S1lv3RSurf3R Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2006 Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2006 όχι κολλητός..απλά έχουμε τις κατεστραμένες συζητήσεις παρέα με καφέ στο MSN..και real time Καμιά φορά Σας έχει φάει η αρμάγκα με το HDR και το 6χ που δεν γίνεται.. αλήθεια..δεν έχω κατλάβει τί παίζει εκεί.. drivers fault??¨η κατασκευαστικό πρόβλημα? Παρεπιμπτόντως...βγάλε απ'έξω το HDR και κοίτα μόνο SM2 score (όπου όταν είναι μόνο του -ATI X*** μετρά σαν 75% στο score...όταν είναι SM2/SM3 κάρτα πάει 50/50)
Exoskeletor Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2006 Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2006 telika den yparxei kapou kapoio video tou deep freeze na to doume kai emeis re guys? Ailuros th na protino telika na parei enas friend. x1600xt h 6800gs? pros thn ati kataligo
HellasVagabond Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2006 Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2006 Εχεις δει πουθενα την X1600 να εχει καλυτερες επιδοσεις απο την 6800GS ?? Ποσο μαλλον αν ξεκλειδωσεις τους pipelines.... Οσο για το προηγουμενο που ο αιλουρος εβαλε 1024χ768 αναλυση στο screenshot ακομα και εκει η διαφορα ηταν μηδαμινη..Ποσο μαλλον στα 1280χ1024. Παιδια οταν παιζουμε δεν βλεπουμε ακινητες εικονες ωστε το ματι να καταλαβει διαφορα. Τωρα αν μερικοι θελουν να λενε πως εχουν 8xAA και 16xAF για να κανουν το ψωνιο τους ( υπαρχουν πολλα τετοια ατομα ) δικαιωμα τους. Μια φορα εγω εβαλα το COD2 και οχι το Half Life 2 ( Ημαρτον , παιχνιδι 2 ετων σχεδον ) και διαφορα δεν ειδα ΚΑΜΙΑ. Εν ολιγοις οσοι εχουν 20+ οθονες ας κοιταξουν ποια καρτα παιζει καλυτερα σε 1600χ1200 και με Full AA , AF ( Αν και οπως ειπα νεοι τιτλοι παιχνιδιων ΣΕΡΝΟΝΤΑΙ σε τετοιες αναλυσεις ειδικα οταν υπαρχουν πολλα εφε ) . Οι υπολοιποι ομως να κοιτανε στην δικια τους οθονη ποια καρτα παιζει καλυτερα.
S1lv3RSurf3R Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2006 Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2006 HellasVagaBond..το δηλώνω ξερά..είσαι κολλημένος..
Exoskeletor Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2006 Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2006 e re vagabond.. giati esy exeis dei pos se OLA pali h 6800gs nikaei thn x1600? tiflos eise re gamoto? e ego meta apo ayta pou les se theoro poly anaksiopisto. poly poromenos me thn nvidia eise. eipame sta perisotera test nikaei alla oxi kai se ola H 6800gs pote bghke guys? bghke thn periodo me ths 7800gt ktl? an exei bgei paliotera pisteyo pos se melontika games h x1600xt tha ta paei kalytera
cassidy Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2006 Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2006 Εχεις δει πουθενα την X1600 να εχει καλυτερες επιδοσεις απο την 6800GS ??Ποσο μαλλον αν ξεκλειδωσεις τους pipelines.... Ξεκλειδώνουν pipelines στην 6800gs; Είσαι σίγουρος γι αυτό; Νόμιζα πως το μοναδικό της μειονέκτημα ήταν πως δε ξεκλειδώνει τπτ. Btw, κι εγώ για την gs θα πήγαινα.
HellasVagabond Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2006 Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2006 Σε 2 review που κοιταξα βασιζεται στο ιδιο chip με την GT οποτε ξεκλειδωνει. Οσο για την Χ1600 λες να ειμαι τυφλος που ειναι 128bit ενω η 6800gs 256bit ?????? Δεν εχω δει την Χ1600 να την βγαζουν καλυτερη πουθενα.
Ailuros Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2006 Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2006 telika den yparxei kapou kapoio video tou deep freeze na to doume kai emeis re guys?Ailuros th na protino telika na parei enas friend. x1600xt h 6800gs? pros thn ati kataligo 6800GS και για τον απλό λόγο ότι ίσως το παλληκάρι να θέλει να παίξει και κανένα παλιότερο παιχνίδι όπου ο multitexturing ρυθμός πλήρωσης να παίζει σημαντικό ρόλο. Ειδάλλως κάτι σε Χ800-οτιδήποτε με παρόμοιες επιδόσεις και τιμή.
Ailuros Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2006 Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2006 Ξεκλειδώνουν pipelines στην 6800gs;Είσαι σίγουρος γι αυτό; Νόμιζα πως το μοναδικό της μειονέκτημα ήταν πως δε ξεκλειδώνει τπτ. Btw' date=' κι εγώ για την gs θα πήγαινα.[/quote'] ΄Οχι. To ΝV42 είναι από κατασκευής 3 τετράδες.
HellasVagabond Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2006 Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2006 H 6800GS AGP ειναι βασισμενη στο NV40 και ξεκλειδωνουν οι pipes. Η 6800GS PCIEX ειναι βασισμενη στο NV42 και δεν ξεκλειδωνει..Ωστοσο φτανει σε πολυ μεγαλυτερα Overclock απο το NV40 και ετσι πλησιαζει πολυ την GT.
Ailuros Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2006 Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2006 Εχεις δει πουθενα την X1600 να εχει καλυτερες επιδοσεις απο την 6800GS ??Ποσο μαλλον αν ξεκλειδωσεις τους pipelines.... Βλέπε παραπάνω. Οσο για το προηγουμενο που ο αιλουρος εβαλε 1024χ768 αναλυση στο screenshot ακομα και εκει η διαφορα ηταν μηδαμινη..Ποσο μαλλον στα 1280χ1024. Ούτε τις αναλύσεις δεν ξεχωρίζεις οπότε που να δεις και την διαφορά με περισσότερα δείγματα ανισοτροπικού. H διαφορά δεν είναι καθόλου μηδαμινή και φαίνεται κατά πολύ περισσότερο σε πραγματικό χρόνο εκτός αν κολλάς την μύτη σου διαρκώς στους τοίχους όταν παίζεις για να πείσεις τον εαυτό σου ότι δεν υπάρχει διαφορά. Υπάρχουν και πολύ πιο εμφανής περιπτώσεις απλά δεν έχω διάθεση να κάτσω να ψάχνω να τις βρω. ΄Οτι είχα πρόχειρο. 1152*864 και είπα εσκεμμένα' date=' για να γλυτώσω και χρόνο φόρτωσης για τους χρήστες με αργές συνδέσεις. Παιδια οταν παιζουμε δεν βλεπουμε ακινητες εικονες ωστε το ματι να καταλαβει διαφορα. Τωρα αν μερικοι θελουν να λενε πως εχουν 8xAA και 16xAF για να κανουν το ψωνιο τους ( υπαρχουν πολλα τετοια ατομα ) δικαιωμα τους. ΄Αλλη μια καλή δικαιολογία για να δικαιολογήσεις τα αδικαιολόγητα. Η πλειοψηφία του aliasing αντιμετωπίζεται σαφώς με 4x δείγματα εξομάλυνσης. Παραπάνω δείγματα εξομαλύνουν περισσότερο τις μικρές λεπτομέρειες πράγμα που δεν σημαίνει όμως ότι τα παραπάνω δείγματα δεν θα κάνουν διαφορά. Στις GeForce δεν υπάρχουν καν 8x δείγματα εκτός του 8xS που είναι υβρίδιο μεταξύ multi-/supersampling. Υπάρχει χρήση και για αυτό όταν οι επιδόσεις το επιτρέπουν και η χρησιμότητά του επικεντρώνεται περισσότερο στην εξομάλυνση των εσωτερικών πληροφοριών ενός πολυγώνου από το supersampling μερίδιο του modus. ΄Οσων αφορά το ανισοτροπικό το LOD μετατοπίζεται αρκετά μεταξύ 4 και 16 δειγμάτων, έτσι ώστε να είναι ορατό σε πλείστες περιπτώσεις ειδικά όταν μεγαλώνει το οπτικό πεδίο προς το far clipping plane. ΄Οσο παίζεις σε κλειστά περιβάλλοντα/εσωτερικούς χώρους με περιορισμένες οπτικές αποστάσεις είναι λογικό και επόμενο να μην φαίνεται η διαφορά αφού οι διαφορές στο LOD όσων αφορά τα MIPmaps δεν ξεπερνάει το εύρος των 4 δειγμάτων. Tα παιχνίδια ωστόσο των τελευταίων χρόνων έχουν άπειρους εξωτερικούς χώρους στο οποίο περιλαμβάνεται και το CoD2. Φυσικά σε ένα FPS αγωνίζεσαι και συγκεντρώνεσαι περισσότερο να μην σε φάνε λάχανο και ένα όχι τόσο εκπαιδευμένο μάτι δεν βλέπει τις διαφορές τόσο εύκολα, αλλά και εδώ παραμένει το δίλλημα αν δικαιλογείται σε αυτήν την περίπτωση η αγορά μιας high end GPU. Μια φορα εγω εβαλα το COD2 και οχι το Half Life 2 ( Ημαρτον , παιχνιδι 2 ετων σχεδον ) και διαφορα δεν ειδα ΚΑΜΙΑ. ΄Οταν βρω χρόνο θα σου δώσω και screenshots από το CoD2 με 4 και 16 δείγματα ανισοτροπικού. Το ότι το HL2 είναι παλιό το ξέραμε πριν μας το πεις όπως και πολλά άλλα τα οποία εξακολουθώ να παίζω. Εν ολιγοις οσοι εχουν 20+ οθονες ας κοιταξουν ποια καρτα παιζει καλυτερα σε 1600χ1200 και με Full AA , AF ( Αν και οπως ειπα νεοι τιτλοι παιχνιδιων ΣΕΡΝΟΝΤΑΙ σε τετοιες αναλυσεις ειδικα οταν υπαρχουν πολλα εφε ) . Οι υπολοιποι ομως να κοιτανε στην δικια τους οθονη ποια καρτα παιζει καλυτερα. Μιλάς εκ πείρας ξέρω. Το γεγονός ότι η δική σου οθόνη μάλλον δεν υποστηρίζει πάνω από 1280 είναι ακριβώς το πεδίο όπου κολλάει η αλεπού που ότι δεν φτάνει τα κάνει κρεμαστάρια.
Ailuros Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2006 Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2006 H 6800GS AGP ειναι βασισμενη στο NV40 και ξεκλειδωνουν οι pipes.Η 6800GS PCIEX ειναι βασισμενη στο NV42 και δεν ξεκλειδωνει..Ωστοσο φτανει σε πολυ μεγαλυτερα Overclock απο το NV40 και ετσι πλησιαζει πολυ την GT. ΝV41 και όχι NV40 LOL
HellasVagabond Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2006 Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2006 Quote From GURU3D : "The AGP version is based on the the older 0.13 Micron NV40 chip which is being used for the GeForce 6800 GT and Ultra. The downside of this chip is that is cannot go as high in its clockspeed as the NV42 can." ( To NV41 αν θυμαμαι καλα ηταν στις 6800 PCIEX και οχι AGP ) Οσο για τις αναλυσεις ακομα και εκει η Nvidia τρωει την ATI, απλα η ΑΤΙ τα παει καλυτερα στα AA , AF που οπως παραδεχτηκες και ο ιδιος σε ενα παιχνιδι ειναι ΠΟΛΥ δυσκολο να διακρινει καποιος διαφορα. ( Βεβαια με τις τελευταιες NVIDIA εχει διορθωθει αυτο οπως θα δειτε ποιο κατω ) Συγκεκριμενα παραθετω τελευταιο Bench....Με παιχνιδια και οχι 3dmark.. Αντι λοιπον να γινει τεστ μεταξυ Χ1900ΧΤ και 7800GTX 512 γινεται με την απλη 7800GTX 256...Ναι η Χ1900ΧΤ βγαινει πιο γρηγορη αλλα φανταστειτε την Ηττα που θα φαει κοντρα στη 7800GTX 512...Ποσο μαλλον απο την 7900GTX.
S1lv3RSurf3R Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2006 Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2006 Το ξανακάνω quote για να το δείτε (μάλλονδ εν το είδατε) αλλά μη μιλάς για FPS...εκεί πάρα μα πάρα πολλοί δεν έχουν καν high-effects και τα γραφικά ήταν μούφα..(αν έχεις δει κάναν σοβαρό quake III player Π.χ. με την παμπάλαια μηχανή θα καταλάβεις) στα FPS για multi κοιτάς απόλυτα smooth gameplay σε single για απόλαυση κοιτάς detail.. οπότε τέρμα τα γκάζια..(FarCry/HL2/FEAR/DOOMIII/COD2 χωρίς τέρμα effects δε λέει)
ntouzieras Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2006 Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2006 e re vagabond.. giati esy exeis dei pos se OLA pali h 6800gs nikaei thn x1600? tiflos eise re gamoto? e ego meta apo ayta pou les se theoro poly anaksiopisto. poly poromenos me thn nvidia eise. eipame sta perisotera test nikaei alla oxi kai se ola H 6800gs pote bghke guys? bghke thn periodo me ths 7800gt ktl? an exei bgei paliotera pisteyo pos se melontika games h x1600xt tha ta paei kalytera otan ta elega egw....
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα