Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Τελικά μίλησα με τη Γενική Γραμματεία Προστασίας Καταναλωτή, γιατί ΙΝΚΑ όπως το νομίζουμε δεν υφίσταται. :confused: Αυτοί θα αναλάβουν την όποια διαδικασία και επικοινωνία με την εταιρία, λέει, και προχωρώντας θα δούμε τι θα κάνουμε.

Όχι τίποτα άλλο αλλά δεν μου φταίνε και οι τεχνικοί σε τίποτα, και είναι οι μόνοι που τα έχουν ακύσει μέχρι στιγμής...

  • Απαντ. 45
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...