-%cf%83%cf%84%ce%b7%ce%bd-%ce%b5%cf%85%cf%81%cf%8e%cf%80%ce%b7/page__view__findpost__p__4428961 Εσυ προφανως δεν εισαι σαφης, γιατι ειδαμε οτι για ΝΟΜΟΥΣ παρεθεσες αρχικα καποια "φυλλαδια", μετα παρεθεσες καποιο ΝΟΜΟ που δεν μιλαει για την ΕΓΓΥΗΣΗ αλλα για το πραγματικο ελλατωμα και παρολο που σε διορθωνουν, επιμενεις. Δεν σου φταιει κανεις που δεν δεχεσαι τους ΝΟΜΟΥΣ που παρατεθηκαν ουτε που μπερδευεις το "πραγματικο ελλατωμα" με την ΕΓΓΥΗΣΗ. Στο εγραψε και χαρακτηριστικα ο disqualified: Αυτο που επικολλησες με λιγα λογια δεν ειναι εγγυηση, αν διαβασεις το νομο παρακατω αναφερει και για εγγυηση. Και μιλαει για ευθυνη του πωλητη και οχι του κατασκευαστη. Το μονο που μπορεις να υποστηριξεις με βαση αυτο το νομο ειναι πως το προιον ηταν προβληματικο απο την αρχη οποτε εχεις 2 χρονια να διεκδικησεις τα δικαιωματα σου. Τουλαχιστον εγω ετσι το αντιλαμβανομαι. Δεν εχω σκοπο να συζητησω περαιτερω το θεμα γιατι το εχω εξαντλησει αε αλλα threads μακαρι να υπαρχει εγγυηση 2 χρονων αλλα δεν πιστευω οτι ο νομος αυτος περιγραφει κατι τετοιο Οτι εχεις ενα θεματακι(γνωστο οπως λες και εσυ) και συνεχιζεις, παρολο που σου εξηγησαν 2 ατομα και σου παρεθεσαν τους ΝΟΜΟΥΣ που ισχυουν για την ΕΓΓΥΗΣΗ(και οχι φυλλαδια ή ΝΟΜΟΥΣ για "πραγματικο ελλατωμα"), ειναι δικο σου θεμα και αλλωστε δεν ειναι η πρωτη φορα που προσπαθεις να κανεις το ασπρο μαυρο λογω των θεματων σου.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα