jeanthira7 Δημοσ. 8 Νοεμβρίου 2011 Δημοσ. 8 Νοεμβρίου 2011 Καλησπέρα σας, Πριν από 2 μήνες πραγματοποίησα μία αγορά από το e-bay. Είναι η πρώτη φορά που χάνω χρήματα από το e-bay το οποίο θεωρείται και ασφαλές! Κάνω λοιπόν την αγορά (πληρωμή μέσω paypal) και περιμένω το προϊόν να μου έρθει. Περιμένω-περιμένω φθάνω στο μήνα. Στέλνω λοιπόν μήνυμα στον πωλητή ότι το προϊόν δεν έχει έρθει, τι θα κάνουμε κλπ. Μου λέει εκείνος ότι για την Ευρώπη το προϊόν ίσως ξεπεράσει και τις 45 εργάσιμες ημέρες και μου λέει να κάνω υπομονή. Κάνω υπομονή λοιπόν μέχρι και την 46 εργάσιμη ημέρα και τότε του ξαναστέλνω μήνυμα ότι θέλω επιστροφή χρημάτων κλπ... Απάντηση δεν παίρνω, άρα αποφασίζω να πάω στο e-bay buyer protection. Ελα μου όμως που για το συγκεκριμένο προϊόν δεν μπορώ να κάνω καταγγελία αφού όπως είδα μέχρι και τις 18/10 μπορούσα να το κάνω αυτό? Αρα λοιπόν, ο πωλητής μου τα άρπαξε και προστασία από το e-bay δεν έχω... Πού μπορώ να απευθυνθώ?
isay Δημοσ. 8 Νοεμβρίου 2011 Δημοσ. 8 Νοεμβρίου 2011 Πρακτικά το μόνο που μπορείς να κάνεις ειναι να πας στην τράπεζα και να αμφισβητήσεις τη συναλλαγή της κάρτας αλλά και πάλι οι ελπίδες ειναι λίγες. Μεταξύ μας ήταν πάθημα μάθημα. Το ebay όντως παρέχει προστασία αρκεί να την χρησιμοποιήσεις και πάντα σε λογικά πλαίσια.
jeanthira7 Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2011 Μέλος Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2011 Πρακτικά το μόνο που μπορείς να κάνεις ειναι να πας στην τράπεζα και να αμφισβητήσεις τη συναλλαγή της κάρτας αλλά και πάλι οι ελπίδες ειναι λίγες. Μεταξύ μας ήταν πάθημα μάθημα. Το ebay όντως παρέχει προστασία αρκεί να την χρησιμοποιήσεις και πάντα σε λογικά πλαίσια. Εννοείς σε λογικά χρονιά πλαίσια...
Elven_King Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2011 Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2011 "Έξυπνος" ο πωλητής, 45 μέρες ακριβώς είναι και το χρονικό περιθώριο που δίνει το paypal για να κάνεις dispute σε συναλλαγή. Πάρε τηλ. την τράπεζα σου για να σου στείλουν dispute form.
jeanthira7 Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2011 Μέλος Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2011 "Έξυπνος" ο πωλητής, 45 μέρες ακριβώς είναι και το χρονικό περιθώριο που δίνει το paypal για να κάνεις dispute σε συναλλαγή. Πάρε τηλ. την τράπεζα σου για να σου στείλουν dispute form. Να ζητήσω δηλαδή αμφισβήτηση συναλλαγής??? Πώς ακριβώς θα το κάνω?
Elven_King Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2011 Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2011 Θα πάρεις τηλέφωνο στο τμήμα καρτών (δεν ξέρω αν χρησιμοποίησες χρεωστική ή προπληρωμένη) και θα σου στείλουν μία έτοιμη φόρμα να συμπληρώσεις. Μην ξεχάσεις οπωσδήποτε να τυπώσεις και να επισυνάψεις όλα τα e-mails που είχες ανταλλάξει με τον πωλητή. Από περιέργεια, τι feedback έχει ο συγκεκριμένος πωλητής στο e-bay;
newtech Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2011 Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2011 Να ζητήσω δηλαδή αμφισβήτηση συναλλαγής??? Πώς ακριβώς θα το κάνω? Φιλε μυο στειλε μας το προφιλ του χρηστη.. και θα σε βοηθήσουμε Επισεις δοκιμασε αυτο... "Dear sir. I never received the item from u. I dont want to believe that u in purpose used the 45 days just so the buyer protection can be used. So Please refund me the full ammount to my paypal account!" Αν δεν σου απαντήσει στειλε του μεσο ΜΑΙΛ (οχι ebay) "Either u refund me sir cause you know u didnt send it or i will place orders as my friends also in LOW budget ITEMS and will pay you.. Then tho we will leave a negative feedback.. you will receive so many negatives that you didnt ever saw in your life! Send me the money within 2 days!!!! Over and out"
jeanthira7 Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2011 Μέλος Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2011 http://myworld.ebay.com/allthatmarket/&_trksid=p3984.m1439.l2754 Αυτό είναι το προφίλ του. Οσον αφορά τώρα το mail του εκτός e-bay πώς μπορώ να το βρω?
g_alkis Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2011 Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2011 94.3% με ένα κάρο αρνητικές αξιολογήσεις και ψώνισες από αυτόν?
Mika Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2011 Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2011 "Either u refund me sir cause you know u didnt send it or i will place orders as my friends also in LOW budget ITEMS and will pay you.. Then tho we will leave a negative feedback.. you will receive so many negatives that you didnt ever saw in your life! Send me the money within 2 days!!!! Over and out" σαν τα ελληνοαγγλικα του προγκηπα αλ-σαουντ :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
jeanthira7 Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2011 Μέλος Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2011 94.3% με ένα κάρο αρνητικές αξιολογήσεις και ψώνισες από αυτόν? Με μια διαφορά... Πριν 2 μήνες ήταν το 98.9%
newtech Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2011 Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2011 σαν τα ελληνοαγγλικα του προγκηπα αλ-σαουντ :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Για το οσες δεν εχεις δει ξανα στην ζωη σου λες (that u havent saw in ur fcking life) ? Κανονική πρωταση ειναι αλλα οκ εσυ ξερεις καλύτερα!!! trollare np. αν ειναι γ*μα το να μην βοηθάμε ρε συ.. εκατσα και του εγραψα μαιλ και εσυ εμεινες σε αυτο! χωρις να εχεις απαντισει ΠΟΥΘΕΝΑ αλλου στο ΘΕΜΑ!! καθαρό TROLLING! http://myworld.ebay.com/allthatmarket/&_trksid=p3984.m1439.l2754 Αυτό είναι το προφίλ του. Οσον αφορά τώρα το mail του εκτός e-bay πώς μπορώ να το βρω? Το mail που εκανες την αγορά! βρες τα εκει τα αναφερει! Στειλε αυτο που σου εγραψα... αν και οπως ειπαν και οι μη-trolls που πραγματικα ασχολήθηκαν.. εχει αρνιτικες πολλες
isay Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2011 Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2011 @jeanthira7 επικοινώνησε με την τράπεζα σου και γράψε εδω τα αποτελέσματα για να τα διαβάζουν και άλλοι ενδιαφερόμενοι Όπως λέμε What a nice breakfast!
laz18345 Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2011 Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2011 Να καταθέσω την προσωπική μου εμπειρία σε συναλλαγή με visa. Είχα κάνει πρίν απο αρκετό χρόνο μία αγορά απο εταιρεία απο την Αμερική. Εστειλαν λάθος προϊόν και δεν το παρέλαβα ενώ μου είχαν χρεώσει την κάρτα. Οπως είπε και προηγούμενος σχολιαστής, επισύναψα τα emails που είχα με την εταιρεία πώλησης και έκανα μία αίτηση στο αντίστοιχο τμήμα της Visa. Τελικά μου επέστρεψαν το ποσό που είχε κατατεθεί.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα