raccoonaki Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2011 Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2011 Καλησπέρα και ευχαριστώ εκ των προτέρων για τη βοήθεια, γιατί είμαι σίγουρη ότι θα μου βρείτε τη λύση!! Έχω σύνδεση HOL και router Netfaster IAD 2 pstn. Όλα δούλευαν μια χαρά, αλλά εδώ και 3 μέρες το λαμπάκι του online ανάβει κόκκινο και δεν μπορώ να συνδεθώ στο Internet, παρά μόνο με τοπική σύνδεση. Επικοινώνησα μαζί τους και δοκιμάσαμε το reset.. Τζίφος. Μου είπαν θα ξαναπάρουν αλλά τίποτα...Τι μπορεί να φταίει?
lambroukos13 Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2011 Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2011 η γραμμη φταιει,δεν εχει κατι το ρουτερακι....
SPANK Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2011 Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2011 Φαντάζομαι μετα το reset ξανα έβαλες κωδικούς έτσι ? Όπως το λες και αφου δεν έφτιαξε μετα το reset πολύ πιθανόν να ειναι απο αυτους το πρόβλημα οποτε πάρε τους παλι, επίσης θα πρότεινα να δοκιμάσεις και ενα αλλο router αν έχεις. Αν έχεις splitter στο router δοκίμασε και βάλεις το απευθείας στην μπρίζα του τηλεφώνου να δεις αν θα φτιάξει η αλλαξε ενα splitter μήπως τα έχει παίξει.
raccoonaki Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2011 Μέλος Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2011 Ναι, έβαλα κωδικούς. Το σπλιτεράκι δεν φταίει. Είμαι κι εγώ της γνώμης ότι φταίει η γραμμή τους, αλλά αυτοί επιμένουν πως όχι. Στο λογαριασμό θα τους ζητήσω να μου αφαιρέσουν τις μέρες που δεν μου δούλευε!
poulinos Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2011 Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2011 οι μερες ειναι το λιγοτερο.τι στοιχεια εβαλες στο ρουτερ?οσο ξερω η Hol δεν εχει username kai password.απλα βαζεις vpi 8 vci 35 Το σεταρεις και Pppoe/llc και πρεπει να παιξει.αν εχεις αλλο ρουτερ μπορεις να κανεις δοκιμη και με αλλο ρουτερ.λογικα οτι στοιχεια και να βαλεις θα πρεπει να παιξει.απο την αλλη μπορει να εχει κολλησει to port στο dslam και να θελει απλα ενα lock unlock που μπορει να μην εχουν κανει.η μπορει να εχει προβλημα η καρτα.καλα το να σου αφαιρεσουν τις μερες ειναι το λιγοτερο.το βασικο ειναι να εχεις ιντερνετ. αν εχουν κανα firmware update η αν υπαρχει γενικα κανα firmware update Για το ρουτερ αυτο καντο.
raccoonaki Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2011 Μέλος Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2011 Ευχαριστώ για τις απαντήσεις. Το πρόβλημα επιλύθηκε και τελικά -όπως νομίσαμε και αρχικά- ήταν θέμα γραμμής και όχι router (όπως επέμενε η εταιρεία). Τέλος καλό, όλα καλά.
poulinos Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2011 Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2011 συνηθως οταν συγχρονιζει και δεν παιρνει ip ειναι θεμα provider στο 90 τις 100 των περιπτωσεων παρα ρουτερ η χαλκου.ειτε κολλημενη καρτα ειτε σε περιπτωση πιο παλια οτε δεν ειχαν περαστει οι ρυθμισεις ειτε προβληματικη καρτα.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα