Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα παιδιά,θέλω να αναβαθμίσω το παπί μου για μακρινές κυρίως αποστάσεις ώστε να έχει περισσότερο γκάζι και να πηγαίνει πιο άνετα γιατί είναι κουραστικό.Είναι ένα glx 72cc και θέλω να το κάνω τουλάχιστον 110cc ή και παραπάνω. Ξέρει κανένας το κατάλληλο συνδυασμό των mm πιστονιού, κυλίνδρου, καρμπυρατέρ και κεφαλής που πρέπει να αγοράσω; τι δηλαδή πρέπει να πάρω;Μήπως χρειάζεται εκτός από κυλινδροπίστονο και τίποτα άλλο[και ένα τεσσάρι σασμάν]; Θέλω απλά να γίνει αξιόπιστο ,δεν το θέλω για κόντρες και άλλα τέτοια σαν ένα μαμά 100άρι ή 125άρι. Ευχαριστώ πολύ πάντως !!!!!!

Δημοσ.

Δεν ξερω πολλα απο μιχανακια, αλλα δεν μπορεις να βαλεις σε glx μοτερ lifan? Πολλοι βαζουν τωρα πια σε supra, dv κτλπ... Το 110αρι εχει 160 ευρω νομιζω

Δημοσ.

Δεν ειναι τοσο αξιοπιστο , ασε που θα βγαλεις τη honda JAPAN για να βαλεις μια λιφαν ?!?! 250κατι ειχε παρει ο κολλητος μου lifan 125 cc CDI παντως για το cheetah (κινεζια) παπακι του. Αποψη μου μην βαλεις τουλαχιστον μοτερ λιφαν ... Επισης εχε υποψιν σου πως ισως χασεις σε αξιοπιστια αν το πειραξεις πανω απο 72cc που το χεις πειραξει ηδη. Ισως , λεω ισως , δε ξερω αν γινεται , να βαζες μια C90 μανισια πανω ( δλδ μοτερ απο στρογγυλοφαναρο 90 μαμα) αν και δυσκολο να βρεις ... δυστυχως δεν εχουν φτιαχτει για μακρινες αποστασεις αλλα ως εργαλεια... και αποψη μου ξαναλεω φυλα το σα τα ματια σου μη το πειραζεις...

Δημοσ.

Ευχαριστώ ρε παιδιά θα ψάξω και για μια 90αρα όπως είπες αν και δύσκολο να βρεθεί, αλλά θα ήθελα και κάποιος που ξέρει αν το ανέβαζα να μου πει τι ακριβώς να έβαζα επάνω.Έχω δει ότι υπάρχουν και 3v κεφαλές που αυξάνουν ιπποδύναμη,τεσσάρια σασμάν,στρόφαλος από 90αρι λένε ότι είναι καλύτερα να βάλεις κα....,αυτά πρέπει να μπαίνουν στο παπί νομίζω. Θέλω να το κάνω αυτό γιατί έχει αρχίσει και μου κάνει ένα θόρυβο εσωτερικά και δεν ξέρω τι είναι. Ίσως να είναι η καδένα στροφάλου ή μπορεί κάτι να έχει σπάσει και για να δω τι είναι πρέπει να το ανοίξω και μιας που θα κάνω τέτοια δουλειά είπα να το φτιάξω και λίγο γιατί όλο και τα λαδάκια του θα καίει και όλο και κάτι ακόμη θα έχει μετά από τόσα χρόνια που το είχε ο πατέρας μου.ευχαριστώ!!!

Να ρωτήσω κάτι ακόμα, Astrea πράγματα μπαίνουν στο glx μοτέρ; δεν είναι ίδια;

Δημοσ.

Δεν ειναι τοσο αξιοπιστο , ασε που θα βγαλεις τη honda JAPAN για να βαλεις μια λιφαν ?!?! 250κατι ειχε παρει ο κολλητος μου lifan 125 cc CDI παντως για το cheetah (κινεζια) παπακι του. Αποψη μου μην βαλεις τουλαχιστον μοτερ λιφαν ... Επισης εχε υποψιν σου πως ισως χασεις σε αξιοπιστια αν το πειραξεις πανω απο 72cc που το χεις πειραξει ηδη. Ισως , λεω ισως , δε ξερω αν γινεται , να βαζες μια C90 μανισια πανω ( δλδ μοτερ απο στρογγυλοφαναρο 90 μαμα) αν και δυσκολο να βρεις ... δυστυχως δεν εχουν φτιαχτει για μακρινες αποστασεις αλλα ως εργαλεια... και αποψη μου ξαναλεω φυλα το σα τα ματια σου μη το πειραζεις...

cdi ειναι diesel? :P

Δημοσ.

Η μονη λυση που ισως ειναι αξιοπιστη ειναι να βαλεις αλλο καινουριο μοτερ οπως ειπαν. Αμα το προσεχεις και δεν το πειραξεις μπορει και να σου βγαλει πολλα χλμ. Κυλινδροπιστονα κτλ θα μπλεξεις και θα σου φυγουν λεφτα για κατι που ειναι ηδη παλιο. Μην ξεχνας αυτα τα αθανατα μηχανακια εισηχθησαν μεταχειρησμενα αρχες του 90', ποσο καλο μοτερ 90ρι μπορεις να βρεις για κατι που ειναι 20+ χρονων?

Δημοσ.

cdi ειναι diesel? :P

 

Capacitor discharge ignition :)

 

Η δημοσίευση μηνυμάτων σε αυτό το forum χρησιμοποιώντας greeklish χαρακτήρες, ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ!

Δημοσ.

Μη βαλεις Λιφανεζο γιατι μετα θα κανεις επαγγελμα την αλλγη μοτερ. Δε νομιζω πως θα ηταν και οτι καλυτερο να πας το μαμισιο μοτερ 110κ.εκ. Τι αποστασεις θες να καλυπτεις;

 

Μη βαλεις Λιφανεζο γιατι μετα θα κανεις επαγγελμα την αλλγη μοτερ. Δε νομιζω πως θα ηταν και οτι καλυτερο να πας το μαμισιο μοτερ 110κ.εκ. Τι αποστασεις θες να καλυπτεις;

Δημοσ.

Το θέλω για να μπορώ να πάω και λίγο πιο μακριά 20-25χλμ να πηγαίνει πιο άνετα και να μη ζορίζεται με τις 3 ταχύτητες και μουγκρίζει,να έχει λίγο αέρα παραπάνω.Έχω δει και άλλα παπιά 110 αλλά λέω πόσα χιλιοστά πρέπει να το κάνω τι να του βάλω ;Αν δεν γίνεται τότε ρε παιδιά θα κρατήσω στο τέλος όπως είναι και θα τελειώνει η υπόθεση δεν θα θέλει και πολλά πολλά. Άμα γίνεται πιστεύω μέχρι 2 κατοστάρικα να μου φάει. Έτσι κι αλλιώς εγώ το παπί δεν το ζορίζω και ούτε πρόκειται να το κάνω, άρα θα μου αντέξει και πολύ με την κατάλληλη προσοχή άμα το ανεβάσω.!!!!!

Δημοσ.

Τα 72ρια νομιζω εχουν 50ρι στροφαλο. Για 90cc+ θες 90ρι. Με λιγα μαθηματικα, εχεις τις παρακατω λυσεις

Η πιο οικονομικη: Αγοραζεις ενα 125cc μοτερ

Η οικονομικη: Αγοραζεις ενα 125 παπι και πουλας το glxακι

Η πιο ακριβη: Κανεις μετατροπη -> 90 ευρω εχει ο στροφαλος (αν δε κανω λαθος) + 20ευρω κυλινδρος + 40ευρω (καλο πιστονι) + 60-100ευρω (αστροκεφαλη) + 30-50ευρω καλμπιρατερ

για εως 97cc ειναι ευκολη η εργασια, το λυνεις και δενεις με τα καινουρια καλουλια. Για 100cc++ πρεπει να ξισεις τα καρτερ γιατι δεν θα χωρεσει ο κυλινδρος (η εργασια πρεπει να ειναι στα 200ευρω)

Συνολο ~500

Ενα μοτερ εχει γυρο στα 200-300 ευρω

Ενα καλο παπι 100cc εχει 700 (πενα)

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...