kostasdg Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2011 Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2011 Γεια σας και καλο απογευμα. Εχω 2 Η/Υ οι οποιοι ειναι συνδεδεμενοι με το internet ασυρματα . Αρκετες φορες τελευταια ενω εχω σημα πολυ καλο 54Μβρς (οπως αναφερεται στο αντιστοιχο εικονιδιο και στον πινακα ελεγχου του Η/Υ) ,δεν ειναι δυνατη η συνδεση με το internet.( in.gr ,google.com ,safari ,int. explorer.) Κανω επανεκινηση του μοντεμ και καποιες φορες επανερχεται η συνδεση αλλες φορες οχι. Μετα απο 1/2 ,1 ωρα περιπου εχω παλι internet κανονικα. Ο παροχος μου ειναι τωρα η forthnet κ αι το μοντεμ phillips του connex, αγορασμενο εδω και 5 χρονια. Ειναι προβλημα μοντεμ ;ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ Κωστας
Orion_ Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2011 Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2011 Για αρχή. Δώσε μας τα στοιχεία της γραμμής σου . Επίσης όταν δεν μπορείς να μπεις στο Internet δοκίμασε να κανείς ping κάποιο site όπως το google.com και επίσης το router σου ( την διεύθυνση του θα την βρεις Δίνοντας ipconfig στο cmd άμα έχεις windows. Είναι το default gateway .
SPANK Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2011 Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2011 Αν μετα απο επανεκίνη του modem έρχεται κανονικά το internet πολύ πιθανόν να φταίει αυτο μιας και τα philips δεν ειναι και οτι καλύτερο. Απο εκει και πέρα κάνε ενα reset στο modem με το κουμπάκι που έχει απο πίσω να έρθει στις εργοστασιακές ρυθμίσεις (πρέπει να βάλεις καδικούς πάλι) μήπως στρώσει. Άλλο επίσης που θα μπορούσες να κάνεις θα ηταν ενα firmware update αν υπάρχει διαθέσιμο. Η καλύτερη επιλογή ειναι αν βρέις απο κάπου η έχεις ενα αλλο router να δοκιμάσεις με αυτο για να βγάλεις ενα πιοα ασφαλές συμπέρασμα αν ειναι το router/modem. Κάνε πάντως και ενα τηλέφωνο στην forthnet μήπως ειναι πρόβλημα της γραμμής
kostasdg Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2011 Μέλος Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2011 Αν μετα απο επανεκίνη του modem έρχεται κανονικά το internet πολύ πιθανόν να φταίει αυτο μιας και τα philips δεν ειναι και οτι καλύτερο. Απο εκει και πέρα κάνε ενα reset στο modem με το κουμπάκι που έχει απο πίσω να έρθει στις εργοστασιακές ρυθμίσεις (πρέπει να βάλεις καδικούς πάλι) μήπως στρώσει. Άλλο επίσης που θα μπορούσες να κάνεις θα ηταν ενα firmware update αν υπάρχει διαθέσιμο. Η καλύτερη επιλογή ειναι αν βρέις απο κάπου η έχεις ενα αλλο router να δοκιμάσεις με αυτο για να βγάλεις ενα πιοα ασφαλές συμπέρασμα αν ειναι το router/modem. Κάνε πάντως και ενα τηλέφωνο στην forthnet μήπως ειναι πρόβλημα της γραμμής Ευχαριστώ για τις απαντήσεις. Η συνδεσή μου ειναι ADSL.Εχω παρει τηλ την εταιρεια η οποια μου ειπε οτι μεχρι το σπιτι μου η γραμμη δεν εχει προβλημα. Εχω κανει επανεκινηση του μοντεμ ,χωρις να διορθωθει το προβλημα.Θα δοκιμασω να κανω ping οταν θαέχω προβλημα και θα σας ενημερωσω. Ευχαριστω Κωστας Υ.Γ. Ποιο μοντεμ προτείνετε;;;
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα