Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Super Moderators
Δημοσ.

Βασικός παράγοντας επιτυχίας της COSMOTE είναι οι άνθρωποί της. Το πάθος τους για την εταιρεία και ο επαγγελματισμός τους,

έφερε την COSMOTE στην πρώτη θέση στην ελληνική αγορά κινητής τηλεφωνίας [...].

- Ιστοσελίδα της Cosmote, Νοέμβριος 2011

 

Στα τέλη Μαϊου 2011, μετά από 12 περίπου χρόνια στο δίκτυο της Cosmote άλλαξα δίκτυο και επέλεξα τη Wind με φορητότητα αριθμού. Δεν έμεινα ευχαριστημένος και, πολύ πριν τη λήξη της 12μηνης σύμβασής μου με την Wind, αποφάσισα να επιστρέψω στην Cosmote.

 

Για τον λόγο αυτό, την Τρίτη 8 Νοεμβρίου 2011 επισκέφτηκα το κατάστημα "Γερμανός" της περιοχής μου και προχώρησα στη σχετική αίτηση, ζητώντας 24μηνο συμβόλαιο και πρόγραμμα συμβολαίου με πάγιο 55 ευρώ για να τύχω υψηλότερης επιδότησης. Ο υπάλληλος μου είπε ότι συνήθως η αίτηση φορητότητας παίρνει 2-3 εργάσιμες ημέρες για να ολοκληρωθεί. Επ' ευκαιρίας, μάλιστα, ζήτησα και μία δεύτερη σύνδεση Mobile Internet για το iPad μου, ενώ ζήτησα από τον υπάλληλο και πληροφορίες για το οικογενειακό πακέτο, καθώς ήθελα να φέρω στην Cosmote και φιλικό μου πρόσωπο, προκειμένου να έχουμε φθηνότερες χρεώσεις στις μεταξύ μας συνομιλίες.

 

Την Πέμπτη 10 Νοεμβρίου με πήραν από τον "Γερμανό" και μου είπαν ότι έχω μία εκκρεμή ληξιπρόθεσμη οφειλή στην Wind, την οποία έπρεπε να τακτοποιήσω για να προχωρήσει η αίτηση φορητότητας, το οποίο και έκανα αυθημερόν. Το Σάββατο 12 Νοεμβρίου, επέστρεψα στην Wind και το αντίτιμο της έκπτωσης που είχα ωφεληθεί τους έξι μήνες που ήμουν στο δίκτυό τους, έτσι ώστε να μην υφίσταται καμία οικονομική εκκρεμότητα που να εμποδίζει την μετάβασή μου στην Cosmote.

 

Οι ημέρες περνούσαν και δεν είχα κάποιο νέο, είτε από τον "Γερμανό" είτε από την Cosmote. Την Πέμπτη 17 Νοεμβρίου έλαβα ένα τηλέφωνο από την Cosmote, όπου με πληροφόρησαν ότι υπάρχει μία παλαιά οφειλή μου στην Cosmote από τα τέλη του... 2009. Έμεινα έκπληκτος για την εν λόγω εκκρεμότητα, την οποία η εταιρεία θυμήθηκε σχεδόν τρία χρόνια μετά και αναρωτήθηκα τι θα γινόταν με την οφειλή αυτή αν δεν ζητούσα να επιστρέψω στην Cosmote. Παρ' όλα αυτά πήγα στον "Γερμανό" και την εξόφλησα αυθημερόν, για να μην υπάρχει κανένα εμπόδιο.

Ή έτσι τουλάχιστον νόμιζα.

 

Την Παρασκευή 18 Νοεμβρίου το μεσημέρι επισκέφτηκα εκ νέου το κατάστημα "Γερμανός" γιατί είχα αρχίσει να εκνευρίζομαι από την καθυστέρηση. Εκεί, ο υπάλληλος με πληροφόρησε ότι η Cosmote ζητά να καταβάλλω εγγύηση για την κάθε σύνδεση που επιθυμώ. Μάλιστα μου εκμυστηρεύτηκε ότι αρχικά η Cosmote ζητούσε 300 ευρώ εγγύηση ανά σύνδεση αλλά ο ίδιος κατάφερε να μειώσει το ποσό στα 150 ευρώ ανά σύνδεση. Έκπληκτος, ζήτησα να μάθω το λόγο για τον οποίο ζητείται η εγγύηση αλλά ο υπάλληλος μου είπε ότι θα έπρεπε να επικοινωνήσω με την Εξυπηρέτηση Πελατών της Cosmote για να με πληροφορήσουν σχετικά, καθώς ο ίδιος δεν γνώριζε. Σημειωτέον ότι, μέχρι να επισκεφτώ το κατάστημα, κανείς δεν με είχε πληροφορήσει ότι η αίτησή μου είχε "κολλήσει" λόγω της απαίτησης της εταιρείας να καταβάλω εγγύηση...

 

Γύρω στις 13.25 της ίδιας ημέρας, πήρα τηλέφωνο το 13838 όπου μου είπαν ότι οι ίδιοι δεν γνώριζαν το λόγο για τον οποίο μου ζητείται καταβολή εγγύησης και ότι θα έπρεπε να μιλήσω με το Τμήμα Φορητότητας, στο 13897. Στις 13.28, πήρα τηλέφωνο το 13897, όπου, αφού εξέθεσα το πρόβλημα, η εκπρόσωπός τους με παρακάλεσε να ξαναπάρω σε 10 λεπτά γιατί είχε "κολλήσει το σύστημα", όπως μου είπε. Ξανακάλεσα στις 14.29, εξέθεσα και πάλι το πρόβλημα αλλά το σύστημα ήταν ακόμη κολλημένο και με παρακάλεσαν να ξαναπάρω σε 10 λεπτά. Πήρα τηλέφωνο εκ νέου στις 15.00, η υπάλληλος επιβεβαίωσε ότι όντως υφίστατο το ζήτημα της εγγύησης αλλά δεν γνώριζε γιατί και μου είπε ότι σύντομα, ένας υπάλληλος της Cosmote θα επικοινωνούσε μαζί μου για να μου πει τον λόγο για τον οποίο η εταιρεία ζητά να καταβάλω εγγύηση. Εξέφρασε μάλιστα την απορία της γιατί δεν πήρα το 13838 για να με πληροφορήσουν σχετικά και της εξήγησα ότι από το 13838 με παρέπεμψαν στο 13897 (του οποίου την ύπαρξη δεν γνώριζα).

 

Περίμενα όλο το μεσημέρι αλλά δεν έλαβα κανένα τηλέφωνο, είτε από την Cosmote είτε από κάποιον άλλο. Στις 17.15 πήρα τηλέφωνο ξανά στο 13838 όπου, με παρέπεμψαν ξανά στο 13897. Από το 13897, η υπάλληλος (η μόνη της οποίας δεν έχω καταγράψει το όνομα) μου είπε κοφτά ότι, εφόσον η αίτησή μου για φορητότητα έγινε σε κατάστημα "Γερμανός", το κατάστημα θα με πληροφορήσει για τον λόγο για τον οποίο ζητείται η εγγύηση.

 

Έτσι έκλεισε ο κύκλος: Από το κατάστημα στο 13838, από εκεί στο 13897, πίσω στο 13838, ξανά στο 13897 και τέλος πίσω στο κατάστημα.

 

Στις 17.50 επέστρεψα στο κατάστημα "Γερμανός" και βρήκα ξανά τον υπάλληλο. Αφού του διηγήθηκα όλη την παραπάνω πορεία μου, του ζήτησα να μου πει κάποιος, επιτέλους, γιατί η Cosmote ζητά να πληρώσει κάποιος που θέλει να γίνει πελάτης της. Ο υπάλληλος πήρε μπροστά μου κάποιο τηλέφωνο (υποθέτω στην Cosmote), το οποίο διήρκησε περίπου 5 λεπτά. Μόλις τελείωσε, μου είπε ότι, απ' ότι τον πληροφόρησαν από την εταιρεία, μου ζητείται να καταβάλω εγγύηση αλλά αρνούνται να μου αποκαλύψουν τον λόγο για τον οποίο ζητείται η εγγύηση.

 

Αρνούμενος, με τη σειρά μου, να συνεχίσω την διαδικασία ευτελισμού μου, ακύρωσα επί τόπου την αίτηση φορητότητας και την αίτηση χορήγησης Mobile Internet και επισκέφτηκα το διπλανό κατάστημα της Vodafone για να κάνω εκεί την φορητότητα του αριθμού μου. Τουλάχιστον έτσι δεν θα χρειαστεί να μεταφερθεί σε άλλη εταιρεία το φιλικό μου πρόσωπο...

 

Η παραπάνω μικρή ιστορία είναι, κατά την ταπεινή μου γνώμη, ένα παράδειγμα προς αποφυγήν για την εξυπηρέτηση πελατών μιας εταιρείας. Η Cosmote, με την απαράδεκτη και παντελώς αντεπαγγελματική στάση της, έχασε έναν πελάτη με δύο τουλάχιστον συνδέσεις και λογαριασμούς που υπερβαίνουν μηνιαίως τα 100 ευρώ.

 

Δυστυχώς τα ωραία λόγια περί επαγγελματισμού, τα οποία φιγουράρουν φαρδιά-πλατιά στην ιστοσελίδα της Cosmote, αποδείχθηκε ότι δεν ισχύουν, τουλάχιστον στη δική μου περίπτωση...

  • Απαντ. 86
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Και πολυ ασχοληθηκες. Απο την στιγμη που σου αρχισαν τα περι εγγυησης κτλ επρεπε να την ειχες ηδη κανει για αλλες πολιτείες.

Δημοσ.

Πάντως εγώ απορώ, γιατί αναρωτιέσε το λόγο που σου ζήτησαν εγγύηση.Εφόσον δεν υπήρξες καλός πελάτης στο παρελθόν λογικό μου φένεται να σου ζητήσουν εγγύηση έτσι ώστε να είναι καλυμένοι σε μελλοντικές σου ληξηπρόθεσμες πληρωμές.

Δημοσ.

Πρέπει να είσαι πολύ ήρεμος άνθρωπος πάντως. Πολύ φασαρία, για να πληρώσεις ουσιαστικά και να γίνεις πελάτης.

Δε ξέρω αν θα πήγαινα σε δίπλα κατάστημα (vodafone) να κάνω τη φορητότητά μου ή θα μπαστακονόμουνα στο Γερμανό να μάθω για ποιο λόγο πρέπει να πληρώσω κάτι σαν χαράτσι/εγγύηση. Από την άλλη τι σόι παζάρι να έκανε ο υπάλληλος του Γερμανού με τη Cosmote; Και γιατί να το κάνει; Σε συμπάθησε; Εκτός αν είσαι ωραίος οπότε πάω πάσο :P

Είναι εντελώς ξεφτίλα αυτό που έγινε. Eιλικρινά δεν έχω ξανακούσει παρόμοιο περιστατικό και ψοφάω από περιέργεια να μάθω τι σόι εγγύηση είναι αυτή :whistle:

 

Πάντως εγώ απορώ, γιατί αναρωτιέσε το λόγο που σου ζήτησαν εγγύηση.Εφόσον δεν υπήρξες καλός πελάτης στο παρελθόν λογικό μου φένεται να σου ζητήσουν εγγύηση έτσι ώστε να είναι καλυμένοι σε μελλοντικές σου ληξηπρόθεσμες πληρωμές.

Μα ο άνθρωπος μιλάει για μια οφειλή από το 2009 βρε παιδιά που τη θυμήθηκαν τέλη του 2011 :shifty:

Και να στο πω αλλιως; Ποιος δεν έχει οφειλές; Πήγες εσύ σε καμια εταιρία κινητής και να σου ζητήσει εγγύηση; :whistle:

Δημοσ.

Πρέπει να είσαι πολύ ήρεμος άνθρωπος πάντως. Πολύ φασαρία, για να πληρώσεις ουσιαστικά και να γίνεις πελάτης.

Δε ξέρω αν θα πήγαινα σε δίπλα κατάστημα (vodafone) να κάνω τη φορητότητά μου ή θα μπαστακονόμουνα στο Γερμανό να μάθω για ποιο λόγο πρέπει να πληρώσω κάτι σαν χαράτσι/εγγύηση. Από την άλλη τι σόι παζάρι να έκανε ο υπάλληλος του Γερμανού με τη Cosmote; Και γιατί να το κάνει; Σε συμπάθησε; Εκτός αν είσαι ωραίος οπότε πάω πάσο :P

Είναι εντελώς ξεφτίλα αυτό που έγινε. Eιλικρινά δεν έχω ξανακούσει παρόμοιο περιστατικό και ψοφάω από περιέργεια να μάθω τι σόι εγγύηση είναι αυτή :whistle:

 

 

Μα ο άνθρωπος μιλάει για μια οφειλή από το 2009 βρε παιδιά που τη θυμήθηκαν τέλη του 2011 :shifty:

Και να στο πω αλλιως; Ποιος δεν έχει οφειλές; Πήγες εσύ σε καμια εταιρία κινητής και να σου ζητήσει εγγύηση; :whistle:

 

Εγώ προσωπικά δεν έχω και ποτέ δεν μου ζητήσανε πουθενά εγγύηση.Τώρα αν η ωφειλή ήταν 200ε δεν σύμφερε στην κοσμοτε να το πάει δικαστικός οπότε και περιμένανε κάποια στιγμή..... η οποία έφτασε την ώρα που πήγε να ξανακάνει σύνδεση στην κοσμοτέ οπότε και ζητησανε εγγύηση μιας και δεν υπήρξε καλός πελάτης στο παρελθόν.Δεν καταλαβαίνω γιατί είναι παράλογο όλο αυτό?Η ταλαιπωρία ναι είναι παράλογη, τα άλλα όμως όχι.Μην τα ξεφτιλίζουμε όλα.

Δημοσ.

Εγώ προσωπικά δεν έχω και ποτέ δεν μου ζητήσανε πουθενά εγγύηση.Τώρα αν η ωφειλή ήταν 200ε δεν σύμφερε στην κοσμοτε να το πάει δικαστικός οπότε και περιμένανε κάποια στιγμή..... η οποία έφτασε την ώρα που πήγε να ξανακάνει σύνδεση στην κοσμοτέ οπότε και ζητησανε εγγύηση μιας και δεν υπήρξε καλός πελάτης στο παρελθόν.Δεν καταλαβαίνω γιατί είναι παράλογο όλο αυτό?Η ταλαιπωρία ναι είναι παράλογη, τα άλλα όμως όχι.Μην τα ξεφτιλίζουμε όλα.

Ωραία και αν εσένα σου χρωστούσαν 200ευρώ θα περίμενες ΑΝ και ΕΦΟΣΟΝ του κυρίου Paredwse και κάθε paredwse του καρφωνότανε μία ωραία πρωία να έρθει πίσω και να ξανακάνει συμβόλαιο ή θα τον έπρηζες στα τηλέφωνα να του πεις: Sorry ρε μεγάλε αλλά έχεις ένα χρέος τι θα κάνουμε;

Δημοσ.

Πάντως είναι standard πολιτική της μάλλον. Φίλος που είχε οφειλές προ 2-3 ετών στην Cosmote του ζητήθηκε να καταβάλει εγγύηση 150€ επίσης για να του «επιτραπεί» να κάνει νέο συμβόλαιο. Αυτός απλά τους χαιρέτησε κι έληξε εκεί το θέμα.

Δημοσ.

Αυτό με την εγγύηση παίζει. Κ γω όταν πριν 10 χρόνια πήγα να κάνω σύνδεση cosmote στο όνομα του πατέρα μου ο οποίος είχε παλιότερα cosmote ζήτησαν εγγύηση το 60% των παγιων.

 

Οπότε πήγα εκεί τους είπα να το ακυρώσουν κ πήγα στη vodafone. B)

Δημοσ.

Ωραία και αν εσένα σου χρωστούσαν 200ευρώ θα περίμενες ΑΝ και ΕΦΟΣΟΝ του κυρίου Paredwse και κάθε paredwse του καρφωνότανε μία ωραία πρωία να έρθει πίσω και να ξανακάνει συμβόλαιο ή θα τον έπρηζες στα τηλέφωνα να του πεις: Sorry ρε μεγάλε αλλά έχεις ένα χρέος τι θα κάνουμε;

 

Όχι θα πλήρωνα τηλεφωνήτρια 1000ε το μήνα για να παίρνει τον πάρεδώσε καθε μέρα τηλέφωνο για τα 200ε

 

 

Δημοσ.

Παίδες δε ξέρω στη wind ήμουν και πήγα cosmote. Εγγυήσεις κλπ δε μου ζήτησαν και έκανα και μία ωραιότατη φορητότητα.

Αυτά πριν 2 χρονάκια. Αν έχουν αλλάξει έτσι τα πράγματα τι να πω;

 

@leukonas εδώ παίρνουν τηλέφωνα και στέλνουν sms για άκυρα θέματα. Και αν καθυστερήσεις λογαριασμό έρχεται sms και μετά απο μερικές μέρες δεύτερο πιο αυστηρό. Μετά στο κόβουν και μετά αρχίζουν τα τηλέφωνα... Δε ξέρω τι παίχτηκε και πως, απλά μου φαίνεται παράλογο το σκηνικό και ειδικά το παζάρι από 300 σε 150ευρώ.

Δημοσ.

Παίδες δε ξέρω στη wind ήμουν και πήγα cosmote. Εγγυήσεις κλπ δε μου ζήτησαν και έκανα και μία ωραιότατη φορητότητα.

Αυτά πριν 2 χρονάκια. Αν έχουν αλλάξει έτσι τα πράγματα τι να πω;

 

@leukonas εδώ παίρνουν τηλέφωνα και στέλνουν sms για άκυρα θέματα. Και αν καθυστερήσεις λογαριασμό έρχεται sms και μετά απο μερικές μέρες δεύτερο πιο αυστηρό. Μετά στο κόβουν και μετά αρχίζουν τα τηλέφωνα... Δε ξέρω τι παίχτηκε και πως, απλά μου φαίνεται παράλογο το σκηνικό και ειδικά το παζάρι από 300 σε 150ευρώ.

 

karmen1983 μάλλον είσαι νέα στον χώρο της κινητής τηλεφωνίας οπότε λογικό να μην έχεις ακούσει και να μην έχεις τύχει σε παρόμοιες καταστάσεις.Οσο για τα sms κλπ που λές, είναι για όταν είσαι συνδρομητής και όχι για όταν έχεις κάνει διακοπή και απλά εχεις κάποια οφειλή.

Δημοσ.

karmen1983 μάλλον είσαι νέα στον χώρο της κινητής τηλεφωνίας οπότε λογικό να μην έχεις ακούσει και να μην έχεις τύχει σε παρόμοιες καταστάσεις.Οσο για τα sms κλπ που λές, είναι για όταν είσαι συνδρομητής και όχι για όταν έχεις κάνει διακοπή και απλά εχεις κάποια οφειλή.

Ναι leukona χθες πήρα κινητό τηλέφωνο... :rolleyes:

Πιο πιθανό μου φαίνεται από Cosmote να πήραν τηλέφωνο τον Paredwse και απλά ή να μην είχε να πληρώσει και δε πλήρωσε ή απλά το πήγαινε από Δευτέρα, πάρα να μην τον πήραν καν τηλέφωνο επειδή απλά έφυγε και δε μπήκανε στο κόπο να βαρέσουν τηλέφωνο, για να μην έχουν μια τηλεφωνήτρια με 1000ευρώ όπως είπες.

  • Super Moderators
Δημοσ.

Πάντως εγώ απορώ, γιατί αναρωτιέσε το λόγο που σου ζήτησαν εγγύηση.Εφόσον δεν υπήρξες καλός πελάτης στο παρελθόν λογικό μου φένεται να σου ζητήσουν εγγύηση έτσι ώστε να είναι καλυμένοι σε μελλοντικές σου ληξηπρόθεσμες πληρωμές.

 

Όταν έφυγα από την Cosmote, τον Μάιο του 2011, μου είπαν ότι έχω έναν εκκρεμή λογαριασμό, ύψους 112 ευρώ. Τον πλήρωσα αμέσως. Τότε δεν είχαν θυμηθεί τα 119 ευρώ που πλήρωσα τώρα; Μου έκανε εξαιρετική εντύπωση ότι θυμήθηκαν τώρα την δήθεν εκκρεμότητα από το 2009, όταν ήμουν πελάτης τους έως το 2011. Μέχρι τότε δεν με είχαν ειδοποιήσει ποτέ για το... χρέος.

Αν αυτό με κάνει κακό πελάτη δεν ξέρω. Γιατί αν ήμουν κακός πελάτης, μόλις άκουγα τα 119 ευρώ που μου ζήτησαν τώρα, θα την είχα κοπανήσει και θα έλεγα "ελάτε να μου τα πάρετε". Παρ' όλα αυτά, τα πλήρωσα. Ως... κακός πελάτης.

 

Πρέπει να είσαι πολύ ήρεμος άνθρωπος πάντως. Πολύ φασαρία, για να πληρώσεις ουσιαστικά και να γίνεις πελάτης.

 

Δυστυχώς πολλές φορές η ηρεμία μου εκλαμβάνεται ως αδυναμία...

 

Δε ξέρω αν θα πήγαινα σε δίπλα κατάστημα (vodafone) να κάνω τη φορητότητά μου ή θα μπαστακονόμουνα στο Γερμανό να μάθω για ποιο λόγο πρέπει να πληρώσω κάτι σαν χαράτσι/εγγύηση. Από την άλλη τι σόι παζάρι να έκανε ο υπάλληλος του Γερμανού με τη Cosmote; Και γιατί να το κάνει; Σε συμπάθησε; Εκτός αν είσαι ωραίος οπότε πάω πάσο :P

Είναι εντελώς ξεφτίλα αυτό που έγινε. Eιλικρινά δεν έχω ξανακούσει παρόμοιο περιστατικό και ψοφάω από περιέργεια να μάθω τι σόι εγγύηση είναι αυτή :whistle:

[...]

Μα περίμενα να μάθω για ποιό λόγο μου ζητείται η εγγύηση μισή μέρα, ώσπου τελικά μου είπαν ότι... αρνούνται να μου πουν!

Η συμπεριφορά του υπαλλήλου είναι λογική, στο χωριό μας είμαστε όλοι λίγο-πολύ γνωστοί. Και ήμουν τόσα χρόνια πελάτης Comsote, με γνώριζε ο άνθρωπος.

(είμαι και ωραίος, για φωτογραφίες pm me :P)

Δημοσ.
  • Οι οφειλές εκείνες τους 2009 είναι όντως οφειλές; Γιατί από όσο γνωρίζω, όσο εκκρεμούν οφειλές, μπλοκάρει η φορητότητα.
  • Η COSMOTE ποτέ δεν είχε customer care. Και το customer care δεν φαίνεται όταν καλείς για να σου στείλουν τις ρυθμίσεις internet/mms αλλά για σοβαρότερα ζητήματα.

Εμένα αυτό το ζήτημα με τις παλιές οφειλές μου βρωμάει πάντως.

Δημοσ.

Όταν έφυγα από την Cosmote, τον Μάιο του 2011, μου είπαν ότι έχω έναν εκκρεμή λογαριασμό, ύψους 112 ευρώ. Τον πλήρωσα αμέσως. Τότε δεν είχαν θυμηθεί τα 119 ευρώ που πλήρωσα τώρα; Μου έκανε εξαιρετική εντύπωση ότι θυμήθηκαν τώρα την δήθεν εκκρεμότητα από το 2009, όταν ήμουν πελάτης τους έως το 2011. Μέχρι τότε δεν με είχαν ειδοποιήσει ποτέ για το... χρέος.

Αν αυτό με κάνει κακό πελάτη δεν ξέρω. Γιατί αν ήμουν κακός πελάτης, μόλις άκουγα τα 119 ευρώ που μου ζήτησαν τώρα, θα την είχα κοπανήσει και θα έλεγα "ελάτε να μου τα πάρετε". Παρ' όλα αυτά, τα πλήρωσα. Ως... κακός πελάτης.

 

 

Για τις εταιρίες είναι κακός πελάτης όποιος δεν πληρώνει στην ώρα του.

 

Ναι leukona χθες πήρα κινητό τηλέφωνο... :rolleyes:

Πιο πιθανό μου φαίνεται από Cosmote να πήραν τηλέφωνο τον Paredwse και απλά ή να μην είχε να πληρώσει και δε πλήρωσε ή απλά το πήγαινε από Δευτέρα, πάρα να μην τον πήραν καν τηλέφωνο επειδή απλά έφυγε και δε μπήκανε στο κόπο να βαρέσουν τηλέφωνο, για να μην έχουν μια τηλεφωνήτρια με 1000ευρώ όπως είπες.

 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...