Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
20 ώρες πριν, Cro-Magnon είπε

Murder on the Orient Express   4/10

Πήγα να το δω για την feel good ατμοσφαιρα, επειδή ήθελα κάτι ευχάριστο να περάσει η ώρα.

Δυστυχώς, από τη μια ο ...Κάπταιν Ίγκλο, με το πιο άθλιο γαλλικό αξάν, από την άλλη ένας κακογερασμένος, σαν γεροτράβελος, Ντεπ (...από τότε που τον παράτησε η Χέρντ) κι ένα επιτελείο μετριότητας κι αταλαντοσύνης (μέχρι και καράτε είδαμε....), η ταινία δεν πήγε μακριά, πριν εκπαραθυρωθεί...

Να καταγγείλω επίσης το ότι στους εκπρόσωπους των θρησκειών στην Πανάγιο Τάφο, υπήρχε ο ραβίνος κι ο λιμοκοντόρος ο λατίνος, αλλά όχι ο ορθόδοξος ιερέας. Σα να λέμε δηλαδή ότι απουσίαζε ο καπετάνιος, αλλά ήταν εκει ο μάγειρας κι ο μούτσος. Έχω από καιρό εγκαταλείψει την πεποίθηση ότι τετοια λάθη είναι απλά τυχαία, από αγραμματοσύνη του υπεύθυνου παραγωγής. Με λύπη μου παρατηρώ ότι ο Ελληνισμός εκριζώνεται αργά και σταθερά από την ανατολική λεκάνη της Μεσογείου....

αλλαξανε και τον ελληνα γιατρο σε καποιον ασχετο μαυρο. τυχαιο; δεν νομιζω.

  • Sad 1
  • Απαντ. 19,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
On 2/15/2018 at 7:36 PM, un_peu_sommeillé said:

Le Fidéle με την Ελληνικής καταγωγής Adèle Exarchopoulos.

Έχω δεί την μισή ταινία λόγω έλλειψης χρόνου. Αναφέρεται στην σχέση μιας οδηγού αγώνων και ενός ληστή, στην οποία παρουσιάζεται ως εισαγωγέας-εξαγωγέας αυτοκινήτων και μέχρι την στιγμή που είδα ετοιμάζεται για το τελευταίο μεγάλο κόλπο και μετά θα τα παρατήσει. Αυτή βέβαια υποψιάζεται οτι αυτός της λέει ψέματα, αλλά δεν είναι απόλυτα σίγουρη. Φαίνεται καλή ταινία.

Μπα δεν αξίζει τελικά. Χαμένος χρόνος! Μέχρι την μέση που είχα δεί αρχικά καλά πήγαινε. Μετά πάτωσε!

Δημοσ.

Stay (2005)

Σκηνοθεσία Marc Forster (Finding Neverland, Stranger than fiction, The Kite Runner, World War Z κτλ), σενάριο: David Benioff (Game of Thrones, 25th hour) και παίζουν Ewan McGregor και Ryan Gosling.

Όπως καταλαβαίνετε, σενάριο, σκηνοθεσία και ηθοποιούς, έχουμε.

Αυτή η ταινία, όμως, είναι και κάτι το ιδιαίτερο. Δεν είναι για όλους. Απευθύνεται σε αυτούς που μπορούν να βλέπουν μια ταινία, χωρίς να τους εξηγούν τα πάντα συνεχώς και να μην χάνουν τη συγκέντρωσή τους. Που μπορούν να κρατάνε όσα βλέπουν, να ολοκληρώσουν την ταινία και μετά να κάτσουν να σκεφτούν ξανά τα όσα είδαν και σιγά σιγά να συνειδητοποιήσουν ότι βγάζουν νόημα (ποιητικά, αλλά και κυριολεκτικά). Σκεφτείτε το Enemy (2013). Είναι κάτι αντίστοιχο.

Μοναδική εμπειρία. Μου αρέσει να βλέπω ταινίες που σέβονται τον θεατή τους και στο τέλος σου περνάνε κάτι ιδιαίτερο, που δεν γίνεται να το βρεις σε "mainstream" ταινίες. Έχουν έναν ξεχωριστό, διαφορετικό στόχο και αναγκάζονται να καταφύγουν σε έναν πρωτότυπο τρόπο αφήγησης.

Όσοι είδαν την ταινία και θέλουν να τη συζητήσουν, μπορείτε να δείτε και αυτό το ωραίο βίντεο που δίνει μια λογική ερμηνεία του τι συμβαίνει:

It (2017)

Συμφωνώ λίγο-πολύ με όλα όσα έχουν ακουστεί.

Πολύ καλή για το είδος της, εξαιρετική φωτογραφία, έχει εφευρετικότητα, ωραίο κλίμα, κάποια ιδιαίτερα στοιχεία που την ξεχωρίζουν από τον σωρό και γενικότερα πολλά καλά στοιχεία.

Γενικά δεν είμαι φαν τέτοιων ταινιών τρόμου, και εννοώ ταινίες μεταφυσικές όπου ουσιαστικά δεν είναι σαφές τι δυνατότητες έχει το στοίχειωμα ή για ποιον λόγο "παίζει" με τα θύματά του. Προτιμώ να υπάρχει μια σαφήνεια στα κίνητρα και τις πράξεις του τρομακτικού στοιχείου, αλλιώς βγαίνω εκτός κλίματος. Αλλά η συγκεκριμένη μου άρεσε αρκετά. Πολύ περισσότερο από τα δύο Conjuring (για παράδειγμα).

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

http://m.imdb.com/title/tt3910804/

War and Peace 7.5/10

 

Φαίνεται ότι αυτό το διάστημα διανύω τη Ρωσική περίοδο μου,  καθώς προσπαθώ να βρω και να δω οτιδήποτε αξιόλογο πάνω στο θέμα.  Ετσι έπεσα χθες σε μία μίνι παραγωγή του BBC πάνω στον Πόλεμο και Ειρήνη του Τολστόι. Μπορώ  να πω ότι είναι εξαιρετική,  αν αναλογιστεί κανείς το βαρετό θέμα με τις γκόμενο δουλειές της αριστοκρατίας,  που τόσο σκανδαλιζε τους Τολστόι,  Ντοστογιέφσκι και τους λοιπούς θεουσους-παροικούντες την...  Ιερουσαλήμ της Μόσχας και της Πετρούπολης των τσάρων. 
 
Το φίλομοναρχικό BBC έχει κάνει μία εξαιρετική αναπαράσταση εποχής και πολύ καλή διανομή ρόλων στο ανδρικό κομμάτι. Δυστυχώς το γυναικείο κομμάτι καλούνται να το παίξουν Αγγλίδες ηθοποιοί και είναι κάτι σαν να φωνάζεις το Θύμιο Καρακατσάνη και τον μακαριστό Τζίμη Πανούση να παίξουν τις Ολυμπιες θεές, σε αριστοφανική κωμωδία στην Επίδαυρο. Αυτό που ειναι πραγματικά εκπληκτικό για το BBC είναι το πως ωραία δείχνει τα σαλόνια και την πληττουσα νεολαια της αριστοκρατίας, αλλά εχει στη μούγκα τα αλώνια της φεουδαρχικης Ρωσίας, όπου οι χωρικοί-δουλοπαροικοι επιβιωναν με βραστές λαχανιδες,  ολιγη απο θεία Κοινωνία και πολυ κνουτο. 
Η σκηνοθεσία είναι επίσης εξαιρετική. Δεν ξέρω αν τα τοπία με το χιόνι τα βουνά και τα δάση είναι από τη Ρωσία ή από την Ηπειρωτική Ευρώπη αλλά μπορώ να πω ότι είναι απλά καταπληκτικά. Στίς δε Ναπολεοντιες μάχες υπάρχει μία αξιοπρεπής αναπαράσταση των κανόνων του πολέμου και γενικά ως θεατής θεωρείς ότι σέβονται τη νοημοσύνη σου. 
Το θέμα όπως είπα ειναι η ταραχωδης ζωή της ρωσικής αριστοκρατίας σε μια εποχή που η γαλλική επανάσταση κι οι Ναπολεοντιοι πόλεμοι αλλαζαν άρδην την Γηραιά Ήπειρο. Ο Τολστόι παρακολουθει τους ήρωες του μεσα απο τα μοτίβα της αριστοκρατίας,  της ιπποσυνης,  της θρησκείας και των πολιτικών εξελίξεων κι άλλα τινα κουραφέξαλα, που φαντάζουν τουλάχιστον γελοία στον χειραφετημενο θεατή του 21ου αιωνα. Για  τη θεια μου τη Χάιδω ομως,  που ακολουθουσε πεζή και φορτωμενη με ξύλα  τον αφεντη - αντρα της στρογγυλόκαθισμένο στο γαιδουρακι,  μεχρι πρόσφατα, η πραγματικότητα αυτη δεν απηχε και παρα πολυ. 
 
Ταυτόχρονα, ο θεατής παρακολουθεί απο τη δική του πλευρά την αγωνία του Τολστόι να προτείνει ενα μοντέλο ζωής, βασισμένο πανω σε αρχες που ξεφτιζαν, την επιστροφή στην ζωη της υπαίθρου και την πεφωτισμένη μοναρχια. Ειδικά το τελευταίο ηταν τοσο σπάνιο, οσο απιθανο φαντάζει σημερα να αποφοιτήσει παρθένα φοιτητρια απο το πανεπιστήμιο της Πάτρας. Ενας από  τους ήρωες του ειναι μασονος,  όπως πρακτικά μασονικη στοα ηταν κι η δικη μας Φιλική Εταιρεία,  ενω οι ιδέες της γαλλικής επανάστασης είναι παρούσες, αλλά ακομη μακρινές για το Ρωσο ευγενή, ποσο μαλλον για το Ρωσο μουζικο, που ζουσε αναμεσα στα κτηματα και τα λοιπά βοοειδη του αφεντη του,  σε περιπου ανάλογη κατάσταση.  
 
Νομίζω οτι μετα απο αυτή τη σειρα εποχής θα προσπαθήσω να ξαναβρώ τις δικες μας - Ο Συμβολαιογραφος κι ο Χριστος ξανασταυρωνεται, οπου εκτός απο την αριστη χρήση της τοτε Ελληνικής, μπορει κάποιος να θαυμάσει εξαιρετικές ερμηνείες, οπως αυτη των  εκλιπόντων Σταθη Ψάλτη και Βασίλη Διαμαντοπουλου. 
20 ώρες πριν, KilliK είπε

αλλαξανε και τον ελληνα γιατρο σε καποιον ασχετο μαυρο. τυχαιο; δεν νομιζω.

Διάβασαν για κεινον τον τύπο που πιαστηκε ως επιμελητης β του ΕΣΥ,  να γιατροπορευει 16 χρονια ασθενείς,  χωρις να έχει πτυχίο... Ελλάς το μεγαλείο σου... 

Και μετα σου λεει, κατσε να τους βγαλουμε τελείως απο το έργο, γιατι με αυτούς δεν θα ειμαστε ποτε σιγουροι.... 

Επεξ/σία από Cro-Magnon
  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.

Είδα το νέο hellraiser judgement - http://www.imdb.com/title/tt5476182/?ref_=nv_sr_1

Λοιπόν καταρχήν έχουμε μια αλλαγή του τρόπου απεικόνισης του εικαστικού σε κάτι πολύ πολύ ρεαλιστικό. Εχει φύγει το θεατρίστικο στοιχείο των παλαιών και πλέον όλα έχουν εμφάνιση, χρώμα και εικόνα ρεαλιστικού. Δεν ξέρω αν μου αρέσει αυτή η αλλαγή για να είμαι απόλυτα ειλικρινής αλλά έχει σίγουρα τα καλά της. Πρώτον, η ταινία αναγνωρίζει τις προηγούμενες και είναι δομημένη στο ίδιο μοτίβο του Hellraiser 5 και 6 ενώ ταυτόχρονα προσπαθεί να εισάγει και άλλα στοιχεία στο lore του. Ο ίδιος ο σκηνοθέτης έχει έναν από τους κεντρικούς ρόλους ως auditor και είναι απλά εξαιρετικός. Σίγουρα το highlight και η έκπληξη της ταινίας. Η ιστορία είναι απλή φυσικά με πολύ λιγότερα shock tactics από παλιότερα αν και έχει ορισμένες πολύ ωραίες σκηνές πάνω σε αυτό. Τώρα θα πρέπει να βγάλουμε από την μέση τον νέο ηθοποιό που έβαλαν για τον Pinhead...και είναι καλός...ευτυχώς. Δεν είναι φυσικά στο ίδιο επίπεδο του Bradley (κανένας δεν πρόκειται να είναι εδώ που τα λέμε) αλλά είναι σίγουρα καλός και έχει προοπτικές να εξελιχθεί σε επόμενες ταινίες. 

Εγώ θα της βάλω 6/10 τόσο για την προσπάθεια όσο και για το "πάθος" που έδειξε ο σκηνοθέτης στη δημιουργία της ταινίας. Αν είχε περισσότερα φράγκα ίσως να βλέπαμε κάτι πραγματικά σπέσιαλ. Το μόνο κακό που μπορώ να βρω στην ταινία (αναλογικά του τι είναι πάντα) είναι η αποκάλυψη του κεντρικού serial killer. Είναι φυσικά προβλέψιμο το οποίο δεν είναι αυτό το κακό, το κακό είναι ότι δεν έχει το βάρος που θα έπρεπε και είναι αρκετά ασθενική η παρουσίαση του ως δολοφόνος. 

Εννοείται το βλέπετε μόνοι σας και προτείνεται μόνο για τους φίλους της σειράς.  

Δημοσ.

It comes at night

Χμ... μια καλογυρισμένη, καλοπαιγμένη ταινία που επιχειρεί κάτι πολύ ιδιαίτερο, που λογικό μου φαίνεται να αποτυγχάνει για τους περισσότερους, εμού συμπεριλαμβανομένου.

Ενδιαφέρον το ότι υπάρχει, ακόμη πιο ενδιαφέρουσες οι αντιδράσεις του κόσμου, ιδιαίτερα αυτοί στους οποίους άρεσε. Κάτι δείχνει.

Με εξαίρεση πάντως την αφαιρετικότητα, η ταινία στερείται κάποιας πρωτότυπης ιδέας ή μηνύματος. Σαν κινηματογραφική σπουδή θα την χαρακτήριζα. Αλλά ακόμη και σε αυτόν τον τομέα, έχω δει ταινίες που χειρίστηκαν καλύτερα παρόμοιες υλοποιήσεις.

Αλλά εντάξει, ΟΚ ήταν.

And then there were none

Η καινούργια εκδοχή, του 2015.

Καλή ήταν. Μοντέρνα, με ωραία φωτογραφία, ωραίες ερμηνείες κτλ. Αλλά δεν είχε και κάτι που να την κάνει να ξεχωρίσει από αντίστοιχες σύγχρονες παραγωγές. Θα έλεγα, μάλιστα, ότι ίσως κλέβει πολλά στοιχεία από παρόμοιου κλίματος σειρές. Της λείπει η ταυτότητα.

Την ιστορία την ξέρω πολύ καλά, αλλά παρόλα αυτά δεν με κούρασε. Μου άρεσε που ήταν αρκετά πιστή στο βιβλίο, αλλά με απογοήτευσαν οι επιλογές που έγιναν για το τέλος, που δεν καταλαβαίνω γιατί του αλλάζουν συνεχώς τη δραματουργία του. Μια χαρά είναι όπως το έγραψε η Αγκάθα Κρίστι, γιατί κανένας δεν θέλει να το γυρίσει έτσι; Εγώ νομίζω θα είναι εντάξει. Ίσως κάνω και λάθος και να μην λειτουργεί κινηματογραφικά όπως το φαντάζομαι.

Η σοβιετική εκδοχή, Desyat negrityat (1987), που επίσης είναι πολύ πιστή στο βιβλίο, μου άρεσε περισσότερο σε σχέση με το πως χειρίστηκε το συγκεκριμένο θέμα. Στην εκδοχή του 2015 δεν πιστεύω ότι κερδίζει κάτι το τέλος με τον τρόπο που το έκαναν.

Σε spoiler λίγο πιο ξεκάθαρα οι διαφορές (ΠΡΟΣΟΧΗ, αποκαλύπτω το τέλος):

Spoiler

Μιλάω για τον τρόπο που μαθαίνουμε ότι ο δικαστής τα έχει οργανώσει όλα.

Στο βιβλίο (εφόσον τα θυμάμαι καλά, γιατί πάνε και πολλά χρόνια που το διάβασα) ουσιαστικά δεν το μαθαίνουμε στη ροή της ιστορίας. Πεθαίνουν όλοι, έρχονται κάποιοι ντετέκτιβ και ψάχνουν να βρούνε τι έγινε, δεν καταφέρνουν να ξεδιαλύνουν το μυστήριο και το τέλος αποκαλύπτεται (νομίζω) από ένα γράμμα που βρίσκεται μέσα σε ένα μπουκάλι που πετάχτηκε στη θάλασσα και ξεβράστηκε κάπου μακριά. Ουσιαστικά το μυστήριο μένει άλυτο και για τον αναγνώστη (σε πρώτο επίπεδο) και για τους αστυνομικούς.

Στη σοβιετική εκδοχή, αφού η Claythorne αυτοκτονεί, σηκώνεται ο δικαστής και κάνει έναν εσωτερικό μονόλογο που ακούμε με voice over, μέσα από τον οποίο μαθαίνουμε τα πάντα.

Εδώ, στην εκδοχή του 2015, ο δικαστής βρίσκει τον Claythorne τη στιγμή που κρεμιέται και πιάνουν κουβέντα. Δεν ξέρω. Δε νομίζω ότι βοηθάει σε κάτι. Μου χαλάει αυτήν την αίσθηση, όπου όλοι έχουν πεθάνει και κανένας δεν ξέρει τίποτα, που προσωπικά το βρίσκω στοιχειωτικό. Το βιβλίο επεκτείνει ακόμη περισσότερο τη συγκεκριμένη αίσθηση, προσθέτοντας και τους αστυνομικούς που, επίσης, δεν γνωρίζουν τι έχει γίνει.

Ε, η σοβιετική εκδοχή αφαιρεί μόνο τους αστυνομικούς από την εξίσωση, η εκδοχή του 2015 αφαιρεί και ένα από τα θύματα, και μάλιστα την, ουσιαστικά, πρωταγωνίστρια.

Ο βασικός λόγος που αξίζει να δει κανείς την σειρά, εφόσον ξέρει το σενάριο, είναι για τις ερμηνείες των ηθοποιών. Όλοι πολύ καλοί.

Αν δεν γνωρίζει κάποιος το σενάριο... χμ... θα ήθελα πολύ να προτείνω αυτήν την εκδοχή ως την καλύτερη, ήλπιζα πολύ ότι θα είναι η απόλυτη, αλλά δυστυχώς το τέλος με χάλασε και νομίζω ότι εξακολουθώ να προτιμώ αυτή του 1987. Είμαι βέβαιος ότι αρκετοί θα διαφωνήσουν μαζί μου.

Δημοσ.

Ειδα  το Ladybird με την δικια μου και νιωθω υποχρεωμενος να σας προειδοποιησω σε περιπτωση που ενδιαφερεστε να το δειτε πως η ταινια ειναι μετρια προς κακη. Χαμενος χρονος ειλικρινα. Μην πειτε πως δεν σας προειδοποιησα

Επισης reviewers του μετακριτικ, γ@μι€στ€

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 ώρες πριν, Manuel είπε

Stay (2005)

Σκηνοθεσία Marc Forster (Finding Neverland, Stranger than fiction, The Kite Runner, World War Z κτλ), σενάριο: David Benioff (Game of Thrones, 25th hour) και παίζουν Ewan McGregor και Ryan Gosling.

Όπως καταλαβαίνετε, σενάριο, σκηνοθεσία και ηθοποιούς, έχουμε.

Αυτή η ταινία, όμως, είναι και κάτι το ιδιαίτερο. Δεν είναι για όλους. Απευθύνεται σε αυτούς που μπορούν να βλέπουν μια ταινία, χωρίς να τους εξηγούν τα πάντα συνεχώς και να μην χάνουν τη συγκέντρωσή τους. Που μπορούν να κρατάνε όσα βλέπουν, να ολοκληρώσουν την ταινία και μετά να κάτσουν να σκεφτούν ξανά τα όσα είδαν και σιγά σιγά να συνειδητοποιήσουν ότι βγάζουν νόημα (ποιητικά, αλλά και κυριολεκτικά). Σκεφτείτε το Enemy (2013). Είναι κάτι αντίστοιχο.

Μοναδική εμπειρία. Μου αρέσει να βλέπω ταινίες που σέβονται τον θεατή τους και στο τέλος σου περνάνε κάτι ιδιαίτερο, που δεν γίνεται να το βρεις σε "mainstream" ταινίες. Έχουν έναν ξεχωριστό, διαφορετικό στόχο και αναγκάζονται να καταφύγουν σε έναν πρωτότυπο τρόπο αφήγησης.

Φίλε διαμαντάκι όντως. Την είχα δει στο κινηματογράφο όταν είχε βγει και είχα τρελαθεί. Όπως λες, όχι γι αυτούς που θέλουν να τους εξηγεί τα πάντα η ταινία. Μου αρέσουν πολύ οι ταινίες που είναι σαν να είσαι μέσα σε όνειρο... (εξου και η αγάπη μου για το Only God Forgives που η πλειοψηφία μίσησε).

Θα βάλω να τη ξαναδώ σύντομα.

Επεξ/σία από DeadOrganPlayer
  • Like 5
Δημοσ.

 

Ξεκίνησα να βλέπω το "a ghost story". Στη περίφημη σκηνή με τη μηλόπιτα σταμάτησα. Κουραστική, ερμηνείες χλιαρές. Κάποια στιγμή θα την ξαναδώ για να έχω ολοκληρωμένη άποψη.

The shape of water. Περίμενα μια ταινία ανάλογη του λαβυρίνθου και τελικά απογοητεύτηκα. Κυλάει ευχάριστα, αλλά (προσωπικά) τίποτα παραπάνω. Θυμίζει Αμελί. 6/10

 

 

 

 

  • Like 2
Δημοσ.
15 ώρες πριν, Manuel είπε

It comes at night

Χμ... μια καλογυρισμένη, καλοπαιγμένη ταινία που επιχειρεί κάτι πολύ ιδιαίτερο, που λογικό μου φαίνεται να αποτυγχάνει για τους περισσότερους, εμού συμπεριλαμβανομένου.

Ενδιαφέρον το ότι υπάρχει, ακόμη πιο ενδιαφέρουσες οι αντιδράσεις του κόσμου, ιδιαίτερα αυτοί στους οποίους άρεσε. Κάτι δείχνει.

Με εξαίρεση πάντως την αφαιρετικότητα, η ταινία στερείται κάποιας πρωτότυπης ιδέας ή μηνύματος. Σαν κινηματογραφική σπουδή θα την χαρακτήριζα. Αλλά ακόμη και σε αυτόν τον τομέα, έχω δει ταινίες που χειρίστηκαν καλύτερα παρόμοιες υλοποιήσεις.

Αλλά εντάξει, ΟΚ ήταν.

Γιατι δεν βγαινει ο σκηνοθετης στο τηλεφωνο να μας πει που στο καλο ειναι το third act της ταινιας;

Δημοσ.
29 λεπτά πριν, speedy23 είπε

Γιατι δεν βγαινει ο σκηνοθετης στο τηλεφωνο να μας πει που στο καλο ειναι το third act της ταινιας;

Νομίζω καταλαβαίνω ποια είναι η ιδέα του σκηνοθέτη, απλά δεν πιστεύω ότι λειτουργεί στους περισσότερους.

SPOILERS

Spoiler

Ουσιαστικά είναι μια ταινία με τέρατα, όπου έχουν αφαιρέσει στο μοντάζ τα τέρατα, την ιστορία τους, το πως και το γιατί και έχουν κρατήσει μόνο τους χαρακτήρες των ανθρώπων και τις αλληλεπιδράσεις τους. Τίποτα άλλο. Οι ίδιοι δεν θα μάθουν ποτέ την αλήθεια, οπότε και εμείς ως θεατές δε θα μάθουμε ποτέ την αλήθεια. Προσπαθεί η ταινία να κάνει focus μόνο στις αντιδράσεις τους, στο φόβο και πως αυτός τους επηρεάζει.

Κατά τη γνώμη μου, υπάρχουν κι άλλες πολλές τέτοιες ταινίες, που ουσιαστικά έχουν στο επίκεντρο τον άνθρωπο και τις αντιδράσεις του, χωρίς να είναι τόσο αφαιρετικές. Δε βρίσκω ότι η συγκεκριμένη έκανε κάτι τόσο διαφορετικό όσο θα ήθελε. Εκτός, ίσως, από το να δώσει τη δυνατότητα σε ορισμένους θεατές (που τους αρέσουν πολύ αυτά) να φτιάξουν τη δική τους ιστορία, να δημιουργήσουν μια θεωρία, να φανταστούν ότι θέλουν και ενδεχομένως αυτό να τους δημιουργήσει πιο έντονες αντιδράσεις.

Είναι λίγο σαν το Blair Witch Project, όπου ουσιαστικά προσπαθεί να σε τρομάξει με την ίδια σου την φαντασία, χωρίς να σου δείχνει τίποτα.

Δεν ξέρω. Όπως έγραψα και νωρίτερα, ενώ μάλλον καταλαβαίνω τις προθέσεις του δημιουργού και κάπου το βρίσκω ενδιαφέρον, δεν μπορώ να πω ότι λειτούργησε η ταινία, παρόλο που γυρίστηκε όμορφα και με πολύ καλές ερμηνείες.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Three Billboards Outside Ebbing, Missouri

 

 Εδω εχουμε την ταινια της χρονιας ,σιγουρα μεσα στα οσκαρ και ηδη μετραει 4 χρυσες σφαιρες .

Η  μεγιστη McDormand μας παραδιδει   την καλυτερη ερμηνεια της μετα το Fargo, ειναι καθηλωτικη .Ο πολυ καλος οπως παντα Harrelson   σε εναν ρολο βαθια δραματικο και  σπουδαιο εντυπωσιαζει .

Οι ρολοι απο τους βασικους μεχρι τους δευτερευοντες ειναι  εντονα  σκιαγραφημενοι   δομωντας  διακριτους ,πολυδιαστατους χαρακτηρες  που εναλλασσουν και αναιρουν τις αρχικες εκτιμησεις του θεατη .Η ικανοτητα του ΜcDonagh  που υπογραφει και το σεναριο  να δημιουργει  ενα μειγμα  απο ανατροπες , αριστουργηματικους διαλογους , ποιοτικα κωμικα στοιχεια στα ορια της μαυρης κωμωδιας χωρις να χανει σε ενταση και ουσια τον καθιστουν εναν μεγαλο δημιουργο .

Ολα ειναι σωστα μελετημενα και με την δεουσα κινηματογραφικη  προσοχη .

Η ταινια καθεαυτη μπορει να αποτελει  παραλληλα και μια νυξη  για τα προσφατως τεκταινομενα με την αλλαγη του πολιτικου σκηνικου στις Ηνωμενες Πολιτειες με τροπο που μονο οι  πραγματικα  Δημοκρατικες και ακομπλεξαριστες  χωρες μπορουν να κανουν καθως ανατεμνει χρονιζουσες αντιληψεις  μεσα απο εναν υπερεαλιστικο φακο   καυτηριαζοντας τα κακως κειμενα .

 

8,5/10

Επεξ/σία από Fotis13
  • Like 10
Δημοσ.

The Death Of Stalin

H ταινία αναφέρεται στις μέρες που ακολούθησαν το θάνατο του Στάλιν και τα παιχνίδια διαδοχής, μέσα από τη σκωπτική ματιά του σκηνοθέτη.

Ρεσιτάλ ερμηνείας από Steve Buscemi, ακατάλληλη για σκληροπυρηνικούς ΚΚέδες =)

7,5/10 πέρασε ευχάριστα η ώρα.

 

  • Like 3
Δημοσ.
Στις 2/19/2018 στις 10:15 ΜΜ, Alastor192 είπε

Ειδα  το Ladybird με την δικια μου και νιωθω υποχρεωμενος να σας προειδοποιησω σε περιπτωση που ενδιαφερεστε να το δειτε πως η ταινια ειναι μετρια προς κακη. Χαμενος χρονος ειλικρινα. Μην πειτε πως δεν σας προειδοποιησα

Επισης reviewers του μετακριτικ, γ@μι€στ€

Μεταξύ metacritic, IMDB και rotten tomatoes το IMDB έχει μακράν την περισσότερο "νορμάλ" βαθμολογία για το μεγαλύτερο κομμάτι του κόσμου ενώ το metacritic είναι για το ανάθεμα. Φωτιά και τσεκούρι στο συγκεκριμένο site. 

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...