MsMarkou Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2011 Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2011 Καλησπέρα παιδιά, τι κάνετε; Δεν ξέρω αν εδώ είναι η σωστή θέση για ενα τέτοιο θέμα, αλλά αν είμαι λάθος παρακαλώ διορθώστε με. Όπως και στον τίτλο του θέματος, ετοιμάζομαι να ανοίξω μια επιχείρηση πληροφορικής, Developing και web design, άλλα δεν μπορώ να σκεφτώ κάποιο καλό όνομα για την επιχείρηση. Χρειάζομαι την βοήθειά σας, όποιος σκεφτεί οτιδήποτε θα ήταν μια μεγάλη βοήθεια! Ευχαριστώ!
aGka8l Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2011 Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2011 Αν δεν εχεις την έμπνευση για αν βρεις ενα ονομα που να σε αντιπροσωπεύει εσένα , πως θα χεις έμπνευση για να σχεδιάσεις κάποιου την σελίδα?
μαφαλντα Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2011 Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2011 Δαίδαλος. Ο Δαίδαλος είναι ο μεγαλύτερος εφευρέτης στην αρχαία Ελλάδα, ένας πραγματικός πολυτεχνίτης και καλλιτέχνης ταυτόχρονα, όπως υποδηλώνει το όνομα Δαίδαλος που προέρχεται από το αρχαίο ελληνικό ρήμα δαιδάλω = εργάζομαι με τέχνη. Ο Λαβύρινθος στη μινωική Κρήτη, ο μίτος της Αριάδνης, η ξύλινη αγελάδα της Πασιφάης, το χοροστάσι της Αριάδνης, το ακρόπρωρο των πλοίων της εποχής εκείνης και το πέταγμα με φτερά από κερί ήταν όλα σύμφωνα με τη μυθολογία εφευρέσεις και επινοήσεις του Δαίδαλου.
MsMarkou Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2011 Μέλος Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2011 φίλε aGka8l, εγώ ζήτησα ιδέες για όνομα, αυτό δε σημαίνει ότι εγω δεν έχω ιδέες, καθώς αυτό που λές για τις ιστοσελίδες δεν στέκει διότι συγκρίνεις 2 διαφορετικά πράγματα. Ένας web designer αν δεν κάνω λάθος σχεδιάζει ιστοσελίδες,δεν σκέφτεται ονόματα επιχειρήσεων...έτσι δεν είναι;
Tenshi Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2011 Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2011 Ένας web designer αν δεν κάνω λάθος σχεδιάζει ιστοσελίδες,δεν σκέφτεται ονόματα επιχειρήσεων...έτσι δεν είναι; Σαφώς,αν το κοιτάς αυστηρά υπο αυτό το πρίσμα,άλλα και στις δύο περιπτώσεις το ζητούμενο είναι να είσαι δημιουργικός.
scullyist Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2011 Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2011 (επεξεργασμένο) ^ Έτσι που το θέτεις 'το ζητούμενο είναι να είσαι δημιουργικός.' δε λέει απολύτως τίποτα. Δημιουργικός είναι και ο ποιητής και ο συγγραφέας και ο γλύπτης κι ο αρχιτέκτονας. Γραφίστες/designers είμαστε, όχι τα παιδιά για όλες τις δουλειές που εμπεριέχουν δημιουργία. Και ακόμη και η γραφιστική (παύλα, -διαφήμιση) έχει τους ξεχωριστούς τομείς/ειδικότητες της. Π.χ. υπάρχουν καθαρά τεχνικοί γραφίστες που δεν μπορούν να σταυρώσουν μακέτα/δημιουργικό. Και οι -αποκλειστικά- web designers/γραφίστες αγνοούν τα τεχνικές γνώσεις για το print design και την εκτύπωση γιατί δεν είναι καθόλου μέρος της δουλειάς τους. Κλπ κλπ κλπ. Η επωνυμία/ταυτότητα ή και το κείμενο για την προβολή της εταιρίας/προιόντος σου, ανήκει στο ευρύτερο πακέτο της διαφήμισης/μάρκετινγκ. Το σχεδιαστικό κομμάτι ακολουθεί και εκεί ερχόμαστε εμείς να προβάλουμε/δέσουμε το υλικό με τον καλύτερο δυνατό οπτικό τρόπο στη μακέτα. Δεν εννοείται, όπως πολλοί έχουν λανθασμένα την εντύπωση, ότι πρέπει να κατέχουμε σόνι και καλά και όλες τις άλλες ικανότητες/τομείς που εμπεριέχει ο ευρύτερος χώρος της διαφήμισης. Αν ήταν έτσι οι διαφημιστικές θα είχαν απλά ένα γραφίστα και τέλος. Ούτε συντάκτες/κειμενογράφους, μαρκετίστες, φωτογράφους κλπ. Άντε να πούμε και τον διαφημιστή ή τον κειμενογράφο ή τον φωτογραφο να στήσει και την μακέτα, αν είναι. Το αν υπάρχουν κάποιοι που κατέχουν και το ένα και το άλλο, δεν το κάνει ούτε κανόνα, ούτε δεδομένο ως ζητούμενο και απαίτηση ικανότητας. Οπότε υπό μια χαρά πρίσμα το κοιτάει ο OP, είναι δύο διαφορετικά πράγματα/ικανότητες, ασχέτως αν ανήκουν σε ένα ευρύτερο κοινό παζλ, το οποίο παραλαμβάνεις ως πακέτο στο τέλος. Είναι άλλο να ξέρει ο OP τι θα ήθελε να αποπνέει η επωνυμία του ως μήνυμα σε σχέση με το αντικείμενο της δουλειάς του -και αυτό, ναι, είναι δική του δουλειά να μας το κάνει συγκεκριμένο- και είναι άλλο πράγμα να είναι ικανός να βρει την ιδανική επωνυμία που θα εκφράζει αυτό το ζητούμενο, μέσα από μια λέξη ή ένα σλόγκαν. Εδώ απαιτούνται οι διαφημιστικές=μαρκετίστικες ικανότητες και όχι οι σχεδιαστικές που είναι το κατεξοχήν αντικείμενο του. Να ζητούσε να του σχεδιάσουμε την ιστοσελίδα του, ναι, εκεί θα έπεφτε κράξιμο κι από μένα. Αλλά παίζει και το άλλο ε, πολλές φορές όταν κάτι είναι για σένα είναι χίλιες φορές πιο δύσκολο να αποφασίσεις γι'αυτό και να σε ικανοποιήσει το αποτέλεσμα, ακόμη κι αν είναι το αντικείμενο σου κι έχεις μια χαρά ικανότητες. Σαν τις γκομενοσυμβουλές ένα πράμα. Όταν είσαι από την απ'έξω κι έχεις απόσταση από το θέμα, είσαι μανούλα στις αντικειμενικές συμβουλές προς γνωστούς και φίλους. Αλλά όταν αφορά τα δικά σου, πνίγεσαι σε μια κουταλιά νερό, δεν σε ικανοποιεί τίποτα και θέλεις την αποστασιοποιημένη τρίτη γνώμη. Χωρίς αυτό να σημαίνει ότι στο τέλος δεν είσαι εσύ αυτός που θα φέρεις τη δουλειά εις πέρας και το επιθυμητό αποτέλεσμα. (σχεδιαστικά πλέον, μιλώντας ). Επεξ/σία 5 Νοεμβρίου 2011 από scullyist
MsMarkou Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2011 Μέλος Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2011 Αγαπητέ scullyist με έχεις καλύψει πλήρως με όλα αυτά που είπες! Ευχαριστώ!
RottenLungs Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2011 Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2011 Σωστά όλα αυτά που λέτε αλλα είναι κάτι που φτιάχνεις εσύ απο την αρχή... Ε δεν έχει γούστο να πάρεις ένα όνομα που θα σκεφτεί κάποιος άλλος. Άμα πάρεις μία κόλλα χαρτί και αρχίζεις να γράφεις, σίγουρα θα βρείς κάτι που να σε εκφράζει και ταυτόχρονα να είναι και πιασάρικο. Στην τελική το όνομα δεν παίζει ρόλο μεγάλο άμα ξέρεις να το υποστηρίξεις σωστά (βλέπε apple - μήλο, Beatles κτλ) Και άμα δεν είναι δικό σου σίγουρα δεν θα μπορείς να το υποστηρίξεις σωστά (μέσα απο την ιστοσελίδα που θα φτιάξεις).
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα