pao93 Δημοσ. 8 Νοεμβρίου 2011 Δημοσ. 8 Νοεμβρίου 2011 Καλησπέρα παιδιά,θέλω να αναβαθμίσω το παπί μου για μακρινές κυρίως αποστάσεις ώστε να έχει περισσότερο γκάζι και να πηγαίνει πιο άνετα γιατί είναι κουραστικό.Είναι ένα glx 72cc και θέλω να το κάνω τουλάχιστον 110cc ή και παραπάνω. Ξέρει κανένας το κατάλληλο συνδυασμό των mm πιστονιού, κυλίνδρου, καρμπυρατέρ και κεφαλής που πρέπει να αγοράσω; τι δηλαδή πρέπει να πάρω;Μήπως χρειάζεται εκτός από κυλινδροπίστονο και τίποτα άλλο[και ένα τεσσάρι σασμάν]; Θέλω απλά να γίνει αξιόπιστο ,δεν το θέλω για κόντρες και άλλα τέτοια σαν ένα μαμά 100άρι ή 125άρι. Ευχαριστώ πολύ πάντως !!!!!!
driftingcris Δημοσ. 8 Νοεμβρίου 2011 Δημοσ. 8 Νοεμβρίου 2011 Δεν ξερω πολλα απο μιχανακια, αλλα δεν μπορεις να βαλεις σε glx μοτερ lifan? Πολλοι βαζουν τωρα πια σε supra, dv κτλπ... Το 110αρι εχει 160 ευρω νομιζω
panosno1com Δημοσ. 8 Νοεμβρίου 2011 Δημοσ. 8 Νοεμβρίου 2011 Δεν ειναι τοσο αξιοπιστο , ασε που θα βγαλεις τη honda JAPAN για να βαλεις μια λιφαν ?!?! 250κατι ειχε παρει ο κολλητος μου lifan 125 cc CDI παντως για το cheetah (κινεζια) παπακι του. Αποψη μου μην βαλεις τουλαχιστον μοτερ λιφαν ... Επισης εχε υποψιν σου πως ισως χασεις σε αξιοπιστια αν το πειραξεις πανω απο 72cc που το χεις πειραξει ηδη. Ισως , λεω ισως , δε ξερω αν γινεται , να βαζες μια C90 μανισια πανω ( δλδ μοτερ απο στρογγυλοφαναρο 90 μαμα) αν και δυσκολο να βρεις ... δυστυχως δεν εχουν φτιαχτει για μακρινες αποστασεις αλλα ως εργαλεια... και αποψη μου ξαναλεω φυλα το σα τα ματια σου μη το πειραζεις...
pao93 Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2011 Μέλος Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2011 Ευχαριστώ ρε παιδιά θα ψάξω και για μια 90αρα όπως είπες αν και δύσκολο να βρεθεί, αλλά θα ήθελα και κάποιος που ξέρει αν το ανέβαζα να μου πει τι ακριβώς να έβαζα επάνω.Έχω δει ότι υπάρχουν και 3v κεφαλές που αυξάνουν ιπποδύναμη,τεσσάρια σασμάν,στρόφαλος από 90αρι λένε ότι είναι καλύτερα να βάλεις κα....,αυτά πρέπει να μπαίνουν στο παπί νομίζω. Θέλω να το κάνω αυτό γιατί έχει αρχίσει και μου κάνει ένα θόρυβο εσωτερικά και δεν ξέρω τι είναι. Ίσως να είναι η καδένα στροφάλου ή μπορεί κάτι να έχει σπάσει και για να δω τι είναι πρέπει να το ανοίξω και μιας που θα κάνω τέτοια δουλειά είπα να το φτιάξω και λίγο γιατί όλο και τα λαδάκια του θα καίει και όλο και κάτι ακόμη θα έχει μετά από τόσα χρόνια που το είχε ο πατέρας μου.ευχαριστώ!!! Να ρωτήσω κάτι ακόμα, Astrea πράγματα μπαίνουν στο glx μοτέρ; δεν είναι ίδια;
Ntinaras Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2011 Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2011 Δεν ειναι τοσο αξιοπιστο , ασε που θα βγαλεις τη honda JAPAN για να βαλεις μια λιφαν ?!?! 250κατι ειχε παρει ο κολλητος μου lifan 125 cc CDI παντως για το cheetah (κινεζια) παπακι του. Αποψη μου μην βαλεις τουλαχιστον μοτερ λιφαν ... Επισης εχε υποψιν σου πως ισως χασεις σε αξιοπιστια αν το πειραξεις πανω απο 72cc που το χεις πειραξει ηδη. Ισως , λεω ισως , δε ξερω αν γινεται , να βαζες μια C90 μανισια πανω ( δλδ μοτερ απο στρογγυλοφαναρο 90 μαμα) αν και δυσκολο να βρεις ... δυστυχως δεν εχουν φτιαχτει για μακρινες αποστασεις αλλα ως εργαλεια... και αποψη μου ξαναλεω φυλα το σα τα ματια σου μη το πειραζεις... cdi ειναι diesel?
lary7 Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2011 Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2011 Η μονη λυση που ισως ειναι αξιοπιστη ειναι να βαλεις αλλο καινουριο μοτερ οπως ειπαν. Αμα το προσεχεις και δεν το πειραξεις μπορει και να σου βγαλει πολλα χλμ. Κυλινδροπιστονα κτλ θα μπλεξεις και θα σου φυγουν λεφτα για κατι που ειναι ηδη παλιο. Μην ξεχνας αυτα τα αθανατα μηχανακια εισηχθησαν μεταχειρησμενα αρχες του 90', ποσο καλο μοτερ 90ρι μπορεις να βρεις για κατι που ειναι 20+ χρονων?
driftingcris Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2011 Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2011 Για εμενα βαλε ενα λιφαν και αντε γεια. Δεν θα εχεις προβλημα αν το προσεχεις.
NT1G Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2011 Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2011 cdi ειναι diesel? Capacitor discharge ignition Η δημοσίευση μηνυμάτων σε αυτό το forum χρησιμοποιώντας greeklish χαρακτήρες, ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ!
Tomahawk Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2011 Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2011 Μη βαλεις Λιφανεζο γιατι μετα θα κανεις επαγγελμα την αλλγη μοτερ. Δε νομιζω πως θα ηταν και οτι καλυτερο να πας το μαμισιο μοτερ 110κ.εκ. Τι αποστασεις θες να καλυπτεις; Μη βαλεις Λιφανεζο γιατι μετα θα κανεις επαγγελμα την αλλγη μοτερ. Δε νομιζω πως θα ηταν και οτι καλυτερο να πας το μαμισιο μοτερ 110κ.εκ. Τι αποστασεις θες να καλυπτεις;
pao93 Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2011 Μέλος Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2011 Το θέλω για να μπορώ να πάω και λίγο πιο μακριά 20-25χλμ να πηγαίνει πιο άνετα και να μη ζορίζεται με τις 3 ταχύτητες και μουγκρίζει,να έχει λίγο αέρα παραπάνω.Έχω δει και άλλα παπιά 110 αλλά λέω πόσα χιλιοστά πρέπει να το κάνω τι να του βάλω ;Αν δεν γίνεται τότε ρε παιδιά θα κρατήσω στο τέλος όπως είναι και θα τελειώνει η υπόθεση δεν θα θέλει και πολλά πολλά. Άμα γίνεται πιστεύω μέχρι 2 κατοστάρικα να μου φάει. Έτσι κι αλλιώς εγώ το παπί δεν το ζορίζω και ούτε πρόκειται να το κάνω, άρα θα μου αντέξει και πολύ με την κατάλληλη προσοχή άμα το ανεβάσω.!!!!!
panosno1com Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2011 Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2011 και να κοιτας την προβλεψη καιρου να εχεις ούριο ανεμο , δινει περιπου +10 χλμ
παπι Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2011 Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2011 Τα 72ρια νομιζω εχουν 50ρι στροφαλο. Για 90cc+ θες 90ρι. Με λιγα μαθηματικα, εχεις τις παρακατω λυσεις Η πιο οικονομικη: Αγοραζεις ενα 125cc μοτερ Η οικονομικη: Αγοραζεις ενα 125 παπι και πουλας το glxακι Η πιο ακριβη: Κανεις μετατροπη -> 90 ευρω εχει ο στροφαλος (αν δε κανω λαθος) + 20ευρω κυλινδρος + 40ευρω (καλο πιστονι) + 60-100ευρω (αστροκεφαλη) + 30-50ευρω καλμπιρατερ για εως 97cc ειναι ευκολη η εργασια, το λυνεις και δενεις με τα καινουρια καλουλια. Για 100cc++ πρεπει να ξισεις τα καρτερ γιατι δεν θα χωρεσει ο κυλινδρος (η εργασια πρεπει να ειναι στα 200ευρω) Συνολο ~500 Ενα μοτερ εχει γυρο στα 200-300 ευρω Ενα καλο παπι 100cc εχει 700 (πενα)
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα