Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

θεωρώ πάντως απαράδεκτο να δίνεται αλλαγή σε 7 καμμένα πίξελ, εφόσον η οθόνη είναι καινούρια, πρέπει να μην έχει κανένα καμένο πίξελ, διαφορετικά γιατί να την πουλάνε ως καινούρια;

 

σίγουρα έχεις δίκιο πως καλό είναι να βλέπουμε τις εγγυήσεις που μας δίνουν οι διάφορες εταιρείες, δεν διαφωνώ σε αυτό, και σίγουρα προσωπικά δεν θα αγόρασα οθόνη με εγγύηση 7 καμένων πίξελ, αλλά και πάλι δεν το θεωρώ σωστό να την προωθούν ως καινούρια στους καταναλωτές

 

τέλος πάντων

Mα καινουρια σφραγισμενη την περνεις απλα σε 2138400 pixel παντα μπορει να υπαρξει ελλατωμα καθε ετερια εχει διαφορετικη πολιτικη (ισως και διαφορετικο προμυθευτη και εκει να οφειλετε η διαφορα zero dead pixel 7 dead pixel η οτι δινει ο καθενας)

  • Απαντ. 54
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Nα εχει εξαρχης ελαττωμα ειναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ. Πως πουλανε εν γνωσει τους ελαττωματικο προιον? Τοσο λιγο σεβονται το πελατη?

Και μετα να σου λενε "ας προσεχες"?!

 

Εγινε ελεγχος ομως επειδη πηρα εγω κατι πχ με 200 ευρω και το πηγα πισω δεν σημαινει οτι επειδη θα τους πω δεν δουλευει θα το δεχτουν

ΑΝ ΔΙΑΒΑΖΕΣ ΤΟΥ ΤΟΥΣ ΟΡΟΥΣ ΕΓΓΥΗΣΗΣ ΠΡΙΝ ΤΟ ΑΓΟΡΑΣΕΙΣ ΘΑ ΤΟ ΕΙΧΕΣ ΔΕΙ δεν σου φταει κανενας αλλος παρα μονο εσυ που δεν το εψαξες , μα δεν ειναι μονο η samsung που δεν εχει 0 pixel

 

Eαν αγορασεις μια τηλεοραση και με το που την ανοιγεις βγαζει μια ασπρη εικονα, αυτο τι σημαινει? οτι θα απαιτηθουν 15 μερες για να την ελεγξουν? Ας δωσουν αμεσως μια καινουργια και αυτοι ας την ελεγξουν μετα οσο θελουν. Ετσι ειναι το το σωστο. Εχεις μια περιεργη μανια να υποστηριζεις τους βιομηχανους και οχι τους καταναλωτες.

50 φορες μου ειπες οτι φταιω εγω που δε διαβασα τους ορους της εγγυησης... ναι ειπαμε, αλλα που να το φανταστω οτι ειναι τοσο απατεωνες που θεωρουν φυσιολογικα τα 6 καμμενα pixels.

Πες μας λοιπον ποιες αλλες εταιριες δε σου καλυπτουν καμμενα pixels ωστε να τις ξερουμε και να τις αποφευγουμε.

 

Αν το προβλημα δεν ειναι κατι ευκολο να εντοπιστει φυσικα και θα γινει το κρατησουν να το δουν πχ σε καρτα γραφικων μπορει να ανεβαζει θερμοκρασιες στο ακυρο η να σταματαει να δουλευει ο ανεμηστηρας δεν ειναι κατι που μπορει να διαπιστωθει παντα αμεσα αρα λογικο να χρειαστει να το κρατησουν για ελεγχο

 

Μα αυτο γινεται ετσι κι αλλιως στην εγγυηση φιλε μου. Υποτιθεται οτι το doa ειναι κατι διαφορετικο και καλυτερο.

Δημοσ.

Επειδή πάλι δε διαβάζεις τι σου λένε και επειδή κόλλησες με άλλα πράγματα, ας κάνω μία προσπάθεια και πάλι.

 

1. ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ από την εταιρία δεν είναι. Σου λέει πουλάω έτσι, αν εσύ δεχτείς το έτσι και αγοράσεις δε σου φταίει.

2. Οταν μια εταιρία παράγει χιλιάδες ή εκατομμύρια οθόνες και τις στέλνει σε όλο το κόσμο και εσύ ο τελικός παραλήπτης την παίρνεις σε μία συσκευασία, ΑΡΑ το πλαίσιο και το κάθε πλαίσιο δε την έχουν ανοίξει, δεν είναι λογικό (στατιστικά) κάποιες από αυτές σε κάποια μεταφορά,σε κάποιο τράνταγμα να πάθουν κάτι;

3. Σου λέμε να χρησιμοποιήσεις το DOA. Δε το κάνεις, μείνε με την Samsung.

4. Οπως ήρθες εδώ και άνοιξες θέμα για επιλογή επεξεργαστή και τώρα για θέμα στην οθόνη, καλό θα ήταν να άνοιγες και ένα θέμα για αγορά οθόνης.

5. Αυτό που λες ότι θα περιμένεις 15 μέρες για να ελέγξουν μία τηλεόραση που με το που την πήρες, δείχνει άσπρη εικόνα, άρα και πρόβλημα, σημαίνει ότι σαν αγοραστής και καταναλωτής, δεν ξέρεις τα δικαιώματά σου και δεν έχεις καταλάβει το DOA

 

Αυτά τα λίγα...

Δημοσ.

Μιας που μιλαμε για καμμενα πιξελ....

Γνωριζει κανεις τι εγγυηση δεινει η Lg στις οθονες τις?

0 pixel

Δημοσ.

Επειδή πάλι δε διαβάζεις τι σου λένε και επειδή κόλλησες με άλλα πράγματα, ας κάνω μία προσπάθεια και πάλι.

 

1. ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ από την εταιρία δεν είναι. Σου λέει πουλάω έτσι, αν εσύ δεχτείς το έτσι και αγοράσεις δε σου φταίει.

2. Οταν μια εταιρία παράγει χιλιάδες ή εκατομμύρια οθόνες και τις στέλνει σε όλο το κόσμο και εσύ ο τελικός παραλήπτης την παίρνεις σε μία συσκευασία, ΑΡΑ το πλαίσιο και το κάθε πλαίσιο δε την έχουν ανοίξει, δεν είναι λογικό (στατιστικά) κάποιες από αυτές σε κάποια μεταφορά,σε κάποιο τράνταγμα να πάθουν κάτι;

3. Σου λέμε να χρησιμοποιήσεις το DOA. Δε το κάνεις, μείνε με την Samsung.

4. Οπως ήρθες εδώ και άνοιξες θέμα για επιλογή επεξεργαστή και τώρα για θέμα στην οθόνη, καλό θα ήταν να άνοιγες και ένα θέμα για αγορά οθόνης.

5. Αυτό που λες ότι θα περιμένεις 15 μέρες για να ελέγξουν μία τηλεόραση που με το που την πήρες, δείχνει άσπρη εικόνα, άρα και πρόβλημα, σημαίνει ότι σαν αγοραστής και καταναλωτής, δεν ξέρεις τα δικαιώματά σου και δεν έχεις καταλάβει το DOA

 

Αυτά τα λίγα...

 

Δεν εχεις διαβασει το thread οποτε λες αυθαιρετα πραγματα.

Συζητηθηκε οτι doa δε παιζει στη περιπτωση μου γιατι εως 6 pixels δεν υφισταται θεμα. Αν δεν ειναι ετσι το πραγμα τοτε δωσε μας τα φωτα σου.

 

Σαφως και EINAI AΠΑΡΑΔΕΚΤΟ μια εταιρια να σου πουλαει κατι ΧΑΛΑΣΜΕΝΟ. Εσυ θα ηθελες να πληρωσεις 500€ για ενα monitor με 5 καμμενα pixels και να σου λενε οτι δε γινεται να αλλαχτει? Περι αλητειας προκειται και εις υγειαν των κοροιδων... θα το καταλαβεις καλυτερα οταν πεσεις η ιδια θυμα.

 

Δεν ειπα πουθενα οτι θα περιμενω 15 μερες, το αντιθετo ειπα. Σου προτεινω να διαβασεις το thread.

 

δεν είναι λογικό (στατιστικά) κάποιες από αυτές σε κάποια μεταφορά,σε κάποιο τράνταγμα να πάθουν κάτι;

 

Και πρεπει το τρανταγμα να το πληρωσει ο πελατης? :lol:

Δημοσ.

Οταν δεν καταλαβαίνεις τις ποσότητες, τις μεταφορές κλπ και ότι ένα monitor από το εργοστάσιο φεύγει ακέραιο τότε έχουμε θέμα. Αν στη μεταφορά πέσει από τα χέρια εργάτη η οθόνη με τη κούτα, λες να το πει; Και να πληρώσει τη ζημιά;

Οχι

 

Για το DOA και τα δικαιώματά σου: Μπορείς να τη γυρίσεις επειδή απλά δε σου κάνει. Δεν έχει το χρώμα που έβλεπες ακριβώς στην εικόνα του Site, δεν έχει μία θύρα hdmi πχ και εσύ θα ήθελες. Τέλος πάντων απλά επειδή δε σου κάνει, δε σου αρέσει η φάτσα της.

Κράτα την λοιπόν και άσε με να λέω αυθαίρετα πράγματα.

Και μη μου πεις πάλι την καραμέλα περί πλαισίου και ότι δεν κάνουν επιστροφές αλλαγές, γιατί έχω αλλάξει αρκετά πράγματα.

Δημοσ.

Δε καταλαβαινω γιατι εχεις επιθετικο υφος. Το προσπερναω και περναω στην ουσια.

 

Στο thread αυτο ειπωθηκε επανειλημμενα απ τον φιλο ecolution οτι το doa δεν με καλυπτει γιατι αφορα μονο χαλασμενο. Εγω νομιζα αυτο που ειπες κι εσυ, οτι μπορεις να το πας πισω για οποιοδηποτε λογο. Βοηθησε μας λοιπον να μαθουμε τι ισχυει. Στο Πλαισιο ισχυει η doa?

Ποια καραμελα σου λεω εγω?? Μιλησα με το Πλαισιο και μου ειπαν οτι επιστροφη δεν γινεται... Τι πρεπει να κανω τωρα λοιπον?

Δημοσ.

Εγώ έχω επιθετικό ύφος; Εσύ είπες ότι λέω αυθαίρετα πράγματα.

Σου ξαναλέω μέσα στις μέρες του DOA το γυρνάς γιατί δε σου κάνει. Εκτός αν εγώ αλλάζω πράγματα από άλλο πλαίσιο.

Εχω αλλάξει μνήμες επειδή ντε και καλά δε μου κάνανε.

Εχω αλλάξει Mobo γιατί τελικά ήθελα ATX και όχι mATX λόγω αλλαγής κουτιού.

Λες να μην μπορείς να αλλάξεις οθόνη;

 

Δε σου λέω ότι η αλλαγή έγινε σε όλες τις περιπτώσεις "Γεια σας βεβαίως και να το αλλάξουμε" αλλά έγινε με λίγο τσαμπουκά, με λίγο νεύρο.

Δημοσ.

Απλα οταν θα σου καουν 7 Pixel τοτε θα θεωρείται χαλασμενη η οθονη σου και θα αλλαχτει βαση εγγυησης.μεχρι τοτε στα εκκατομυρια Pixel που εχει η οθονη σου,εχεις ενα καμμενο Pixel.οκ.

Μαλακια μεν γιατι ειναι καινουργια οθονη αλλα τωρα εγινε.Η χρησιμοποιεις το DOA η το αποδεχεσαι και ειτε περιμενεις να σου καουν και τα υπολοιπα για να την αλλαξεις η να ευχεσαι να μην σου καουν αλλα 3-4 αλλα μετα δεν καιγοντε παραπανω και δεν μπορεις να χρησιμοποησεις την εγγυηση.

Δημοσ.

Εγώ έχω επιθετικό ύφος; Εσύ είπες ότι λέω αυθαίρετα πράγματα.

Σου ξαναλέω μέσα στις μέρες του DOA το γυρνάς γιατί δε σου κάνει. Εκτός αν εγώ αλλάζω πράγματα από άλλο πλαίσιο.

Εχω αλλάξει μνήμες επειδή ντε και καλά δε μου κάνανε. Ενώ

Εχω αλλάξει Mobo γιατί τελικά ήθελα ATX και όχι mATX λόγω αλλαγής κουτιού.

Λες να μην μπορείς να αλλάξεις οθόνη;

 

Δε σου λέω ότι η αλλαγή έγινε σε όλες τις περιπτώσεις "Γεια σας βεβαίως και να το αλλάξουμε" αλλά έγινε με λίγο τσαμπουκά, με λίγο νεύρο.

 

 

Μα οντως ειπες αυθαιρετα πραγματα και ψευδη, δεδομενου οτι δεν ειχες διαβασει το thread. Καλο ειναι να διαβαζεις πρωτα για να εχεις σωστη αποψη.

 

Εγω δε λεω αν μπορω να αλλαξω ή οχι, ρωταω να μαθω τι ισχυει. Απο και και περα αν ο υπαλληλος αρνειται τι πρεπει να κανω, να τον αρπαξω απ το γιακα?

 

Η χρησιμοποιεις το DOA η το αποδεχεσαι΄.....

 

Πες μας τι ακριβως ειναι το DOA και αν ισχυει στο Πλαισιο.

Μπορω να παρω τα λεφτα πισω?

Εννοειται οτι η συσκευασια εχει ανοιχτει.

Δημοσ.

Παρακολουθώ το θέμα και έμεινα!!! Καλά ρε oresti σου λέει η karmen μερικά πράγματα για να το αλλάξεις,αλλά δεν καταλαβαίνεις τίποτα! επικοινωνείς? :mrgreen:

Δημοσ.

Μα απλα προσπαθω να καταλαβω τι λεει η Καρμεν. Σε αυτα που ρωταω δεν απαντατε: Το μαγαζι αρνειται, ο πελατης τι πρεπει να κανει?

Δημοσ.

Μα οντως ειπες αυθαιρετα πραγματα και ψευδη, δεδομενου οτι δεν ειχες διαβασει το thread. Καλο ειναι να διαβαζεις πρωτα για να εχεις σωστη αποψη.

Εγω δε λεω αν μπορω να αλλαξω ή οχι, ρωταω να μαθω τι ισχυει. Απο και και περα αν ο υπαλληλος αρνειται τι πρεπει να κανω, να τον αρπαξω απ το γιακα?

Δε φταίει κανείς παρα εγώ που κάθομαι και πατάω πλήκτρα και καίω θερμίδες

 

keep going

 

 

edit: εμένα κάτι μου θυμίζει το γράψιμό σου αλλά δε θα γίνω κακιά

 

/I am off

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...