Προς το περιεχόμενο

Ποια Ταινία Μόλις Είδατε; (2)


Sellers

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δύο ημέρες, μία νύχτα (Deux jours, une nuit) (2014)

 

Την έβαλα watclist μετά από ποστ του λιοπύρ εδώ, και μόλις την είδα.

 

 

Από τα 3 πρώτα λεπτά είχε φανεί ότι σκηνοθετικά είναι ανύπαρκτη, κάτι που στην συνέχεια απλώς επιβεβαιώθηκε. Το γλυκό έδεσε με το ανύπαρκτο σενάριο.

 

"Αν μη τι άλλο επίκαιρη, με θέμα έναν εργασιακό εκβιασμό, στον οποίο οι υπάλληλοι μιας εταιρίας θα πρέπει να αποφασίσουν αν θα δεχθούν να μην πάρουν μπόνους ώστε να παραμείνει μία συνάδελφός τους στην θέση της"

^Η παραπάνω φράση δεν είναι το κεντρικό νόημα της ταινίας, είναι ουσιαστικά όλο το σενάριο. Στο 95% της ταινίας συμβαίνει ακριβώς αυτό, και απλώς επαναλαμβάνεται μέχρι το τέλος.

 

Το μόνο θετικό είναι η Κοτιγιάρντ που για τα δεδομένα του ρόλου ανταποκρίνεται πολύ καλά, αλλά μέχρι εκεί.

 

Το ταινιάκι δεν πείθει καθόλου για πολλούς λόγους συνολικά, πάντως εγώ αρνούμε να το ωραιοποιήσω επειδή πιάνει ένα ευαίσθητο ζήτημα. Άμα δεν μπορείς να φτιάξεις τέχνη, μην κάνεις ταινία. Γράψε ένα άρθρο και κάντο share στο fb. Αυτά για τον ανύπαρκτο σκηνοθέτη.

 

4/10 Απλώς κακή, και υπερβολικά "λίγη" για να θεωρείται κινηματογράφος

 

 

Εξαρτάται τι περιμένεις να δεις.

Υπάρχει ο κινηματογράφος του θεάματος, με αίμα και σπέρμα και τα συναφή (δεν τον κατακρίνω-και με αυτόν διασκεδάζω), υπάρχει και ο κινηματογράφος που μπορεί με έναν απλό διάλογο να σε προβληματίσει για όλη σου την ζωή.

 

Αν περίμενες τύπους να πηδάνε από ελικόπτερα με sprite, λυπάμαι που σε απογοήτευσα. :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 19,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δεν μίλησα για θέαμα που βλέπει ο ελληναράς το βράδυ μαζί με heineken, ούτε για φτηνή δράση. Μίλησα για τέχνη.

 

Το να θες να κάνεις κάτι απλοϊκό ή μινιμαλιστικό με σκοπό να περάσεις ένα νόημα είναι απόλυτα δεκτό, απλώς πρέπει να μπορείς να το υποστηρίξεις. Και είναι αυτό ακριβώς που χρειάζεται μεγαλύτερη ικανότητα από τον σκηνοθέτη ώστε να μπορέσει να βγάλει ένα καλό αποτέλεσμα από κάτι φαινομενικά "λίγο".

 

Δες αν θέλεις τον Εραστή της κωμώτριας ή μάλλον πιο ταιριαστό Τα πικρά δάκρυα της Πέτρα φον Καντ και πες μου ποιος σκηνοθέτης κατάφερε να αποδώσει το νόημα κινηματογραφικά και ποιος όχι.

 

Αυτήν την ταινία πάντως δεν μοιάζει να την έφτιαξε σκηνοθέτης, αλλά απλός χειριστής κάμερας. Το αποτέλεσμα δεν είναι κινηματογράφος, ή αν είναι, είναι πάρα πολύ κακός. Άμα δεν είχε την Κοτιγιάρντ δεν θα την είχαμε μάθει ποτέ την ταινία

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν και δεν θυμάμαι να χάνει κάπου σκηνοθετικά, το να σχολιάζεις το πώς κινείται η κάμερα σε μία τέτοια ταινία, είναι σαν να σου δείχνουν τον Παρθενώνα και να λες μαλακία χρώμα έχει, θα τον προτιμούσα μωβ..

 

Νομίζω πως η ταινία είναι ξεκάθαρη στο τι θέλει να παρουσιάσει, και το κάνει πολύ καλά κατά την άποψή μου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μα τι να κανει η σκηνοθεσια ? Αφου ειναι γελοιο το σεναριο.Εργοδοτης επιλεγει ,οχι να απολυσει τον νεωτερο της εταιρειας ( μια αποφαση που παιρνει  στο τελος δινοντας στην ηρωιδα την ''επιλογη'') στον οποιο θα εδινε και την μικροτερη αποζημιωση , οχι την ηρωιδα  για το α β λογο (στην πορεια μαθαινουμε οτι η αφορμη ειναι ιατρικο προβλημα , η πραγματικοτητα μαλλον οτι βγαινει με λιγοτερους υπαλληλους), αλλα ρισκαρει την καλη λειτουργια της επιχειρησης του και τις σχεσεις μεταξυ του προσωπικου βαζοντας μια απολυση σε λοταρια.Οχι μια οποιαδηποτε απολυση ωστε να αποφασισουν με γνωμωνα το ''γενικο'' καλο , αλλα μια συγκεκριμενη απολυση ωστε να υπαρξουν στρατοπεδα , τετοια που οδηγουν ωστε να παιξουν και ξυλο σε καποια φαση.Για γελια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μπορεί με έναν απλό διάλογο να σε προβληματίσει για όλη σου την ζωή.

 

'' Καθεσαι εκει , λιγοτερο απο δυο μετρα μακρια μου  .. τι ειναι 2 μετρα ??  

μια ασημαντη διαδρομη για οποιονδηποτε  !!

Για μενα ομως αυτα τα 2 μετρα για να σε φτασω και να σε αγγιξω , ειναι ενα αδυνατο ταξιδι .. μια ουτοπια .. ενα ονειρο .. γι αυτο θελω να πεθανω !''

 

Απιστευτος, ανεπαναληπτος ,καθυλωτικος ,συγκλονιστικός διαλογος , οπως συγκλονιστικό ειναι και ολοκληρο το εργο .. 

απλα δεν υπαρχει ...

 

MV5BMjE0NDk2NjgwMV5BMl5BanBnXkFtZTYwMTgy

 

http://www.provoles.gr/movie%27s_05-06/060303.htm

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

[..] Για γελια.

Μπλουζ, ο τρόπος που κρίνεις την ταινία είναι ο λόγος ύπαρξής της.

Την επιβεβαιώνεις χωρίς καν να το καταλαβαίνεις.

 

Αυτά από εμένα, όποιος έχει αμφιβολίες ας διαβάσει ανεξάρτητες κριτικές, καλημέρα!   :-)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μα ειναι παραλογη ιστορια.Πανω σε μια παραλογη ιστορια προσπαθει να στηθει και να περασει  ενα βαθυστοχαστο ντε και μηνυμα για την αλληλεγγυη  την συναδελφικοτητα και την οικονομικη κριση .Ειναι δυνατον στην πραγματικη ζωη να ψηφιζουν ο Νικος και ο Γιαννης για το αν θα απολυθει η Μαρια ? Δηλαδη αν ψηφιζαν να μεινει ποιες θα ηταν οι σχεσεις των εργαζομενων μετα ? Και εγω απο εσενα (νομιζω) την εβαλα στο wιshlist , σιγουρα απο καποιο ποστ εδω , αλλα μου φαινεται την κρινεις με επιεικια λογω του ευαισθητου θεματος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν και δεν θυμάμαι να χάνει κάπου σκηνοθετικά, το να σχολιάζεις το πώς κινείται η κάμερα σε μία τέτοια ταινία, είναι σαν να σου δείχνουν τον Παρθενώνα και να λες μαλακία χρώμα έχει, θα τον προτιμούσα μωβ..

 

Νομίζω πως η ταινία είναι ξεκάθαρη στο τι θέλει να παρουσιάσει, και το κάνει πολύ καλά κατά την άποψή μου.

Νομίζω πως κάνεις ότι δεν καταλαβαίνεις. Σκηνοθεσία δεν είναι μόνο η κίνηση της κάμερας αλλά και το πως εισάγεις, παρουσιάζεις και εξελίσεις μια ιστορία.

 

Και στην τελική η ταινία έχει σκηνοθεσία 3/10, σενάριο 2/10, φωτογραφία 3/10 ενώ ακόμα δεν μας έχεις πει τι καλό βρήκες στην ταινία και νομίζω πως ισχύει αυτό που λέει ο μπλου και που είπα και στην αρχή, ότι την κρίνεις με πολύ αβάτζο λόγω του θέματος που μπορεί να σε αγγίζει, αδιοφορώντας όμως για τα υπόλοιπα στοιχεία

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό με την Κοτιγιαρ ήταν πραγματικά χαμένος χρόνος. Δεν μου είπε τίποτα η ταινία. Δεν με διασκέδασε, δεν με συγκίνησε, δεν με προβλημάτισε. Ήταν σαν να βλέπεις έναν άσχετο να γυρίζει να χτυπάει κουδούνια.

 

Την είχα δει πριν λίγους μήνες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό με την Κοτιγιαρ ήταν πραγματικά χαμένος χρόνος. Δεν μου είπε τίποτα η ταινία. Δεν με διασκέδασε, δεν με συγκίνησε, δεν με προβλημάτισε. Ήταν σαν να βλέπεις έναν άσχετο να γυρίζει να χτυπάει κουδούνια.

 

Την είχα δει πριν λίγους μήνες.

 

Ντε και καλα διευσδυτικη ματια στις ανθρωπινες και εργασιακες σχεσεις , οπου καποιοι τυποι, της διπλανης πορτας , κρατανε ολοι στα χερια τους την τυχη ενος ανθρωπου,οι εσωτερικες συγκρουσεις  , τα πελωρια διλληματα και η ''σκιαγραφηση'' των χαρακτηρων .Ο  μεταναστης , ο μικρομεσοαστος κλπ.

Σαν κακογραμμενο δικαστικο θριλερ της σειρας  , με ενορκους κλπ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα παιδιά. Σήμερα είναι η μέρα ταινίας. Aκούω προτάσεις για καμία καλή φαντασίας :)

Αν εννοείς επιστημονικής φαντασίας, Interstellar (αν δεν την έχεις δει ακόμα).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...