pikiokos Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2011 Μέλος Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2011 Τελικά μίλησα με τη Γενική Γραμματεία Προστασίας Καταναλωτή, γιατί ΙΝΚΑ όπως το νομίζουμε δεν υφίσταται. Αυτοί θα αναλάβουν την όποια διαδικασία και επικοινωνία με την εταιρία, λέει, και προχωρώντας θα δούμε τι θα κάνουμε. Όχι τίποτα άλλο αλλά δεν μου φταίνε και οι τεχνικοί σε τίποτα, και είναι οι μόνοι που τα έχουν ακύσει μέχρι στιγμής...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα