Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Γεία σας,

πριν 6-7 μήνες αγόρασα ένα Hp4320s και μέχρι σήμερα δούλευε κανονικά , ως που ξαφνικά μου εμφάνισε μήνυμα ότι ο δίσκος θέλει αντικατάσταση και να προχωρήσω σε αντίγραφο ασφαλείας.Στην έναρξη που πετάει μαύρη οθόνη εμφανίζοντας μήνυμα "failing atrribute 5" αλλά πατώντας F1 (continue) μπαίνω κανονικά στα windows 7 (απ'το HP σας γράφω τώρα) .

 

Το θέμα είναι αν μπορεί να διορθωθεί η βλάβη χωρίς να το στείλω στο Πλαίσιο απ όπου και τ'αγόρασα διότι όχι απλά το χρειάζομαι αλλά καίγομαι να το'χω λόγω δουλειάς.

 

Επίσης το πλαίσιο από θέμα κάλυψης εγγυήσεων πώς είναι? Θα μου το καλύψουν νομίζετε?

 

Αυτά :mad:

Δημοσ.

Θα σου απαντησω στο 2ο μερος της ερωτησης σου.

 

Δεν αναλαμβανει το Πλαισιο το service αλλα η αντιπροσωπεια της Hp.

Αν το πας στο Πλαισιο, απλα θα το πανε αυτοι στην αντιπροσωπεια.

Χασιμο 2-3 ημερων παραπανω δηλαδη.

 

Tεχν.Υποστήριξη HP Τηλ: 801-11-225547

Δημοσ.

Αυτό θα κάνω τότε! παίζει να λυθεί το θέμα κάνοντας Format? Μήπως δηλαδή δεν είναι μηχανικό το θέμα εννοώ.

Δημοσ.

Θα σου απαντησω στο 2ο μερος της ερωτησης σου.

 

Δεν αναλαμβανει το Πλαισιο το service αλλα η αντιπροσωπεια της Hp.

Αν το πας στο Πλαισιο, απλα θα το πανε αυτοι στην αντιπροσωπεια.

Χασιμο 2-3 ημερων παραπανω δηλαδη.

 

Tεχν.Υποστήριξη HP Τηλ: 801-11-225547

 

οταν ειχα στειλει το acer netbook στο πλαισιο για αλλαγη ανεμιστηρα,το netbook ειχε παει στα κεντρικα του πλαισιου και απλα περιμεναν ανταλλακτικα απο την αντιπροσωπεια.

Δημοσ.

Κάποια απάντηση στο ερώτημα μου? Μπορεί να λυθεί με φορμάτ το πρόβλημα στην περίπτωση που δεν είναι μηχανική βλάβη?

Δημοσ.

Αν εχεις κρατησει το recovery partition, κανε του απευθειας απο εκει μεσα και τσεκαρε το.

Ολα ειναι πιθανα.

 

Μα το Πλαίσιο δεν είναι εξουσιοδοτημένο κατάστημα service της Hp??? Γιατί να το στείλουν στην αντιπροσωπεία;;;

Δεν ηξερα οτι ειναι εξουσιοδοτημενο service και για τα Hp.

Αν το σκεφτεις ομως, απο την αντιπροσωπεια θα περιμενουν το ανταλλακτικο.

Οποτε μια η αλλη ειναι.

Δημοσ.

Αν εχεις κρατησει το recovery partition, κανε του απευθειας απο εκει μεσα και τσεκαρε το.

Ολα ειναι πιθανα.

 

 

Δεν ηξερα οτι ειναι εξουσιοδοτημενο service και για τα Hp.

Αν το σκεφτεις ομως, απο την αντιπροσωπεια θα περιμενουν το ανταλλακτικο.

Οποτε μια η αλλη ειναι.

 

Αν καιγεσαι λογω δουλειάς οπως και έγω... πολυ απλά, θα παρεις image τους σκληρού ως έχει, θα πάρεις εναν νεο σκληρο και θα κάνεις την τράμπα. 1-2 βίδες υποθεση είναι.

 

Και μένα εντος εγγύησης ήταν, αλλά τα δεδομένα του γραφείου... δεν αφήνουν το γραφείο παρα μόνο υπο μορφή τέφρας.... Δεν υπηρχε περιπτωση να τους τον δωσω δλδ.... οπως και δεν υπηρχε περίπτωση να περιμενω παραπάνω απο 1 μέρα.

Δημοσ.

Κατέβασε το διαγνωστικό που δίνει η ίδια η εταιρία για τον σκληρό σου κ τρεξ το για να είσαι σίγουρος ότι έχει πρόβλημα.

 

Επίσης τρέξε και το hd tune pro και πες μας τα αποτελέσματα...:

Δημοσ.

Έτρεξα το life guard της western digital και βρήκε bad sector.Είχε επιλογή repair αλλά δε το πάτησα καθώς είχε σημείωση ότι μπορεί μετά το σύστημα να μη δουλεύει καλά και προτίμησα μέχρι να το στείλω για εγγύηση να το δουλεύω έστω και μ'αυτόν τον τρόπο.

Δημοσ.

πολύ εξυπηρετικοί στην HP,σήμερα ίσως να μου έρθει ο σκληρός για να τον περάσω,μόνο που θα'ναι άδειος και δυστυχώς δεν έχω κάποιο dvd με το λειτουργικό το οποίο θα μου έρθει σε 10 μέρες απ ότι μου'παν.Καμμια ιδέα για να κάνω bootable το recovery partition από τον υπάρχων έστω και χαλασμένο δίσκο? (δεν τα χει παίξει ακόμα τελείως έχω πρόσβαση στα 7 δηλαδή)

Δημοσ.

πολύ εξυπηρετικοί στην HP,σήμερα ίσως να μου έρθει ο σκληρός για να τον περάσω,μόνο που θα'ναι άδειος και δυστυχώς δεν έχω κάποιο dvd με το λειτουργικό το οποίο θα μου έρθει σε 10 μέρες απ ότι μου'παν.Καμμια ιδέα για να κάνω bootable το recovery partition από τον υπάρχων έστω και χαλασμένο δίσκο? (δεν τα χει παίξει ακόμα τελείως έχω πρόσβαση στα 7 δηλαδή)

 

Μπορείς να κατεβάσεις την ίδια έκδοση των windows απ το internet και να βάλεις το δικό σου cd key. Δεν θα έχεις κανένα πρόβλημα...

Δημοσ.

Το Product key που αναγράφεται στο ταμπελάκι της Microsoft στο κάτω μέρος του λαπτοπ εννοείς προφανώς.Ναι δε το χα σκεφτεί,απλά για να μη ψάχνω drivers ήθελα το recovery,αλλά απ'το να ξεμπερδεύω μάλλον θα το κάνω όπως λες.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...