Προς το περιεχόμενο

Ποια Ταινία Μόλις Είδατε; (2)


Sellers

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Η μονη εμφανης διαφορα ειναι οτι καποιοι αρεσκονται στα παραμυθια γιατι εχουν εγγενες προβλημα  με την πραγματικοτητα  και καποιοι αλλοι  αντιλαμβανονται την ιστορια  ως ειναι, δηλαδη   επιστημη και εχουν αλλεργια στην μυθολογια .

 

Οπως ηταν η κατασταση στα βαλκανια, πληθυσμιακά, μέχρι το '20 καμία τετοια ενέργεια δεν μπορεί να θεωρηθεί εισβολή. Οι βαλκανικοι πολεμοι τι ήταν; Εισβολη στην Τουρκια; Η θεσσαλονικη απελευθερώθηκε ή κατακτήθηκε εις βαρος των υπολοιπων, μη ελληνόφωνων πληθυσμών. Ενιγουει δεν το συνεχίζω γιατι θα καταστρεψουμε το θεμα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 19,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Η μονη εμφανης διαφορα ειναι οτι καποιοι αρεσκονται στα παραμυθια γιατι εχουν εγγενες προβλημα με την πραγματικοτητα και καποιοι αλλοι αντιλαμβανονται την ιστορια ως ειναι, δηλαδη επιστημη και εχουν αλλεργια στην μυθολογια .

μια συμπλήρωση.

Η "εισβολή",ήταν αποβίβαση ουσιαστικά μιας και η Μικρά Ασία Όπως και η κωνπολη τελούσαν υπό διεθνή έλεγχο,με τη διαφορά πως στη Μικρά Ασία είχαν εισβάλλει και δημιουργήσει τις ζώνες τους ιταλοί κλπ.

Η αποβίβαση των ελληνικών ΕΔ έγινε κατόπιν αιτήματος των συμμάχων και αυτό διότι υπήρχαν κάνα δυο εκατομμύρια Έλληνες κλπ κλπ κλπ.

Αυτά τα ολίγα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγω αυτό το "είναι όλα τελείως υποκειμενικά" και "ο καθένας έχει άλλα γούστα κτλ" δεν το δέχομαι σαν εξήγηση για κάθε ακυρότητα που διαβάζω.. Δεν δεχομαι σαν σοβαρή άποψη να βγαίνει ο άλλος και να λέει "πατάτα το interstellar 4/10", "μπούρδα το gravity" (που πήρε και 7 oscar), "Pocahontas για μωρά το avatar" και δεν ξέρω γω τί. 

 

Πρώτον δείχνει άτομο που δεν έχει δουλέψει, η παράγει ποτέ κάτι ουσιαστικό στην ζωή του γιατί οποιοσδήποτε έχει κουραστεί πραγματικά για να δημιουργήσει κάτι δύσκολο, πρωτοποριακό και ξεχωριστό μπορεί να εκτιμήσει την διαφορά ποιότητας ανάμεσα στο interstellar ή το gravity πχ και σε μια από τις εκατοντάδες άλλες ταινίες της σειράς που βγαίνουν κάθε χρόνο. 

 

Δεύτερον γιατί είναι ξκάθαρο ότι αφήνει τα προσωπικά του γούστα να τον "τυφλώσουν" τελείως οπότε δεν είναι ικανός να κάνει σοβαρή κριτική. Είναι σαν να σου λέω ότι προτιμώ ένα μαύρο fiat punto από μια κίτρινη ferrari γιατί δεν γουστάρω το κίτρινο χρώμα και είδα την φεράρρι στον δρόμο με ένα φίλο μου μπογιατζή και σκάσαμε στα γέλια. Ακόμα και αν προτιμώ ειλικρινά το punto, δεν γίνεται να περιμένω κάποιος να πάρει την άποψή μου σοβαρά αν πώ "η ferrari είναι αμαξάκι της πλάκας"

 

Είναι αυτονόητο ότι καμία ταινία δεν ειναι απαραίτητο να αρέσει σε όλους, αλλά να πάμε από αυτό το άκρο στό "πατάτα για γέλια" είναι πολύ τραβηγμένο. 

  • Like 15
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Lawless 7/10

Μια πολύ τίμια ταινία, από την άποψη ότι ήταν αυτό που διαφήμιζε πως είναι. Επίσης, ο Πιρς πολύ καλός

Και ελαφρώς οφτόπικ, "Γιατί μια ταινία μπορεί να είναι πατάτα"

 

(Πάλι έμπνευση για έκφραση ιδεών είχα  :-( )

 

 

 

Ο κινηματογράφος είναι μια μορφή τέχνης. Όλοι μπορούν να που αν τους αρέσει ένα έργο τέχνης ή όχι. Το κατά πόσο ωραίος θα είναι ο τρόπος που θα εκφραστεί αυτή η άποψη εξαρτάται από πολλά πράγματα.

 

Όταν π.χ. κάποιος προωθεί μια ταινία για αριστουργηματική και το κοινό σκάει τα ωραία του τα λεφτά και μένει απογοητευμένο, κάθε δικαίωμα έχει να κράξει την ταινία.

 

Επίσης, ο κινηματογράφος έχει μια πολύ σημαντική διαφορά από τις άλλες τέχνες. Είναι τρομερό το πόσες εργατοώρες, πόσοι άνθρωποι και πόσα χρήματα πέφτουν πάνω σε μια χολυγουντιανή παραγωγή. Ένας παραγωγός έχει ευθύνη απέναντι στο κοινωνικό σύνολο, να παράγει κάτι που να δικαιολογεί την σπατάλη πόρων για την δημιουργία ενός κινηματογραφικού έργου και αυτό το κάτι πρέπει να είναι όχι απλός καλό, αριστουργηματικό. Η ευθύνη του δημιουργού άλλωστε, είναι το πρώτο πράγμα που διδάσκουν στους φοιτητές οι σχολές κινηματογράφου.

 

Όταν πέφτουν 100,000,000 σε μια ταινία, (τη στιγμή που θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν για να χτιστούν σχολεία, νοσοκομεία, να στείλουν οι Ινδοί διαστημόπλοιο στον Άρη) της οποίας τα έσοδα τα παίρνουν ως επί το πλείστον τα μεγάλα κεφάλια στις μεγάλες εταιρείες παραγωγής (βλ. Universal, 20th century fox, κ.τ.λ) και η ταινία καταλήγει να είναι ένα τιγκαρισμένο στα εφέ και στα κλισέ φιλμάκι της πλάκας, κάθε δικαίωμα έχω να πω ότι η ταινία ήταν μια πατάτα. Δεν μπορείς να επενδύεις τόσο χρόνο και χρήμα για μια ταινία όπως το Gravity! Για να μην μιλήσω για τα Avatar, John Carter, Man of Steel, που είναι ουσιαστικά πεταμένα λεφτά. Πολλά, πολλά λεφτά. 

Και δεν πρόκειται να μπω στο τρυπάκι "μα είχε ωραία φωτογραφία". Με την τεχνολογία που έχουμε σήμερα και με τα λεφτά που πέφτουν, θα έπρεπε να ντρέπονται αν δεν ήταν ικανοί να προσφέρουν έστω κενό θέαμα.

 

Να κλείσω λέγοντας ότι το Hollywood (μιας και για Hollywood μιλάμε και όχι για ανεξάρτητες παραγωγές), χεσμένη την έχει την τέχνη. Τίποτα το πρωτοποριακό δεν υπάρχει στο "φτιάχνω ένα προϊόν για να βγάλω χρήμα". Δεν μιλάμε τυχαία για βιομηχανία του θεάματος. Οι Αμερικάνικες ταινίες είναι ως επί το πλείστον βιομηχανικά προϊόντα.

 

Δηλαδή στο κάτω κάτω της γραφής, όπως θα θύμωνε κάποιος αν το ipad που αγόρασε δεν είχε τα χαρακτηριστικά που του υποσχέθηκε η εταιρεία, με τον ίδιο τρόπο θυμώνει και κάποιος συνεφίλ που τα τελευταία χρόνια τρώει στη μάπα όλα τα σκατά που έχει να προσφέρει ο σύγχρονος εφετζίδικος mainstream κινηματογράφος.

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

The Double

http://www.imdb.com/title/tt1825157/

 

Ιδιαίτερης αισθητικής δυστοπική ταινία. Φτιάχνει τόσο καλά αυτόν τον αρρωστημένο γκρίζο κόσμο, και οι χαρακτήρες είναι τόσο κενοί που δεν σου κάνει καρδιά να το παρακολουθήσεις. Συνίσταται για όσους πάσχουν από κατάθλιψη, πάνε κατευθείαν για βουτιά στο κενό.

 

4.5/10

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με κουραζεις ομως και αρχιζω και χασμουριεμαι ηδη .
Σχετικα με το ποιος τα εχει μπερδεμενα:
Η μαχη της Καλλιπολης εγινε το 1915 με αυτο το γεγονος αρχιζει η ταινια .Ο Russel   παει να βρει τα πτωματα των  παιδιων  του 4 χρονια μετα την μαχη δηλαδη το 1919.Το 1919 αρχιζει η ελληνικη εισβολη  και ο Ελληνοτουρκικος πολεμος και για αυτο δειχνει Ελληνες στρατιωτες στα βαθη της Τουρκιας να τους κυνηγανε και για αυτο και  εγω μιλησα "για παραλληλη ιστορια που τρεχει στο παρασκηνιο".

 

 

ok, mea culpa. νομιζα πηγε αμεσως μετα την μαχη, οχι μετα απο 4 χρονια. δεν την εχω δει την ταινια.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Birdman

 

Ξεχωριστό και ιδιαίτερο σκηνοθετικά, σίγουρα πολύ ενδιαφέρουσα προσπάθεια. Καταλαβαίνω ότι πολύς κόσμος μπορεί να το βρει χάσιμο χρόνου, είναι από αυτές τις ταινίες που διχάζουν. Προσωπικά δε βαρέθηκα καθόλου.

 

7,4/10

 

A Most Violent Year

 

Αργό και υποβλητικό, σωστά δοσμένη η ατμοσφαιρα των 80ς κι ενας παρα πολύ καλός Oscar Issac (εξελίσσεται σε πολύ αξιόλογο ηθοποιό αυτός τελικά, εδώ που θύμισε Αλ Πατσινο στο Νονο με την ηρεμη δυναμη που εβγαζε)). Από τις ταινίες που μου αρέσουν πολύ. Μη σας μπερδέψει ο τίτλος, η ταινία έχει ελάχιστη βία.

 

7,6/10

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Saving Christmas (2014)

 

ενα αριστουργημα της  7ης τεχνης , πιστευω οτι ειναι η ταινια της χρονιας και σιγουρα μεσα στης 10 καλυτερες της τελευταιας 10ετιας ..μια ταινια που καταφερνει να περασει τα μυνηματα που θελει 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Saving Christmas (2014)

 

ενα αριστουργημα της  7ης τεχνης , πιστευω οτι ειναι η ταινια της χρονιας και σιγουρα μεσα στης 10 καλυτερες της τελευταιας 10ετιας ..μια ταινια που καταφερνει να περασει τα μυνηματα που θελει 

 

 

Διαβάζοντας το τι λες, έκανα refresh 2-3 φορές στο IMDb, για να βεβαιωθώ ότι η βαθμολογία λέει 1,7!

Μετά είδα και τα απειροελάχιστα like που έχει το trailer στο Youtube και λέω κάτι συμβαίνει εδώ.

Εν τέλει θυμήθηκα ότι θες να γίνεις οδηγός διαστημοπλοίου και μυστικός πράκτορας και επέστρεψα στην πραγματικότητα.

  • Like 11
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Saving Christmas (2014)

 

ενα αριστουργημα της  7ης τεχνης , πιστευω οτι ειναι η ταινια της χρονιας και σιγουρα μεσα στης 10 καλυτερες της τελευταιας 10ετιας ..μια ταινια που καταφερνει να περασει τα μυνηματα που θελει 

 

σωστα τα λες,και εγω επαθα πλακα με αυτο το διαμαντι.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Saving Christmas (2014)

 

ενα αριστουργημα της  7ης τεχνης , πιστευω οτι ειναι η ταινια της χρονιας και σιγουρα μεσα στης 10 καλυτερες της τελευταιας 10ετιας ..μια ταινια που καταφερνει να περασει τα μυνηματα που θελει 

 

στην χειροτερη τελειο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η μονη εμφανης διαφορα ειναι οτι καποιοι αρεσκονται στα παραμυθια γιατι εχουν εγγενες προβλημα με την πραγματικοτητα και καποιοι αλλοι αντιλαμβανονται την ιστορια ως ειναι, δηλαδη επιστημη και εχουν αλλεργια στην μυθολογια .

Ναι να επεξηγήσω ήθελα. Απόβαση κάναμε κανονικά. Μέχρι την Άγκυρα φτάσαμε πριν το Λος Πουλος

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Redirected.

 

Αν και φαν του αγγλικού black humor, ειδικά αν έχει και Vinnie Jones μέσα, την βρήκα κακή.

Προσπάθησε να κινηθεί στα χνάρια των ταινιών του Guy Richie, αλλά η ιστορία εξελίσσεται χωρίς συνοχή, σαν να είχαν έτοιμες μερικές σκηνές στο κεφάλι τους και προσπάθησαν να δέσουν όπως-όπως ένα σενάριο με καφρίλες που εκβίαζαν λίγο χιούμορ, εντελώς αποτυχημένα.

 

Το μεγαλύτερο μέρος είναι γυρισμένο στην Λιθουανία, που την παρουσιάζουν σαν κοτέτσι με ψυχοπαθείς διεφθαρμένους χωριάτες, πράγμα που δεν έχει καμία επαφή με την πραγματικότητα.

 

Καμία πρωτοτυπία, ξαναζεσταμένο φαγητό με κλεμμένη συνταγή και αδιάφορο αποτέλεσμα.

 

4/10

 

H βαθμολογία στο imdb είναι τουλάχιστον παραπλανητική.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δύο ημέρες, μία νύχτα (Deux jours, une nuit) (2014)

 

Την έβαλα watclist μετά από ποστ του λιοπύρ εδώ, και μόλις την είδα.

 

 

Από τα 3 πρώτα λεπτά είχε φανεί ότι σκηνοθετικά είναι ανύπαρκτη, κάτι που στην συνέχεια απλώς επιβεβαιώθηκε. Το γλυκό έδεσε με το ανύπαρκτο σενάριο.

 

"Αν μη τι άλλο επίκαιρη, με θέμα έναν εργασιακό εκβιασμό, στον οποίο οι υπάλληλοι μιας εταιρίας θα πρέπει να αποφασίσουν αν θα δεχθούν να μην πάρουν μπόνους ώστε να παραμείνει μία συνάδελφός τους στην θέση της"

^Η παραπάνω φράση δεν είναι το κεντρικό νόημα της ταινίας, είναι ουσιαστικά όλο το σενάριο. Στο 95% της ταινίας συμβαίνει ακριβώς αυτό, και απλώς επαναλαμβάνεται μέχρι το τέλος.

 

Το μόνο θετικό είναι η Κοτιγιάρντ που για τα δεδομένα του ρόλου ανταποκρίνεται πολύ καλά, αλλά μέχρι εκεί.

 

Το ταινιάκι δεν πείθει καθόλου για πολλούς λόγους συνολικά, πάντως εγώ αρνούμε να το ωραιοποιήσω επειδή πιάνει ένα ευαίσθητο ζήτημα. Άμα δεν μπορείς να φτιάξεις τέχνη, μην κάνεις ταινία. Γράψε ένα άρθρο και κάντο share στο fb. Αυτά για τον ανύπαρκτο σκηνοθέτη.

 

4/10 Απλώς κακή, και υπερβολικά "λίγη" για να θεωρείται κινηματογράφος

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...