Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Το θέμα είναι να σκεφτείς μόνος σου, όχι να σου κάνει μάθημα ο σκηνοθέτης. Οι ταινίες αυτές είναι για ενήλικες, όχι για παιδάκια.

Κι οταν δε μπορεις να σκεφτεις καποιο νοημα(πιθανοτατα γιατι αυτο δεν υπαρχει) τοτε τι γινεται?

  • Απαντ. 19,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Ειδα το The Descendants (http://www.imdb.com/title/tt1033575/) Ομολογω δεν βαρεθηκα καμια στιγμη,πολυ καλη ερμηνεια του Γιωργου :P ανετα σε βαζει τι θα εκανες στην θεση του,πολυ ωραιες εικονες απο την HAWAI,λιιιιιγο το τελος θα μπορουσε να καλυτερο αλλα γουστα ειναι αυτα. 7.5/10 ειναι η ακριβης βαθμολογια για μενα.

Δημοσ.

Κι οταν δε μπορεις να σκεφτεις καποιο νοημα(πιθανοτατα γιατι αυτο δεν υπαρχει) τοτε τι γινεται?

 

Πολλές επιλογές. Είτε δεν ασχολείσαι με τον συγκεκριμένο σκηνοθέτη γιατί ενδεχομένως να μην έχετε χημεία, είτε προσπαθείς να διευρύνεις τους ορίζοντες σου και να ανοίξεις τον τρόπο σκέψης σου γιατί ενδεχομένως να μην έχεις επαφή με τη συγκεκριμένη κουλτούρα ή δε μιλάς μια γλώσσα, είτε περιμένεις κάποια χρόνια και δοκιμάζεις ξανά γιατί ενδεχομένως οι έως τώρα εμπειρίες σου να μη σου γεννούν αντίστοιχες ανησυχίες και πολλές πολλές ακόμη επιλογές.

 

Το ενδεχόμενο να μην υπάρχει νόημα, σαφώς και υπάρχει, αλλά όχι βέβαια όταν μιλάμε για κλασικές ταινίες με τις οποίες εκατομμύρια άνθρωποι έχουν συνδεθεί και από τις οποίες έχουν επηρεαστεί χιλιάδες άλλοι σκηνοθέτες. Δεν εννοώ φυσικά πως αυτό δίνει "άφεση" στην ταινία για τα νοήματά της. Για παράδειγμα, εγώ διαφωνώ με τα όσα περνάει (σε κάποιους από εμάς) η Οδύσσεια του διαστήματος, αλλά μπορώ να εκτιμήσω ότι έχω να κάνω με έναν αξιόλογο συνομιλητή και όχι για παράδειγμα με ένα παιδάκι.

Δημοσ.

Himizu

 

Μια ακομη εκπληκτικη ταινια απο τον Shion Sono, αυτη τη φορα αρκετα πιο "σοβαρη" και σχετικα προσβασιμη σε ολους.Το πρωτο τριτο της ταινιας δημιουργει πολυ πειστικα τους χαρακτηρες, επι μια ωρα ουσιαστικα γινεται μια πολυ καλη αναλυση χαρακτηρων και η ταινια δεν θυμιζει σε καμια περιπτωση εργο του Sono.Απο τα 2/3 της ταινιας και επειτα ουσιαστικα ξεκιναει το επος και ενα ακομη αριστουργημα του Sono ξετυλιγεται μπροστα μας με σκηνες και διαλογους με τους οποιους μενεις αφωνος.Για το τελευταιο μερος δεν θα πω τιποτα για να μην χαλασω μια μελλοντικη θεαση οσων ενδιαφερονται.Ευτυχως αυτη η ταινιαρα δεν περασε απαρατηρητη απο τα φεστιβαλ.

 

9.2/10

Δημοσ.

Les petits mouchoirs (Little white lies) http://www.imdb.com/title/tt1440232/

Διαμαντι. καιρο εχω να κλαψω με μια ταινια. 2.30 ωρες και ουτε που το καταλαβαινεις. Απλα δειτε την. Δεν περιγραφω αλλο

Χαιρομαι που την ειδα και νιωθω πολυ τυχερος που την ανακαλυψα τυχαια

François Cluzet, Marion Cotillard καταπληκτικοι αλλα για μενα ξεχωρισε ο Gilles Lellouche

Γινεται να υπαρχουν και αλλες τετοιες ταινιες;

  • Like 1
Δημοσ.

Τότε μάλλον την γ@μησες.

Οχι εσυ. Η ταινια.

 

Πολλές επιλογές. Είτε δεν ασχολείσαι με τον συγκεκριμένο σκηνοθέτη γιατί ενδεχομένως να μην έχετε χημεία, είτε προσπαθείς να διευρύνεις τους ορίζοντες σου και να ανοίξεις τον τρόπο σκέψης σου γιατί ενδεχομένως να μην έχεις επαφή με τη συγκεκριμένη κουλτούρα ή δε μιλάς μια γλώσσα, είτε περιμένεις κάποια χρόνια και δοκιμάζεις ξανά γιατί ενδεχομένως οι έως τώρα εμπειρίες σου να μη σου γεννούν αντίστοιχες ανησυχίες και πολλές πολλές ακόμη επιλογές.

 

Το ενδεχόμενο να μην υπάρχει νόημα, σαφώς και υπάρχει, αλλά όχι βέβαια όταν μιλάμε για κλασικές ταινίες με τις οποίες εκατομμύρια άνθρωποι έχουν συνδεθεί και από τις οποίες έχουν επηρεαστεί χιλιάδες άλλοι σκηνοθέτες. Δεν εννοώ φυσικά πως αυτό δίνει "άφεση" στην ταινία για τα νοήματά της. Για παράδειγμα, εγώ διαφωνώ με τα όσα περνάει (σε κάποιους από εμάς) η Οδύσσεια του διαστήματος, αλλά μπορώ να εκτιμήσω ότι έχω να κάνω με έναν αξιόλογο συνομιλητή και όχι για παράδειγμα με ένα παιδάκι.

Κοιταξε, δε παει με το σκηνοθετη. Μπορεις να δεις μια ταινια απο τον ΧΨ σκηνοθετη και να ειναι πολυ καλη, μετα να δεις μια αλλη απο τον ΧΨ και να ειναι πατατα. Συμβαινει συχνα. Αν το σεναριο ή το cast ειναι μουφα τι να σου κανει ο σκηνοθετης? Υπαρχουν βεβαια καποιοι λιγοι χαραχτηριστικοι, οπως ο μακαριτης Αγγελοπουλος του οποιου οι σουπες απευθυνονταν μονο σε ειδικη μεριδα θεατων. Ο Κιουμπρικ δεν ειναι τετοια περιπτωση, υπαρχει το Ματια Ερμητικα Κλειστα που ειναι κατανοητο, υπαρχει και το Κουρδιστο Πορτοκαλι. Τωρα το 2001 Οδ.τ.Δ. δεν το ειδα για να εχω αποψη αλλα ζηταω μια προκαταβολικη ερμηνεια γιατι απο ενα γρηγορο περασμα που του εκανα φοβαμαι μη χασω την ωρα μου. Ενας φιλος χτες εγραψε οτι υπαρχουν πολλες ερμηνειες, αυτο ειναι οτι χειροτερο.

Δημοσ.
αλλα ζηταω μια προκαταβολικη ερμηνεια γιατι απο ενα γρηγορο περασμα που του εκανα φοβαμαι μη χασω την ωρα μου. Ενας φιλος χτες εγραψε οτι υπαρχουν πολλες ερμηνειες, αυτο ειναι οτι χειροτερο.

 

Όπως είπα, αν δεν μπορείς να σκεφτείς για τον εαυτό σου, τότε πράγματι θα χάσεις την ώρα σου. Αυτές οι ταινίες δε φτιάχτηκαν για να είναι παραμύθια για παιδάκια με καλούς, κακούς και ξεκάθαρες απαντήσεις αντίστοιχης αξίας. Φτιάχτηκαν για να ανοίγουν συζητήσεις, να δημιουργούν ερωτήματα και να διευρύνουν ορίζοντες.

 

Μπορεί αυτό εσένα να σου φαίνεται κατακριτέο (κρίνοντας και από τον τρόπο με τον οποίο μιλάς για τον Αγγελόπουλο), αλλά αυτό είναι. Ή θα το δεις για αυτό που είναι ή μην το βλέπεις καθόλου, καθώς όπως λες και ο ίδιος, το μόνο που θα καταφέρεις θα είναι να χάσεις το χρόνο σου.

Δημοσ.

Όπως είπα, αν δεν μπορείς να σκεφτείς για τον εαυτό σου, τότε πράγματι θα χάσεις την ώρα σου. Αυτές οι ταινίες δε φτιάχτηκαν για να είναι παραμύθια για παιδάκια με καλούς, κακούς και ξεκάθαρες απαντήσεις αντίστοιχης αξίας. Φτιάχτηκαν για να ανοίγουν συζητήσεις, να δημιουργούν ερωτήματα και να διευρύνουν ορίζοντες.

 

Μπορεί αυτό εσένα να σου φαίνεται κατακριτέο (κρίνοντας και από τον τρόπο με τον οποίο μιλάς για τον Αγγελόπουλο), αλλά αυτό είναι. Ή θα το δεις για αυτό που είναι ή μην το βλέπεις καθόλου, καθώς όπως λες και ο ίδιος, το μόνο που θα καταφέρεις θα είναι να χάσεις το χρόνο σου.

Φιλε μου καποιος συνηθως θελει απλα να δει μια ταινια για ψυχαγωγια, αν θελει να προβληματιστει οπως λες τοτε μπορει να κανει μαθηματικες εξισωσεις.

Υπαρχουν καλες ταινιες, εξυπνες με νοημα οπως το Brazil(1985), υπαρχουν και ανιαρες σουπες οπως αυτες του Αγγελοπουλου που απευθυνονται σε ελαχιστους, οπως εσυ. Μη κατακρινεις και μη θεωρεις... παιδακια οσους δε προτιμανε αυτες τις σουπες.

Δημοσ.

Μπέρδεψες τη ψυχαγωγία με τη διασκέδαση. Οι ταινίες αυτές δεν είναι ούτε για ξεκούραση ούτε για διασκέδαση. Οποιαδήποτε μορφή τέχνης δηλαδή. Δεν είναι ταινίες που τις βλέπεις όποτε να 'ναι για να περάσει η ώρα. Πρέπει να δουλέψεις το μυαλό/πνεύμα όπως θες πες το.

  • Like 1
Δημοσ.
Μη κατακρινεις και μη θεωρεις... παιδακια οσους δε προτιμανε αυτες τις σουπες.

 

Δεν κατακρίνω κανέναν. Μια χαρά είναι τα παιδάκια και η διασκέδαση (και όχι ψυχαγωγία όπως σου επισημάνθηκε). Εγώ προσωπικά βλέπω πάρα πολλές ταινίες απλώς για διασκέδαση. Από Twilight μέχρι Ψάλτη.

 

Βέβαια, κατακρίνω εσένα για το ότι έχεις κλειστούς ορίζοντες (τα παιδάκια δεν είναι έτσι). Λυπάμαι, αλλά δε γίνεται αλλιώς. Χρησιμοποιείς χαρακτηρισμούς για πράγματα που δε γνωρίζεις και αυτό σε χαρακτηρίζεις.

Δημοσ.

Ενταξει μη μαλωνετε παιδες.Οι ταινιες δεν ειναι μονο ψυχαγωγια αλλα και τεχνη.Και τη τεχνη δεν μπορουν να την καταλαβουν και εκτιμησουν ολοι.Ακομα και ανθρωποι που "καταλαβαινουν" ενα εργο τεχνης δεν μπορουν να κανουν το ιδιο για ενα αλλο,ποσο μαλλον καποιοι που δεν εχουν ασχοληθει.

Δημοσ.

Taken: Γαματος ο Νισον! Γαματη η ταινια! Ηταν μικρη σε διαρκια και αυτο την εκανε να εχει συνεχομενη ροη και να σε κραταει σε εγρηγορση ολη την ωρα! Απο τις καλυτερες περιπετειες! Ως περιπετεια 9/10

  • Like 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...