Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Link.png Site: http://www.imdb.com/title/tt1667310/?ref_=sr_1">DeadFall

 

 

 

H 13 τρελο μ@υνι.Ολη η ταινια ηταν αυτη.

 

4,5/10

 

...τι είναι το ...μαυνί; Άσε που το μικρό «α» στη συγκεκριμένη λέξη δε διαβάζεται...μάθε να γράφεις σαν άνθρωπος!

  • Like 2
  • Απαντ. 19,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

...τι είναι το ...μαυνί; Άσε που το μικρό «α» στη συγκεκριμένη λέξη δε διαβάζεται...μάθε να γράφεις σαν άνθρωπος!

Συγγνωμη δεν θα ξαναγινει.Επισης να δηλωσω προς υπερασπιση μου πως πρωτη φορα μου ξανασυμβαινει.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Συγγνωμη δεν θα ξαναγινει.Επισης να δηλωσω προς υπερασπιση μου πως πρωτη φορα μου ξανασυμβαινει.

 

αυτο το πρωτοφανες γεγονος συμβαινει για δευτερη φορα!

 

και επειδη σας τα "χρωσταγα"

 

Taken 2

Διαφωνω με οσους ειπαν οτι ειναι χαλια ταινια. Το οτι ειναι κατωτερη του 1ου ναι, αλλα ειναι το φυσικο της επακολουθο. Δεν γινεται να προσπερασεις την 1η ταινια που υπηρχε η φραση "Δεν ξερω ποιος εισαι, αλλα θα σε βρω και θα σε σκοτωσω". Δεν γινεται. Καλα εκαναν και η κορη πηρε μερος στην διασωση της μανας της. Ετσι επρεπε να γινει. Στο τελος εκεινη η σκηνη... αν θυμαστε... με τον liam και τον αρχηγο... RESPECT. Θα μπορουσα να το αναλυσω αλλα για δεοντολογικους λογους δεν θα το κανω

 

Flight

Πριν το δω νομιζα θα ειναι η δικαστικη διαμαχη μεταξυ τους, αλλα τελικα ηταν ολη επικεντρωμενη στον πιλοτο. Αυτο το καταλαβα στο τελος βεβαια μιας και ηλπιζα να μην το παει προς τα κει

Πρεπει να πω ομως οτι ηταν φοβερη. Η πλοκη εξελιχθηκε οπως της αρμοζε, οι ερμηνειες ηταν πολυ καλες (ακομα και το cast ταιριαζε στους ρολους) και το τελος θα ελεγα οτι ηταν εως και συγκηνητικο

Επεξ/σία από gavros10
Δημοσ.

Taken 2

Διαφωνω με οσους ειπαν οτι ειναι χαλια ταινια. Το οτι ειναι κατωτερη του 1ου ναι, αλλα ειναι το φυσικο της επακολουθο. Δεν γινεται να προσπερασεις την 1η ταινια που υπηρχε η φραση "Δεν ξερω ποιος εισαι, αλλα θα σε βρω και θα σε σκοτωσω". Δεν γινεται. Καλα εκαναν και η κορη πηρε μερος στην διασωση της μανας της. Ετσι επρεπε να γινει. Στο τελος εκεινη η σκηνη... αν θυμαστε... με τον liam και τον αρχηγο... RESPECT. Θα μπορουσα να το αναλυσω αλλα για ιδεοντολογικους λογους δεν θα το κανω

 

Συμφωνώ, σε καμία περίπτωση «χάλια». Είχε κάποια τραβηγμένα απ' τα μαλλιά σημεία

 

όπως π.χ. οι χειροβομβίδες που αμολάει η πιτσιρίκα στις ταράτσες μέσα στην πόλη, χωρίς να ασχολείται ούτε αστυνομία, ούτε κανείς άλλος...

 

τα οποία έχουν ήδη επισημανθεί από άλλο χρήστη παλιότερα, πιο τραβηγμένα από το «είμαι ένας και εξολοθρεύω πενήντα», το οποίο έχει φτάσει να γίνεται μέχρι και αποδεκτό σε κάποιο βαθμό πλέον, μετά από τόσες ταινίες στις οποίες έχει συμβεί (άλλωστε, όταν έχεις δει Steven Seagal, τίποτα δε σου φαίνεται τραβηγμένο μετά...)

 

Το πρώτο ήταν σαφώς ανώτερο, αλλά όχι και «χάλια» το δεύτερο!

 

Στο πρώτο, η κορυφαία σκηνή για 'μένα, είναι

όταν έχει μπει στο σπίτι που είναι οι «κακοί» μαζεμένοι και η έκφρασή του όταν ακούει το Marko να λέει «good luck» και αναγνωρίζει τη φωνή που είχε ακούσει στο τηλέφωνο. Το ύφος του και ο τόνος τής φωνής του σ' εκείνο το «You don't remember me...», είναι το κάτι άλλο...

 

 

 

Το «ιδεοντολογικούς», είναι λέξη 2 σε 1, που συνδυάζει τα νοήματα των «ιδεολογικούς» και «δεοντολογικούς»;  ;) 

 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Συμφωνώ, σε καμία περίπτωση «χάλια». Είχε κάποια τραβηγμένα απ' τα μαλλιά σημεία

 

όπως π.χ. οι χειροβομβίδες που αμολάει η πιτσιρίκα στις ταράτσες μέσα στην πόλη, χωρίς να ασχολείται ούτε αστυνομία, ούτε κανείς άλλος...

 

τα οποία έχουν ήδη επισημανθεί από άλλο χρήστη παλιότερα, πιο τραβηγμένα από το «είμαι ένας και εξολοθρεύω πενήντα», το οποίο έχει φτάσει να γίνεται μέχρι και αποδεκτό σε κάποιο βαθμό πλέον, μετά από τόσες ταινίες στις οποίες έχει συμβεί (άλλωστε, όταν έχεις δει Steven Seagal, τίποτα δε σου φαίνεται τραβηγμένο μετά...)

 

Το πρώτο ήταν σαφώς ανώτερο, αλλά όχι και «χάλια» το δεύτερο!

 

Στο πρώτο, η κορυφαία σκηνή για 'μένα, είναι

όταν έχει μπει στο σπίτι που είναι οι «κακοί» μαζεμένοι και η έκφρασή του όταν ακούει το Marko να λέει «good luck» και αναγνωρίζει τη φωνή που είχε ακούσει στο τηλέφωνο. Το ύφος του και ο τόνος τής φωνής του σ' εκείνο το «You don't remember me...», είναι το κάτι άλλο...

 

 

 

Το «ιδεοντολογικούς», είναι λέξη 2 σε 1, που συνδυάζει τα νοήματα των «ιδεολογικούς» και «δεοντολογικούς»;  ;) 

 

 

για αυτες τις σκηνες που λες εχεις δικιο. αλλα αναγκαστικα πρεπει να κανουμε πως ειναι φυσιολογικες γιατι αλλιως θα βλεπαμε μονο οικογενειακες ιστοριες

 

*δεοντολιγικους ηθελα να γραψω

 

 

μπορει να μην ειχα ορεξη αλλα ειδα το Following του Christopher Nolan

με τραβηξε απο τα πρωτα 10 λεπτα και την ειδα ευχαριστα. Φοβερη ταινια, νομιζα οτι θα αναπτυξει αυτο που εγινε περιπου στα πρωτα 15 λεπτα αλλα πηγε τελειως αλλου το θεμα. Δεν κακο ετσι γιατι ηταν τοσο αρτιο αυτο το παιχνιδι αναμεσα τους το οποιο μαζι την σκηνοθετικη αποψη του nolan ολοκληρωθηκε

 

Amour

Τα πρωτα 40 λεπτα περιπου τα ειδα κανονικα. Μετα ξεκινησα το fast forward οχι γιατι δεν ειχε ενδιαφερον αλλα γιατι ο σκηνοθετης κρατουσε πολυ τις σκηνες, αυτο ηταν βασανιστικο, εδειχνε εικονες που δεν μου αρεσαν και παρα πολυ, αν το εχετε δει καταλαβενετε τι λεω. Αν την εβλεπα κανονικα απο εκεινο το σημειο θα ημουν ακομα χειροτερα απο οτι ειμαι τωρα και θα ειχα το δικαιωμα να μιλησω και για αλλα πραγματα 

Επεξ/σία από gavros10
Δημοσ.

Συμφωνώ, σε καμία περίπτωση «χάλια». Είχε κάποια τραβηγμένα απ' τα μαλλιά σημεία

 

όπως π.χ. οι χειροβομβίδες που αμολάει η πιτσιρίκα στις ταράτσες μέσα στην πόλη, χωρίς να ασχολείται ούτε αστυνομία, ούτε κανείς άλλος...

 

τα οποία έχουν ήδη επισημανθεί από άλλο χρήστη παλιότερα, πιο τραβηγμένα από το «είμαι ένας και εξολοθρεύω πενήντα», το οποίο έχει φτάσει να γίνεται μέχρι και αποδεκτό σε κάποιο βαθμό πλέον, μετά από τόσες ταινίες στις οποίες έχει συμβεί (άλλωστε, όταν έχεις δει Steven Seagal, τίποτα δε σου φαίνεται τραβηγμένο μετά...)

 

Το πρώτο ήταν σαφώς ανώτερο, αλλά όχι και «χάλια» το δεύτερο!

 

Στο πρώτο, η κορυφαία σκηνή για 'μένα, είναι

όταν έχει μπει στο σπίτι που είναι οι «κακοί» μαζεμένοι και η έκφρασή του όταν ακούει το Marko να λέει «good luck» και αναγνωρίζει τη φωνή που είχε ακούσει στο τηλέφωνο. Το ύφος του και ο τόνος τής φωνής του σ' εκείνο το «You don't remember me...», είναι το κάτι άλλο...

 

 

 

Το «ιδεοντολογικούς», είναι λέξη 2 σε 1, που συνδυάζει τα νοήματα των «ιδεολογικούς» και «δεοντολογικούς»;  ;) 

 

Το σκηνικο που γραφεις στο προτελευταιο σου spoiler δεν θα το ξεχασω, ειναι επικο.

Oπως επικο ειναι οταν του μιλαει στο τηλεφωνο και του λεει "i dont know who you are, but if you dont let my daughter go, i will find you, i will kill you".

Οπως εχω ξαναπει ρεσιταλ απο Liam Neeson.

 

Ταινιαρες και οι δυο, νταξει το 2 δεν φτανει την ποιοτητα του 1 αλλα μονο κακια ταινια δεν την λες.

Δημοσ.

Brazil (1985)

 

Κατά την αρχή, την μέση, και αργότερα από την μέση, δεν περίμενα ότι θα το πω αυτό αλλά είναι ταινιάρα. Όχι γιατί έχει καμιά έκπληξη μεγάλη αλλά καταλαβαίνεις στο τέλος το όλο νόημα της ταινίας και γιατί γινόντουσαν τόσα πράγματα από την αρχή.

 

 

Επίσης δεν είναι η ιδέα μου. Θα μπορούσε κάλλιστα να μην είναι ταινία αλλά καρτούν με τον Bugs Bunny ίσως. Μερικές Πάρα πολλές σουρεάλ σκηνές πάλευα πολύ ώρα να βρω τι μου θυμίζουν και τελικά μου ήρθαν τα καρτούν και λέω αυτό είναι. Το μόνο που έλειπε είναι δάχτυλο στο όπλο για να εκραγεί σαν ομπρέλα η κάνη.

 

Μου την έσπασε βέβαια ο τίτλος, τίγκα άκυρος αλλά λεπτά γράμματα.

 

8/10

 

 

-Και έχει και χιούμορ σε καρτουνίστηκο στυλ πάλι

Δημοσ.

Carnage

 

Δεν πολυκατάλαβα τι ήθελε να πει ο ποιητής. Και ο Waltz δεν με ενθουσίασε. Επίσης δεν είχε αυτό το Πολανσκι κλίμα.

 

5,5/10

Δημοσ.

δεν πήρε όσκαρ. Δεν προτάθηκε καν! Αν έχουν τον θεό τους, ακούω τώρα το κομμάτι που κέρδισε για τον τίγρη και τον δράκο και είναι μια πίπα και μισή. Άκουσα και αυτά που προτάθηκαν και είναι κάτι μετριότητες που μπορεί και να έχω 100 φορές ξανακούσει παρόμοιο κομμάτι, τίγκα συνηθισμένο δλδ. Ειδικά του πατριώτη και της μαλένας είναι μαλακίες κανονικές. Σκατά σε αυτούς που αποφασίζουν για τα όσκαρ και να τους μπει το αγαλματίδιο εκεί που θα πάρει ίδιο χρώμα με την βάση του.

 

Και ίσως έπρεπε και η γριά να πάρει όσκαρ, καλύτερη δεν θα μπορούσε να είναι, τρομερή.

 

Όταν μου λέει κάποιος για τα όσκαρ, απαντάω "αυτοί οι τύποι που νομίζουν ότι η julia roberts στο erin brockovich ήταν καλύτερη από τη μάνα στο ρέκβιεμ για ένα όνειρο; Ναι, πολύ σοβαρό βραβείο".

 

Καλά όσον αφορά τη μουσική, η ιστορία την έχει ήδη δικαιώσει.

Δημοσ.

The painted Veil

Προβληματιστηκα. Ειχε ωραιους ηθοποιους, καλες ερμηνειες (πολυ καλες θα ελεγα), η πλοκη οκ αλλη μια εκδοση πανω κατω και μου αρεσε η μουσικη και το περιβαλλον. Ο norton πηρε την ταινια πανω του. Ο χαρακτηρας του ηταν δυστυχος ο κλασσικος μακακας σε καθε σχεση που εχει ερωτευθει το "κοριτσι". Κατι δεν μου αρεσε ομως, την ειδα ευχαριστα μεν αλλα δεν μου εδωσε να καταλαβω οτι ολοκληρωθηκε, περιμενα και κατι αλλο

  • Like 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...