Super Moderators paredwse Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2011 Μέλος Super Moderators Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2011 Οι οφειλές εκείνες τους 2009 είναι όντως οφειλές; Γιατί από όσο γνωρίζω, όσο εκκρεμούν οφειλές, μπλοκάρει η φορητότητα. Ειλικρινά, δεν γνωρίζω. Πάντως, όταν μου είπαν για την οφειλή, την πλήρωσα. Τελικά, από όλη αυτή την ιστορία, μετάνιωσα που έδωσα αυτά τα 119 ευρώ. Η COSMOTE ποτέ δεν είχε customer care. Και το customer care δεν φαίνεται όταν καλείς για να σου στείλουν τις ρυθμίσεις internet/mms αλλά για σοβαρότερα ζητήματα.[...] Δεν είχα χρειαστεί την εξυπηρέτηση πελατών στα 12 χρόνια που ήμουν στην Cosmote για σοβαρά ζητήματα. Μόνο για ψιλοπραγματάκια. Για τις εταιρίες είναι κακός πελάτης όποιος δεν πληρώνει στην ώρα του. [...] ΟΚ, προφανώς από το 2009 έως το 2011, όταν δεν γνώριζα το "χρέος" έπρεπε να το πληρώσω. Στην ώρα του.
leukonas Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2011 Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2011 Ειλικρινά, δεν γνωρίζω. Πάντως, όταν μου είπαν για την οφειλή, την πλήρωσα. Τελικά, από όλη αυτή την ιστορία, μετάνιωσα που έδωσα αυτά τα 119 ευρώ. Δεν είχα χρειαστεί την εξυπηρέτηση πελατών στα 12 χρόνια που ήμουν στην Cosmote για σοβαρά ζητήματα. Μόνο για ψιλοπραγματάκια. ΟΚ, προφανώς από το 2009 έως το 2011, όταν δεν γνώριζα το "χρέος" έπρεπε να το πληρώσω... Επειδή δεν τους συνέφερε λοιπόν να σε πάνε δικαστικός για 120ε, τώρα που αποφάσισες να γυρίσεις σε αυτούς σου ζήτησαν π΄ρωτα να εξωφλήσεις και μέτα να καταβάλεις εγγύηση.Τώρα για την ταλαιπωρία που τράβηξες, δυστηχώς στην Ελλάδα έτσι δουλεύουν οι εταιρίες (νομίζω όμως πως το γνωρίζεις ήδη αυτό).Εφόσον έχουμε ελέυθερη αγορά σωστή κίνηση έκανες και πήγες στη vodafone.
Sarandis Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2011 Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2011 Ξέρω πως αν χρωστάς: 1)Μπαίνει φραγή. 2)Δε μπορείς να κάνεις φορητότητα. 3)Δεν το θυμούνται ΑΝ αποφασίσεις να επιστρέψεις. Έχω χάσει κάτι;
Super Moderators paredwse Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2011 Μέλος Super Moderators Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2011 Επειδή δεν τους συνέφερε λοιπόν να σε πάνε δικαστικός για 120ε, τώρα που αποφάσισες να γυρίσεις σε αυτούς σου ζήτησαν π΄ρωτα να εξωφλήσεις και μέτα να καταβάλεις εγγύηση.Τώρα για την ταλαιπωρία που τράβηξες, δυστηχώς στην Ελλάδα έτσι δουλεύουν οι εταιρίες (νομίζω όμως πως το γνωρίζεις ήδη αυτό).Εφόσον έχουμε ελέυθερη αγορά σωστή κίνηση έκανες και πήγες στη vodafone. Από το 2009, το θυμήθηκαν τώρα; Γιατί τόσον καιρό που ήμουν στο δίκτυο της Cosmote δεν έκαναν ένα τηλέφωνο; Γιατί, φεύγοντας από την Cosmote με "άφησαν" να φύγω χωρίς να θυμηθούν κι αυτό το χρέος; Αφού πλήρωσα τον τότε εκκρεμή λογαριασμό, γιατί δεν με ενημέρωσαν, έστω τότε, να πληρώσω και την οφειλή μου από το 2009;
Moderators stormrain Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2011 Moderators Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2011 Παρατηρω πως τελευταια ακουγονται πολλα περιεργα για την Cosmote. Συνηθως εχουν να κανουν με χρηματα τα οποια ζητουν απο τους ηδη συνδρομητες τους για τον Χ Ψ λογο (που σε καποιες περιπτωσεις ειναι υπαιτιοι οι ιδιοι). Θα συμβουλευα τον paredwse αν μπορει με καποιον τροπο να ελεγξει πως οντως υπαρχει η ληξιπροθεσμη οφειλη που του ζητηθηκε... Επειδη ειχε τυχει να εχω τρεις μηνες απληρωτο λογαριασμο στη Vodafone σε συνδεση που χρησιμοποιουσε μελος της οικογενειας διχως παγιο (λογω δικου τους λαθους, ειχα καταργησει την πιστωτικη μου και εθεσα αυτοματη πληρωμη σε καποια αλλη και στο καταστημα δεν την ειχαν περασει σωστα, οποτε το καταλαβα οταν οι συνηθως μονοψηφιου ποσου λογαριασμοι τους οποιους δεν κοιτουσα αναλυτικα εγιναν διψηφιοι), θυμαμαι πως προσθεταν σε καθε νεο λογαριασμο το απληρωτο ποσο του προηγουμενου. Μου φαινεται λογικη διαδικασια την οποια (θεωρω πως) ακολουθει και η Cosmote, γι'αυτο και η παραπανω συμβουλη. Οσον αφορα την εγγυηση που ζητησαν, πρωτη φορα μαθαινω κατι τετοιο. Η πλακα ειναι πως η Vodafone οντως το αναφερει στους ορους του συμβολαιου της 8.3 ενω η Cosmote δεν ειναι τοσο ξεκαθαρη 9.
nikoskon Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2011 Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2011 Οι όροι του κάθε συμβολαίου είναι κατανοητό πως είναι φτιαγμένοι για να καλύπτεται η εταιρεία. Πάντως είναι ξεφτίλα να ζητάει εγγύηση. Στην τελική όταν είσαι 12 χρόνια σε μια εταιρεία, οφείλει να σε βλέπει διαφορετικά. Να χαρώ εγώ customer experience του paredwse.... Κρίμα... Αλλά ρε συ paredwse πολύ εύκολα πήγες και πλήρωσες τα 119 "οφειλόμενα", σχεδόν αφελώς. Αντιλαμβάνεσαι πως το λέω... Είναι δυνατόν να χρωστούσες και να σε άφηναν να έφευγες; Εκτός και αν είναι γραμμή της Cosmote να δημιουργήσεις τέτοιο status, του στύλλλλ "Χάρη σας κάνουμε που είστε πελάτες μας!" ή "Στην Cosmote, εμείς διαλέγουμε τους πελάτες μας!"... Έ λε ος... offάρα: Πέτρο, το διάβασα ρε συ!!!! Next Sunday meeting for the rest!!!!
Ntinaras Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2011 Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2011 Ξέρω πως αν χρωστάς: 1)Μπαίνει φραγή. 2)Δε μπορείς να κάνεις φορητότητα. 3)Δεν το θυμούνται ΑΝ αποφασίσεις να επιστρέψεις. Έχω χάσει κάτι; εμενα με παιρνει μια μερα μια δικηγορος και μου λεει οτι χρωσταω στη forthet 600 euro. της λεω οχι δεν ισχυει κατι τετοιο,και μου λεει οκ. δε με ξαναενοχλησε κανεις απο τοτε. σοβαρες εταιρειες.
karmen1983 Δημοσ. 20 Νοεμβρίου 2011 Δημοσ. 20 Νοεμβρίου 2011 Και ήμουν τόσα χρόνια πελάτης Comsote, με γνώριζε ο άνθρωπος. Αρα καλά σου κάνει η CoSMote. Αφού πλήρωσες τα χρωστούμενα στην CoMSote τι περίμενες; Να εξοφλήσεις την CoSMote; καραsorry αλλά δεν άντεξα όταν το διάβασα
mindtrapper Δημοσ. 20 Νοεμβρίου 2011 Δημοσ. 20 Νοεμβρίου 2011 Αντίο karmen, ήταν ωραία όσο ήσουν στο forum...
Super Moderators paredwse Δημοσ. 20 Νοεμβρίου 2011 Μέλος Super Moderators Δημοσ. 20 Νοεμβρίου 2011 Αρα καλά σου κάνει η CoSMote. Αφού πλήρωσες τα χρωστούμενα στην CoMSote τι περίμενες; Να εξοφλήσεις την CoSMote; καραsorry αλλά δεν άντεξα όταν το διάβασα Αποχαιρετούμε την karmen1983, της ευχόμαστε καλά Χριστούγεννα 2012 και ευτυχισμένο το 2013...
disqualified Δημοσ. 20 Νοεμβρίου 2011 Δημοσ. 20 Νοεμβρίου 2011 Αλλη φορα κομμένα τα paredwse με Γερμανό
leukonas Δημοσ. 20 Νοεμβρίου 2011 Δημοσ. 20 Νοεμβρίου 2011 Από το 2009, το θυμήθηκαν τώρα; Γιατί τόσον καιρό που ήμουν στο δίκτυο της Cosmote δεν έκαναν ένα τηλέφωνο; Γιατί, φεύγοντας από την Cosmote με "άφησαν" να φύγω χωρίς να θυμηθούν κι αυτό το χρέος; Αφού πλήρωσα τον τότε εκκρεμή λογαριασμό, γιατί δεν με ενημέρωσαν, έστω τότε, να πληρώσω και την οφειλή μου από το 2009; Το γιατί δεν μπορώ να σου το απαντήσω εγώ προσωπικά γιατί αν μπορούσα μάλλον θα δούλευα ή στο IT ή στο λογιστικό της Cosmote, πάντος δεν είναι παράλογο να ξεχαστεί κάτι ή ακόμα και να το είχες πληρώσει να μην είχε περαστεί σωστά η πληρωμή, όπως ξέρεις στην πληροφορική πολλά μπορεί να πάνε στραβά.Το ζήτημα είναι πάνος ξεκάθαρο, ζητήσανε εγγυηση επειδή υπήρχε απλήρωτος "ξεχασμένος" - για κάποιον περίεργο λόγο, λογαριασμός
Super Moderators paredwse Δημοσ. 20 Νοεμβρίου 2011 Μέλος Super Moderators Δημοσ. 20 Νοεμβρίου 2011 Το γιατί δεν μπορώ να σου το απαντήσω εγώ προσωπικά γιατί αν μπορούσα μάλλον θα δούλευα ή στο IT ή στο λογιστικό της Cosmote, πάντος δεν είναι παράλογο να ξεχαστεί κάτι ή ακόμα και να το είχες πληρώσει να μην είχε περαστεί σωστά η πληρωμή, όπως ξέρεις στην πληροφορική πολλά μπορεί να πάνε στραβά.Το ζήτημα είναι πάνος ξεκάθαρο, ζητήσανε εγγυηση επειδή υπήρχε απλήρωτος "ξεχασμένος" - για κάποιον περίεργο λόγο, λογαριασμός Sorry, I don't buy it. Όχι από εσένα (αλίμονο δεν αντιπαρατίθεμαι με εσένα) αλλά γενικά ως δικαιολογία. Ακόμη κι αν δεχτώ ότι υπήρχε ανεξόφλητος λογαριασμός από το 2009, είναι λάθος της Cosmote που δεν τον αναζήτησε μέχρι τα τέλη του 2011, όχι δικό μου. Προσωπικά ουδέποτε οχλήθηκα για τη συγκεκριμένη οφειλή. Οπότε δεν είμαι εγώ ο "κακός" πελάτης αλλά η Cosmote έχει κακό λογιστήριο. Ας καταπιούν το "λάθος", ιδίως όταν ο πελάτης δέχεται χωρίς καμία αντίρρηση (κακώς!) να πληρώσει έναν λογαριασμό που εμφανίζεται ξαφνικά μπροστά του. Για να μη σου πω ότι θα έπρεπε να "φάνε" τον λογαριασμό αν είχαν καλό marketing dept. Αλλά ας μην το φτάσω ως εκεί...
margaritagr Δημοσ. 20 Νοεμβρίου 2011 Δημοσ. 20 Νοεμβρίου 2011 τι λεμε τωρα, η ολη ιστορια ειναι περα για περα ακυρη. Μια ωρα να μαθει ο ανθρωπος γιατι ζητανε εγγυηση και τελικα να μη του λενε. σιγα μη πληρωσω κιολας για να κανω συνδεση!
ΦΡΑΝΤΣΕΣΚΑ ΣΑΝΤ Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2011 Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2011 Εμένα πάντως που άλλη εταιρεία πρώτα μου είπε ότι έπρεπε να μου επιστρέψει 20 ευρώ και να περιμένω, και μετά από μήνες μου είπε πως ίσως-ίσως τους τα χρωστούσα κιόλα, δε μου κάνει εντύπωση τίποτα από όλους τους! Η απορία μου όμως μετά από χρόνια παραμένει: γιατί δεν είναι υποχρεωμένες οι εταιρείες, όταν λύεται το συμβόλαιο, να δίνουν ένα χαρτί, μια δήλωση, μια βεβαίωση από μέρους τους ότι δεν υπάρχει καμιά οφειλή μας προς αυτές? Όταν το ζήτησα, γιατί κατάλαβα πόσο αναξιόπιστοι είναι, απλά μου είπαν ότι κάτι τέτοιο δεν προβλέπεται. Έχει αλλάξει κάτι σχετικά? Όσο για το customer care που δεν έχει η Cosmote, σιγά τ΄αυγά! Εδώ την εποχή που οι τράπεζες παρακαλούσαν για να μας δώσουν πιστωτική, εμένα με ταλαιπώρησαν μήνες μέχρι να μου πουν ... να πάω αλλού να βγάλω κάρτα και χωρίς να δεχτούν να μου πουν το γιατί. Χρόνια μετά που έγινα πελάτης τους προσπάθησα να μάθω αν κάτι υπήρχε στο όνομά μου αλλά τπτ!
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα