Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Σύμφωνα με κάποιον νόμο, ο οποίος πρέπει να βασίζεται σε κάποια σχετική απόφαση της ΕΕΤΤ, ορίζεται ότι της φραγής εξερχομένων κλήσεων λόγω ληξιπρόθεσμων οφειλών θα πρέπει να έχει προηγηθεί έγγραφη ειδοποίηση του συνδρομητή από τον πάροχό του.

 

Α. Ποιος είναι αυτός ο νόμος και σε ποια απόφαση της ΕΕΤΤ βασίζεται (αν βασίζεται);

 

Β. Ποιο είναι ακριβώς αυτό το διάστημα που πρέπει να μεσολαβήσει από την έγγραφη ειδοποίηση του συνδρομητή μέχρι την ενεργοποίηση της φραγής εξερχομένων κλήσεων;

 

Ευχαριστώ προκαταβολικά για τη βοήθειά σας! ;)

Δημοσ.

http://www.eett.gr/opencms/opencms/EETT/Electronic_Communications/Telecoms/Licencing/legalFramework.html

 

Απόφαση 390/3 της ΕΕΤΤ («Κανονισμός Γενικών Αδειών»), δημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ 748/Β/2006 οπότε και έγινε επίσημος Νόμος του Κράτους. Από παράγραφο 3.1.5 («Διακοπή παροχής Υπηρεσιών») και κάτω σε ενδιαφέρει.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...