Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Συγνώμη αλλά, από πού βγάλατε το συμπέρασμα ότι η ATi Radeon X850 XT PE είναι πιο γρήγορη απο την nVidia GeForce 7800GT ??? Είμαι στην διαδικασία του να αγοράσω καινούργια κάρτα γραφικών και να αντικαταστήσω την V9999GT. Έτσι έχω φάει το διαδίκτυο ψάχνοντας για ριβιούς και μπεντσμαρκς και η αλήθεια είναι ότι τα ευρήματά μου είναι λίγο διαφορετικά απο αυτά στον πίνακά σας. Δεν σας αμφισβητώ, απλά ζητώ μια εξήγηση έτσι ώστε να προσανατολιστώ και γώ λίγο στον κόσμο των κάρτων γραφικών. Το ίδιο ερώτημα ισχύει και για την ποιότητα. Πάλι η εν λόγω κάρτα της ΑΤΙ "νικά" την 7800GT της ΝVIDIA. Δέν είναι όμως αλήθεια ότι η Χ850ΧΤ χρησιμοποιά το "παλιό" pixel shader 2.0 ενώ η ΝVIDIA είχε ήδη προχωρήσει στο 3.0 με τις κάρτες γραφικών προηγούμενης γενιάς (σειρά 6ΧΧΧ) ???

  • Απαντ. 2,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Η 7800GT νικαει την x1800xl και η 7800GTX νικαει την x1800xt εμενα αυτο με καλυπτει εφοσον την 7800gt την κανεις ΑΝΕΤΑ OverClock φτανοντας την στα clock της 7800GTX.

Βεβαια και την 7800GTX μπορεις να την κανεις OC αλλα μιλαμε για 100ε πανω πραγμα που για μενα δεν αξιζει.

 

Βγηκε η 7800GTX 512ram..

Τιμη ???

XFX 7800GTX = 799$

Δημοσ.
Η 7800GT νικαει την x1800xl και η 7800GTX νικαει την x1800xt εμενα αυτο με καλυπτει εφοσον την 7800gt την κανεις ΑΝΕΤΑ OverClock φτανοντας την στα clock της 7800GTX.

Βεβαια και την 7800GTX μπορεις να την κανεις OC αλλα μιλαμε για 100ε πανω πραγμα που για μενα δεν αξιζει.

 

Βγηκε η 7800GTX 512ram..

Τιμη ???

XFX 7800GTX = 799$

 

$699 βλέπω την BGF OC@580/875ΜΗz. Δες και τα ανάλογα links στην άλλη ενότητα.

Δημοσ.

Κατά την δική μου ταπεινή άποψη πάντα οι κατάταξη από αύριο βάση επιδόσεων στον high end τομέα θα είναι:

 

1. GeForce 7800GTX 512MB

2. Radeon X1800XT 512MB

3. GeForce 7800GTX 256MB

4. GeForce 7800GT / Radeon X1800XL

 

Βάση ποιότητας απεικόνισης:

 

1. Radeon X1800XT 512MB

2. Radeon X1800XL 256MB

3. GeForce 7800 GTX/GT

 

All IMHO ;)

Δημοσ.

Η διαφορα στην ποιοτητα απεικονισης σε παιχνιδια τυπου FEAR , DOOM ειναι μηδαμινη εφοσον δεν πιστευω πως το ανθρωπινο ματι μπορει να την αντιληφθει. Πρωσοπικα ετρεξα το QUAKE 4 σε x800pro και σε 6600GT και διαφορα στην απεικονιση δεν ειδα καμια, ασε που η 6600gt εμοιαζε να κανει καλυτερη δουλεια στις αντανακλασεις.

Εκεινο που δεν λαμβανουν πολλοι υποψην τους ειναι πως το 70% των παιχνιδιων ειναι NVIDIA optimised και μολις το 30% ATI optimised και για μενα αυτο παιζει μεγαλυτερο ρολο απο το αν η ATI εχει καλυτερα AA και AF.

Δημοσ.
Η διαφορα στην ποιοτητα απεικονισης σε παιχνιδια τυπου FEAR , DOOM ειναι μηδαμινη εφοσον δεν πιστευω πως το ανθρωπινο ματι μπορει να την αντιληφθει. Πρωσοπικα ετρεξα το QUAKE 4 σε x800pro και σε 6600GT και διαφορα στην απεικονιση δεν ειδα καμια, ασε που η 6600gt εμοιαζε να κανει καλυτερη δουλεια στις αντανακλασεις.

 

Oι R5xx δεν έχουν μόνο κληρονομήσει το 6x sparsed sample MSAA των προκατόχων τους, αλλά έχουν επίσης ανάλογο adaptive SSAA όπως το transparency supersampling των G70, με την διαφορά ότι φτάνει και τα 6x δείγματα εξομάλυνσης.

 

Επίσης έχουν νέο αλγόρυθμο ανισοτροπικού (high quality less angle dependent), o οποίος έχει περίπου την ποιότητα ανισοτροπικού της σειράς NV3x με ελάχιστες διαφορές στις επιδόσεις σε σύκριση με τον παλιότερο αλγόρυθμο που συνεχίζει να υφίσταται σε αυτές τις κάρτες.

 

Αναφέρθηκα πουθενά σε ΝV4x/R4xx και μου ξέφυγε; ΄Εκανα μια λίστα από τις πρόσφατες high end GPU και συν τω χρόνω θα εμπεριστατώσω και δημόσια με ανάλογα άρθρα σε γνωστές ιστοσελίδες τους ισχυρισμούς μου.

 

 

Εκεινο που δεν λαμβανουν πολλοι υποψην τους ειναι πως το 70% των παιχνιδιων ειναι NVIDIA optimised και μολις το 30% ATI optimised και για μενα αυτο παιζει μεγαλυτερο ρολο απο το αν η ATI εχει καλυτερα AA και AF.

 

Kαι το λέει ή επιβεβαιώνει αυτό ποιός ακριβώς; Υπάρχουν τα προγράμματα υποστήριξης δημιουργών (The way it's meant to be played - NVIDIA & Get in the game - ATI), στα οποία υπάρχουν διάφορα επίπεδα υποστήριξης και ανάλογα με το επίπεδο μπαίνουν και τα διαφημιστικά λογότυπα στο παιχνίδι. Δεν ρέουν χρήματα κάτω από το τραπέζι όπως τείνουν να πιστεύουν πολλοί ούτε οι ISV προσαρμόζουν στην μια ή στην άλλη οικογένεια GPU τα παιχνίδια τους ανεξαρτήτως logo.

 

Ειδάλλως εξήγησέ μου πως και έγινε μια πλειάδα παιχνιδιών που ανήκουν στο TWIMTBP πρόγραμμα έτρεχαν κατά πολύ καλύτερα και γρηγορότερα στις R3xx έναντι των NV3x. To ότι οι τελευταίες ήταν από αριθμητικής επάρκειας πατάτες δεν είναι δα και μυστικό.

 

Το ότι η ΑΤΙ έχει πελαγώσει τα τελευταία 2 χρόνια και ταλαιπωρείται με σειρά καθυστερήσεων ή ακόμα και ακυρώσεων GPU είναι άλλο θέμα.

Δημοσ.

Να σου υπενθιμησω τον σαλο που εγινε οταν η Valve με το HL2 πιαστηκε να εχει optimisations για τις καρτες της ATI η οποια ηταν official σπονσορας του παιχνιδιου ? Διορθωθηκε βεβαια με το πρωτο patch αλλα ειχε γινει.

Τωρα παλι κατι αντιστοιχο βλεπουμε με το FEAR το οποιο τρεχει καλυτερα σε ATI καρτες και που η εταιρεια ετρεξε να βγαλει 2 patch ωστε να το διορθωσει.

Βεβαια και η NVIDIA δεν ειναι αθωα καθως με τα παιχνιδια της Id εχει μια αριθμητικη υπεροχη εφοσον περιεχουν σαφως optimisations για NVIDIA καρτες.

Το ιδιο ισχυε και οταν βγηκε το FarCry.

:-P

Δημοσ.

Polloi milane gia ta optimizations gia kartes nVIdia.. ena kalo paradeigma einai to doom3.

H nVIdia exei ena extension gia to OpenGL gia ton pixel shader me to opoio exei kaluteres epidoseis (asxeta an xamilonei to precision).

Psaxnodas ta OpenGL extensions tis ATI stin 9700 to mono pou vrika gia pixel shader itan ena palio extension gia pixel shader 1.x

Kserei kaneis an uparxei extension tis ATI gia pixel shader 2? i kai gia 3?(gia 3 den to exo psaksei)

Δημοσ.
Να σου υπενθιμησω τον σαλο που εγινε οταν η Valve με το HL2 πιαστηκε να εχει optimisations για τις καρτες της ATI η οποια ηταν official σπονσορας του παιχνιδιου ? Διορθωθηκε βεβαια με το πρωτο patch αλλα ειχε γινει.

 

To μόνο που έκανε η Valve ήταν να προδιαθέτει full precision και όχι δεν υπάρχει τίποτα το παράνομο ή παράλογο σε αυτό μιας και η εσωτερική ακρίβεια των 64bpp/FP16 θεώρησαν ότι δεν έφτανε. Δυστυχώς για την NVIDIA full precision είναι FP32 και οι NV3x υπέφεραν αρκετά με τα 128bits.

 

Τωρα παλι κατι αντιστοιχο βλεπουμε με το FEAR το οποιο τρεχει καλυτερα σε ATI καρτες και που η εταιρεια ετρεξε να βγαλει 2 patch ωστε να το διορθωσει.

 

'Οπως και το ότι δεν θα βλέπαμε αυξήσεις στις επιδόσεις της τάξης του 40% στην 512 GTX;

 

Ποιά patch μου λες κατ' αρχήν; To pre-release demo είχε ένα κάρο προβληματάκια όπως βέβαια και το demo του Call of Duty2. ΄Οταν κυκλοφόρησε το Fear επίσημα βγήκε και το πρώτο patch που έφερνε την 7800GTX και την X1800XT σε απόσταση αναπνοής μόνο που η δεύτερη υπερτερεί λόγω του μεγαλύτερου χρονισμού και του μεγαλύτερου εύρους μνήμης της. Πάρε τώρα αποτελέσματα της 512/7800 και πες μου τι ακριβώς βλέπεις:

 

9835.png

 

http://www.anandtech.com/video/showdoc.aspx?i=2607&p=7

 

Evώ η 7800GT & X1800XL βρίσκονται στα ίδια επίπεδα, η Χ1800ΧΤ προηγείται της 7800/256 κατά 17% και τώρα με το αυξημένο εύρος μνήμης η 7800/512 προηγείται κατά 7%. Optimized for what exactly?

 

Tα 40% στο Quake4 παραπιπτόντως είναι εδώ:

 

http://www.hexus.net/content/item.php?item=3904&page=11

 

Εδώ έχεις και 52%:

 

http://www.anandtech.com/video/showdoc.aspx?i=2607&p=3

 

Βεβαια και η NVIDIA δεν ειναι αθωα καθως με τα παιχνιδια της Id εχει μια αριθμητικη υπεροχη εφοσον περιεχουν σαφως optimisations για NVIDIA καρτες.

Το ιδιο ισχυε και οταν βγηκε το FarCry.

:-P

 

Λίγο πιο συγκεκριμένα; Γιατί το να πετάμε μια βελτιστοποίηση αόριστη στον αέρα δεν λέει και τίποτα. Το μυστικό βρίσκεται αλλού αγαπητέ:

 

Εδώ τα ROPs του ΝV4x (που παρέμειναν παρεμφερή όσων αφορά το stenciling στις G70):

 

http://www.beyond3d.com/previews/nvidia/nv40/index.php?p=11

 

Και εδώ η R420:

 

http://www.beyond3d.com/reviews/ati/r420_x800/index.php?p=9

 

The basic pixel output engines remain unchanged from R300. In normal operation each pixel pipeline can output 1 colour value and 1 Z/Stencil value, but there is no optimised Z/Stencil rendering performance.

 

Το ότι οι επιδόσεις στο OpenGL σε παιχνίδια όπως το Doom3, Quake4 ή άλλα με βαρύ stenciling ανέβηκαν κατακόρυφα με εξομάλυνση στις τελευταίες Radeon το οφείλουν στο νέο ελεγκτή μνήμης τους.

 

http://www.anandtech.com/video/showdoc.aspx?i=2607&p=6

 

Θυμάσαι εσύ ποτέ τις Radeon ως τώρα να βρίκονται τόσο κοντά στις GeForce σε OpenGL;

Δημοσ.
Polloi milane gia ta optimizations gia kartes nVIdia.. ena kalo paradeigma einai to doom3.

H nVIdia exei ena extension gia to OpenGL gia ton pixel shader me to opoio exei kaluteres epidoseis (asxeta an xamilonei to precision).

Psaxnodas ta OpenGL extensions tis ATI stin 9700 to mono pou vrika gia pixel shader itan ena palio extension gia pixel shader 1.x

Kserei kaneis an uparxei extension tis ATI gia pixel shader 2? i kai gia 3?(gia 3 den to exo psaksei)

 

Αll GPUs since the official release run Doom3 with the "ARB2" path, which requires full precision. On R4xx/3xx = FP24, NV3x/4x/G70 = FP32.

 

Οι οδηγοί της ΑΤΙ έχουν OGL2.0 ICD και άρα υποστηρίζουν είτε μέσω δικών τους είτε γενικών φωτοσκιάσεις και δυνατότητες εφάμιλλες του Shader Model 3.0.

Δημοσ.

auto me to doom3 den to iksera.

an kai pali den nomizo oti apadises auto pou rotisa.

i ATI exei ATI_fragment_program2 extension? to onoma den einai anagki na einai auto apla to egrapsa etsi gia na katalaveis.

nomizo oti den exei.. tespa.. opos kai na xei.. vlakeia :P

Δημοσ.

Ακόμα περιμένω να μου στείλουν μια R520, ως τότε ελλείψη Radeon δεν μπορώ να σου απαντήσω ακριβώς. Αν εσύ όμως τυγχάνει να έχεις άνοιξε την κατηγορία OpenGL στο SiSoft Sandra και θα σου βγάλει όλα τα διαθέσιμα extensions.

 

Eίμαι σίγουρος πάντως ότι έχουν OGL2.0 ICD οπότε ότι extensions και να χρησιμοποιούνε είναι δευτερεύον. Επίσης είμαι σίγουρος ότι δεν έχουν κάτι ανάλογο με GL_NV_vertex_program3 ;)

Δημοσ.

H Ati δεν εχει αρκετους πορους για να βγαλει την X1800XT σε πολλα κομματια και μιλαμε για καλυτερες καρτες ???

ΕΙναι σαν να μιλαμε για το καλυτερο αμαξι του κοσμου αλλα το οποιο θα βγει σε 100 κομματια και αρα δεν ειναι μετρο συγκρισης με αλλες εταιρειες που κατι ελαχιστα καλυτερο το διαθετουν σε χιλλιαδες κομματια.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...