Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
  • Απαντ. 35
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

alexx από ποιο μαγαζί το πηρες τελικά? Στην γουναρη που λες σε ποιο αριθμό ειναι/πως λέγεται το μαγαζί?

Ειναι στην πλατεια ναυαρινου οπως ανεβαινεις απο τσιμισκη για εγνατια στο αριστερο σου χερι στα 200-250m περιπου στον 2ο οροφο. Νουμερο δεν θυμαμαι αλλα πρεπει να ειναι 27 η 30. Στο μπαλκονι γραφει elite η apple. Αν δεν μπορεσεις να το βρεις παρτους τηλ στο 0080044145417 για να σε δωσουν ακριβως την διευθυνση.

Δημοσ.

Ειναι στην πλατεια ναυαρινου οπως ανεβαινεις απο τσιμισκη για εγνατια στο αριστερο σου χερι στα 200-250m περιπου στον 2ο οροφο. Νουμερο δεν θυμαμαι αλλα πρεπει να ειναι 27 η 30. Στο μπαλκονι γραφει elite η apple. Αν δεν μπορεσεις να το βρεις παρτους τηλ στο 0080044145417 για να σε δωσουν ακριβως την διευθυνση.

 

ok man θα παω την Τεταρτη που θα ειμαι Θεσσαλονίκη. Εσυ είχες κανενα άλλο πρόβλημα ή οκ?

Δημοσ.

ok man θα παω την Τεταρτη που θα ειμαι Θεσσαλονίκη. Εσυ είχες κανενα άλλο πρόβλημα ή οκ?

 

Οχι κανενα προβλημα. Πηγα αφησα το ipod 2gb 1ης γενιας που ειχα και πηρα 1 ωραιωτατο 8gb 6th gen!!!! Εσυ τωρα θα το πας για ανακληση?

Δημοσ.

Οχι κανενα προβλημα. Πηγα αφησα το ipod 2gb 1ης γενιας που ειχα και πηρα 1 ωραιωτατο 8gb 6th gen!!!! Εσυ τωρα θα το πας για ανακληση?

 

φοβερό!!! α ρε after sales εξυπηρέτηση η Apple. ότι πληρώνεις παίρνεις τελικά... και εγώ είχα πάει πριν κανένα μήνα το ipad 2 3G 32GB για service στην infoquest και με πήραν μετά από 2 μέρες να πάω να παραλάβω το καινούριο μου ipad!!!

Δημοσ.

Ε, καλα, δεν μπορεις να πεις οτι εχει καλο after sales στην Ελλαδα.

Ετυχε τωρα και εκανε αυτο. Αν εχεις κατι δικο της και χαλασει, εμπλεξες.

Δημοσ.

Ε, καλα, δεν μπορεις να πεις οτι εχει καλο after sales στην Ελλαδα.

Ετυχε τωρα και εκανε αυτο. Αν εχεις κατι δικο της και χαλασει, εμπλεξες.

 

δεν νομίζω να ισχύει αυτό. άλλωστε στο προηγούμενο post έγραψα και την δική μου εμπειρία. ίσως να έτυχε 2 στα 2. αν έχεις κάποια αρνητική εμπειρία μπορείς να την μοιραστείς με εμάς.

Δημοσ.

Οχι κανενα προβλημα. Πηγα αφησα το ipod 2gb 1ης γενιας που ειχα και πηρα 1 ωραιωτατο 8gb 6th gen!!!! Εσυ τωρα θα το πας για ανακληση?

 

τώρα θα το πάω ναι γιατί μένω Καρδίτσα και δεν έτυχε να ανέβω νωρίτερα

Δημοσ.

δεν νομίζω να ισχύει αυτό. άλλωστε στο προηγούμενο post έγραψα και την δική μου εμπειρία. ίσως να έτυχε 2 στα 2. αν έχεις κάποια αρνητική εμπειρία μπορείς να την μοιραστείς με εμάς.

Μου έχουν χαλάσει δύο φορές τα ακουστικά του iPhone.

Την πρώτη φορά σε αυτά που έρχονται με το iPhone, σταμάτησε να δουλεύει το μικρόφωνο. Φυσικά δεν μου τα άλλαζε η Vodafone. Είχα πάρει και τη Systemgraph και μου είχε πει πως τα iPhone τα αναλαμβάνει άλλος.

 

Τα δεύτερα ακουστικά που πήρα ήταν σφραγισμένα, αλλά ελαττωματικά (θα ανοίξω μάλιστα topic κάποια στιγμή). Είχαν ένα κόψιμο στη γόμα με αποτέλεσμα το ακουστικό να μου διαλυθεί σε μία ώρα. Τα πήγα στα Multirama και μου τα άλλαξαν με δυσκολία και με πολύ κόπο.

 

Ας θυμηθούμε την ιστορία με τον γιατρό και τη Systemgraph, που του έκαναν και μήνυση.

 

Από τις λεπτομέρειες φαίνεται πόσο σέβεται μία εταιρία τον πελάτη. Δεν αμφιβάλω ότι στο εξωτερικό έχει άριστες υπηρεσίες, αλλά εδώ απέχουμε πολύ.

Αν μου φθαρεί το Smartcover και το πάω για αλλαγή θα μου το αλλάξουν;

Ας πάρει κάποιος τηλέφωνο και να ρωτήσει και ας γράψει ο καθένας την απάντηση που έλαβε.

 

Με 3.050Ευρώ που έχει πάρει η Apple από εμένα δεν ξέρω μήπως πρέπει να μου κάνει κάνα δωράκι. :P

 

Δημοσ.

Εμένα μου είχε καεί ένα πίξελ στο ipad 2 και μου το αντικατέστησαν μετά από μία μέρα με ένα καινούργιο. Είμαι απόλυτα ευχαριστημένος και με την τηλεφωνική εξυπηρέτηση και με τα παιδιά στο elite ( εξουσιοδοτημένο service) στη Θεσσαλονίκη.

Ενώ έχω μια TV SONY BRAVIA 2 μηνών και παρατήρησα επίσης καμένο πίξελ, αλλά δε δέχεται η SONY TV με καμένα πίξελ για επιστροφή ( και δε ξέρω κάποια άλλη που να δέχεται εκτός από LG). Έχω την εντύπωση, τα κάπως ελαττωματικά προϊόντα τα πασάρουν σε χώρες 2ης κατάταξης σε ιεραρχία όσο αφορά το καταναλωτικό κοινό σε νούμερα!

Δημοσ.

Όποιος έχει πρόβλημα μετά τη λήξη της εγγύησης τηλεφωνεί στο helpdesk της Apple για Ελλάδα 00800 44145417

http://www.apple.com/gr/support/

Δεν μιλάει καθόλου με τους μεταπωλητές/εισαγωγείς/service providers στην Ελλάδα.

...και το πρόβλημά του λύνεται!

Εμένα σε unibody λευκό Macbook (πλαστικό) για ρωγμές θα μου αλλάξουν οθόνη, και top+bottom case. Δηλαδή όλο το εξωτερικό του Mac, ενώ είμαι 1 χρόνο εκτός εγγύησης.

Βέβαια τραγικά τα πλαστικά τoυ Mac.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...