Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Έκανα και εγώ το λάθος να αγοράσω από το getitnow.gr.

Παρέλαβα ένα κινητό Alcatel OT-806. Στις 10 ημέρες το κινητό

δεν φόρτιζε και το πήγα στο κατάστημα με σκοπό να το αποστείλλουν στο service.

Μετά από 20 ημέρες με ενημερώνουν τηλεφωνικά ότι υπαιτιότητα του πελάτη

έχει ξεκολλήσει η βάση που φορτίζει ενώ ο υπάλληλος παρέλαβε το κινητό

άθικτο. Μου ζητούν 25€.

Απλά απαράδεκτοι. Μετά από πολυήμερες τηλεφωνικές επικοινωνίες με ενημερώνουν

ότι επειδή τελικά δεν είναι υπαιτιότητα δικιά μου θα κάνουν αντικατάσταση.

Μετά όμως από 1 ημέρα το παίρνουν πίσω και μου λένε ότι τελικά πρέπει να πληρώσω.

Απλά απαράδεκτοι. Έχω προβεί πλέον σε καταγγελία στο Ινστιτούτο καταναλωτών και

δεν πρόκειται να αγοράσω τίποτα από αυτό το απαράδεκτο ιντερνετικό πολυκατάστημα.

e-shop.gr και πάλι e-shop.gr

Δημοσ.

Τελικά τα κρούσματα είναι πολλά από το getitnow.gr

Ίδιο πρόβλημα με laptop το οποίο γύριζε χιλιογρατζουνισμένο χωρίς φυσικά να δεχτούν το παραμικρό.

Μην αγοράσετε ποτέ και τίποτα από το συγκεκριμένο κατάστημα.

Δεν πρόκειτε να αναλάβουν ευθύνη για το ο,τιδήποτε.

Αν δεν αλλάξουν μυαλό σύντομα δεν τους βλέπω καλά.

Μακριά κι αγαπημένοι.Τελικά το e-shop.gr είναι μακράν το καλύτερο παρά την αργοπορία των παραγγελιών πλέον.Καλύτερα να περιμένω λίγο παραπάνω

και να έχω ανθρώπινη συμπεριφορά παρά να με βλέπουν μόνο στην αγορά και μετά στο service να κάνουν τον κινέζο!

Δημοσ.

Ήταν η πρώτη φορά που αγόρασα κάτι. Είναι πλέον σίγουρο ότι δεν παίρνω ούτε καρφίτσα από το κατάστημά τους και ήδη έχω προβεί σε επώνυμη καταγγελία.

Δημοσ.

Εγω τους ειχα για παρα πολυ καλους..

Οσο σκέφτομαι οτι

πληρωσα 114€ για την http://www.getitnow.gr/prod/eikona-ihos/tileoraseis/philips-221t1sb/prod252156pp/

και έλαβα την 231T λόγω μη διαθεσιμότητας

 

πλήρωσα 64 ευρώ την http://www.getitnow.gr/prod/anabathmisi/mitrikes-kartes/gigabyte-ga-p55a-ud3r-rev-10-mitriki-karta-ip55/prod250534pp/

και έλαβα την UD4!

 

γενικά είχα μινει ικανοπιιμενος απο την πολιτικη του καταστηματος..

 

Τωρα με αυτο που μου λες (τμημα service) με τρομαζεις.. να παρακαλάω να μην χαλάσει κάτι δλδ.!!!

 

 

Οσο για το αλλο που λετε.. ρε παιδια.. τι E-shop και παλι e-shop?

Ειναι σαν να λεμε.. Χαλια το ΠΑΣΟΚ παμε στην ΝΔ.

Μην ξεχνάμε και τα αλλα καταστηματα!

Δημοσ.

Όπως ακριβώς το είπες. Να κάνεις το σταυρό σου να μη σου χαλάσει τίποτα γιατί δεν πρόκειται να καλύψουν απολύτως τίποτα.

Είναι επιεικώς απαράδεκτοι. Αντίθετα το e-shop.gr που αναφέρεις έχει εντελώς διαφορετική πολιτική, ποτέ δεν δημιούργησαν θέμα όταν ξεκάθαρα δεν ήταν υπαιτιότητα πελάτη. Αντίθετα το getitnow.gr το έκανε σαν την κυβέρνηση, είπα-ξείπα.

Δημοσ.

Ω!Τι διαβολική σύμπτωση.

Και σε εμένα όλα τέλεια ήταν γενικά στις αγορές.

Αλλά στο service εντελώς για κλάματα.Πολύ κακή εμπειρία, ούτε στον χειρότερο εχθρό μου.

Επίσης στο site τους, οποιοσδήποτε αναρτά αρνητικό σχόλιο σβήνεται κατευθείαν και όλα εξωτερικά φαίνονται τέλεια.

Εγώ τον έκανα το σταυρό μου αλλά το laptop χάλασε!!!!:)

Δημοσ.

Έκανα και εγώ το λάθος να αγοράσω από το getitnow.gr.

Παρέλαβα ένα κινητό Alcatel OT-806. Στις 10 ημέρες το κινητό

δεν φόρτιζε και το πήγα στο κατάστημα με σκοπό να το αποστείλλουν στο service.

Μετά από 20 ημέρες με ενημερώνουν τηλεφωνικά ότι υπαιτιότητα του πελάτη

έχει ξεκολλήσει η βάση που φορτίζει ενώ ο υπάλληλος παρέλαβε το κινητό

άθικτο. Μου ζητούν 25€.

Απλά απαράδεκτοι. Μετά από πολυήμερες τηλεφωνικές επικοινωνίες με ενημερώνουν

ότι επειδή τελικά δεν είναι υπαιτιότητα δικιά μου θα κάνουν αντικατάσταση.

Μετά όμως από 1 ημέρα το παίρνουν πίσω και μου λένε ότι τελικά πρέπει να πληρώσω.

Απλά απαράδεκτοι. Έχω προβεί πλέον σε καταγγελία στο Ινστιτούτο καταναλωτών και

δεν πρόκειται να αγοράσω τίποτα από αυτό το απαράδεκτο ιντερνετικό πολυκατάστημα.

e-shop.gr και πάλι e-shop.gr

ngbbs44fa36fa48ba6.jpg

καλο

Δημοσ.

Τελικά αφού δεν μπόρεσα να βγάλω άκρη ζήτησα να μιλήσω με το τμήμα service, το οποίο όπως μου είπαν δεν υπάρχει (αν είναι δυνατόν σοβαρή εταιρία να μην έχει τμήμα service!!!) και μου έδωσαν κάποιον προϊστάμενο.Με ενημέρωσε ότι θα ασχολούνταν προσωπικά με το θέμα μου και θα το επίλυε. Τελικά δεν με πήρε ποτέ τηλέφωνο και πήρα στο κατάστημα να ζητήσω όλα τα σχετικά έγγραφα για να τα στείλω στο ινστιτούτο καταναλωτών που μου ζητήθηκαν.Μετά από λίγα λεπτά με καλεί κάποιος κύριος από τα κεντρικά και μου λέει ότι πρέπει να πληρώσω 15€ για τον τεχνικό έλεγχο της συσκευής χωρίς να προβούν σε αντικατάσταση ή επισκευή!!!!Παιδιά τελικά αποδείχτηκαν ότι οι άνθρωποι είναι καιροσκόποι!

Δημοσ.

Αυτό με τα 15€ το ξέρω κι εγώ, είναι στα ψιλά πράγματα του εντύπου τους όταν στέλνουν κάτι στο service. παρακλάδι του multirama είναι ρε παιδιά το getitnow.gr, μην περιμένετε να μην έχει και ψιλά γράμματα!!!!Πάντως δεν έχω δει καμία άλλη εταιρία να έχει κάτι τέτοιο...

Δημοσ.

Παιδιά δεν ξέρω πώς έγινε αυτό! Εγώ έχω κάνει ακριβώς 30 παραγγελείες από εκεί και ήταν όλα τέλεια. Μία φορά παράγγειλα μία κεντρική μονάδα και δεν έπαιζαν τα windows. Σε 10 μέρες μου στέλνουμ μία πιο ακριβή χωρις να πληρώσω €υρώ παραπάνω. Δε διαψεύδω αυτό που λες αλλά μου φαίνετε παράξενο.

Δημοσ.

Εχω παρει απο κει καποια πραγματακια και δεν ειχα κανενα προβλημα.Μια φορα αγορασα ενα wifi στικακι και επειδη ηταν ασυμβατο χωρις να το αναφερουν το επεστρεψα πισω με ανοιγμενη συσκευασια και μου επεστρεψαν το ποσο.

Παντως δεν ειναι λογικο να προτεινουμε το eshop ως καλυτερο τη στιγμη που εδω και χρονια εχουν γραφτει ΤΑ παραπονα για το σερβις του.

Δημοσ.

Τελικά έκανα καταγγελία στο Ινστιτούτο Καταναλωτών και στο Συνήγορο του Καταναλωτή αφού φυσικά δέχτηκα να πληρώσω τα 25€.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...