palavomaras Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2011 Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2011 Καλησπέρα σε όλους ήθελα να ρωτήσω άν είναι γενικά ασφαλές να αποδέχεσαι πληρωμές μέσω paypal.Πιο συγκεκριμένα είμαι φοιτητής στη Γαλλία και θέλω να πουλήσω ένα λαπτοπ και κάποιος μου προσέφερε πληρωμή μέσω paypal και να του το στείλω με δέμα.Πιστεύετε ότι είναι ασφαλές να το κάνω?Η θα πρέπει να προσέξω κάτι συγκεκριμένο? Ευχαριστώ
cosmos000 Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2011 Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2011 Ναι γιατί όχι.Φυσικά στέλνει πρώτα τα χρήματα,τα βλέπεις στον λογαριασμό σου (τα μετακινείς αν θες ) και μετά στέλνεις το λαπτοπ (καλό θα ήταν σαν συστημένο έτσι ώστε να εχεις κ εσύ απόδειξη ότι το έστειλες ) και όλα ωραία κ όλα καλά!
kalosdios Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2011 Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2011 Πιστεύω ποιο ασφαλές δεν γίνετε.απλά πατάς αποδοχή και έχεις τα λεφτά στον λογαριασμό σου.
newtech Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2011 Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2011 Καλησπέρα σε όλους ήθελα να ρωτήσω άν είναι γενικά ασφαλές να αποδέχεσαι πληρωμές μέσω paypal.Πιο συγκεκριμένα είμαι φοιτητής στη Γαλλία και θέλω να πουλήσω ένα λαπτοπ και κάποιος μου προσέφερε πληρωμή μέσω paypal και να του το στείλω με δέμα.Πιστεύετε ότι είναι ασφαλές να το κάνω?Η θα πρέπει να προσέξω κάτι συγκεκριμένο? Ευχαριστώ ΝΑ ΠΡΟΣΕΞΕΙΣ ΤΑ SCAMS!!! μπορει να σου στιλει ΨΕΥΤΙΚΟ μαιλ.. αυτο που πρεπει να κανεις οταν θα σου "στιλει" τα λεφτα ειναι να μας στην ΣΕλιδα της paypal (απο www.paypal.com) και να δεις αν τα χρηματα ΟΝΤΟΣ ειναι εκει!!!!! (βλεπε http://www.insomnia.gr/topic/224089-%CF%80%CF%81%CE%BF%CE%B5%CE%B9%CE%B4%CE%BF%CF%80%CE%BF%CE%B9%CE%AE%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%82-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CE%B1%CF%80%CE%AC%CF%84%CE%B5%CF%82-%CE%BC%CE%AD%CF%83%CF%89-e-mail-phishing-scams/)
palavomaras Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2011 Μέλος Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2011 Ευχαριστώ πολύ όλους για τις λύσεις που μου προτείνατε.Είμαι λίγο καινούργιος με το όλο θέμα και η εμπειρία μου περιορισμένη.Να είστε καλά