Ailuros Δημοσ. 19 Μαρτίου 2006 Δημοσ. 19 Μαρτίου 2006 Τα benches σου λενε ποια ειναι η γρηγοροτερη-καλυτερη καρτα γραφικων την δεδομενη στιγμη[/b'].Εδω δεν διαφωνω. Και μέχρι εδώ καμία διαφωνία. Δεν σου λενε ομως οτι εσυ ο συγκεκριμενος αγοραστης την εχεις και αναγκη.Το συστημα που εχεις και οι προσωπικες επιλογες στα games αποτελουν μια διαφορετικη συνιστωσα για το τι θα αγορασεις. Και ούτε θα έπρεπε. Μια σωστή και αντικειμενική ανάλυση και έρευνα αγοράς (όπου φυσικά όταν λέμε έρευνα αγοράς εννοούμε συλλογή πληροφοριών από πλείστες πηγές) μπορούν να βοηθήσουν έναν υποψήφιο αγοραστή να αποφασίσει ποιό προιόν θα καλύψει καλύτερα τις ανάγκες του. Κατά προτίμηση θα επιλέξει το προιόν ανεξάρτητα από την μάρκα ή τον κατασκευαστή, αλλά με γνώμονα την καλύτερη δυνατή σχέση τιμής/απόδοσης/ποιότητας ανάλογα με το τι ακριβώς του χρειάζεται. Ε κατω απο αυτο το πρισμα αν διαβαζεις, συνεχομενα και με επαρση, οτι μια συγκερκιμενη εταιρια ριχνει σκονη στην αλλη και περιμενετε γιατι οπου ναναι θα ερθει το superouaou που θα τα σαρωσει ολα, sry αλλα προσβαλλει την νοημοσυνη μου.Πιστευω πως και ATI και NVIDIA εχουν λυσεις που καλυπτουν ολες τις αναγκες και ολα τα βαλαντια. ΄Οσο κι αν ακουστεί αστείο, η Intel είναι και παραμένει ο μεγαλύτερος κατασκευαστής/πωλητής μονάδων γραφικών γιατί πουλάει ενσωματωμένα chip γραφικών με τον τόνο τόσο σε PC όσο και φορητούς. Αυτό φυσικά κάτω από το πρίσμα ότι υπάρχουν και οι ελάχιστες απαιτήσεις και ότι το ποσοστό στην αγορά των γραφικών της Intel είναι τεράστιο σε σχέση με ΑΤΙ/NVIDIA.
Ailuros Δημοσ. 19 Μαρτίου 2006 Δημοσ. 19 Μαρτίου 2006 Τα benches σου λενε ποια ειναι η γρηγοροτερη-καλυτερη καρτα γραφικων την δεδομενη στιγμη[/b'].Εδω δεν διαφωνω. Και μέχρι εδώ καμία διαφωνία. Δεν σου λενε ομως οτι εσυ ο συγκεκριμενος αγοραστης την εχεις και αναγκη.Το συστημα που εχεις και οι προσωπικες επιλογες στα games αποτελουν μια διαφορετικη συνιστωσα για το τι θα αγορασεις. Και ούτε θα έπρεπε. Μια σωστή και αντικειμενική ανάλυση και έρευνα αγοράς (όπου φυσικά όταν λέμε έρευνα αγοράς εννοούμε συλλογή πληροφοριών από πλείστες πηγές) μπορούν να βοηθήσουν έναν υποψήφιο αγοραστή να αποφασίσει ποιό προιόν θα καλύψει καλύτερα τις ανάγκες του. Κατά προτίμηση θα επιλέξει το προιόν ανεξάρτητα από την μάρκα ή τον κατασκευαστή, αλλά με γνώμονα την καλύτερη δυνατή σχέση τιμής/απόδοσης/ποιότητας ανάλογα με το τι ακριβώς του χρειάζεται. Ε κατω απο αυτο το πρισμα αν διαβαζεις, συνεχομενα και με επαρση, οτι μια συγκερκιμενη εταιρια ριχνει σκονη στην αλλη και περιμενετε γιατι οπου ναναι θα ερθει το superouaou που θα τα σαρωσει ολα, sry αλλα προσβαλλει την νοημοσυνη μου.Πιστευω πως και ATI και NVIDIA εχουν λυσεις που καλυπτουν ολες τις αναγκες και ολα τα βαλαντια. ΄Οσο κι αν ακουστεί αστείο, η Intel είναι και παραμένει ο μεγαλύτερος κατασκευαστής/πωλητής μονάδων γραφικών γιατί πουλάει ενσωματωμένα chip γραφικών με τον τόνο τόσο σε PC όσο και φορητούς. Αυτό φυσικά κάτω από το πρίσμα ότι υπάρχουν και οι ελάχιστες απαιτήσεις και ότι το ποσοστό στην αγορά των γραφικών της Intel είναι τεράστιο σε σχέση με ΑΤΙ/NVIDIA.
Kombatant Δημοσ. 20 Μαρτίου 2006 Δημοσ. 20 Μαρτίου 2006 Μια στείρα προσέγγιση βασισμένη σε αριθμούς χωρίς μια βασική κατανόηση του τι αντιπροσωπεύουν δεν θα οδηγήσει σε σωστά συμπεράσματα, ούτε μπορεί να αποτελέσει υλικό για να υποστηριχτεί οιαδήποτε άποψη. Ακριβώς. Όλοι έχουν τις προτιμήσεις τους, και τις εφαρμογές που τρέχουν, και βάσει αυτών πρέπει να γίνεται η επιλογή. Για αυτό και πρέπει προτού αγοράσετε ο,τιδήποτε, να συμβουλεύεστε πολλά reviews ώστε να αποκτήσετε πιο εμπεριστατωμένη άποψη για το που θα ξοδέψετε τα χρήματά σας.
Narayan Δημοσ. 20 Μαρτίου 2006 Μέλος Δημοσ. 20 Μαρτίου 2006 Ενεργοποιήστε το triple buffering με το DirectX Tweaker Smooth Gaming with Triple Buffering Have you ever being in a situation where you enable v-sync to get rid of annoying image tearing, but only found out it killed your frame rate? We know v-sync caps your maximum frame rate at your screen refresh rate, which is 60 time per second for common LCD monitors. Actually playing games at 60 fps is not bad and it should provide a smooth gaming experience. However, you sometimes find the frame rate strangely capped at 30fps as soon as it drops below 60fps. At this point you probably start screaming "OMG! tearing sucks, and v-sync sucks no less!!!". It's not v-syncs fault all alone, usually it's the combination of the images being rendered using double buffering with v-sync enabled. So you asked why is double buffering evil? Basically there are two buffers in the graphics hardware, the image you seeing on the monitor is in the front buffer and the next rendered frame is in the back buffer. Since we have v-sync enabled, before the graphics hardware can swap the front and the back buffer, it needs to wait for the next vertical blank period (happens every 1/60th seconds on monitors with refresh rate 60Hz) to maintain synchronization with the monitor's refresh rate. This works fine when the graphics card can render frames faster than 60fps. If all of this makes sense to you, perhaps you can imagine what happens when the graphics card is unable to bump 60 frames per second. When that happens, the graphics card is unable to make the buffer swap because the next frame is not ready in the back buffer and it'll have to wait for the next vertical blank period to make the swap. The end result is that instead of swapping buffers 60 times per second, it's only swapping the buffer 30 times a second, and that's the reason why frame rate is capped at 30fps. This is where triple buffering comes into play. With triple buffering enabled, now we have 3 buffers and the graphics hardware can start rendering into the 3rd buffer without having to wait for the front buffer gets swapped out. Let's just say it helps maintaining frame rate when v-sync is enabled. Both ATi and nVidia provide an option to enable triple buffering in their drivers. Unfortunately it's only half right, the triple buffering option in their drivers only have effect in OpenGL games. Considering the numbers of OpenGL games is largely inferior to D3D games, it's even less than half right. http://www.ocworkbench.com/2006/articles/DXtweaker/
Ailuros Δημοσ. 20 Μαρτίου 2006 Δημοσ. 20 Μαρτίου 2006 Για να αποφευχθεί το tearing ο συνδυασμός triple buffering + VSync είναι η μόνο λύση. Μερικές εφαρμογές/παιχνίδια έχουν ρύθμιση για triple buffering, για όσες D3D εφαρμογές δεν έχουν το DXTweaker μπορεί να αποβεί χρησιμότατο. Ωστόσο ο εντοπισμός ενός τρίτου buffer στοιχίζει σε κατανάλωση GPU μνήμης και άρα στοιχίζει επιπλέον στον μέσο όρο των επιδόσεων.
HellasVagabond Δημοσ. 20 Μαρτίου 2006 Δημοσ. 20 Μαρτίου 2006 αν επιβληθει στο control panel της καρτας γραφικων δεν ειναι αχρηστο το προγραμα αυτο ?
Ailuros Δημοσ. 20 Μαρτίου 2006 Δημοσ. 20 Μαρτίου 2006 αν επιβληθει στο control panel της καρτας γραφικων δεν ειναι αχρηστο το προγραμα αυτο ? Δουλεύει μόνο για OpenGL.
Spyrus Δημοσ. 28 Μαρτίου 2006 Δημοσ. 28 Μαρτίου 2006 λείπει και η x600 η απλή. Το κακό είναι ότι υπάρχουν αρκετές κομμένες εκδόσεις (βλ X700 LE) οι οποιες μπερδεύουν τα πράματα καλο είναι να σπάσει σε pci και agp ώστε να γίνονται ευκολότερα οι συγκρίσεις. Πάντως υπάρχουν και μερικές κάρτες που αν και δεν είναι LE,SE και τα λοιπά είναι κομμένες από τι μάνα του ... κρίμα.
Ailuros Δημοσ. 28 Μαρτίου 2006 Δημοσ. 28 Μαρτίου 2006 καλο είναι να σπάσει σε pci και agp ώστε να γίνονται ευκολότερα οι συγκρίσεις. Narayan' date=' ΄Ενα πρασινάκι ίσως για AGPx8 (ή ότι άλλο) για να ξεχωρίζουν όντως λίγο; Πρόταση: nVidia GeForce 7800 GS DX9- AGPx8-256bit GDDR3-375/600
REDBOUL Δημοσ. 2 Απριλίου 2006 Δημοσ. 2 Απριλίου 2006 Endiaferon tha eixe na doyme kai 6600gt sli,2 kartes poy tis plirwneis isws katw apo 200 eyrw mazi kai pane poly kala...
Narayan Δημοσ. 18 Απριλίου 2006 Μέλος Δημοσ. 18 Απριλίου 2006 UPDATE: Προστέθηκαν οι κάτωθι κάρτες: nVidia nVidia GeForce 7900 GX2 SLI nVidia GeForce 7900 GX2
Ailuros Δημοσ. 29 Απριλίου 2006 Δημοσ. 29 Απριλίου 2006 Σημείωση: οι GX2 προς το παρών πωλούνται μόνο μαζί με προκαθορισμένα συστήματα και όχι μόνο μια ή δύο GX2 ανεξάρτητα.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα