Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

@rhomio δεν είναι έτσι. Να συμφωνήσω γενικά μ'αυτό που λες. Αλλά τουλάχιστον κάποια σημεία διαλόγου με κατάλληλο βάρος, που να δημιουργούν ατμόσφαιρα, είναι απαραίτητα. Συμφωνώ ότι στο θρίλερ το σημαντικό κομμάτι δεν είναι οι διάλογοι, αλλά δε γίνεται να είναι σαν να τους έχουν γράψει άνθρωποι με ειδικές ανάγκες.. Τι να πω.. Ίσως να φταιγανε και οι ηθοποιοί, αλλά η βαρεμάρα χτύπησε κόκκινο. Δηλαδή τώρα που το σκέφτομαι κι αυτό είναι κατόρθωμα. "Είμαστε εδώ μέσα και δεν ξέρουμε γιατί είμαστε εδώ μέσα, και παναγία μου γιατί είμαστε εδώ μέσα..." Ε τι θα πει δεν ξέρουμε μωρή; Να μάθετε... Ρωτήστε το συγγραφέα :P να μας πείτε κι εμάς

 

Και για να μη φαίνομαι μόνο αρνητικός, να παραθέσω στον αντίποδα το 28 μέρες μετά, που το χω δει κι εγώ δε θυμάμαι πόσες φορές. Νά πως έπρεπε να το κάνουν. Έτσι. (λέω παράδειγμα και εννοώ από άποψη διαλόγων κλπ. που έλεγα)

(ίσως με κατάλληλη ηθοποιία, με τους ίδους διαλόγους και πάλι να ήταν πιο ενδιαφέρον)

  • Απαντ. 19,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

the concubine 2012

 

photo241415.jpg

 

ηταν λιγουλακι scary σε μερικα σημεια

 

σημειωση: δεν εχω ποιοι ηταν χειροτεροι σε εκεινες τις περιοδους οσων αφορα τα βασανηστηρια

σημειωση 2: θα ορκιζομουνα οτι εχει παραπανω απο 1 φατσες αυτο το bunny

σημειωση 3: καλο bunny το bunny...

σημειωση 4: τα visuals ηταν υπεροχα. Τhat being said, οποιος ξερει με τι καμερα γραφανε ας με ενημερωσει

Δημοσ.

@rhomio δεν είναι έτσι. Να συμφωνήσω γενικά μ'αυτό που λες. Αλλά τουλάχιστον κάποια σημεία διαλόγου με κατάλληλο βάρος, που να δημιουργούν ατμόσφαιρα, είναι απαραίτητα. Συμφωνώ ότι στο θρίλερ το σημαντικό κομμάτι δεν είναι οι διάλογοι, αλλά δε γίνεται να είναι σαν να τους έχουν γράψει άνθρωποι με ειδικές ανάγκες.. Τι να πω.. Ίσως να φταιγανε και οι ηθοποιοί, αλλά η βαρεμάρα χτύπησε κόκκινο. Δηλαδή τώρα που το σκέφτομαι κι αυτό είναι κατόρθωμα. "Είμαστε εδώ μέσα και δεν ξέρουμε γιατί είμαστε εδώ μέσα, και παναγία μου γιατί είμαστε εδώ μέσα..." Ε τι θα πει δεν ξέρουμε μωρή; Να μάθετε... Ρωτήστε το συγγραφέα :P να μας πείτε κι εμάς

 

Και για να μη φαίνομαι μόνο αρνητικός, να παραθέσω στον αντίποδα το 28 μέρες μετά, που το χω δει κι εγώ δε θυμάμαι πόσες φορές. Νά πως έπρεπε να το κάνουν. Έτσι. (λέω παράδειγμα και εννοώ από άποψη διαλόγων κλπ. που έλεγα)

(ίσως με κατάλληλη ηθοποιία, με τους ίδους διαλόγους και πάλι να ήταν πιο ενδιαφέρον)

Συμφωνουμε οτι διαφωνουμε. Μην συγκρινεις το 28 μερες μετα με το rec, στο ενα ηξερες τι θα δεις πριν το δεις (ζομπι) και το ηξεραν και οι χαρακτηρες, στο rec κανεις δεν ηξερε τπτ ουτε οι χαρακτηρες, βρεθηκαν κλειδωμενοι σε μια πολυκατοικια χωρις να εχουν κανει κατι χωρις να ξερουν το γιατι, οποτε γιατι να το ξερεις εσυ? Αυτο προσπαθει να σου μεταφερει ο σκηνοθετης, απλως ειναι ενα αλλο ειδος τρομου.

Τελος παντων, ειναι με τα γουστα. :)

  • Like 1
Δημοσ.

the concubine 2012

 

photo241415.jpg

 

ηταν λιγουλακι scary σε μερικα σημεια

 

σημειωση: δεν εχω ποιοι ηταν χειροτεροι σε εκεινες τις περιοδους οσων αφορα τα βασανηστηρια

σημειωση 2: θα ορκιζομουνα οτι εχει παραπανω απο 1 φατσες αυτο το bunny

σημειωση 3: καλο bunny το bunny...

σημειωση 4: τα visuals ηταν υπεροχα. Τhat being said, οποιος ξερει με τι καμερα γραφανε ας με ενημερωσει

 

Γιατί δεν έχει σελίδα στο imdb? :mellow:

Δημοσ.
Απλά σου δείχνει κάποιες εικόνες εκεί, και τα υπόλοιπα τα αφήνει σε εσένα. Διάλογοι μηδέν.

 

That's the point.

Δημοσ.

That's the point.

 

Όχι ρε αυτός είναι ο σκοπός στις "καλλιτεχνικές" ταινίες (i.e. κουλτούρα), που βασίζονται αλλού.

Ακόμα και τα θρίλερ πρέπει να σε βάζουν σε ένα κλίμα με τους διαλόγους.

π.χ. η Νύχτα των Ζωντανών Νεκρών που γυρίστικε επί Νεάντερταλ, είχε τρομερά περισσότερο ενδιαφέρον και λόγω διαλόγων και λόγω acting (βασικά τι περισσότερο, σε σχέση μ'αυτά, το rec για μένα δεν είχε καθόλου. "ωχ κλειστήκαμε" και "φύγε φύγε!" ήταν όλοι οι διάλογοι)

Δημοσ.

Όχι ρε αυτός είναι ο σκοπός στις "καλλιτεχνικές" ταινίες (i.e. κουλτούρα), που βασίζονται αλλού.

Ακόμα και τα θρίλερ πρέπει να σε βάζουν σε ένα κλίμα με τους διαλόγους.

π.χ. η Νύχτα των Ζωντανών Νεκρών που γυρίστικε επί Νεάντερταλ, είχε τρομερά περισσότερο ενδιαφέρον και λόγω διαλόγων και λόγω acting (βασικά τι περισσότερο, σε σχέση μ'αυτά, το rec για μένα δεν είχε καθόλου)

 

Δεν είπα αυτός είναι ο σκοπός. Είπα αυτό είναι που κάνει την ταινία αυτό που είναι.

 

Κοινώς, αυτό που παραθέτεις είναι ο λόγος που άρεσε η ταινία, όχι αυτό που ανέχτηκαν όσοι την είδαν, αλλά είχε κάποια άλλα στοιχεία που τους άρεσαν.

 

Δε σημαίνει ότι κάποια από τις δύο πλευρές έχει δίκιο.

Δημοσ.

 

Το [Rec] ενώ θα μπορούσαν να το κάνουν ενδιαφέρον, το έκαναν άχρηστο κατά τη γνώμη μου. Δεν ξέρω πώς κατάφεραν να φαίνεται τελείως αδιάφορο ακόμη και το πιο σημαντικό πράγμα (π.χ. το να σκοτώνονται άνθρωποι που μπορούσαν να βοηθήσουν).

Επίσης δεν έγινε καμία προσπάθεια να χτιστεί το σενάριο και να σου βάλει π.χ. κάποιες ιδέες στο μυαλό (θα μπορούσαν αν ήθελαν να "χτίσουν" διάφορες υποϊστορίες, σαν μικρά quest π.χ. κλπ). Απλά σου δείχνει κάποιες εικόνες εκεί, και τα υπόλοιπα τα αφήνει σε εσένα. Διάλογοι μηδέν. Λίγοι και βαρετοί (πώς να χτιστεί το σενάριο, με τα "ωχ" και τα "ωπ" ή με το "μας κλείσανε μέσα σε μια πολυκατοικία και δε μας αφήνουν να βγούμε" με 15 διαφορετικούς τρόπους-λέξεις; ).

Έχει μεν γρήγορη δράση που είναι καλό αυτό. Αλλά ενώ το σενάριο υποθετικά θα ήταν ωραίο, το αχρήστεψαν. Λίγο το σώνουν με τις τελευταίες σκηνές (~τελευταία 10 λεπτά).

 

Για ανάπτυξε το αυτό, γιατί κάτι αναφέρεις κάποια πράματα, αλλά δεν ξέρω κατά πόσο θα γινόταν η ταινία καλύτερη.

Επίσης, τι θα άλλαζες στους διαλόγους; Ειδικά εκεί, που όλοι λένε πως δεν ξέρουν τι γίνεται και αναζητούν "τι παίζει", θα έβαζες τους ηθοποιούς, να ρωτάνε μέχρι το τέλος, "Τι γίνεται εδώ;" "Γιατί δεν μας αφήνουν να βγούμε;", ή θα προσπαθούσες να μπεις στην θέση τους, και να την κάνεις όσο πιο ρεαλιστική μπορείς, με το αποτέλεσμα, να μην έχει τόσο μεγάλη διαφορά από όση νομίζεις;

 

@rhomio δεν είναι έτσι. Να συμφωνήσω γενικά μ'αυτό που λες. Αλλά τουλάχιστον κάποια σημεία διαλόγου με κατάλληλο βάρος, που να δημιουργούν ατμόσφαιρα, είναι απαραίτητα. Συμφωνώ ότι στο θρίλερ το σημαντικό κομμάτι δεν είναι οι διάλογοι, αλλά δε γίνεται να είναι σαν να τους έχουν γράψει άνθρωποι με ειδικές ανάγκες.. Τι να πω.. Ίσως να φταιγανε και οι ηθοποιοί, αλλά η βαρεμάρα χτύπησε κόκκινο. Δηλαδή τώρα που το σκέφτομαι κι αυτό είναι κατόρθωμα. "Είμαστε εδώ μέσα και δεν ξέρουμε γιατί είμαστε εδώ μέσα, και παναγία μου γιατί είμαστε εδώ μέσα..." Ε τι θα πει δεν ξέρουμε μωρή; Να μάθετε... Ρωτήστε το συγγραφέα :P να μας πείτε κι εμάς

 

Και για να μη φαίνομαι μόνο αρνητικός, να παραθέσω στον αντίποδα το 28 μέρες μετά, που το χω δει κι εγώ δε θυμάμαι πόσες φορές. Νά πως έπρεπε να το κάνουν. Έτσι. (λέω παράδειγμα και εννοώ από άποψη διαλόγων κλπ. που έλεγα)

(ίσως με κατάλληλη ηθοποιία, με τους ίδους διαλόγους και πάλι να ήταν πιο ενδιαφέρον)

 

Έχεις καταλάβει, πως όλη η ταινία, είναι γυρισμένη με κάμερα (την οποία κουβαλά, ένας από τους πρωταγωνιστές), με τέτοιον τρόπο, που να μην σου δίνει την εντύπωση της ύπαρξης καμεραμάν (όπως γίνεται στο 28 days later); Σε αυτή την περίπτωση, αν μαθαίναμε κάτι, δεν θα το μάθαινε αυτομάτως και αυτός που είχε την κάμερα;

 

Λίγες είναι οι ταινίες, που σέβονται τον θεατή. Ας τις σεβαστούμε κι εμείς. ;)

 

  • Like 1
Δημοσ.

 

 

 

Μα λέω ότι τη βρήκα αδιάφορη, επειδή μου φάνηκαν οι διάλογοι και το acting ανύπαρκτα, και με ρωτάς πώς θα άλλαζα τους διαλόγους, για να την κάνω πιο ενδιαφέρουσα; Να κάτσω να σκεφτώ ιδέες δηλαδη; Ας καθότανε αυτός που έγραψε τους διαλόγους, να σκεφτεί κάτι παραπάνω απ΄το "φύγε φύγε" και το "τρέξε τρέξε". Τι να πω, είναι και υποκειμενικό το τι αρέσει στον καθένα.

Ας μείνουμε στο ότι αυτή ήταν απλά η δική μου γνώμη και βαρετό μου φάνηκε εμένα, οκ το δέχομαι.

 

 

  • Like 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...