Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Λοιπόν μου ήρθε ο λογαριασμός της vodafone και με είχε χρεώσει 49 sms ενώ εγώ είχα στείλει 5 ψάχνω τον αναλυτικό και βλέπω άπειρα μυνήματα 12/10/2011 μέχρι 14/10/2011 εταιρία λέει GBR(προφανώς united kindom?) στον αριθμό 447786205094(της apple?) και με χρέωνε 0,17 το μύνημα. Θυμήθηκα λοιπόν ότι εγώ αυτές της μέρες έβαλα το iOS 5 οπότε είναι το imessage το οποίο εγώ είχα πάντα ανοιχτό wifi και ο άλλος και είχα περασμένο και κανονικά το email του και στέλναμε μυνήματα με μπλε φόντο(imessage, όχι το πράσινο που είναι για sms), πάλι καλά που εγώ κατά τύχη μου είχε κόψει από 14/10/11 και είχα κλείσει την επιλογή να τα στέλνει με sms όταν δεν υπάρχει internet και δεν με χρέωσε 200 sms. Οπότε θεωρώ ότι η vodafone χρεώνει όλα τα imessage σαν sms, μεγάλη απάτη και ευτυχώς τώρα με το iphone 4s θα τους χαιρετήσω μιας και μου έληξε το συμβόλαιο να πάω αλλού.

Δημοσ.

Αφού έβαλες το πόρισμα, ΟΚ.

Καλό θα ήταν να το έψαχνες πάντως,

μιας και σε αντίστοιχες περιπτώσεις θα αναγκάζεις τον εαυτό σου να αλλάζει πάροχο για πλάκα.

 

android.png

Δημοσ.

Εχουν αγριεψει τελευταια ακολουθωντας "επιθετικη πολιτικη" τυπου "αποφασιζω και χρεωνω" διχως να παιρνουν πρεφα οτι χανουν το παιχνιδι.

Απο 10 ευρω που πληρωνα παγιο αποφασισαν να το ανεβασουν 18!!! και μαλιστα τωρα που υποτιθεται οτι ειναι καιρος ισχνων αγελαδων.

Αντε γεια λοιπον και ζητω η φορητοτητα.

Με πηρε μαλιστα καποια δεσποινις που εκανε σαν απατημενη γκομενα να μου ζητηση τον λογο..... :mad: :mad: :mad:

Δημοσ.

Λίγο off topic..! Εμένα στην σύνδεση (Tellas ~40E το μήνα, ιντερνετ, σταθερο,60' προς κινητα)στο σπίτι μου, μου το έκοψαν επειδή έλεγαν ότι δεν είχα πληρώσει...Αφού πήγε εκεί ο πατέρας μου και τους τα έψαλε είπαν πως έκαναν λάθος και τελικά είχε πληρωθεί ο λογαριασμός...! Όπως καταλαβαίνετε ψάχνουν Κότσους που να πληρώνουν δις τον ίδιο λογαριασμό...Έχουν καταντήσει σκουπίδια τα άτομα...Και μετά σου ζητάνε και το λόγο...

Δημοσ.

Δεν υποστηρίζω καμία εταιρεία αλλά καλώς ή κακώς έχω συνεργαστεί & με τις τρεις θεωρώ ότι η vodafone στο τομέα της εξυπηρέτησης και μόνο είναι άψογη.

 

Τώρα θα μου πείτε σιγα ρε τα αυγά, θα σας πω τι συνέβη πριν από 4 μήνες. Λαμβάνω λογαριασμό και διαπιστώνω ότι έχω χρεώσεις από ιντερνετ που ποτέ δεν είχα χρησιμοποιήσει γιατί πολύ απλά έχω ιντερνετ στο σπίτι και στη δουλειά οπότε δεν έχω λόγο να το χρησιμοποιήσω από το κινητό και επίσης βρήκα sms από υπηρεσίες από μηνυματα που λαμβανα και βλακωδώς τα έσβηνα χωρίς να τα διαβάσω.

 

Οταν είδα τον λογαριασμό έγινα τουρμπο δεν είχα την ψυχραιμία να κάτσω να το δω!!! Το πέταξα σε μια μεριά και έλεγα ότι αύριο θα πάω θα κάνω αποσύνδεση με όποιο κόστος να ξεφορτωθώ συνδέσεις, λογαριασμούς κλπ κλπ

 

Την επόμενη ημερα που είχα ηρεμήσει είπα κάτσε ρε παιδί μου να δω τι θα μου πουν από την εταιρεία και αν δω ότι δεν .... τότε αποσύνδεση. Πήγα σε καταστημα άκρη δεν βγάλαμε με την κοπελίτσα στο ταμείο & εφυγα γιατί είχε εμένα και άλλους τέσσερις πελάτες. Πήρα το 13830 μίλησα με εκπρόσωπο τους, μου ζήτησαν να ελεγξω την ανάλυση κάτι που ήδη είχα κάνει και μου ζήτησαν πληροφορίες ογκο δεδομένων, χρεώσεις και τα πενταψήφια από τα μηνυματα και μου είπαν να περιμένω πέντε ημέρες να το ελεγξουν και θα με ειδοποιήσουν.

 

Την επόμενη μέρα μετά λαμβάνω μήνυμα ότι έγινε διακοπή των 5ψηφιων (άλλοι καραγκιόζηδες αυτοί - αλλά φταίω και εγω που έστειλα αρχικά μήνυμα σε τηλεοπτική εκπομπή τι το ήθελα το κέρατο μου!!!!!) και δυο μέρες μετά με παίρνει μια εκπρόσωπος τους από το λογιστήριο μου είπε αν θυμάμαι καλά και μου είπε ότι το κινητό έκανε update στο λογισμικό του από όσο είδαν και μου δημιουργησε επιπλεον χρεώσεις επειδή δεν έχω πρόγραμμα για ιντερνετ, με συμβουλευσε να κάνω κάτι αλλαγές στις ρυθμίσεις (το είχα ήδη από μονος μου) ταυτόχρονα με ενημερωσε ότι η εταιρεία θα προχωρήσει σε πίστωση όλων των χρεώσεων στον επόμενο λογαριασμό κιόλας λογαριασμό. Κάτι που τήρησαν!!!!

 

Αυτό που μου έκανε εντύπωση ήταν κυρίως η ευγένεια, ταχύτητα αλλά και το γεγονός ότι με πίστωσαν όλο το ποσό - που παρόλο που έγινε το update και θα μπορούσαν να πατήσουν εκεί και να πουν ότι δεν θα κάνουν πίστωση.

 

Επειδή μπορεί να μου πείτε ότι δεν είναι τίποτα αυτό, να σας πω ότι σε μια ανάλογη περίπτωση που είχα επιπλεον χρεώσεις περιαγωγής λόγω λανθασμένης ενημερώσης από υπάλληλο αντίπαλης εταιρείας πριν από 2 χρόνια όχι μονο δεν δεχόντουσαν τα λεγόμενα μου αλλά προσπαθούσαν να με πείσουν ότι εγώ δεν είχα καταλαβει σωστά αυτό που είχαν πει. Τότε είχα θυμώσει πάρα πολύ και λόγω της επιθετικής συμπεριφοράς τους, όταν τους έλεγα ότι δεν το δέχομαι αυτό γιατί θυμάμαι πολύ καλά τι μου είχαν πει και ζητούσα πίστωση των επιπλέων χρεώσεων μου έλεγαν ότι αφού έκανα χρήση δεν γίνεται πίστωση.

Ισως να το είχα δεχθεί αν με πλησίαζαν με πιο ευγενικό τρόπο αλλά μόνο και μόνο με τον τρόπο που μιλούσαν φούντωνα και όταν απείλησα ότι θα κάνω καταγγελία τότε και μονο που είπαν ότι κατ' εξαίρεση θα προχωρούσαν σε πίστωση που ολοκληρώθηκε 3 μήνες μετά από το παράπονο μου.

Δημοσ.

Εγώ πάντως δεν μπορώ να πω ότι τα imessage χρεώνονται σαν SMS. Είμαι και εγώ στην Vodafone και χρησιμοποιώ αρκετά το iMessage και μέχρι τώρα δεν εχω δει δυσανάλογες χρεώσεις.... Αποτι ξερω το iMessage το θεωρει data, Οχι SMS. Εχω εγκατεστημενο και το viber που κανει κατι αναλογο με το iMessage. Ουτε εκει παρατηρησα κάτι περίεργο. μήπως έγινε κάτι άλλο;

Δημοσ.

Όσο γίνεται να χρεωθείς μήνυμα στη Vodafone, γράφοντας στο Insomnia, άλλο τόσο γίνεται να χρεωθείς με το iMessage.

Με λίγα λόγια; Δεν γίνεται να χρεωθείς με το iMessage.

 

Το iMessage λειτουργεί ως εξής:

Δίνεις στο κινητό το νούμερο σου και το email σου. Έτσι όπως το δίνεις εσύ, έτσι το έχουν δώσει και οι φίλοι σου που έχουν συσκευή που υποστηρίζει iMessage.

Στην ουσία πρόκειται για Instant Messaging όπου η Apple το πλασάρει με εικονίδιο ίδιο με αυτό των SMS, ώστε να το κάνει απλό για το ευρύ κοινό.

Έτσι λοιπόν, με απλά λόγια η υπηρεσία στέλνει το μήνυμα μέσω Internet. Αν δει ότι ο παραλήπτης δεν λαμβάνει το μήνυμα λόγω έλλειψης Internet για παράδειγμα, τότε το στέλνει σαν κανονικό SMS. Φυσικά υπάρχει ρύθμιση την οποία ο Topic Starter την γνωρίζει, όπου απενεργοποιούμε την επιλογή να στέλνει τελικά σαν SMS όταν δεν μπορεί μέσω iMessage.

Δημοσ.

Όσο γίνεται να χρεωθείς μήνυμα στη Vodafone, γράφοντας στο Insomnia, άλλο τόσο γίνεται να χρεωθείς με το iMessage.

Με λίγα λόγια; Δεν γίνεται να χρεωθείς με το iMessage.

 

Το iMessage λειτουργεί ως εξής:

Δίνεις στο κινητό το νούμερο σου και το email σου. Έτσι όπως το δίνεις εσύ, έτσι το έχουν δώσει και οι φίλοι σου που έχουν συσκευή που υποστηρίζει iMessage.

Στην ουσία πρόκειται για Instant Messaging όπου η Apple το πλασάρει με εικονίδιο ίδιο με αυτό των SMS, ώστε να το κάνει απλό για το ευρύ κοινό.

Έτσι λοιπόν, με απλά λόγια η υπηρεσία στέλνει το μήνυμα μέσω Internet. Αν δει ότι ο παραλήπτης δεν λαμβάνει το μήνυμα λόγω έλλειψης Internet για παράδειγμα, τότε το στέλνει σαν κανονικό SMS. Φυσικά υπάρχει ρύθμιση την οποία ο Topic Starter την γνωρίζει, όπου απενεργοποιούμε την επιλογή να στέλνει τελικά σαν SMS όταν δεν μπορεί μέσω iMessage.

 

 

Από την μια δεν υπάρχει περίπτωση να χρεωθείς SMS στο iMessage.

Από την άλλη υπάρχει.

Να προσέχουμε τί γράφουμε γιατί δημιουργούνται εντυπώσεις και αντιθέσεις.

 

@topic starter,

Πήρες Vodafone; Τί σου είπαν;

Δημοσ.

Link

 

Link

 

Link

 

Οπως φαινεται αυτο το προβλημα υπαρχει και σε αλλους παροχους. Μηπως θα έπρεπε να εισαι εκνευρισμένος με την apple και να επικοινωνουσες με τη vodafone πριν βγαλεις πορισμα απατης χωρις να εισαι σιγουρος για το ποιος ευθυνεται για ολο αυτο;

Δημοσ.

Προφανώς "μυρίστηκε" η Vodafone πως έχει πελάτη με iPhone που χρησιμοποιεί iMessage και άρχισε να χρεώνει SMS's! :) lol

Δημοσ.

Από την μια δεν υπάρχει περίπτωση να χρεωθείς SMS στο iMessage.

Από την άλλη υπάρχει.

Να προσέχουμε τί γράφουμε γιατί δημιουργούνται εντυπώσεις και αντιθέσεις.

 

@topic starter,

Πήρες Vodafone; Τί σου είπαν;

 

Απ´ οτι εγραψα αυτο καταλαβες; Μην επιμενεις αφου δεν ξερεις γιατι γινεσαι αστειος!

Δημοσ.

Link

 

Link

 

Link

 

Οπως φαινεται αυτο το προβλημα υπαρχει και σε αλλους παροχους. Μηπως θα έπρεπε να εισαι εκνευρισμένος με την apple και να επικοινωνουσες με τη vodafone πριν βγαλεις πορισμα απατης χωρις να εισαι σιγουρος για το ποιος ευθυνεται για ολο αυτο;

 

Δεν μένει παρά να μας απαντήσει ο topic starter για την αντιμετώπισή του από την Vodafone.

Αν και τα μηνύματα αυτά φαίνεται να είναι ενεργοποιήσεις Facetime/iCloud κλπ(εκτός και αν έχει buddies στο UK), και κάποια από αυτά να έχουν σταλθεί στο παρασκήνιο,

δεν ξέρω κατά πόσο η Vodafone είναι υποχρεωμένη να προχωρήσει σε κάποια πίστωση ή ο,τιδήποτε άλλο.

Ίδωμεν...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...