pikiokos Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2011 Μέλος Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2011 Σωστός ο Χριστόφορος... Ξέρουν πως παίζουν μπάλα αυτοί, δεν είναι χαζοί. Αλλιώς έπρεπε να ξηλωθούν και να μου δώσουν όλο το ποσό. Οπότε υπερκοστολογούν τα ανταλλακτικά που μου βάλανε, μειώνουν την αξία του δικού μου laptop, και η διαφορά ανάμεσα στις δύο τιμές θα είναι το πιστωτικό.
Pooky(1) Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2011 Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2011 Ω ρε φούστη μου κι εγώ έλεγα να αλλάξω το Ipsiron που έχω εδώ και 11+ μήνες (και του έχω ρουφήξει το μεδούλι πραγματικά με 20+ ώρες λειτουργία καθημερινά) με κάτι ποιοτικότερο και ήθελα να πάω σε ακριβή σειρά Toshiba για αλλαγή. ΟΚ, καταλαβαίνω ότι έτυχε και σε όλους μπορεί να τύχει, αλλά δεν διατίθεμαι να κάνω διαδρομές στην αντιπροσωπεία σε καμία περίπτωση. Οπότε με βλέπω με ακριβή σειρά Dell που έχει και 60 μήνες εγγύηση και έρχονται σπίτι. Για παιχνίδια το έχω κόψει στο φορητό, έχω τον 2500K και το 360 μου που λιώνω. Οπότε Lattitude here I come όπως πάνε τα πράγματα.......
xristoforos89 Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2011 Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2011 @Pooky(1) Πλεον oι τιμες των latitude εχουν πεσει αισθητα. Οπως και καποιων vostro. @pikiokos Ενημερωσε μας και τι πιστωτικο υπολοιπο θα σου δωσουν. Να δουμε αν θα προτιμαμε την toshiba ή οχι Παντως εγω ειχα 2 λαπτοπ toshiba και βγηκαν πολυ καλα (λες και μου εχει βγει κανενα απο τα λαπτοπ μου προβληματικο, αλλα τελος παντων. )
ipal Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2011 Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2011 αφου το παρελαβε νομιζω... αν παρει και πιστωτικο τοτε super η tosh.
Pooky(1) Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2011 Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2011 Ανδρέα (xristoforos) ναι, το ξέρω. Κοντά στο 1000ρικο υπολογίζω, αλλά με ενδιαφέρει η 5ετής εγγύηση και η άψογη οθόνη τους, μια και το Insiron έχει οθόνη που πια δεν με ικανοποιεί με τίποτε (από iMac και Macbookpro κόλλησα την ασθένεια..) οπότε θέλω κάτι ποιοτικότερο από πλευράς υλικών κατασκευής, αδιάφορο αν θα υποστηρίζει παιχνίδια. Αν κρίνω από το Ipnsiron που κατασκευαστικά είναι μετριότητα σε σχέση με τα ακριβά μοντέλα, τι πέρασε ένα χρόνο και ότι δεν παρουσίασε τίποτε, τότε μάλλον έχω κάνει καλή επιλογή για το επόμενο. Ενδεικτικά σου αναφέρω ότι ο δίσκος έχει 270 ημέρες λειτουργίας σε σύνολο 330 που το έχω και ότι το καλοκαίρι κουβάλαγα μαζί μου το netbook και το άφηνα σπίτι. Νομίζω τα λέει όλα. Βέβαια κάθε 20 μέρες λειτουργίας καθαρίζω τον ανεμιστήρα και γενικά το έχω οπτικά και λειτουργικά σε κατάσταση όπως όταν βγήκε από το κουτί του, όπως και όλα μου τα μηχανήματα. Όχι ότι τα Toshiba δεν είναι καλά, αλλά προτιμώ να έρχονται on site αν γίνει στραβή.
xristoforos89 Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2011 Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2011 Λιγα ομως vostro/latitude δινουν 5 χρονια εγγυηση. Η στανταρ εγγυηση στα μηχανηματα αυτα ειναι 3 χρονια. Συμφωνω ως προς την ποιοτητα κατασκευης και την οθονη. Για αυτο και εγω πηρα ενα Hp Elitebook (με εγγυηση next business day) και εχει μακραν απο τις καλυτερες οθονες που ειχα ποτε σε λαπτοπ, αλλα και κατασκευαστικα ειναι σουπερ (δεν εχει εστω και για δειγμα καποιο glossy πλαστικο επανω).
pikiokos Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2011 Μέλος Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2011 ipal το παρέλαβα αλλά αν ήταν να τρέχουμε έτσι, να έπαιρνα Vaio που τον είχα και άχτι τότε. Τα στέλνουν στο Βέλγιο για επισκευή, αλλά λιγότερο από 45 μέρες θα κάνει να επιστρέψει όπως και να το κάνουμε. ...και θα είναι ΚΑΙ επισκευασμένος. Έτσι. Για να κάνουν τη διαφορά.
ektor7 Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2011 Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2011 ipal το παρέλαβα αλλά αν ήταν να τρέχουμε έτσι, να έπαιρνα Vaio που τον είχα και άχτι τότε. Τα στέλνουν στο Βέλγιο για επισκευή, αλλά λιγότερο από 45 μέρες θα κάνει να επιστρέψει όπως και να το κάνουμε. ...και θα είναι ΚΑΙ επισκευασμένος. Έτσι. Για να κάνουν τη διαφορά. Οπόταν τώρα ξέρεις, ότι το επόμενο λαπτοπ που θα πάρεις, πρέπει να είναι Sony ή apple για να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο! Αυτό που δε κατάλαβα, στο έχουν επιδιορθώσει το λαπτοπ κ θα σου δώσουν κ πιστωτικό από πάνω?
Giorgos09 Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2011 Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2011 Πιστωτικο δικαιουσαι στην τιμη που αγορασες τον quosmio βασει νομου, ουτε μισο ευρω παρακατω. Αλλου ο νομος λεει οτι αν το αντικειμενο ειναι αγορασμενο πολυ καιρο πριν μπορει να επιστραφει μονο μερος του ποσου αγορας επειδη η αξια του προιοντος μειωθηκε. Ομως δεν εχει καμια σημασια αφου επιστροφη χρηματων δε γινεται ποτε.
filip123go Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2011 Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2011 Ομως δεν εχει καμια σημασια αφου επιστροφη χρηματων δε γινεται ποτε. Μια χαρά γίνεται επιστροφή..! Εξαρτάται βέβαια απ τον υπεύθυνο του εκάστοτε καταστήματος, αλλά σε γενικές γραμμές αν ο άνθρωπος είναι επαγγελματίας δεν θα συναντήσεις πρόβλημα..! Και για να εξηγούμαστε, εφόσον σου επισκεύασαν το laptop ΔΕΝ δικαιούσαι πιστωτικό. Και όσο αφορά το after sales serice είναι πρώτα η DELL μετά η toshiba και μετά οι υπόλοιπες...
pikiokos Δημοσ. 20 Νοεμβρίου 2011 Μέλος Δημοσ. 20 Νοεμβρίου 2011 @ektor7 Πήρα και το laptop, θα πάρω και πιστωτικό. Σε παρόμοια περίπτωση ενός θείου μου, η LG επέστρεψε το κινητό (KM900 - Arena), ορίσαμε ένα ραντεβού, πήγα, άφησα εγώ το κινητό πίσω, παραλάβαμε ένα πιστωτικό ίσο με την αξία της συσκευής επί τη αγορά (ένα χρόνο πριν), και πήγαμε την ίδια μέρα κια πήραμε ένα Νοκια. Αυτό μάλιστα. Με επισκευασμένο laptop, κανονικά δε δικαιούσαι πιστωτικό, διότι θεωρείται πως παραλαμβάνεις πίσω μια λειτουργική συσκευή, οπότε κάθε άλλη απαίτηση είναι καταχρηστική. Τα έμαθα πια αυτά. Γι'αυτό η δικιά μου αίτηση στην Toshiba έγινε ανάμεσα σε service, ώστε να είναι στα χέρια τους η συσκευή και να μην βασίζονται στα δικά μου λεγόμενα για τον αν φορτίζει δεν φορτίζει κτλ...
ektor7 Δημοσ. 20 Νοεμβρίου 2011 Δημοσ. 20 Νοεμβρίου 2011 Καλά πως δέχτηκαν να σου δώσουν κ πιστοτικο, εφόσον στο έχουν επιδιορθώσει?
pikiokos Δημοσ. 20 Νοεμβρίου 2011 Μέλος Δημοσ. 20 Νοεμβρίου 2011 Για να αποφύγουν καταγγελία για ελλατωματικό προϊόν σε οργανισμούς τύπου ΙΚΝΑ φαντάζομαι, σου εκδίδουν και ένα πιστωτικό για να μη διαμαρτύρεσαι πολύ πολύ... Τι να σου πω;
ektor7 Δημοσ. 20 Νοεμβρίου 2011 Δημοσ. 20 Νοεμβρίου 2011 Ναι το θέμα είναι αν στο επιδιορθώσουν, το ικνα δε μπορεί να τους κάνει τίποτα! Εξάλλου έχει τόσες εταιρεία με παντελώς απαράδεκτο σερβίς και δε μπορούν να τους κάνουν κ πολλά ! Απλά είσαι αρκετά τυχερός και ελπίζω να το εκτιμήσεις αυτό από το σερβις της συγκεκριμένης εταιρείας!
pikiokos Δημοσ. 20 Νοεμβρίου 2011 Μέλος Δημοσ. 20 Νοεμβρίου 2011 Αύριο θα μάθω σχετικά με το πώς κινείται ο ΙΝΚΑ σε τέτοιες περιπτώσεις... Και δεν με βιάζει καθόλου ο χρόνος. Ας τραβήξει όσο θέλει η υπόθεση αν αξίζει τον κόπο. Εδώ τράβηξε ενάμιση μήνα η επισκευή! Ό,τι μάθω θα το αναρτήσω και εδώ, να ξέρουν και τα μέλη τι τρέχει σε ανάλογες περιπτώσεις.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα