Super Moderators paredwse Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2011 Μέλος Super Moderators Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2011 Θεωρώ πως έγινε πολύ φασαρία για το τίποτα. Ως τώρα δε μου έχει γίνει κάτι παρόμοιο, ωστόσο αν μου τύχαινε, δεν επρόκειτο να ασχοληθώ δευτερόλεπτο. Η cosmote (και η κάθε cosmote ) έχει το δικαίωμα να ζητήσει εγγύηση βάσει συμβολαίου. Το δεχόμαστε καλώς, δεν το δεχόμαστε, πάλι καλώς. Γιατί να το ψειρίζουμε; Δεν μας υποχρεώνει κανείς. Αν δεν σου εγκρίνουν δάνειο από μια τράπεζα δηλαδή, θα ψάχνεις να βρεις το λόγο; Αφού τελικά δάνειο,δε θα έχει. Φιλικά πάντα. Δε γνωρίζετε προφανώς την αγορά κινητής τηλεφωνίας και για αυτό εκφράζεστε έτσι. Δικαιολογημένα. Η Cosmote δεν είναι φιλανθρωπικό ίδρυμα. Να είστε σίγουροι δε, πως και οι άλλες εταιρείες κάνουν ακριβώς τα ίδια (με τη wind όχι τόσο πολύ για να είμαι ειλικρινής). Η cosmote αυτή τη στιγμή έχει ένα ποσοστό αγοράς 47% περίπου. Όπως είναι γνωστό λοιπόν,σε περίπτωση που φτάσει στο 50.000...1% θεωρείται μονοπώλιο και η ΕΕΤΤ είναι έτοιμη να επέμβει. Οπότε προσπαθεί να 'φιλτράρει' τους πελάτες της. Για αυτό καταργεί τα πακέτα στο what's up, για αυτό κατέβασε τις επιδοτήσεις κτλ. Αυτά σε συνδυασμό με τα 200εκ ευρώ που έχουν ως φέσια οι 3 εταιρίες μαζί ελπίζω να σε κάνει να καταλάβεις γιατί η cosmote έκανε τα προαναφερθέντα στον φίλο paredwse. Όπως θα πρόσεξες, στο post μου δε δίνω δίκιο στην cosmote (ίσα ίσα, οι διαδικασίες τους με εκνευρίζουν) αλλά περισσότερο στάθηκα στο γεγονός πως και πολύ ασχολήθηκε μαζί τους ο φίλος. Πάντα φιλικά (κάτι που δεν έκανες εσυ) Για να καταλάβω καλά: υποστηρίζεις ότι η Cosmote επέδειξε σε εμένα τέτοια συμπεριφορά και δεν με θέλει ως συνδρομητή για να μην φτάσει το 50,01 στην αγορά και κατηγορηθεί ως μονοπώλιο; Προφανώς η Cosmote δεν είναι φιλανθρωπικό ίδρυμα. Ούτε υποστήριξα κάτι τέτοιο, 12 χρόνια συνδρομητής συμβολαίου είμαι, με μηνιαίους λογαριασμούς που κινούνται από 90 έως 120 ευρώ (το σύνηθες, γιατί έχω φτάσει και παραπάνω). Και φυσικά η Cosmote, όπως και κάθε εταιρεία, έχει δικαίωμα να επιλέγει με ποιούς θα συναλλαχθεί και με ποιούς όχι. Όπως κι ο πελάτης θεωρώ ότι έχει δικαίωμα να σχολιάζει αρνητικά την αντεπαγγελματική τους συμπεριφορά. Πότε έφυγες από το δίκτυο? Αν θέλεις μπορείς να μου στείλεις pm να σου πώ τι παίζει. συνήθως αν δεν είναι τελευταίος λογαριασμός μπορεί αν είναι τιμολόγιο ξεχασμένο από μεταβίβαση γραμμής τύπου (είχες 1 γραμμή κ το έκανες μετά οικογενειακό πακέτο ή smart play πακέτο με ίντερνετ κ το κινητό σου μαζί, ή ήταν εταιρικό κ το έκανες ιδιωτικό παρα το ότι θεωρητικά τα στοιχεία σου δεν αλλάζουν αλλάζει ο κωδικός πελάτη και γιαυτό πολλές φορές συμβαίνει να βγαίνει ένας τελευταίος λογαριασμός πριν την αλλαγή κ να μας έρχεται καπάκι κ ένας μετά την αλλαγή, οι περισσότεροι πιστεύουν ότι ο νέος συμπεριμαβάνει τον παλιό κ δεν δίνουν σημασία, ούτε κ η cosmote δίνει σημασία γιατί εφόσον αλλάζει ο κωδικός πελάτη δεν ξαναστέλνει το παλιό τιμολόγιο και πλέον στέλνει τα καινούργια μόνο το νέο στο νέο κωδικό πελάτη κ εφόσον ο συνδρομητής είναι ενεργός δεν τα ζητάει τα χρωστούμενα- τρύπα του συστήματος.) Με λίγα λόγια για να το έβγαλε αποκλείεται να μην υφίσταται - αυτό που μπορώ μόνο να σου πω είναι εαν πήγες σε κανένα λαμόγοκατάστημα απ αυτά που δεν είναι COSMOTE_GERMANOS αλλά τύπου εξυπηρετούν όλους τους παρόχους κ ενώ πλήρωσες μπορεί αυτοί να το έκαναν αντιλογισμό μετά κ τρέχα γύρευε. (αυτές η περιπτώσεις είναι 1 στα 100.000.000 βέβαια.) 1. Όπως έγραψα στο αρχικό μήνυμα, από την Cosmote έφυγα στα τέλη Μαΐου 2011. Εξόφλησα και τον τελευταίο μου λογαριασμό. 2. Όντως, είχα ατομικό επαγγελματικό συμβόλαιο, το οποίο στα τέλη του 2009 μετέτρεψα σε συμβόλαιο ιδιώτη. Απ' ότι μου είπαν λοιπόν, το "ξεχασμένο" τιμολόγιο των 119 ευρώ αφορούσε το ατομικό επαγγελματικό συμβόλαιο. Αυτό για εμένα είναι άσχετο με τη συμπεριφορά της εταιρείας. Ουδέποτε μου έστειλαν τιμολόγιο για την οφειλή αυτή, ουδέποτε με ειδοποίησαν για την οφειλή αυτή (αν και δεν έχω αλλάξει ούτε διεύθυνση ούτε όνομα ούτε ΑΦΜ ούτε τίποτα) ουδέποτε έμαθα για την οφειλή αυτή. Δεν αντιλαμβάνομαι πώς δεν το έβλεπαν ως εκκρεμότητα στο σύστημα. Αλλά αυτό δεν είναι πρόβλημά μου, είναι πρόβλημα του τμήματος τιμολόγησης της εταιρείας. Σε κάθε περίπτωση, μόλις μου είπαν για την εν λόγω οφειλή, την πλήρωσα αυθημερόν. Εάν με κάνει αυτό "κακό" και "ανεπιθύμητο" πελάτη για την εταιρεία, τότε πάσο... 3. Επειδή το κατάστημα "Γερμανός" είναι στα 250 μέτρα από το γραφείο μου, δεν πηγαίνω πουθενά αλλού, εκεί εξοφλούσα τους λογαριασμούς. Τώρα πλέον, θα πηγαίνω στη Vodafone η οποία είναι μεσοτοιχία (κυριολεκτικά) με τον "Γερμανό". Τουλάχιστον, από αυτή την άποψη, βολεύομαι και στην Vodafone. Δεν σου είπα ότι είναι μαυρισμένο το αφμ σου, μπορεί παλιά τους λογαριασμούς σου να μην τους πλήρωνες στην ώρα τους. σίγουρα δεν έχεις κανένα δάνειο πουθενά? συνήθως βγαίνει είτε όταν έχουμε πολλές γραμμές στο όνομά μας είτε αν έχουμε κάπως επιβαρυμένο το αφμ μας. Πιστεύω ότι θα γνώριζα εάν έχω δάνεια ή όχι. Σε κάθε περίπτωση, δεν δικαιολογείται ούτε η ταλαιπωρία-μπαλάκι, να με στέλνουν από τον έναν στον άλλο, ούτε στο τέλος η άρνηση της εταιρείας να μου πει γιατί μου ζητάει εγγύηση. Στο κάτω-κάτω, θα μπορούσε να πει "ρε φίλε, δεν είσαι αξιόπιστος γι'αυτό και γι'αυτό τον λόγο". Όχι να αρνείται και να με κάνει να νοιώθω βλάκας... Κάκιστη προσέγγιση σε υποψήφιο πελάτη. τότε φταίει ο υπάλληλος, αλλά έχει να κάνει κ με εσένα, δηλαδή την προσέγγιση σου, αν με το που στο είπαν ήσουν εριστικός κ αρνητικός πίστέψέ με δεν θα το έκανε, αν όμως ζήτησες με ευγενικό τρόπο να δεις τι παίζει κ αν μπορούν να κάνουν κάτι κ σε έγραψαν τότε θα με ενδιέφερε να μάθω το κατάστημα που σε εξυπηρέτησε.. Γιατί να είμαι επιθετικός; Είμαι 12 χρόνια πελάτης στον "Γερμανό" Ραφήνας, εκεί έκανα την 1η μου σύνδεση Cosmote και εκεί πλήρωνα όλους τους λογαριασμούς μου. Με ήξεραν πολύ καλά και δεν είχα ουδέποτε κάποιο πρόβλημα. Άλλωστε γι'αυτό ο υπάλληλος του καταστήματος "Γερμανός" μου είπε ότι 'παζάρεψε' την εγγύηση και από 300 ευρώ ανά γραμμή μου το 'κατέβασε' στα 150 ευρώ. Αυτό που "καταλογίζω" στο κατάστημα "Γερμανός" είναι ότι δεν με ειδοποίησαν για το γεγονός ότι η Cosmote ζητά εγγύηση για να κάνω τη μεταφορά στο δίκτυό τους, έπρεπε να πάω εγώ μετά από 1 εβδομάδα να τους ρωτήσω τι γίνεται επιτέλους με την αίτησή μου για να το μάθω. Ούτε ένα τηλέφωνο δεν μου έκαναν. Και θεωρώ επίσης ότι δεν το "πάλεψαν" αρκετά. Γιατί αν το "πάλευαν" και, με δεδομένο ότι δεν είμαι καταζητούμενος κακοποιός ή άνθρωπος που χρωστάει σε όποιον βρει μπροστά του, δεν θα ετίθετο καν θέμα εγγύησης. Δεν πειράζει, υπάρχουν κι αλλού πορτοκαλιές που κάνουν πορτοκάλια... Λάθος η συσκευή είναι δωρεαν για όσους έχουν ένα πάγιο συγκεκριμένο κ πάνω. το πιο πιθανό είναι να σου έβγαινε δωρεάν. Όπως εξήγησα και παραπάνω, στη μεν Cosmote μου είπαν ότι για να πάρω τη συσκευή, πρέπει να καταβάλω εφ' άπαξ ποσό 99 ευρώ (ενώ ήξεραν ότι θα έχω υψηλό πάγιο στο συμβόλαιό μου) στη δε Vodafone μου είπαν εξ αρχής ότι με το πάγιο που επιθυμώ, η συσκευή είναι δωρεάν. Διαφορετική πώληση. δεν είναι έτσι, όσοι έχουν συνήθως πρόβλημα με παλιές οφειλές σε όσες περιπτώσεις το έχω ψάξει προσωπικά βαθύτερα αποδεικνύεται ότι όντως χρωστάγανε τα χρήματα που ζητούσε η cosmote ως παλιά οφειλή. τώρα η εγγύηση είναι άλλο καπέλο. το τι κάνει κάθε εταιρία και το πόσο σταθερή κ ανταγωνιστική θέλει να είναι το καθορίζει η ίδια, η wind είναι στο κόκκινο κ ακολουθεί η vodafone γιατί έχουν γεμίσει κακοπληρωτές γιαυτό κ θα συγχωνευτούν μπας κ το παλέψουν να μην βαρέσουν κανόνι..δίνει δίνει επιδοτήσεις κ από πίσω φούσκα η wind. κάποια στιγμή θα σκάσει όπως το χρήματιστήριο. προσωπικά λυπάμαι τους υπαλλήλους τους που δεν ξέρουν τι θα γίνει την κάθε μέρα που ξημερώνει. Ως καταναλωτή και πελάτη, με ενδιαφέρουν: α) οι υπηρεσίες που παρέχονται από την κάθε εταιρεία και β) η συμπεριφορά της εταιρείας απέναντί μου. Από τα παραπάνω, η Cosmote με απογοήτευσε οικτρά στο 2ο. Και έχασε έναν πελάτη με 2 γραμμές (μία τηλεφώνου με λογαριασμούς γύρω στα 100 ευρώ μηνιαίως, μία data) + μία φορητότητα που θα έφερνα από την Vodafone. Ας πρόσεχαν, τι να πω... Το χειρότερο από όλη αυτή την ιστορία δεν είναι ότι δεν εξυπηρετήθηκα ή ότι αντιμετώπισα μία αντεπαγγελματική συμπεριφορά. Το χειρότερο είναι ότι κανείς δεν θα πάθει τίποτα. Έστειλα e-mail στην Cosmote για το όλο θέμα αλλά είμαι πεπεισμένος ότι ουδείς θα πάθει το παραμικρό, δεν θα ιδρώσει κανενός το αυτί. Κανείς δεν θα επικοινωνήσει μαζί μου για να μου πει έστω "συγγνώμη κύριε, κάκιστος χειρισμός, αντίο, λυπόμαστε". Γιατί αυτό είναι το επίπεδο του επαγγελματισμού στη χώρα μας...
gs20309 Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2011 Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2011 (επεξεργασμένο) . Επεξ/σία 28 Νοεμβρίου 2011 από gs20309
nikoskon Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2011 Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2011 Ολα αυτα που γραφεις νομιζω δεν ενδιαφερουν κανεναν. Δεν ενδιαφερει κανεναν πελατη ποιες ειναι οι διαδικασιες που τρεχουν στο παρασκηνιο. Να εξυπηρετηθει θελει αξιοπιστα,γρηγορα και με σεβασμο τουλαχιστον. Χωρις παρεξηγηση αυτος που πρεπει να στειλει mail δεν ειναι ο paredwse αλλα εσυ και ο καθε υπαλληλος της Cosmote που βλεπει καποια πραγματα να μη γινονται οπως πρεπει. Χωρις παρεξηγηση παντα. Αν δεν εχει η Cosmote τροπο να παιρνει feedback των πελατων της, κακο του κεφαλιου της.
Super Moderators paredwse Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2011 Μέλος Super Moderators Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2011 Λάθος τους αν δεν σε ενημέρωσαν έγκαιρα για την έκβαση της φορητότητας. όμως η διαδικασία παίρνει τουλάχιστον 3-4 ημέρες [...] Για να λέμε τα πράγματα με το όνομα τους. Εχω δει αιτήσεις να παίρνουν έγκριση με το που καταχωρούνται έχω δει κ το αντίθετο. Προφανώς το ότι ήσουν παλιός πελάτης στη δική σου περίπτωση δεν οφέλησε γιατί [...] Επί της διαδικασίας, δεν μπορώ να σχολιάσω τίποτα, δεν γνωρίζω αυτά που λες. Από την άλλη, θα συμφωνήσω με τον nikoskon: δεν με πολυενδιαφέρει πώς λειτουργεί εσωτερικά το ζήτημα της φορητότητας και δεν θα είχα ασχοληθεί καθόλου αν δεν θεωρούσα ότι η δική μου "περιπέτεια" με θίγει ως καταναλωτή και ως άνθρωπο. Αν παρατήρησες, ουδέποτε αμφισβήτησα είτε την τιμιότητα της εταιρείας είτε την ορθότητα της "ξεχασμένης" οφειλής είτε το ύψος της - παρ' ότι, μετά από 2 χρόνια θα μπορούσα να το κάνω όπως θα μπορούσα να κάνω κι άλλα πράγματα. Τα παράπονά μου εστιάζονται στην συμπεριφορά της Εξυπηρέτησης Πελατών της Cosmote. Πάρε κ κάνε παράπονα για ένα άτομο που παίρνει 750 ευρώ και βάζει κ το χέρι του στη τσέπη όταν γίνεται λάθος γιατί δεν έχει την στήριξη της εταιρίας [...] Λυπάμαι, αυτά που γράφεις δεν με απασχολούν ιδιαίτερα - άσε που δεν είναι και το θέμα μας. Κατ'αρχήν, η κύρια ευθύνη βαρύνει την Cosmote και όχι τον "Γερμανό". Ναι, ζητώ να αναλάβει ευθύνη κάποιος υπάλληλος της Cosmote προφανώς (δεν φταίει όλη η εταιρεία ως σύνολο). Από την άλλη, όπως δεν "γκρινιάζω" σε κανέναν για τα προβλήματα της δικής μου δουλειάς, δεν ζητώ να μάθω τα προβλήματα της δουλειάς ενός επαγγελματία, η δουλειά του οποίου είναι να με εξυπηρετήσει (ιδίως όταν δεν ζητώ παράλογα πράγματα) και μάλιστα με ευγένεια και με ακρίβεια. Όχι να με κοροϊδεύουν, να με παραπέμπουν από τον ένα στον άλλο, να τρώω ένα ολόκληρο μεσημέρι για να μου λένε τελικά "δεν σου λέμε γιατί θέλουμε να πληρώσεις για να έχεις το προνόμιο να γίνεις πελάτης μας". Αυτό είναι α-πα-ρά-δε-κτο. Να φανταστώ θα τους πήρες τηλεφωνο να τους επιπλήξεις για τον αντιεπαγγελματισμό τους από το γραφειάκι σου χωρίς να σε ενοχλεί κανείς κ να σε ζαλίζει και το απόγευμα ήσουν σπίτι σου κ έπαιζες με τα παιδιά/σκυλιά σου κ σερφάριζες στο ιντερνετ. [...] Όπως εγώ δεν "φαντάστηκα" κάτι για εσένα, την οικογένειά σου ή την εργασία σου, θα σε παρακαλούσα να μην το κάνεις κι εσύ για εμένα. Γιατί αν άρχιζα να φαντάζομαι, θα έλεγα ότι είναι πολύ εύκολο για έναν υπάλληλο να γράφει για το "γραφειάκι" ενός ελεύθερου επαγγελματία, αφού δεν έχει ιδέα για το πώς φτιάχνεται και, κυρίως, πως συντηρείται ένα γραφείο... Ούτε ξέρεις την εργασία μου, ούτε την όποια πίεση δέχομαι στη δική μου εργασία ούτε τίποτα. Και δεν σε απασχολεί και πολύ καλά κάνει. Αν είναι να μην κάνω τη δουλειά μου σωστά, μπορώ να βρω ένα εκατομμύριο δικαιολογίες. Ο επαγγελματίας όμως δεν βρίσκει δικαιολογίες. Είτε βρίσκει λύσεις, είτε έχει το θάρρος να ζητήσει συγγνώμη. Και αυτό περίμενα από την Cosmote. [...] Για τον πωλητή μπορεί να ήταν μισή χαμένη μέρα η ενασχόληση του μετην όλη υπόθεση συγκεντρωτικά να περάσει τη φορητότητα, να τσεκάρει να δει αν πήρε έγγριση να περάσει την αίτηση σου για ένταξη στη κοσμοτε να βγάλει την εκκρεμότητα να σε ενημερώσει να την ξαναστείλει να μιλήσει με τον σούπερμαν για να δει αν μπορεί να πάρει άρση της εγγύησης, κ στο τέλος τπτ οπότε ήταν οδύσσεια κ από τις 2 πλευρές αν το θέτεις έτσι. Δεν ζήτησα κάτι παράλογο ούτε κάτι τρομερό: να γίνω πελάτης τους ζήτησα και δεν εξυπηρετήθηκα. Όχι μόνο αυτό, ως πελάτης και ως επαγγελματίας και ταλαιπωρήθηκα χωρίς λόγο και έχασα πολύτιμο, για εμένα, χρόνο. Εν κατακλείδι: Δεν το ήξερα ότι θα έφτανα να απολογούμαι επειδή έχω "γραφειάκι" ή επειδή έχω παιδιά/σκυλιά ή επειδή σερφάρω στο internet. Με το μπαρδόν κιόλας που ενόχλησα την μέγιστη Cosmote και τόλμησα να θέλω να γίνω πελάτης τους, εγώ, ο ταπεινός...
alexzzz Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2011 Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2011 Εντυπωσιακό αυτό με την "ασφάλεια" που ζητήσανε... δεν το είχα ξανά ακούσει.
Heatspreader Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2011 Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2011 Μήπως λόγω κρίσης να θέλουν να έχουν ρευστό για παν ενδεχόμενο, όπως πτώχευση, κλπ; Σε όσους το έχω πει, δεν είχαν ξανακούσει κάτι παρόμοιο. Πάντως αυτό με τα Whats UP και ότι ήθελε να διώξει κόσμο η Cosmote το έχω ακούσει και εγώ. Δεν μου έκαναν καλύτερη επιδότηση, ούτε μου δίναν κάποια συσκευή έστω και λίγο παραπάνω από τα χρήματα της επιδότησης (που έτσι και αλλιώς είναι μικρή και τα κινητά που πουλάει ο ΟΤΕ ακριβότερα από τον ανταγωνισμό) και όταν τους είπα ότι θα αναγκαστώ να πάω σε άλλη εταιρία, ούτε καν να μου που να μην το κάνω ή να προτείνουν μία πιο δελεαστική πρόταση, κάτι που έκαναν τα προηγούμενα χρόνια. Πήγα σε Vodafone μεταφέροντας το νούμερο. Δεν λέω ότι αυτό που έγινε στον paredwse είναι απαραίτητα λόγω αυτού, αλλά φαίνεται ότι δεν την ενδιαφέρει και ιδιαίτερα να έχει καλή φήμη και καινούριους πελάτες.
gs20309 Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2011 Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2011 Λάθος που μπήκα καν στο κόπο να εξηγήσω κάποια πράγματα πως λειτουργούν εφόσον δεν αφορά κανέναν όπως φαίνεται. Κ νομίζω από την πρώτη στιγμή το συμφώνησα για το ότι δεν σε πάλεψαν αρκετά σαν πελάτη το ξεκαθάρισα από την αρχή τώρα το να λέμε τα ίδια κ τα ίδια είναι φαύλος κύκλος. προφανώς ήθελες να ξεσπάσεις για την απαράδεκτη συμπεριφορά το έκανες, οκ. Εγώ απλά σου εξήγησα πως είναι από μέσα. ΣΑΦως κ δεν σε νοιάζει, απλά νόμιζα ότι σε έννοιαζε το γιατί έγινε κ το τι έγινε κ πως έγινε. ΑΝ ήταν να μπω σε τόση φασαρία να γράφω για να καταλήξουμε στο ίδιο ότι ε τότε σηκώνω τα χέρια ψηλά. ο πελάτης έχει πάντα δίκαιο. Αναφέρθηκα στον τρόπο με τον οποίο κατάλαβα εγώ ότι έγινε η διαδικασία. Συγνώμη αν σε προσέβαλα με ότι σου είπα περί γραφειακίου, αν δεν ισχύουν τότε δεν έχεις κανένα λόγω να θίγεσαι. Για να είμαι μέλος τόσα χρόνια σε "διαβάζω" και έχω μια πολύ καλή είκόνα για το άτομο σου και σε συμπαθώ μέσω του όσο σε γνωρίζω από τα ποστ σου. Απλά άλλο το ένα κ άλλο κ άλλο. Απλά γενικά υπάρχει μια νοοτροπία στο πως κάποιοι φέρονται στους υπαλλήλους κ ίσως με έχει επηρεάσσει αρνητικά το κλίμα των τελευταίων ημερών/μηνών. Θεωρώ ότι η cosmote θα έπρεπε να σου ζητήσει συγνώμη για το ξεχασμένο τιμολόγιο που ουσιαστικά έφερε όλη ίσως την αναστάτωση αλλά όχι ο υπάλληλος του Γερμανού αυτό προσπαθώ να σου εξηγήσω. Ολα αυτα που γραφεις νομιζω δεν ενδιαφερουν κανεναν. Δεν ενδιαφερει κανεναν πελατη ποιες ειναι οι διαδικασιες που τρεχουν στο παρασκηνιο. Να εξυπηρετηθει θελει αξιοπιστα,γρηγορα και με σεβασμο τουλαχιστον. Χωρις παρεξηγηση αυτος που πρεπει να στειλει mail δεν ειναι ο paredwse αλλα εσυ και ο καθε υπαλληλος της Cosmote που βλεπει καποια πραγματα να μη γινονται οπως πρεπει. Χωρις παρεξηγηση παντα. Αν δεν εχει η Cosmote τροπο να παιρνει feedback των πελατων της, κακο του κεφαλιου της. Δεν ξαναμπαίνω στη διαδικασία. κ θα σβήσω κ τα ποστ να τελειώνει το θέματακι. Παρακαλώ paredwse, όπως διαγραφούν όλα τα ποστ μου στο παρόν thread.
karmen1983 Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2011 Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2011 Δεν ξαναμπαίνω στη διαδικασία. κ θα σβήσω κ τα ποστ να τελειώνει το θέματακι. Παρακαλώ paredwse, όπως διαγραφούν όλα τα ποστ μου στο παρόν thread. Ελατε βρε παιδιά μην κάνουμε σαν μωρά τώρα
Super Moderators paredwse Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2011 Μέλος Super Moderators Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2011 Λάθος που μπήκα καν στο κόπο να εξηγήσω κάποια πράγματα πως λειτουργούν εφόσον δεν αφορά κανέναν όπως φαίνεται. Κ νομίζω από την πρώτη στιγμή το συμφώνησα για το ότι δεν σε πάλεψαν αρκετά σαν πελάτη το ξεκαθάρισα από την αρχή τώρα το να λέμε τα ίδια κ τα ίδια είναι φαύλος κύκλος. προφανώς ήθελες να ξεσπάσεις για την απαράδεκτη συμπεριφορά το έκανες, οκ. Εγώ απλά σου εξήγησα πως είναι από μέσα. ΣΑΦως κ δεν σε νοιάζει, απλά νόμιζα ότι σε έννοιαζε το γιατί έγινε κ το τι έγινε κ πως έγινε. ΑΝ ήταν να μπω σε τόση φασαρία να γράφω για να καταλήξουμε στο ίδιο ότι ε τότε σηκώνω τα χέρια ψηλά. ο πελάτης έχει πάντα δίκαιο. Αναφέρθηκα στον τρόπο με τον οποίο κατάλαβα εγώ ότι έγινε η διαδικασία. Δεν έχω να ξεσπάσω και δεν έχω να πω τίποτα για τη διαδικασία. Κάθισες να γράψεις αναλυτικά πώς μπορεί να προέκυψε μία οφειλή, την οποία η Cosmote θυμήθηκε μετά από σχεδόν 3 χρόνια. Δεν αμφισβητώ ότι αυτά που γράφεις είναι ορθά αλλά δεν είναι το πρόβλημα αυτό. Όπως σου έγραψα, δεν αμφισβήτησα καν την "ξεχασμένη" οφειλή. Το πρόβλημά μου δεν είναι πώς προέκυψε, γι'αυτό και σου αντέτεινα ότι δεν με απασχολεί ο εσωτερικός μηχανισμός τιμολόγησης της εταιρείας. Με απασχολεί τόσο η ταλαιπωρία μου όσο και η άρνηση της εταιρείας να μου πει γιατί μου ζητείται η καταβολή εγγύησης. [...] Απλά γενικά υπάρχει μια νοοτροπία στο πως κάποιοι φέρονται στους υπαλλήλους κ ίσως με έχει επηρεάσσει αρνητικά το κλίμα των τελευταίων ημερών/μηνών. Θεωρώ ότι η cosmote θα έπρεπε να σου ζητήσει συγνώμη για το ξεχασμένο τιμολόγιο που ουσιαστικά έφερε όλη ίσως την αναστάτωση αλλά όχι ο υπάλληλος του Γερμανού αυτό προσπαθώ να σου εξηγήσω. Από τα γραπτά σου, μου δίδεται η εντύπωση είτε ότι εργάζεσαι στην εταιρεία "Γερμανός" είτε ότι, για οποιονδήποτε λόγο (που δεν με αφορά), επιθυμείς να υπερασπιστείς τους υπαλλήλους της εν λόγω εταιρείας. Όπως έγραψα κατ' επανάληψη, το κυρίως πρόβλημά μου είναι με την Cosmote και την Εξυπηρέτηση Πελατών της. Δεν ξαναμπαίνω στη διαδικασία. κ θα σβήσω κ τα ποστ να τελειώνει το θέματακι. Παρακαλώ paredwse, όπως διαγραφούν όλα τα ποστ μου στο παρόν thread. Θεωρώ απρεπή την κίνηση να αφαιρέσεις τα μηνύματά σου. Στο κάτω-κάτω διαφωνείς με την προσέγγιση άλλων μελών, εδώ υπάρχει χώρος για να το συζητήσουμε. Η κίνηση να αφαιρέσεις τα μηνύματά σου είναι σπασμωδική και παιδιάστικη. Κρίμα γιατί άλλη εικόνα είχες δώσει από την μέχρι τώρα παρουσία σου εδώ...
oldnew Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2011 Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2011 Η cosmote αυτή τη στιγμή έχει ένα ποσοστό αγοράς 47% περίπου. Όπως είναι γνωστό λοιπόν,σε περίπτωση που φτάσει στο 50.000...1% θεωρείται μονοπώλιο και η ΕΕΤΤ είναι έτοιμη να επέμβει. Οπότε προσπαθεί να 'φιλτράρει' τους πελάτες της. Για αυτό καταργεί τα πακέτα στο what's up, για αυτό κατέβασε τις επιδοτήσεις κτλ. Αυτά σε συνδυασμό με τα 200εκ ευρώ που έχουν ως φέσια οι 3 εταιρίες μαζί... Αυτος είναι όντως ο λόγος που η Cosmote εφαρμόζει την παραπάνω πολιτική στους "κακους" νέους πελάτες. Φυσικά η περίπτωσή του paredwse, είναι εντελώς ατυχής, οπου ο εξ' ορισμού σούπερ καλος πελάτης, ταυτοποίηται ως κακός, και γίνεται ολο αυτό το μπαχαλο. Το λάθος και το φταίξιμο είναι 200% στην cosmote, και απορώ με κάποιους που λενε γιατί δεν πληρωσε μια οφειλή πολυ παλαια που ούτε η cosmote δεν γνώριζε ότι χρωσταγε (αν τη χρωσταγε και δεν πρόκειται για λάθος ), και που ποτε δεν ενημέρωσε ή ζήτησε. Λες και αυτοι που τα γραφούν αυτά, θα πλήρωναν οφειλή που δε γνώριζαν!! Ούτε η ιδία η cosmote δε θα τα εγραφε αυτά.. Η cosmote το εφαρμόζει τελευταία μόνιμα αυτό. Φίλος μου πηγε να παρει iphone με σύνδεσή cosmote (για να του έρθει φθηνοτερα η συσκευή ), μάλιστα πληρωσε στο καταστημα τη συσκευή, και στο τέλος ακυρώθηκαν τα πάντα, γιατί η cosmote δεν ενεργοποιουσε το δυκτιο της αν δεν λαμβάνει εγγυηση 150€ γιατί βρήκε ,λέει, μια παλαια οφειλή 15€... Και παρόμοιο συμβάν συνεβει και σε 2ο φιλο.. Γούστο της και καπέλο της της cosmote, να επιλεγεί "λιγους και καλους " πελάτες , αλλα οι μέθοδοί ,και ο τρόπος που χρησιμοποιεί είναι πολυ κακοί. Αν συνεχισει έτσι, στο τέλος θα βρεθεί με κανένα 20% της αγορας, και θα το φυσά και δε θα κρυώνει..
Heatspreader Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2011 Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2011 Offtopic: Καλά πήγε και έκανε συμβόλαιο για να πάρει πιο φθηνά τη συσκευή; Πιο ακριβά έρχεται με συμβόλαιο. Γιατί δεν έβαζε δώσεις;
Elveleg Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2011 Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2011 Το ίδιο πρόβλημα αντιμετωπίζω κι εγώ αυτό τον καιρό. Είμαι μέχρι και αυτή την στιγμή σε εταιρικό συμβόλαιο στην vodafone και θέλω το δικό μου νούμερο να το πάω σαν κανονικός ιδιώτης στην cosmote. Για να ολοκληρωθεί η φορητότητα μου ζητάνε εγγύηση 250€. Το περίεργο είναι πως το δικό μου ΑΦΜ (στο οποίο γίνεται η νέα σύνδεση) υπάρχει στο σύστημά τους μόνο λόγω του ότι βάση νόμου δήλωσα ένα what's up που έχω, άρα δεν μπορούν να μου πουν πως έχω κάποια οφειλή. Για δοκιμή θα ξανακάνω την αίτηση σε στοιχεία συγγενικού μου προσώπου (που δεν έχει σχέση με cosmote στο παρελθόν) να δω εάν θα ζητηθεί πάλι εγγύηση. Ενδεχομένως πάντως να είναι πλέον πάγια τακτική της εν λόγω εταιρίας λόγω πολλών αδυναμιών για αποπληρωμή χρεών των συνδρομητών της. Όπως και να χει δεν υπάρχει περίπτωση να πληρώσω 250€, χωρίς καν να ενδιαφερθεί η εταιρία την οποία επέλεξα να γίνω πελάτης, να μου εξηγήσει γιατί τα ζητάει...
Super Moderators paredwse Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2011 Μέλος Super Moderators Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2011 Ενημερωτικά: κατόπιν σχετικής καταγγελίας που υπέβαλα στην ΕΕΤΤ, απεστάλη έγγραφο στην Cosmote για "παροχή ειδικά αιτιολογημένης απάντησης" της εταιρείας. Εν αναμονεί...
karmen1983 Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2011 Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2011 E τώρα μοιάζεις στον paredwse. Είχα αρχίσει να ανησυχώ ότι κάπου στον δρόμο τον έχασες nice αντε να δούμε γιατί σκάω απο περιέργεια
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα