Προς το περιεχόμενο

AMD HD7xxx series


John-lamia

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Διαφωνώ κάθετα με το τελευταίο. Επαναλαμβάνω ότι δεν ξέρω ακόμα τι τρέχει με το AF στις Tahiti αλλά μέχρι και το Cayman ξέρω σίγουρα ότι επρόκειτο για algorithmic bug πράγμα ασυγχώρητο για την εποχή μας. Πάνω σε οποιεσδήποτε αλλαγές ενδέχεται να κάτσει και μια στραβή και να είναι προσωρινά έτσι μόνο στις Tahiti μέχρι να το ρυθμίσουν.

 

Η βασική μου διαφωνία είναι στο θέμα των επιδόσεων αδιαφορόντας για την ποιότητα απεικόνισης. Αν είχε λογική τότε γιατί να μην κατέβεις στα 1024 με μέτριες ως ελάχιστες ρυθμίσεις στα παιχνίδια χωρίς ΑΑ/ΑF και θα πετύχεις άνετα έτσι Χ περισσότερο επιδόσεις.

 

Στην εποχή μας και σε αυτή την κατηγορία τιμών είναι αυτονόητο ότι περιμένει κανείς τις υψηλότερες δυνατές επιδόσεις με την υψηλότερη δυνατή ποιότητα απεικόνισης. Συγγνώμη που γίνομαι κουραστικός αλλά αν έκανε 250 κατοστάρικα μια 7970 δεν θα έμπαινα εγώ σε αντιδιαστολή με την τελευταία σου πρόταση να με νοιάζει τόσο πολύ η ποιότητα AF.

 

To ανισοτροπικό είναι κατά μια τεχνικά διαστρεβλωμένη έννοια επέκταση του trilinear που είναι ήδη ένα είδος εξομάλυνσης υφών. Μιας και πρόκειται για το εσωτερικό κομμάτι των πολυγώνων καλύπτει το μεγαλύτερο μέρος κάθε καρέ που βλέπεις σε ένα παιχνίδι. Στην ανάγκη άντε να κλείσω το AA αν δεν το επιτρέπουν οι επιδόσεις, το ανισοτροπικό θα είναι το τελευταίο που θα κλείσω σε σημερινά παιχνίδια.

 

Κοιτα εγω δεν ειπα οτι δεν ειναι σημαντικο το AF(που και εγω ειναι το μοναδικο παντα που τερματιζω) απλα οταν δινεις 600 ευρω τα θες ολα στην φαρετρα σου ,ενω αν εδινες πχ 300 ευρω ή αν σου εδινε μια σχεση αποδοσης/τιμής καλυτερη σιγουρα ας πουμε ενας medium-low level user θα το "ξεχνουσε" (προσεξε τα εισαγωγικα μου).Εσυ ,ο ενας ο αλλος που ειστε hign end users ποσο μαλλον οταν και η δουλεια σου σχετιζεται με αυτο ή το εχεις σπουδασει σιγουρα εχεις αλλες απαιτησεις .Παιζει ρολο και το ματι σου ποσο εχει εξασκηθει ή θελει αν βλεπει τετοιες οκ σημαντικες διαφορες.Η ΑΜD(ΑΤΙ) τι εκανε τοσα χρονια ?Ειχε καλυτερες τιμες σε σχεση με nvidia και καποιος με αγορα ati με καλο συντελεστη vfm σφυραγε αδιαφορα σε τετοιου ειδους διαφορες που σου επαναλαμβανω συμφωνω οτι ειναι εξοχως σημαντικες σε οτι αφορα ποιοτητα απεικονισης .Τωρα ομως που η 7970 χτυπαει 700ευρω και πλεον συγκρινουμε και τις κουκιδες γιατι επιασε το επιπεδο τιμων της Nvidia εκει ο αλλος θα τσινισει οταν του πεις για ποιοτητα απεικονισης ,το βλεπεις και εδω .Ειχε μαθει αλλιως βλεπεις .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 3,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

η φωτογραφία που ανέβηκε πριν από το φίλο psycho_warhead πρέπει να είναι πειραγμένη..

 

εδώ από anandtech.

AFSequence.jpg

 

και ένα quote από το άρθρο:

 

As a result for the time being there will continue to be an interesting division in image quality between AMD and NVIDIA. AMD still maintains an advantage with anisotropic filtering thanks to their angle-independent algorithm, but NVIDIA will have better anti-aliasing options in DX10+ games (ed: and Minecraft). It’s an unusual status quo that apparently will be maintained for quite some time to come.

 

Update: AMD has sent us a response in regard to our question about DX10+ SSAA

Basically the fact that most new game engines are moving to deferred rendering schemes (which are not directly compatible with hardware MSAA) has meant that a lot of attention is now being focused on shader-based AA techniques, like MLAA, FXAA, and many others. These techniques still tend to lag MSAA in terms of quality, but they can run very fast on modern hardware, and are improving continuously through rapid iteration. We are continuing work in this area ourselves, and we should have some exciting developments to talk about in the near future. But for now I would just say that there is a lot more we can still do to improve AA quality and performance using the hardware we already have.

 

Χοντρικά:

 

η AMD έχει ένα μικρό πλεονέκτημα στο AF και η Nvidia έχει μικρό πλεονέκτημα στο AA.

 

επιπλέον η amd μιλάει για νέες βελτιώσεις στους αλγόριθμους ΑΑ που χρησιμοποιεί.

 

αυτό θα γίνει μέσω driver.

 

Ουσιαστική διαφορά στο μάτι απλά δεν υπάρχει. Μόνο σε ειδικές και στατικές φωτογραφίες και μετέπειτα ανάλυση.

 

κάτι που νομίζω δεν ενδιαφέρει κανέναν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ την βρήκα στο Google και την πόσταρα.

Τέλος πάντων, όντως η ''δικιά'' μου φαίνεται πιο θολή αλλά και αυτή του Anandtech τα ίδια μας λέει, πάλι πιο θολά δείχνει η 7970, βέβαια αυτή τη φορά θες βιονικό μάτι για να δεις την διαφορά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συγγνώμη που γίνομαι κουραστικός αλλά αν έκανε 250 κατοστάρικα μια 7970 δεν θα έμπαινα εγώ σε αντιδιαστολή με την τελευταία σου πρόταση να με νοιάζει τόσο πολύ η ποιότητα AF.

Σου πουλάω εγώ δέκα κομμάτια στην τιμή

250 κατοστάρικα

:-)

 

Όποιος δώσει 570 ευρώ για να πάρει την 7970 είναι μεγάλο κορόιδο..

 

Όποιος έδωσε πέρσι το ίδιο ποσό για μια 580 ήταν εξίσου κορόιδο ? Όποιος δώσει σήμερα > 500 ευρώ για μια 580 είναι εξίσου?

 

Εγώ θέλω κάρτα να κομματιάσει το Crysis και το Metro2033..Και μιλάμε για 1080P με AA

Η 7970 παίρνει μπούλο σε αυτά τα 2..Τι να την κάνω να μου δίνει 300FPS στο Call Of Duty που παίζει και με 6850..

 

 

Φυσικά και τα τρία παραπάνω παίγνια τα έχουμε βαρεθεί.

ΙΜΗΟ ο καλύτερος λόγος για να μην αγοράσουμε τώρα Hi End (>500)

Είναι η απουσία νέων παιγνίων

 

Από εκεί και πέρα όποιος πάει *σήμερα* για αναβάθμιση και *μπορεί* να τα σκάσει νομίζω ότι την 7970 θα επιλέξει εάν έχει να αποφασίσει μεταξύ 580, 7990, 590, 6990.

 

Δυστυχώς δεν επαναλήφτηκε φέτος η ‘προσφορά’ με τις 6950 που ξεκλείδωναν. Δε βλέπω φώς άμεσα όυτε και από την nV. Δε ξέρω εάν κάνω λάθος. Αλλά σε αυτή την κατανάλωση και τις επιδώσεις και την τιμή που είναι η 7970 δε βλέπω να υπάρχει ουσιαστικός ανταγωνισμός σύντομα. Ενώ ο ανταγωνισμός στην αμέσως κατώτερη κατηγορία τιμής 6950/70 vs 570 παραμένει ακόμα στο γνωστό status quo

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φυσικά και ήταν εξίσου κορόιδο.

High-End GPU μόνο για αυτά τα 2 παιχνίδια θα πάρεις, διαφορετικά την βγάζεις και με μια 6870.Εκτός αν έχεις Eyefinity ή 30-inches Monitor όπου θες βαρβάτη κάρτα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κοιτα εγω δεν ειπα οτι δεν ειναι σημαντικο το AF(που και εγω ειναι το μοναδικο παντα που τερματιζω) απλα οταν δινεις 600 ευρω τα θες ολα στην φαρετρα σου ,ενω αν εδινες πχ 300 ευρω ή αν σου εδινε μια σχεση αποδοσης/τιμής καλυτερη σιγουρα ας πουμε ενας medium-low level user θα το "ξεχνουσε" (προσεξε τα εισαγωγικα μου).

 

Αυτό ακριβώς εννοούσα. Ο δικός μου γνώμονας όσων αφορά τις desktop GPUs δεν είναι υπεραπλουστευμένα μια σχέση απόδοσης/τιμής αλλά σχέση απόδοσης με συγκεκριμένη ποιότητα απεικόνισης & τιμής μεταξύ άλλων παραγόντων φυσικά.

 

 

Εσυ ,ο ενας ο αλλος που ειστε hign end users ποσο μαλλον οταν και η δουλεια σου σχετιζεται με αυτο ή το εχεις σπουδασει σιγουρα εχεις αλλες απαιτησεις .Παιζει ρολο και το ματι σου ποσο εχει εξασκηθει ή θελει αν βλεπει τετοιες οκ σημαντικες διαφορες.Η ΑΜD(ΑΤΙ) τι εκανε τοσα χρονια ?Ειχε καλυτερες τιμες σε σχεση με nvidia και καποιος με αγορα ati με καλο συντελεστη vfm σφυραγε αδιαφορα σε τετοιου ειδους διαφορες που σου επαναλαμβανω συμφωνω οτι ειναι εξοχως σημαντικες σε οτι αφορα ποιοτητα απεικονισης .Τωρα ομως που η 7970 χτυπαει 700ευρω και πλεον συγκρινουμε και τις κουκιδες γιατι επιασε το επιπεδο τιμων της Nvidia εκει ο αλλος θα τσινισει οταν του πεις για ποιοτητα απεικονισης ,το βλεπεις και εδω .Ειχε μαθει αλλιως βλεπεις .

 

Προσωπικά δεν έχει σπουδάσει τίποτα, απλά ασχολούμαι με αυτές τις μπαρμπουτσαλιές δεκαετίες τώρα και ναι το μάτι είναι εκπαιδευμένο δεν θα το αρνηθώ. Ωστόσο αν βάλεις έναν με λιγότερη εμπειρία και παίζει παιχνίδια με Χ ποιότητα απεικόνισης για αρκετούς μήνες και ο χρήστης αυτός αναβαθμίσει σε μια άλλη GPU με έστω και ελαφρώς λιγότερη ποιότητα απεικόνισης το πιθανότερο είναι να παρατηρήσει την διαφορά.

 

Για να το πάρουμε λίγο ιστορικά μέχρι και την GeForce4 οι αλγόρυθμοι ανισοτροπικού είχαν την κακή συνήθεια να εφαρμόζουν σε ΟΛΕΣ τις υφές όσα δείγματα ανισοτροπικού έδινε ο χρήστης. ΄Εδινες 8xAF 8 δείγματα εφάρμοζε σε όλες τις υφές ανεξαρτήτως αν χρειαζόταν πραγματικά τόσο δείγματα ή όχι με αποτέλεσμα να τρώει τόνους σε πόρους και να υποφέρουν οι επιδόσεις. Οι επόμενοι αλγόρυθμοι γίναν επιτέλους adaptive, κοντολογής αν ένα μέρος υφών στο καρέ σου δεν χρειάζεται καθόλου ανισοτροπικό δίνει 1xAF (δηλαδή καθόλου), σε κάποιες που θέλουν κάμποσο 2xAF, στις κοντινότερες 4xΑF και σε πολύ σπάνιες περιπτώσεις 8 & 16 δείγματα. Ο μέσος όρος των δειγμάτων στα παιχνίδια ακόμα και σήμερα που εφαρμόζονται πρέπει ακόμα να είναι στα 4x. Το αποτέλεσμα φυσικά ήταν το ανισοτροπικό να γίνει κατά πολύ φθηνότερο σε επιδόσεις και με τον τεράστιο αριθμό TMUs που έχουν οι σημερινές GPU να είναι είτε σχεδόν δωρεάν είτε στην χειρότερη περίπτωση μια απώλεια 10%.

 

Συνοπτικά δεν υπάρχει ούτε ένας λογικός λόγος να έχει κάποιος σοβαρές βελτιστοποιήσεις ανισοτροπικού στις high end GPU. ΄Οπου χωλαίνει είναι περισσότερο ένας κακός αλγόρυθμος από ότι οτιδήποτε άλλο. ΄Οπως είπα και πριν μέχρι και την 6970 υπήρχε algorithmic bug για το ανισοτροπικό, το ανακάλυψε developer της Crytek και το ομολόγησε και η AMD. Λογικά θα πρέπει να έχει διορθωθεί στο Southern islands και αν υπάρχουν περίεργα σημεία ακούγεται μάλλον αποτέλεσμα κάποιων εσωτερικών πειραμάτων μέχρι να στρώσει η υπόθεση.

 

Δεν θεωρώ ή θέλω να πιστεύω ότι υπάρχει πρόβλημα στις Tahiti. Η αντίδραση μου ήταν απλά στην μια και μοναδική σου πρόταση. Και αν και σε έπρηξα λίγο με την περιττολογία μου, πιστεύω ότι καταλαβαινόμαστε ;)

 

Σου πουλάω εγώ δέκα κομμάτια στην τιμή

250 κατοστάρικα

:-)

 

Για ένα κόμμα που λείπει κάνεις έτσι φτηνιάρη; :mrgreen:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

AMD λεμεεεεε

 

http://www.youtube.com/watch?v=6SM41gVg_y8&feature=player_embedded

 

 

 

anisotropic filtering reduces the texture resolution in one dimension only (width or height), depending on the orientation of the object in game.

 

imagine your are looking down a corridor, the texture on the floor will only have its height reduced while the texture on the walls will only have its width reduced.

 

the term "anisotropic" means "directionally dependent".

 

 

 

http://www.hardwarecanucks.com/forum/hardware-canucks-reviews/49646-amd-radeon-hd-7970-3gb-review-7.html

 

 

 

 

 

 

Περσυ

 

http://www.guru3d.com/article/exploring-ati-image-quality-optimizations/

 

 

 

 

 

 

 

Υγ δεν μπορει ρε παιδια να κανει 300 Ε η 760 απλα δεν.. καπου 400 -450 θα εχει..

 

Δε θυμαμαι να πεφτει ποτε 200 Ε καρτα της AMD...

Αμ το αλλο που λενε θα κανει 400 Ε η 7950... τι να πω..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να είσαι σίγουρος ότι θα λέω τα ίδια και για το Kepler εάν δεν είναι όπως περιμένω, 30% πάνω από την 7970 τουλάχιστον.

 

ενα με την καρτουλα στα μαμα της.

 

uniginemama.jpg

 

και ενα οπως θα ειναι το kepler σε εξι μηνες δηλ 30% πανω απο την 7970.

 

unigine12501800.jpg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...