DeMaitre Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2011 Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2011 Σύμφωνα με κάποιον νόμο, ο οποίος πρέπει να βασίζεται σε κάποια σχετική απόφαση της ΕΕΤΤ, ορίζεται ότι της φραγής εξερχομένων κλήσεων λόγω ληξιπρόθεσμων οφειλών θα πρέπει να έχει προηγηθεί έγγραφη ειδοποίηση του συνδρομητή από τον πάροχό του. Α. Ποιος είναι αυτός ο νόμος και σε ποια απόφαση της ΕΕΤΤ βασίζεται (αν βασίζεται); Β. Ποιο είναι ακριβώς αυτό το διάστημα που πρέπει να μεσολαβήσει από την έγγραφη ειδοποίηση του συνδρομητή μέχρι την ενεργοποίηση της φραγής εξερχομένων κλήσεων; Ευχαριστώ προκαταβολικά για τη βοήθειά σας!
parsifal Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2011 Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2011 http://www.eett.gr/opencms/opencms/EETT/Electronic_Communications/Telecoms/Licencing/legalFramework.html Απόφαση 390/3 της ΕΕΤΤ («Κανονισμός Γενικών Αδειών»), δημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ 748/Β/2006 οπότε και έγινε επίσημος Νόμος του Κράτους. Από παράγραφο 3.1.5 («Διακοπή παροχής Υπηρεσιών») και κάτω σε ενδιαφέρει.
DeMaitre Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2011 Μέλος Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2011 Thanx parsifal! Μετά μυρίων βασάνων και κόπων το βρήκα!!! Την έχουν καλά κρυμμένη οι αθεόφοβοι...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα